چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی

مبانی نظری عملکرد تحصیلی
دانلود مبانی نظری عملکرد تحصیلی
پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی
ادبیات نظری عملکرد تحصیلی
فصل دوم پایان نامه عملکرد تحصیلی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی
ادبیات و مبانی نظری عملکرد تحصیلی

رفتن به سایت اصلی

دانلود تحقیق رشته روانشناسی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 مقدمه:

بخش اول: گستره نظری مسأله مورد پژوهش

بخش دوم: بررسی پیشینه مطالعاتی

    در بخش اول که گستره نظری مسأله مورد پژوهش را در بر می‎گیرد، پژوهشگر سعی دارد پیشنه نظری مسأله مورد پژوهش را مطرح نماید. ابتدا به عملکرد تحصیلی و درگیری والدین در امور تحصیلی وو سپس سبک های فرزند پروری، پرداخته می‎شود و درادامه به رابطه بین این عوامل اشاره می‎شود. و در بخش دوم به بررسی پیشینه مطالعاتی پژوهش حاضر پرداخته می‎شود.

 

 

 

 عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی عبارتند از:

1.عوامل فردی: هدف، انگیزه، هوش، توجه، برنامه‎ریزی، ابعاد شخصیتی و آمادگی جسمی و روانی

2.عوامل خانوادگی و اجتماعی: شرایط عاطفی و امنیت خانواده، شرایط اجتماعی و اقتصادی، تحصیلات و سطح فرهنگ خانواده، تعداد اعضای خانواده و سبک والدینی.

3.وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده

 

چندین مطالعه به شرایط اقتصادی– اجتماعی خانواده (هوی ، 2005)، سطوح آموزشی والدین، منابع آموزشی در خانه (مولیس ،2000)، زبان رایج در خانه در مقابل زبان آزمون(هوی،  2002) به عنوان  عواملی که می‌توانند واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین کنند، اشاره کرده اند(مهدوی، 1384).

گزارش کلمن تحت عنوان برابری فرصت تحصیلی در سال 1966 نشان داد که تجهیزات مدارس اثر قاطعی بر پیشرفت دانش آموزان ندارد  و کیفیت معلمان نیز دارای اهمیت چندانی نیست در عوض این وضعیت خانواده است که اثر تعیین کننده  ای بر عملکرد درسی دانش آموزان دارد(بیکر ،  ترجمه نایبی، 1385). کول (1990) وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانواده را مهمترین  عامل پیش بینی کننده دانسته است(هوی، 2005).

 

میلون  (2002) نشان داد که عامل وضعیت اقتصادی – اجتماعی  متغیر پیش بین قابل اعتمادی برای عملکرد مدرسه ای است. میلون نشانگرهایی چون دانش آموزانی که غذای مدرسه را صرف نمی کنند و یا غذاهای ارزان قیمت  خریداری می کنند و دانش آموزان تک والد و میزان درآمد سالانه والدین را  معرفی کننده متغیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی  در نظر گرفت و نتایج تحقیق میلون نشان داد  متغیر دانش آموزانی که غذای مدرسه را صرف نمی کنند و یا غذای ارزان قیمت می خرند، قوی ترین پیش بینی کننده نمرات پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بود. ترکیب متغیرهای فوق قدرت پیش بینی نمره ها را  افزایش می داد. پاورز (2003) نیز در تحقیقی که علاوه بر متغیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی ، متغیرهای میزان تحصیلات معلمان و  سابقه تدریس معلمان را  برای پیش بینی عملکرد دانش آموزان در نظر گرفته بود و متغیرهای مربوط به وضعیت اقتصادی – اجتماعی  که در نظر گرفته بود، شبیه متغیرهای آزمون شده میلون بود ، نیز به این نتیجه دست یافت که وضعیت اقتصادی – اجتماعی 57% از واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین می کند. اکپالا و اسمیت (2001) نیز نشان دادند که ارتباط منفی و معنی داری بین عملکرد تحصیلی و وضعیت اقتصادی – اجتماعی وجود دارد (وولسی ، 2006).

 

پاپاناستازی (2002) در تحقیق خود در کشور قبرس بین رابطه وضعیت اقتصادی  – اجتماعی پایین و پیشرفت ریاضی رابطه منفی به دست آورده است. وی همچنین ذکر کرده است که در آمریکا و ژاپن نیز مشابه این نتیجه گزارش شده است.بعضی محققان به رابطه وضعیت اقتصادی اجتماعی و تأثیر آن بر نگرش نسبت به یادگیری نیز تحقیقاتی انجام داده اند. مارکولیدز، هک و پاپاناستازی (2005) نشان دادند که دانش آموزان با موقعیتهای اقتصادی– اجتماعی بالاتر، نگرش مثبت تری نسبت به یادگیری ریاضیات دارند.

 

 

 

4.عوامل آموزشگاهی:مهارت معلمان، شرایط آموزشی و امکانات مطلوب تحصیلی، تعداد دانش‎آموزان کلاس و ترکیب آن‎ها، متناسب بودن هدف‎ها و محتوای برنامه‎ها با نیازها، استعدادها و علایق دانش‎آموزان، متناسب بودن مقررات، کتاب‎های درسی و مواد آموزشی، تسهیلات مدرسه و انتظارات مدرسه از دانش‎آموزان( بیابانگرد، 1382).

5. جنس: تحقیقات نشان می‎دهد که جنس رابطه چندانی با پیشرفت تحصیلی ندارد. با وجود این میانگین نمرات پسران در دروسی مانند ریاضی و توانایی‎های فضایی نسبت به دختران از سطوح بالایی برخوردار است ( هایدا و همکاران 1990 و هلپون، 1996، نول  و هدکس ، 1998).

 

هالپرن (2000) عنوان می‎کند که تفاوت میان توانایی‏های کلامی و فضایی در بین مردان و زنان چندان درست نیست و این تفاوت‎ها  در حوزه‎های کوچکی از استعدادهای فضایی و کلامی می‎باشد و در تحقیقات اخیر با استفاده از تست‎های استاندارد شده، نشان دهنده بهبود توانایی زنان در تکالیف فضایی می‎باشد( لینور ، دیویس ، اکلس ، 2003).

 

2-2-1-3.  ویژگی‎های‎شخصیتی و نقش آن در عملکرد تحصیلی:

موفقیت در تحصیل نقش مهمی را در ایجاد فرصت‎های آینده دانش‎آموزان دارد. آموزش خوب و قوی می‎تواند همزمان هم ناظر به آینده بوده و هم از تجارب و یافته‎های گذشته بهره ببرد. در واقع آموزش مؤثر بین آینده، حال و گذشته ارتباط ایجاد می‎کند. هر کسی برای تأثیر گذاشتن روی دیگران نیاز به یادگیری خوب دارد و این مستلزم بهره گیری از آموزش قوی است (بریتزمن، 2003). محققان دریافته‎اند که موفقیت در تحصیل و پیشرفت در این زمینه تنها در نتیجه هوش و امکانات سخت افزاری موجود در محیط نیست بلکه آنچه نقش مهمی در این زمینه ایفا می‎کند جنبه‎های روانی و روانشناختی افراد همانند ابعاد شخصیتی و سبک‎های یادگیری است( بوساتو و همکاران، 2000، پرموزیک، 2003). به عنوان مثال کتل عنوان می‎کند که در گستره موفقیت تحصیلی شخصیت نقش بزرگتری را نسبت به هوش بازی می‎کند. بر طبق نظر اکرمن، تئوری PPKI  ادعا می‎کند که صفات شخصیتی نقش مهمی در رشد و توسعه دانش و آگاهی فرد، راهنمایی و چگونگی رویارویی با محرک‎ها را بازی می‎کند. این نظریه عنوان می‎کند که عوامل غیر عقلانی مانند صفات شخصیتی  و سبک‎های یادگیری به طور معناداری با پیشرفت تحصیلی در آمیخته است.

 

پرداختن به ارتباط بین ویژگی‎های شخصیتی و موفقیت تحصیلی هم ارزش تئوریکی داشته و هم سودمندی بالینی دارد. از نطر بالینی می‎تواند ارتباط ویژگی‎های شخصیتی با دستاوردهای زندگی واقعی، بخصوص عملکرد تحصیلی را تعیین کند. از نظر تئوریک نیز می‎تواند مصاحبه یا پرسش‎نامه‎ای را برای پیش‎بینی عملکرد تحصیلی از روی ویژگی‎های شخصیتی ایجاد کند که نتایج مهمی را در طراحی مناسب هر سیستم آموزشی به دنبال خواهد داشت( پرموزیک و فارنهام، 2003).در طول دهه گذشته تأکید روزافزونی به اهمیت و نقش متغیرهای شخصیت در پیشرفت تحصیلی شده و متغیرهای شخصیتی خاصی را در موفقیت عملکرد تحصیلی مهم می‎دانند( مک آیلاری  و بانتینگ ، 2002).( لانس بری، سودارگاس ، گیبسون  و لئونگ ، 2005 )، عنوان کردند که صفات شخصیتی با توانایی تحصیلی دانش‎آموزان یعنی پیشرفت تحصیلی در رابطه است از طرفی این صفات می‎توانند پیش‎بینی کننده ترک تحصیل باشند.

 

اگر چه ارتباط مستقیمی بین موفقیت در مدرسه و ویژگی‎های شخصیتی به طور گسترده ای مورد مطالعه قرار گرفته است، استفاده از مدل پنج عاملی شخصیت به عنوان چارچوبی برای سازماندهی تحقیقات قبلی پیشنهاد گردیده است( لایدرا و همکاران، 2007 و کونارد، 2006). پرموزیک و فورنهام عقیده دارند با توجه به نتایج گسترده پیرامون رابطه میان صفات شخصیتی و پیشرفت تحصیلی می‎توان گفت که پرسش‎نامه نئو می‎تواند سهم مهمی در پیش‎بینی موفقیت تحصیلی باشد.

 

نتایج تحقیقات نشان می‎دهد که پنج عامل بزرگ شخصیت، می‎تواند به خوبی عملکرد تحصیلی را پیش‎بینی کند( پرموزیک و فورنهام، 2003؛ لایدرا و همکاران، 2007 و کونارد، 2006). به طور مثال نتایج تحقیق پرموزیک نشان می‎دهد که روان‎رنجوری با عملکرد تحصیلی رابطه معکوس دارد، در صورتی که وظیفه‎شناسی و سازگاری، پیشرفت تحصیلی بالایی را به همراه دارد. کاستا و مک‎کری (1992)، بیان کردند که عامل مهم شخصیتی که به طور مداوم می‎تواند پیشرفت تحصیلی را پیش‎بینی کند، گشودگی است، که به پذیرفتن ایده‎های جدید و گرایش به جستجوی تجارب علمی جدید اشاره دارد. بلیکل (1996) دریافت که گشودگی نسبت به تجارب با عملکرد تحصیلی ارتباط مستقیمی دارد. باربارانلی (2003)، به این نتیجه رسید که ارتباط منفی بین برون‎گرایی و همچنین ارتباط مثبت بین درونگرایی و پیشرفت تحصیلی وجود دارد. همچنین او دریافت که روان‎رنجوری در همه سطوح ارتباط منفی با نمرات دانش‎آموزان دارد. به نظر می‎رسد که اضطراب و نگرانی از عوامل تهدید کننده موفقیت هستند. برون‎گراها نیز ترجیح می‎دهند که فعالیت اجتماعی بیشتری داشته باشند تا فعالیت‎های تحصیلی، که این موضوع می‎تواند تأثیر زیان بخشی در تحصیلات افراد داشته باشند(لیدرا و همکاران، 2007).

 

هاون و همکاران(2002)، در تحقیق خود بر روی ویژگی‎های شخصیتی نشان داد که بین نوروزگرایی و پیشرفت تحصیلی ارتباط منفی وجود دارد. پائون و آشتون(2001)، نیز نشان دادند که وظیفه‎شناسی و گشودگی دو بعد مهمی هستند که به طور مستقیم با پیشرفت تحصیلی رابطه دارند، از این رو انتظار می‎رود که این ویژگی‎ها همبستگی نیرومندی با سایر عوامل مربوط به پیشرفت داشته باشند. ولی در تحقیقی لاوسون  دریافت که گشودگی ارتباط منفی با عملکرد و یادگیری دارد( زویک و وبستر، 2004). لازم به ذکر است تاریخچه فرد در موفقیت و پیشرفت تحصیلی می‎تواند شخصیت فرد را تحت تأثیر قرار دهد و از طرفی  والدین معمولاً در قبال پیشرفت و ویژگی نسبت به فرزندان پاداش می‎دهند. بنابراین پیشرفت تحصیلی و شخصیت به طور دو جانبه و با تقویت یکدیگر می‎توانند زمینه سلامت روانی را فراهم سازند.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-2-1. عملکرد تحصیلی 2

2-2-1-2. عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی عبارتند از: 5

2-2-1-3.  ویژگی‎های‎شخصیتی و نقش آن در عملکرد تحصیلی: 8

2-2-1-4. خانواده و نقش آن در عملکرد تحصیلی 11

2-2-2. درگیری والدین در امور تحصیلی 13

2-2-2-2. الگوی روابط والد و فرزند 13

2-2-2-3. سبك‌های والدین 14

2-2-2-4. تحصیلات والدین 15

2-2-3. عوامل مربوط به محیط آموزشی 16

2-2-3-1. كیفیت در آموزش 16

الف: امکانات آموزشی 18

ب: ارتباط معلم و دانش‌آموز 19

2-3-1. پیشینه پژوهش: 21

فهرست منابع 25

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

 

ساخت جرم ریختنی آلومینایی

ساخت جرم ریختنی آلومینایی دیرگداز ساخت LCC جرم ریختنی آلومینایی آزمایشگاه دیرگداز ساخت جرم ریختنی آلومینایی (LCC) رفتن به سایت اصلی آزمایشگاه دیرگداز ساخت جرم ریختنی آلومینایی (LCC)     مقدمه: در قرن اخیر خصوصا 50سال گذشته به دیرگدازهای بی…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه فراشناخت

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه فراشناخت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فراشناخت مبانی نظری فراشناخت پیشینه تحقیق فراشناخت پیشینه داخلی فراشناخت پیشینه خارجی فراشناخت پیشینه پژوهش فراشناخت پیشینه نظری فراشناخت ادبیات نظری فراشناخت چارچوب نظری فراشناخت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری مبانی نظری محافظه کاری دانلود مبانی نظری محافظه کاری پیشینه تحقیق محافظه کاری ادبیات نظری محافظه کاری فصل دوم پایان نامه محافظه کاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری ادبیات و مبانی…

بررسی رويکرد حقوق ايران و فقه اماميه به تفويض حق طلاق و ذکر آراء و اقوال مذاهب چهارگانه فقهی عامّه و حقوق مصر

بررسی رويکرد حقوق ايران و فقه اماميه به تفويض حق طلاق و ذکر آراء و اقوال مذاهب چهارگانه فقهی عامّه و حقوق مصر تفویض در طلاق به زوجه تفویض حق طلاق به زن تفویض حق طلاق وکالت زوجه در طلاق…

کارتحقیقی معاملات صغیر در حقوق ایران

کارتحقیقی معاملات صغیر در حقوق ایران کارتحقیقی،معاملات،صغیر،حقوق ایران رفتن به سایت اصلی نتیجه گیری هرچند در مورد صحت و بطلان اعمال حقوقی صغیر ممیز اختلاف نظر های فراوانی در فقه و قانون مدنی دیده می شود اما با توجه به…

بررسی مبانی وقف و اوراق بهادار و شرایط و شخصیت حقوقی آن

بررسی مبانی وقف و اوراق بهادار و شرایط و شخصیت حقوقی آن دانلود تحقیق مبانی وقف دانلود تحقیق مبانی اوراق بهادار دانلود تحقیق تعریف وقف و اوراق بهادار مبانی وقف و اوراق بهادار شخصیت حقوقی وقف شرایط حقوقی وقف قانونگذاری…

پاورپوینت بررسی چالش‌ها و چشم‌اندازها در فرايند ياددهي- يادگيري تعادل‌هاي شيميايي

پاورپوینت بررسی چالش‌ها و چشم‌اندازها در فرايند ياددهي- يادگيري تعادل‌هاي شيميايي کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی چالش‌ها و چشم‌اندازها در فرايند ياددهي- يادگيري تعادل‌هاي شيميايي چالش‌هاي موجود در ياددهي- يادگيري تعادل‌هاي شيميايي ديدگاههاي سينتيكي در تعادل‌هاي شيميايي ديدگاههاي ترموديناميكي در…

پایان نامه کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی با عنوان تعریف و ویژگی های طمانینه و آرامش

پایان نامه کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی با عنوان تعریف و ویژگی های طمانینه و آرامش دانلود پایان نامه کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی با عنوان تعریف و ویژگی های طمانینه و آرامش علل و اسباب سلب آرامش…

بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا

بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا سیستم HVDC سیستم انتقال انرژی الکتریکی سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا دانلود پایان نامه سیستم HVDC دانلود پایان سیستم انتقال انرژی الکتریکی دانلود پایان…

 عوامل موثر بر رضایت شغلی و بررسی نظریه ها و ابزار اندازه گیری

 عوامل موثر بر رضایت شغلی و بررسی نظریه ها و ابزار اندازه گیری عوامل موثر بر رضایت شغلی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان عوامل موثر بر رضایت شغلی در سازمان نظریه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق  مدیریت عرضه و خرید 41 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق  مدیریت عرضه و خرید 41 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت عرضه و خرید مبانی نظری مدیریت عرضه و خرید پیشینه تحقیق مدیریت عرضه و خرید پیشینه پژوهش مدیریت عرضه و خرید…

مبانی نظری ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها و راه حلهای مناسب وصول

مبانی نظری ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها و راه حلهای مناسب وصول مطالبات معوق پیشینه مطالبات معوق در ایران راه حل های مناسب وصول مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق مبانی نظری مطالبات…

پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری

پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری روش اثباتی در حسابداری روش اثباتی از حسابداری تحقیق روش اثباتی در حسابداری الگوی مبتنی بر تئوری تشکیل سندیکا الگوی مبتنی بر ارزیابی اطلاعات برای تصمیم گیرنده الگوی مبتنی بر…

بررسی پارامترهای موثر در فروشویی توده ای کانسنگ اکسیدی مس سونگون

بررسی پارامترهای موثر در فروشویی توده ای کانسنگ اکسیدی مس سونگون بطری غلطان اسید سولفوریک فروشوئی توده ای مس پرفیری سونگون فروشویی توده ای کانسنگ اکسیدی بررسی پارامترهای موثر در فروشویی توده ای کانسنگ اکسیدی مس سونگون دانلود مقاله کارشناسی…

مبانی نظری بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی

مبانی نظری بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی سرمایه فکری در شرکت های بورس شاخص توسعه انسانی در شرکت های بورس تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی رابطه سرمایه…

پروپوزال بکارگیری سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در سازمان برق

پروپوزال بکارگیری سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در سازمان برق پروپوزال erp پروپوزال برنامه ریزی منابع سازمانی پروپوزال پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی ERP در صنعت تولید برق پروپوزال روش پیاده سازی ERP در…

نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی

نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی کلمات کلیدی : فصل سوم خودکارآمدی نمونه فصل سوم خودکارآمدی فصل سوم پایان نامه ارشد خودکارآمدی فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد خودکارآمدی فصل سوم پیشرفت تحصیلی نمونه فصل سوم…

مبانی نظری ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس

مبانی نظری ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس ارزیابی جایگزین چارچوب های امنیتی برای خلیج فارس مبانی نظری چارچوب های امنیتی برای خلیج…

بررسی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران

بررسی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران مدیریت ریسک ریسک نقدینگی تجزیه و تحلیل کانونی مدیریت دارایی و بدهی ترکیب داراییبدهی بانک‌ها دانلود پایان نامه رشته حسابداری بررسی عوامل موثر بر ریسک نقدینگی بانکها در ایران دانلود پایان…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری فشار عصبی 68 صفحه

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری فشار عصبی 68 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری فشار عصبی پیشینه تحقیق فشار عصبی پیشینه داخلی فشار عصبی پیشینه خارجی فشار عصبی پیشینه پژوهش فشار عصبی پیشینه نظری فشار عصبی ادبیات نظری فشار…

جزوه ریاضیات کاربردی سطح دکتری

جزوه ریاضیات کاربردی سطح دکتری آمار ناپارامتریک تحلیل مسیر تحلیل عاملی تحلیل خوشه ای تحلیل معادلات ساختاریریاضیات کاربردی رفتن به سایت اصلی جزوه دست نویس درس ریاضیات کاربردی سطح دکتری دانشگاه آزاد کرج استاد رستمی بشمنی به تعداد 45 صفحه…

پاورپوینت مدیریت بحران و انواع مدلهای آن

پاورپوینت مدیریت بحران و انواع مدلهای آن پاورپوینت مدیریت بحران و انواع مدلهای آن تعریف بحران انواع بحران مقایسه بحران های تدریجی و ناگهانی موقعیت بحران مراحل بحران پیشگیری بحران مدیریت بحران مدلهاي مديريت بحران نظريه تعادل در مديريت بحران…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد شغلی 42 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد شغلی 42 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعهد شغلی مبانی نظری تعهد شغلی پیشینه تحقیق تعهد شغلی پیشینه داخلی تعهد شغلی پیشینه خارجی تعهد شغلی پیشینه پژوهش تعهد شغلی پیشینه نظری…

ماهیت مدارس هوشمند و بررسی مدل مفهومی آن

ماهیت مدارس هوشمند و بررسی مدل مفهومی آن کلمات کلیدی : تعریف مدارس هوشمند تاریخچه مدارس هوشمند ماهیت مدارس هوشمند مدل مفهومی مدارس هوشمند تحقیق درباره مدارس هوشمند تحقیق در مورد هوشمند سازی مدارس نقش فناوری های نوین در هوشمندسازی…

پایان نامه کارشناسی ارشد معدن و زمین شناسی با عنوان طراحی و بررسی فنی و اقتصادی معدن سنگ فسفات شمشك (جیرود)

پایان نامه کارشناسی ارشد معدن و زمین شناسی با عنوان طراحی و بررسی فنی و اقتصادی معدن سنگ فسفات شمشك (جیرود) تاریخچه اكتشاف كانسار و فسفات عملیات اكتشافی محاسبه اقتصادی و استهلاک معدن معدن سنگ فسفات شمشك (جیرود) زمین شناسی،چینه…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *