پرسشنامه تاثیر و ارتباط برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس

پرسشنامه تاثیر و ارتباط برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس

پرسشنامه خرید کالاهای لوکس
پرسشنامه اهداف خرید کالاهای لوکس
پرسشنامه رابطه برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس
پرسشنامه تاثیر برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه تاثیر و ارتباط برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس

 

 

مفهوم برند لوکس :

یک برند لوکس، برندی است که ارزشی فراتر از رفع نیازها و ضروریات عادی زندگی برای مصرف ‌کنندگان خود خلق می‌کند. برندهای لوکس به دلیل ویژگی‌های خاص خود از سایر برندها متمایز هستند و به همین دلیل خرید آن‌ها بیشتر به یک سرمایه ‌گذاری شباهت دارد.
بازاریابی برندهای لوکس به دلیل ویژگی‌های منحصربه ‌فرد این برندها نیازمند استراتژی‌‌های متفاوت و احاطه کامل بر شرایط بازار است. شناخت صنایع مختلفی که هر یک از برندهای لوکس در آن رقابت می‌کنند و ویژگی‌های رفتاری و تصمیم‌گیری مخاطبان این برندها، برای اجرای موفق برنامه‌های بازاریابی در این حوزه ضرورت دارد.برندینگ برای یک برند لوکس اعم از کالا یا خدمت یکی از دشوارترین و حساس ‌ترین فعالیت‌های بازاریابی است. جایگاه متمایز این برندها ایجاب می‌کند که روش‌ها و استراتژی‌های متفاوتی برای طراحی عناصر برندینگ آن‌ها اعم از نام، رنگ، طراحی لوگو و غیره به‌ کار گرفته شود.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

 

***  پرسشنامه دارای 21 سوال است :

 

 

 

 

 

 

 

 

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان تاثیر و ارتباط برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

 

 

مقیاس طیف لیکرت:

کاملا موافقم

موافقم

نظری ندارم

مخالفم

کاملا مخالفم

 

 

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون تاثیر و ارتباط برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

تاثیر و ارتباط برند و لوگو در اهداف خرید کالاهای لوکس

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بی تفاوتی سازمانی مبانی نظری بی تفاوتی سازمانی پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی پیشینه داخلی بی تفاوتی سازمانی پیشینه خارجی بی تفاوتی سازمانی پیشینه پژوهش بی…

پاورپوینت مفاهیم و اصول برنامه ریزی استراتژیک (فصل اول کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی)

پاورپوینت مفاهیم و اصول برنامه ریزی استراتژیک (فصل اول کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی) کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سهیل سرمد سعیدی پاورپوینت فصل…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی پرخاشگری

ادبیات نظری و پیشینه تجربی پرخاشگری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری پیشینه داخلی پرخاشگری پیشینه خارجی پرخاشگری پیشینه پژوهش پرخاشگری چارچوب نظری پرخاشگری تحقیقات انجام شده در مورد پرخاشگری مبانی نظری…

مقاله باریجه

مقاله باریجه دانلود مقاله باریجه گیاهان دارویی و صنعتی ایران تحقیقات گیاهان دارویی و معطر ایران بررسی خواب فیزیولوژی در باریجه پراکنش باریجه در ایران و جهان خواص دارویی و درمانی باریجه خرید تحقیق و مقاله سیستم همکاری در فروش…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محافظه کاری و گزارشگری مالی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محافظه کاری و گزارشگری مالی مبانی نظری محافظه کاری دانلود مبانی نظری محافظه کاری پیشینه محافظه کاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری مبانی نظری گزارشگری مالی دانلود مبانی نظری گزارشگری مالی پیشینه گزارشگری…

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی تدوین برنامه بازاریابی تدوین برنامه بازاریابی افزایش فروش در شرکتها تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی رفتن به سایت…

قوانین دادرسی ناظر بر دعوای ابطال

قوانین دادرسی ناظر بر دعوای ابطال پایان نامه دعوای ابطال رسیدگی به دعوای ابطال ابطال رأی داوری قوانین دادرسی ناظر بر دعوای ابطال قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال آثار قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال تأثیر دعوای ابطال در…

پاورپوینت آشنایی با ویژگی های معماری ایران در دوره اسلامی

پاورپوینت آشنایی با ویژگی های معماری ایران در دوره اسلامی پاورپوینت آشنایی با ویژگی های معماری ایران در دوره اسلامی عناصر تشکیل دهنده معماری ایران در دوره اسلامی میانسرا ایوان رواق گنبد شبستان ستوندار چهار صفه حجره مناره بادگیر رفتن…

استفاده از آمارگان مقاوم در جدا سازی كورسیگنال برای كاهش اثر داده های پرت

استفاده از آمارگان مقاوم در جدا سازی كورسیگنال برای كاهش اثر داده های پرت جداسازی كور داده های پرت آمارگان مقاوم رفتن به سایت اصلی

بسته آموزشی و معرفی دوره کارشناسی مهندسی نفت

بسته آموزشی و معرفی دوره کارشناسی مهندسی نفت مهندسی نفت ذخایر نفت و گاز معرفی رشته مهندسی نفت سیلابس کلیه دروس دوره کارشناسی مهندسی نفت دروس دوره کارشناسی مهندسی نفت دروس مهندسی نفت رفتن به سایت اصلی بسته آموزشی و…

بررسی روشهای ارزیابی كارایی و سطوح مختلف ارزیابی

بررسی روشهای ارزیابی كارایی و سطوح مختلف ارزیابی دانلود مقاله ارزیابی شركت برق دانلود مقاله تحلیل كارایی شركت برق شركت توزیع برق مشهد دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقاله بررسی روشهای ارزیابی كارایی و سطوح مختلف ارزیابی دانلود مقالات مدیریت…

بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش

بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت دانش پایان نامه ارزیابی مقتضیات جهت استقرار مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی پایان نامه زیرساختهای…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری 40 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تاب آوری مبانی نظری تاب آوری پیشینه تحقیق تاب آوری پیشینه داخلی تاب آوری پیشینه خارجی تاب آوری پیشینه پژوهش تاب آوری پیشینه نظری…

پرسشنامه بررسی مولفه‌های موثر بر ترغیب مردم به سپرده گذاری در بانک‌های دولتی و خصوصی

پرسشنامه بررسی مولفه‌های موثر بر ترغیب مردم به سپرده گذاری در بانک‌های دولتی و خصوصی پرسشنامه مولفه‌های موثر بر ترغیب مردم پرسشنامه سپرده گذاری در بانک‌های دولتی و خصوصی پرسشنامه مولفه‌های موثر بر ترغیب مردم به سپرده گذاری پرسشنامه سپرده…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش فرهنگی 39 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش فرهنگی 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش فرهنگی مبانی نظری هوش فرهنگی پیشینه تحقیق هوش فرهنگی پیشینه داخلی هوش فرهنگی پیشینه خارجی هوش فرهنگی پیشینه پژوهش هوش فرهنگی پیشینه نظری…

مجازات اطفال و نوجوانان بزهکار در حقوق ایران و ترکیه

مجازات اطفال و نوجوانان بزهکار در حقوق ایران و ترکیه اطفال و نوجوانان بزهکار مجازات اطفال و نوجوانان بزهکار بزهکاری اطفال در قانون مجازات جدید مجازات اطفال و نوجوانان بزهکار در حقوق ایران مجازات اطفال و نوجوانان بزهکار در حقوق…

پرسشنامه مقیاس عزت نفس روزنبرگ همراه با نمره گذاری و تفسیر، پایایی و روایی

پرسشنامه مقیاس عزت نفس روزنبرگ همراه با نمره گذاری و تفسیر، پایایی و روایی پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ word پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ تفسیر پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه مقیاس عزت نفس روزنبرگ روایی پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه…

گذری بر تاریخچه ادبیات كهن فارسی

گذری بر تاریخچه ادبیات كهن فارسی شعر و نثر انواع ادبی ادبیات كهن فارسی حماسه‌های ملی ایرانی دانلود مقاله گذری بر تاریخچه ادبیات كهن فارسی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

پرسشنامه تعارض کار و خانواده کارلسون و همکاران WFCS

پرسشنامه تعارض کار و خانواده کارلسون و همکاران WFCS کلمات کلیدی : پرسشنامه تعارض کار خانواده پرسشنامه تعارض کار-خانواده کارلسون دانلود پرسشنامه تعارض کار-خانواده کارلسون پرسشنامه تعارض کار و خانواده پرسشنامه تعارض کار و خانواده کارلسون پرسشنامه تعارض کار و…

پرسشنامه بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت ها

پرسشنامه بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت ها پرسشنامه کسب اطلاعات پرسشنامه بهره برداری از اطلاعات بازار پرسشنامه گرایش به کارآفرینی پرسشنامه عملکرد شرکت پرسشنامه تاثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد شرکت ها پرسشنامه بررسی…

پرسشنامه کمال گرایی هیل و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه کمال گرایی هیل و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه کمال گرایی پرسشنامه کمالگرایی هیل پرسشنامه کمال گرایی هیل و همکاران تفسیر پرسشنامه کمال گرایی هیل دانلود پرسشنامه کمال گرایی دانلود پرسشنامه کمال گرایی…

اثرات داروها بر روی‌ وضعیت‌ تغدیه‌ای‌ افراد

اثرات داروها بر روی‌ وضعیت‌ تغدیه‌ای‌ افراد اثرات داروها بر روی‌ وضعیت‌ تغدیه‌ای‌ افراد تداخل‌ بین‌ دارو و مواد غذایی‌ اثرات داروها بر روی‌ دریافت‌ مواد غذایی‌ اثرات داروها بر روی‌ جذب‌ مواد مغذی‌ اثرات داروها بر روی‌ متابولیسم‌ مواد…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص توسعه انسانی 34 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص توسعه انسانی 34 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شاخص توسعه انسانی مبانی نظری شاخص توسعه انسانی پیشینه تحقیق شاخص توسعه انسانی پیشینه داخلی شاخص توسعه انسانی پیشینه خارجی شاخص توسعه انسانی…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری منبع کنترل

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری منبع کنترل کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه منبع کنترل مبانی نظری منبع کنترل پیشینه تحقیق منبع کنترل پیشینه داخلی منبع کنترل پیشینه خارجی منبع کنترل پیشینه پژوهش منبع کنترل پیشینه نظری…

پاورپوینت بررسی مديريت تعارض و تصميم گيري خلاق

پاورپوینت بررسی مديريت تعارض و تصميم گيري خلاق پاورپوینت مديريت تعارض و تصميم گيري خلاق تحقیق مديريت تعارض و تصميم گيري خلاق تعارض در سازمان نظريه سنتي تعارض تعارض مخرب نظريه رفتاري تعارض تعارض سازنده ريشه هاي تعارض انواع تعارض…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *