چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
ادبیات نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

 

 

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

پاورپوینت سازمان: تعاریف، ویژگیها و انواع آن

پاورپوینت سازمان: تعاریف، ویژگیها و انواع آن کلمات کلیدی : سازمان: تعاریف، ویژگیها و انواع آن عصر حاضر؛ عصر سازماني علت وجودي سازمان ها تعريف سازمان عناصر و يژگي هاي مشترك سازمان تعريف سازمان با توجه به عناصر و يژگي…

پاورپوینت مقدمه ای بر بیمه و ریسک

پاورپوینت مقدمه ای بر بیمه و ریسک کلمات کلیدی : پاورپوینت مقدمه ای بر بیمه و ریسک تعریف بیمه ویژگی های اساسی بیمه شرایط یک ریسک قابل بیمه صرفة اقتصادی حق بیمه انواع بیمه بیمه های خصوصی بیمه عمر بیمة…

ارائه مدلی جهت تقلب مالی در صنعت بانکی

ارائه مدلی جهت تقلب مالی در صنعت بانکی کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی پولشویی در صنعت بانکی پایان نامه مبارزه با پولشویی کشف پولشویی با داده کاوی طراحی الگویی براي تقلبات مالی کاربرد داده کاوی در کشف تقلبات مالی…

پاورپوینت توسعه و مفهوم توسعه يافتگي در اقتصاد

پاورپوینت توسعه و مفهوم توسعه يافتگي در اقتصاد کلمات کلیدی : پاورپوینت توسعه و مفهوم توسعه يافتگي در اقتصاد توسعه و مفهوم توسعه يافتگي در اقتصاد توسعه و مفهوم توسعه يافتگي مفهوم توسعه تفاوت رشد و توسعه تعاریفی از توسعه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوشمندی بازاریابی مبانی نظری هوشمندی بازاریابی پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی پیشینه داخلی هوشمندی بازاریابی پیشینه خارجی هوشمندی بازاریابی پیشینه پژوهش هوشمندی بازاریابی پیشینه نظری هوشمندی بازاریابی ادبیات…

پاورپوینت ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه

پاورپوینت ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه کلمات کلیدی : پاورپوینت ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه مشتقه مهمترين گونه مشتقه ها قراردادهاي سلف قراردادهاي آينده قراردادهاي معاوضه اي قراردادهاي اختيار خريد و فروش…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی سهام

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی سهام کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقدشوندگی سهام مبانی نظری نقدشوندگی سهام پیشینه تحقیق نقدشوندگی سهام پیشینه داخلی نقدشوندگی سهام پیشینه خارجی نقدشوندگی سهام پیشینه پژوهش نقدشوندگی سهام پیشینه نظری نقدشوندگی سهام…

پاورپوینت بررسی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی

پاورپوینت بررسی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی پاورپوینت بررسی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی تحقیق مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی مقاله مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بلوغ سازمانی

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بلوغ سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بلوغ سازمانی مبانی نظری بلوغ سازمانی پیشینه تحقیق بلوغ سازمانی پیشینه داخلی بلوغ سازمانی پیشینه خارجی بلوغ سازمانی پیشینه پژوهش بلوغ سازمانی پیشینه نظری…

پرسشنامه شادکامی آکسفورد آرگایل و لو word با خرده مقیاس ها و مولفه های آن

پرسشنامه شادکامی آکسفورد آرگایل و لو word با خرده مقیاس ها و مولفه های آن کلمات کلیدی : پرسشنامه شادکامی آکسفورد پرسشنامه شادکامی کودکان پرسشنامه استاندارد شادکامی پرسشنامه احساس شادکامی پرسشنامه روانشناسی شادکامی پرسشنامه سنجش شادکامی پرسشنامه های شادکامی پرسشنامه…

ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن

ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن مدیریت ارتباط با مشتری تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری ضرورت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط…

پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT

پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT دانلود پاورپوینت ترانزیستور دانلود پاورپوینت ترانزیستور BJT دانلود پاورپوینت ترانزیستور دوقطبی دانلود پاورپوینت ترانزیستور پیوندی دوقطبی دانلود پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT…

ماهیت عفو در فقه و حقوق اسلامی و بررسی مستندات و ارکان آن

ماهیت عفو در فقه و حقوق اسلامی و بررسی مستندات و ارکان آن پایان نامه عفو عفو در قرآن کریم مبانی عفو در حقوق اسلام جایگاه اخلاقی و دینی عفو مفهوم و جایگاه حقوقی عفو جایگاه عفو در حقوق اسلامی…

تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری

تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری کلمات کلیدی : نیات رفتاری مشتریان مدل نیات رفتاری ابعاد نیات رفتاری تعریف نیات رفتاری نیات رفتاری در تبليغات موبایلی تحقیق در مورد نیات رفتاری مشتریان انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده…

بررسی تحلیلی جایگاه قاعده منع محاکمه مضاعف در اسناد بین المللی و حقوق ایران از دیدگاه قانون مجازات اسلامی و منابع فقهی

بررسی تحلیلی جایگاه قاعده منع محاکمه مضاعف در اسناد بین المللی و حقوق ایران از دیدگاه قانون مجازات اسلامی و منابع فقهی منع محاکمه مجدد قاعده منع رسیدگی مجدد قاعده منع مجازات مضاعف منع محاکمه مجدد پایان نامه قاعده منع محاکمه…

مقاله کودک آزاری

مقاله کودک آزاری کودک آزاری سوء استفاده جنسی کودک آزاری جنسی (SCA) در ایران دانلود مقاله کودک آزاری سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته علوم…

پاورپوینت همسر آزاری

پاورپوینت همسر آزاری کلمات کلیدی : پاورپوینت همسر آزاری تحقیق همسر آزاری مقاله همسر آزاری تعریف همسر آزاری پایان نامه همسر آزاری تعاریف خشونت خانگی انواع خشونت خانگی انواع خشونت فیزیکی تئوری های ارائه شده به عنوان علل همسرآزاری تئوریهای…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق پلیس 24 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق پلیس 24 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه پلیس مبانی نظری پلیس پیشینه تحقیق پلیس پیشینه داخلی پلیس پیشینه خارجی پلیس پیشینه پژوهش پلیس پیشینه نظری پلیس ادبیات نظری پلیس چارچوب نظری پلیس…

پیشینه ارزیابی عملکرد در ایران و بررسی سیستم های سنتی و نوین آن

پیشینه ارزیابی عملکرد در ایران و بررسی سیستم های سنتی و نوین آن ارزیابی عملکرد در ایران ديدگاههاي سنتي و نوين در ارزيابي عملكرد سیستمهای ارزیابی عملکرد سنتی و نوین سیستمهای سنتی ارزیابی عملکرد سیستمهای نوین ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق…

ابعاد و مدل های فرهنگ سازمانی با نگاهی کارکردی در سازمان

ابعاد و مدل های فرهنگ سازمانی با نگاهی کارکردی در سازمان پایان نامه فرهنگ سازمانی دانلود پایان نامه فرهنگ سازمانی پایان نامه تاثیر فرهنگ سازمانی مدل های فرهنگ سازمانی انواع مدل های فرهنگ سازمانی مدل های مختلف فرهنگ سازمانی مدل…

پایان نامه كارشناسی ارشد مدیریت با عنوان تحلیل عوامل موثر بر اشتغال جوانان (29-20) ساله در بخشهای عمده اقتصادی ایران

پایان نامه كارشناسی ارشد مدیریت با عنوان تحلیل عوامل موثر بر اشتغال جوانان (29-20) ساله در بخشهای عمده اقتصادی ایران اشتغال جوانان دانلود پایان نامه اشتغال جوانان اشتغال جوانان در فعالیتهای اقتصادی ایران اشتغال و بیکاری جوانان بخشهای عمده اقتصادی…

مبانی،آثار و ارکان جرم فریب در ازدواج

مبانی،آثار و ارکان جرم فریب در ازدواج جرم فریب در ازدواج مبانی جرم فریب در ازدواج آثار جرم فریب در ازدواج ارکان جرم فریب در ازدواج دانلود پایان نامه تدلیس در ازدواج دانلود پایان نامه فریب در ازدواج دانلود پایان…

بررسی علت اتحاد انگلستان و شوروی طی جنگ جهانی دوم

بررسی علت اتحاد انگلستان و شوروی طی جنگ جهانی دوم جنگ جهانی دوم جبهه ضد هیتلری اتحاد انگلستان و شوروی دانلود مقاله بررسی علت اتحاد انگلستان و شوروی طی جنگ جهانی دوم سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک مبانی نظری درمان نوروفیدبک ادبیات نظری درمان نوروفیدبک چارچوب نظری درمان نوروفیدبک فصل دوم پایان نامه درمان نوروفیدبک دانلود مبانی نظری درمان نوروفیدبک پیشینه درمان نوروفیدبک پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک پیشینه داخلی درمان…

طراحی و ساخت مدار محافظ وسایل برقی

طراحی و ساخت مدار محافظ وسایل برقی کارکرد مدار محافظ مدار محافظ وسایل برقی طراحی و ساخت مدار محافظ طراحی و ساخت مدار محافظ وسایل برقی دانلود پروژه رشته مهندسی برق دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق دانلود پایان نامه…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *