پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

کلمات کلیدی :

پایان نامه مدیریت دانش
دانلود پایان نامه مدیریت دانش
پایان نامه مدیریت دانش doc
پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی
پایان نامه درباره مدیریت دانش
رساله دکتری مدیریت دانش
تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی
دانلود پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

رفتن به سایت اصلی

هدف از این پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد.اساسی ترین مشخصه سازمان های هوشمند قرن21، تاکید بر دانش و اطلاعات است. مدیریت دانش می تواند چتری برای گستره ی راه کارهای مورد استفاده جهت اداره دانش نیروی کار سازمان در نظر گرفته شود2009)،Hislop). اخیرا دانش به عنوان دارایی اولیه سازمان ها فرض می شود (2005،Sewell). مدیریت دانش، ابزاری مدیریتی و فرایند ایجاد ارزش از دارایی های نامرئی سازمان است. از اوایل دهه نود مدیریت دانش به عنوان روش نوین مدیریتی، بحث داغ متون مدیریت و دیگر حوزه های وابسته بود.

 

 

 

 

این روش، در واقع تکامل دیگر روش های مدیریتی است، نه چیزی که ناگهان کشف شده باشد و بتواند طی6ماه در سازمان پیاده شود. سازمان های موفق دریافته اند که دانش مهم ترین دارایی آنهاست و برخی اصول اساسی مدیریت دانش در کارکنان و سازمان وجود دارد و آنان  به مدیریت دانش به عنوان عامل کلیدی موفقیت در سازمان می نگرند. به  همین دلیل، سرمایه گذاری های هنگفتی  برای بکارگیری این نوع مدیریت هزینه کرده اند. مدیریت دانش متشکل از دامنه ای از استراتژی ها و رویه هاست که در یک سازمان برای رسیدن  به اهداف آن با استفاده بهینه از دانش و یا توانایی یک سازمان در استفاده از سرمایه معنوی و دانش دسته جمعی به منظور دستیابی به اهداف خود از طریق فرایندی شامل تولید دانش، بهره گیری دانش و استفاده از آن به کمک فناوری است.داده منتقل می شود، اطلاعات تسهیم می شود، اما دانش صنعتی از افراد و جوامع است که به سادگی قابل انتقال نیست.

 

 

 

 

 

توبیاس(2000) عنوان می کند که دو دارایی بزرگ وجود دارد که سازمان ها صاحب آن هستند. یکی افرادی که در آن سازمان کار می کنند و دیگری دانشی که در ذهن کارکنان سازمان است. بنابراین دانش را باید خلق، ذخیره و به کار برد که این وظیفه مدیریت دانش است. مدیریت دانش ابزار مهمی است که سازمان ها از طریق آن بهتر می توانند دانش و اطلاعات را مدیریت کنند. در قرن21سازمان ها ذاتا، رقابتی، ثابت قدم و پیشگام می باشند. 

 

 

 

 

 

ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک نیازمند نوع جدیدی از سازمان ها می باشد که قابلیت ایجاد دانش برای حداکثر سازی رقابت و موفقیت استراتژیک را داشته باشند. سازمان ها باید برای ایجاد و کنترل دانش دارای ساز وکار هایی باشند. در شرایط کنونی یکی از عواملی که سبب دگرگونی چهره اقتصادی، اجتماعی و صنعتی یک کشور می شود فعالیت های کارآفرینانه برخورداری از روحیه کارآفرینی و در نهایت کارآفرینی انسان است. از نظر تیمونز(1990) کارآفرینی، ایجاد یک چیز ارزشمند از هیچ و کارآفرین کسی است که دارای قدرت درک بالا و توانایی یافتن فرصت هاست و می تواند از طریق پرورش اندیشه  و ایده خود و تبدیل آن به محصول یا خدمتی جدید، اقدام به ارزش آفرینی از هیچ نماید. باید پذیرفت که عصر تسلط روحیه کارآفرینی فرا رسیده است. در بازارهای پر رقابت جهانی سرمایه داری بزرگ کلاسیک به مرور قدرت خود را از دست خواهند داد و صرفا کسانی در عرصه های بین المللی به حیات اقتصادی- اجتماعی ادامه خواهند داد که روحیه کارآفرینی داشته باشند. از این رو در این عرصه نوین رقابتی جامعه ای پیشتاز است که از دانش آموختگانی برخوردار باشند که بتوانند با خلاقیت و پویایی منابع تولید را گردآوری کنندو با کوشش های خلاقانه خود به کسب و کار بپردازند و کارآفرین باشند(هزار جریبی،1382) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1-    مقدمه           2
1-2-    بیان مساله تحقیق           4
1-3-    اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق          5 
1-4-    هدفهای تحقیق           7   
1-5-    چارچوب نظری تحقیق           7 
1-6-    مدل تحقیق           12  
1-7-    سوالات یا فرضیه های تحقیق         13   
1-8-    روش تحقیق            13 
1-8-1-    جامعه آماری و حجم آن           13  
1-8-2-    برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری       13
1-9-    روش گردآوری اطلاعات          14 
1-10-    روش تجزیه و تحلیل اطلاعات        14   
1-11-    متغییرها و واژه های کلیدی         14   

 

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
بخش اول:مدیریت دانش
2-1- مقدمه            18                
2-1-1- تاریخچه مدیریت دانش          20
2-1-2- دانش: تعاریف و دسته بندی ها          22
2-2-2-1- تعریف دانش          23
2-2-2-2- دسته بندی دانش           23
2-1-3- انواع دانش            25
2-1-3-1- تقسیم بندی ارسطو          25
2-1-3-2- دانش ضمنی و دانش صریح          25
2-1-3-3- دانش شخصی و دانش سازمانی         26
2-1-3-4- انواع دانش بر مبنای کارکرد          27
2-1-3-5- تقسیم بندی مک لوپ          28
2-1-3-6- دانش رسمی و دانش سازمانی         29
2-1-4- تعریف مدیریت دانش           30 
2-1-4-1- دلایل اهمیت به کارگیری مدیریت دانش        33  

2-1-4-2- عوامل اصلی موفقیت مدیریت دانش از دیدگاه محققین      36

2-5-1- استراتژی های مدیریت دانش        37 
2-1-6- چرخه مدیریت دانش           38 
2-1-6-1- چرخه مدیریت دانش مک الوری        39 
2-1-6-2- چرخه مدیریت دانش بیوکویتز و ویلیامز        40 
2-1-6-3- چرخه مدیریت دانش یکپارچه داکلر       41 
2-1-7- راهبردهای مدیریت دانش          42
2-1-7-1- راهبردهای ساختاری          42
2-1-7-2- راهبردهای فرهنگی          43
2-1-7-3- راهبردهای فناوری           45 
2-1-8- مدل های مدیریت دانش         46
2-1-8-1- مدل عمومی دانش           46 
2-1-8-2- مدل سوناسی و سوری         47
2-1-8-3- مدل بک من          48 
2-1-8-4- مدل پایه های ساختمان دانش          48
2-1-8-5- مدل مک الروی         51 
2-1-8-6- مدل پیتر گوشتاک           52
2-1-8-7- مدل استیو هالس           53 
2-1-8-8- مدل شش بعدی مدیریت دانش        55 
2-1-8-9- مدل کلی سختار نظام های مدیریت دانش       56
2-1-8-10- مدل کافرا          57
2-1-8-11- مدل نوناکا و تاکه اوچی        58 
2-1-8-12- مدل هیستینگ         61
2-1-8-13- مدل مدیریت دانش میلتون          61
2-1-8-14- الگوی بوکویتز و ویلیامز        64 
2-1-8-15- مدل بویست         65
2-1-8-16- مدل مدیریت دانش بنیادی در سازمان        66
2-1-8-17- مدل ادل و گریسون         68
2-1-8-18- مدل هفت سی         71

بخش دوم:کارآفرینی سازمانی
2-2- کارآفرینی سازمانی          72
2-2-1- مفهوم و تعاریف کارآفرینی         72
2-2-2- تاریخچه کارآفرینی         74
2-2-3- تعریف کارآفرین          75
2-2-3-1- صفات و ویژگی های کارآفرینان        76
2-2-4- انواع کارآفرینی          79
2-2-4-1- کارآفرینی فردی         80
2-2-4-2- کارآفرینی درون سازمانی        80
2-2-4-3- کارآفرینی سازمانی           80
2-2-4-4- کارآفرینی شرکتی           81 
2-2-4-5- کارآفرینی اداری         82      
2-2-4-6- کارآفرینی از راه دور          82
2-2-4-7- کارآفرینی فرصت گرایانه        82 
2-2-4-8- کارآفرینی اطلاعاتی          83 
2-2-4-9- کارآفرینی دولتی         83 
2-2-4-10- کارآفرینی اکتسابی          83 
2-2-5- تعریف کارآفرینی سازمانی         83
2-2-5-1- ویژگی های کارآفرینان سازمانی         86

2-2-5-2- عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی        88  

2-2-5-2-1- عوامل زمینه ای موثر بر کارآفرینی سازمانی       89

2-2-5-2-2- عوامل ساختاری موثر بر رفتار کارآفرینی سازمانی       89

2-2-5-3- ویژگی های سازمان های کارآفرین        91
2-2-5-3-1- ابعاد ساختاری           91
2-2-5-3-2- ابعاد محتوایی         94
2-2-5-4-  موانع و محدودیت های کارآفرینی در سازمان      95

2-2-6- الگوهای کارآفرینی در سازمان          96

2-2-6-1- الگوی کارآفرینی سازمانی کورنوال و پرلمن       96
2-2-6-2- مدل ترغیب کارافرینی کوراتکو و هاجتس        97 
2-2-6-3- مدل کارآفرینی سازمانی فرای          99
2-2-6-4- مدل4E             100
2-2-6-5- مدل کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیسریچ       101 
2-2-6-6- مدل کارآفرینی سازمانی کوراتکو و همکارانش      107
2-2-6-7- مدل کارآفرینی اکهس و نک          109 
2-2-6-8- مدل کارآفرینی سازمانی تامپسون        110

بخش سوم:2-3- ارتباط مدیریت دانش با کارآفرینی سازمانی         112 

بخش چهارم:2-4- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور        113
2-4-1- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور       113
2-4-2- تحقیقات انجام شده در داخل کشور        116 

بخش پنجم:2-5- معرفی قلمرو تحقیق         119 

 

 

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش
مقدمه          126
3-1- نوع و روش پژوهش        126
3-2- جامعه آماری مورد بررسی          127
3-2-1- جامعه آماری         127
3-2-2- نمونه آماری          127
3-2-3- واحد تحلیل          128
3-3- شیوه و روش نمونه گیری         128
3-4- روش و ابزار گردآوری اطلاعات         128
-4-1- ساختار پرسش نامه مدیریت دانش        129
3-4-2- ساختار پرسش نامه کارافرینی سازمانی      130
3-5- روایی و پایایی پژوهش          131
3-5-1- روایی پرسش نامه        131
3-5-2- پایایی پرسش نامه        131
3-6- روش های جمع آوری اطلاعات       132
3-7- روش های آماری         133

 

 

 

فصل4: یافته های تحقیق
4-1- مقدمه           135
4-2-  تحلیل های آمار توصیفی اطلاعات جمعیت شناختی     135
4-2-1- جنسیت          135
4-2-2- سن           136 
4-2-3- وضعیت تاهل          138 
4-2-4- مدرک تحصیلی          138 
4-2-5- رشته تحصیلی          139
4-2-6- سابقه خدمت           141
4-3- شاخص های توصیفی متغییرهای پژوهش      142

4-3-1- مدیریت دانش و مولفه های آن       142

4-3-2- کارآفرینی سازمانی و مولفه های آن        143

4-4- آمار استنباطی و آزمون فرضیه ها       144 
4-4-1- بررسی فرض نرمال بودن داده ها با استفاده از آزمون کولموگروف اسمیرنوف    144 
4-4-2- تحلیل رگرسیون ابعاد مدیریت دانش با کارآفرینی سازمانی     151

 

 

فصل5: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه           153
5-2- نتایج پژوهش           153
5-2-1- بحث در رابطه با نتایج به دست آمده از پیشینه پژوهش      153
5-2-2- بحث در رابطه با نتایج بدست آمده از تحلیل توصیفی      154
5-2-3- بحث در رابطه با نتایج به دست آمده از فرضیه های پژوهش    155
5-2-3-1- نتایج استنباطی پژوهش        155
5-3- پیشنهادات         157
5-3-1- پیشنهادات کاربردی        157
5-3-2- پیشنهادها برای فرضیات فرعی پژوهش      148
5-3-3- پیشنهادات پژوهشی          150 
5-4- محدودیت های پژوهش          151

 

منابع و ماخذ           

پیوست1: پرسش نامه

 

 

 

 

فهرست شکل ها
شکل(1-1) مدل تحقیق          12 
شکل(2-1) انواع دانش           28 
شکل(2-2) فرایندهای اصلی در چرخه مدیریت دانش       39
شکل(2-3) چرخه مدیریت دانش بوکویتز و ویلیامز        40
شکل(2-4) چرخه مدیریت دانش یکپارچه         41
شکل(2-5) مدل عمومی مدیریت دانش       46
شکل(2-6) زیرسیستم های مدیریت دانش         47
شکل(2-7) مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش        49
شکل(2-8) مراحل مدیریت دانش از دیدگاه گوشتاک       53
شکل(2-9) مدل مبتنی بر فرایندهای دانش         54
شکل(2-10) مدل مدیریت دانش فیل پری و الیکاتومی       55
شکل(2-11) مدل ساختاری مدیریت دانش         57
شکل(2-12) مدلKAFRA         58
شکل(2-13) مدل حلزونی نوناکا و تاکه اوچی       59
شکل(2-14) مدل مدیریت دانش میلتون       63 
شکل(2-15) الگوی فرایند مدیریت دانش         65
شکل(2-16) مدل بویست         66
شکل(2-17) مدل دانش بنیادی          67
شکل(2-18) مدل مبتنی بر فرایندها و فراهم کننده های مدیریت      69 
شکل(2-19) مدل هفت سی         71
شکل(2-20) انواع کارآفرینی        81
شکل(2-21) عوامل موثر بر کارآفرینی       91
شکل(2-22) مدل کارآفرینی سازمانی کورنوال و پرلمن       97 
شکل(2-23) مدل کوراتکو و هاتجس        98 
شکل(2-24) مدل کارآفرینی سازمانی4Eزاویر مندوزا       101 
شکل(2-25) کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیسریچ        104 
شکل(2-26) مدل تکاملی کارآفرینی سازمانی کوراتکو و همکارانش     109 
شکل(2-27) مدل کارافرینی سازمانی اکهس و نک      110 
شکل(2-28) مدل کارآفرینی سازمانی تامپسون       111 

 

 

 

فهرست جداول 
جدول(2-1) نخستین تلاش ها در راستای مدیریت دانش      21 
جدول(2-2) عوامل اصلی موفقیت مدیریت دانش از دیدگاه محققین     36
جدول(2-3) استراتژی های مدیریت دانش         37
جدول(2-4) چرخه های مدیریت دانش از دیدگاه صاحب نظران      42
جدول(2-5) ابزار استفاده از فرایند دانش       51
جدول (3-1) گویه های مدیریت دانش        129
جدول (3-2) گویه های کارآفرینی سازمانی         129
جدول (3-3) پرسش نامه مدیریت دانش       130 
جدول (3-4) پرسش نامه کارآفرینی سازمانی        130
جدول(3-5) میزان آلفای کرونباخ محاسبه شده برای پرسش نامه      132 
جدول(4-1) فراوانی و درصد فراوانی جنسیت افراد شرکت کننده      136 
جدول(4-2) نتایج مربوط به متغییر سن افراد شرکت کننده      137 
جدول(4-3) نتایج مربوط به متغییر وضعیت تاهل افراد شرکت کننده     138 
جدول(4-4) نتایج مربوط به متغییر مدرک تحصیلی در افراد شرکت کننده      139
جدول(4-5) نتایج مربوط به متغییر رشته تحصیلی در افردا شرکت کننده      140
جدول(4-6) نتایج مربوط به متغییر سابقه خدمت در افراد شرکت کننده      141 
جدول(4-7) شاخص های توصیفی مدیریت دانش و مولفه های آن    142 
جدول(4-8) شاخص های توصیفی کارآفرینی سازمانی و مولفه های آن      143 
جدول(4-9) نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف      145 
جدول(4-10) ارتباط بین خلق دانش با کارافرینی سازمانی     146
جدول(4-11) ارتباط بین ذخیره و نگهداری دانش با کارافرینی سازمانی      146
جدول(4-12) ارتباط بین انتقال دانش با کارآفرینی سازمانی     147
جدول(4-13) ارتباط بین بکارگیری دانش با کارآفرینی سازمانی      148 
جدول(4-14) بررسی مطلوبیت  مدیریت دانش و ابعاد آن     148 
جدول(4-15) بررسی مطلوبیت کارآفرینی سازمانی و ابعاد آن      149
جدول(4-16) جدول نتایج ضریب رگرسیون بین کارآفرینی سازمانی و مولفه های مدیریت دانش  151 
جدول(4-17) همبستگی چندگانه بین مدیریت دانش و کارافرینی سازمانی     151

 

 

 

فهرست نمودارها
4-1- فراوانی جنسیت پاسخگویان         136 
4-2- فراوانی درصد سن افراد پاسخگو       137 
4-3- فراوانی درصد وضعیت تاهل افراد پاسخگو      138 
4-4-  فراوانی درصد وضعیت آخرین مدرک تحصیلی افراد پاسخگو    139
4-5- فراوانی درصد رشته تحصیلی افراد پاسخگو        140
4-6- فراوانی درصد سابقه خدمت افراد پاسخگو      141
4-7- نمودار میانگین مولفه های مدیریت دانش       143 
4-8- نمودار میانگین مولفه های کارآفرینی سازمانی        144

 

پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی

پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی کلمات کلیدی : پرسشنامه حس تعلق پرسشنامه حس تعلق به مکان نمونه پرسشنامه حس تعلق به مکان دانلود پرسشنامه حس تعلق دانلود پرسشنامه حس تعلق به مکان نمونه پرسشنامه حس تعلق به مکان…

ارزیابی عملکرد شهرداری و شاخص های شهری آن برای مدیریت شهری

ارزیابی عملکرد شهرداری و شاخص های شهری آن برای مدیریت شهری ارزیابی عملکرد شهرداری پایان نامه ارزیابی عملکرد شهرداری شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری ها سیستم های ارزیابی عملکرد در شهرداری ها پیشینه ارزیابی عملکرد…

پرسشنامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن

پرسشنامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند پرسشنامه ارزش برند…

پاورپوینت بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد

پاورپوینت بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد سیستم اطلاعات اجرایی پیاده سازی EIS عوامل کلیدی موفقیت شركت صنایع تجهیزاتی نفت سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های…

پیشینه و سیر تحول مدیریت زنجیره تامین با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر آن

پیشینه و سیر تحول مدیریت زنجیره تامین با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر آن مدیریت زنجیره تامین پیشینه مدیریت زنجیره تامین سیر تحول مدیریت زنجیره تامین تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر مدیریت زنجیره تامین تاریخچه زنجیره…

تخمین هزینه های زیست محیطی سدهای برق آبی

تخمین هزینه های زیست محیطی سدهای برق آبی ارزیابی زیست محیطی احداث سد هزینه های زیست محیطی احداث سد هزینه های زیست محیطی سدهای برق آبی ارزیابی زیست محیطی سد برقابی سیاه بیشه هزینه های زیست محیطی سد برقابی سیاه…

بررسی تئوریها و نظریه ها در رهبری و رضایت شغلی

بررسی تئوریها و نظریه ها در رهبری و رضایت شغلی تئوریهای رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی تئوریها و نظریه ها در رضایت شغلی تئوریهای رهبری نظریه های رهبری تئوریها و نظریه ها در رهبری تئوریها و نظریه ها در…

پاورپوینت صورت وضع مالی

پاورپوینت صورت وضع مالی دانلود رایگان پاورپوینت صورت وضع مالی پاورپوینت صورت وضع مالی صورت وضع مالی تعاریف ترازنامه روش غیر مستقیم یا روش مبتنی بر درآمد و هزینه دارایی ها و بدهی ها سه ویژگی اصلی دارایی ها سه…

پایان نامه رشته مدیریت با عنوان رفتار سازمانی پیشرفته

پایان نامه رشته مدیریت با عنوان رفتار سازمانی پیشرفته رفتار سازمانی رفتار سازمانی پیشرفته مدیریت کیفیت جامع TQM ارزیابی عملكرد و سیستم پاداش انگیزش چیست دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان رفتار سازمانی پیشرفته سیستم همکاری در فروش فایل…

ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران

ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران شاخص های ارزیابی عملکرد hse  ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران شاخص های اندازه گیری عملکرد سیستم مدیریت hse شاخص های عملکردی hse مدیریت hse پیمانکاران در پروژه های عمرانی شاخص های ارزیابی عملکرد ایمنی…

پروپوزال پولشویی در بانک و راهکار اجرایی مقابله و مبارزه با آن

پروپوزال پولشویی در بانک و راهکار اجرایی مقابله و مبارزه با آن کلمات کلیدی : پولشویی در بانکها پولشویی در بانکداری الکترونیک پولشویی در نظام بانکی ایران مبارزه با پولشویی در بانک ها روشهای پولشویی در سیستم بانکی پولشویی الکترونیکی…

انعطاف پذیری در سیستمهای تولید : یک رابطه و رویکرد پویا

انعطاف پذیری در سیستمهای تولید : یک رابطه و رویکرد پویا انعطاف پذیری در سیستمهای تولید یک رابطه و رویکرد پویا رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده در این مقاله، ما فرض می کنیم که انعطاف پذیری در یک سیستم…

دانلود پایان نامه رشته برق با عنوان انرژی خورشیدی

دانلود پایان نامه رشته برق با عنوان انرژی خورشیدی دانلود پایان نامه انرژی خورشیدی سیستم فتوولتائیک سوخت های فسیلی سیستم های گرمایش خورشیدی دانلود پایان نامه رشته برق با عنوان انرژی خورشیدی دانلود پایان نامه مهندسی برق دانلود پایان نامه…

پاورپوینت (اسلاید) کنترل مالی

پاورپوینت (اسلاید) کنترل مالی کلمات کلیدی : پاورپوینت کنترل مالی کنترل مالی تحقیق کنترل مالی مقاله کنترل مالی بررسی کنترل مالی تحلیل کنترل مالی صورت های مالی تجزیه و تحلیل نسبت ها روش های کنترل بودجه بودجه بندی انواع بودجه…

فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح

فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت مدیریت دانش در نیروهای مسلح استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح پایان…

فرم تجديد نظر شده پرسشنامه عزت نفس کوپر اسميت با نمره گذاری، روایی و پایایی

فرم تجديد نظر شده پرسشنامه عزت نفس کوپر اسميت با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت پرسشنامه عزت نفس کوپر پرسشنامه عزت نفس اسمیت پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت doc پایایی پرسشنامه عزت…

جایگاه مصلحت در حقوق كیفری (آپدیت شده 413 صفحه)

جایگاه مصلحت در حقوق كیفری (آپدیت شده 413 صفحه) مصلحت در تقنین قوانین جایگاه مصلحت در حقوق كیفری دانلود پایان نامه مصلحت نقش مصلحت در تزاحم احكام تحلیل مفهوم مصلحت دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق دانلود پایان نامه ارشد…

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 8 (موجودی مواد و کالا )

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 8 (موجودی مواد و کالا ) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 8 (موجودی مواد و کالا ) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 8 (موجودی مواد و کالا ) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 8 پاورپوینت موجودی مواد…

مبانی نظری ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان

مبانی نظری ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان کلمات کلیدی : مبانی نظری شبکه های اجتماعی مجازی مفهوم شبکه های اجتماعی مجازی نقش شبکه های اجتماعی مجازی نظریه های شبکه های اجتماعی مجازی آسیب های شبکه…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی اخلاق کار

ادبیات نظری و پیشینه تجربی اخلاق کار کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اخلاق کار مبانی نظری اخلاق کار پیشینه تحقیق اخلاق کار پیشینه داخلی اخلاق کار پیشینه خارجی اخلاق کار پیشینه پژوهش اخلاق کار پیشینه نظری اخلاق کار ادبیات…

پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن

پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی ارزیابی عملکرد شرکت…

پاورپوینت اخلاق در رسانه های ورزشی

پاورپوینت اخلاق در رسانه های ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت اخلاق در رسانه های ورزشی اخلاق در رسانه های ورزشی تحقیق اخلاق در رسانه های ورزشی نظریات بنیادین اخلاق و رسانه مکاتب فلسفی اخلاق در رسانه رسانه ها و…

پرسشنامه تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران

پرسشنامه تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی سیستم مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در صنعت فرش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان پرسشنامه نقش…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشارکت محلی روستایی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشارکت محلی روستایی مبانی نظری مشارکت محلی پیشینه مشارکت محلی پیشینه تحقیق مشارکت محلی مبانی نظری پژوهش مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی دانلود مبانی نظری…

عوامل مهاجرت روستاییان و بررسی الگوی مهاجرت در ایران

عوامل مهاجرت روستاییان و بررسی الگوی مهاجرت در ایران مهاجرت انواع مهاجرت مهاجرت روستاییان الگوی مهاجرت در ایران دانلود پایان نامه رشته جغرافیا دانلود پایان نامه جغرافیا عوامل مهاجرت روستاییان و بررسی الگوی مهاجرت در ایران رفتن به سایت اصلی…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *