مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی

سازمان ‏CRM
عملکرد هتل
مدیریت دانش
مشتری مداری
فناوری مبتنی بر ‏CRM
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروشگاه ساز فایل
مقاله ترجمه شده
دانلود مقاله ترجمه شده
مقالات ترجمه شده
انجام ترجمه مقاله
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی مطالعه مو

رفتن به سایت اصلی

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی

 

عنوان انگلیسی : 

Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance: An emperical study in the hotel industry

 

 

دانلود مقاله اصلی

 

 

چکیده :

هدف:هدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد ‏CRM‏ به عنوان مثال مشتری مداری،سازمان ‏CRM،مدیریت دانش و ‏CRM‏ مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان مثال ‏مالی،مشتری،فرایندهای داخلی و آموزش و رشد در هتل های مالزی است.‏

طراحی،روش شناسی و رویکرد:یک مطالعه کمی است که در رابطه با 152 مدیر هتل مالزی از 5-3 ‏ستاره  انجام شده و داده ها جمع اوری شده و مورد تجزیه و تحلیل رگراسیون قرار گرفته است که در ‏راستای اهداف بیان این مطالعه می باشد.‏

 

یافته ها: نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که تمام ابعاد ‏CRM‏ مثبت بوده و تاثیرقابل ‏توجهی در دیدگاه های مختلف از عملکرد هتل دارد. با این حال تکنولوژی ‏CRM‏ با یادگیری و رشد ‏عملکرد هتل ارنباط معنی داری را نشان می دهد.‏

محدودیت های تحقیق و مفاهیم:تاکید شده است که ارتباط مستقیم بین ابعاد ‏CRM‏ و دیدگاه ‏های عملکرد سازمانی و همچنین مطالعه در تنها هتل های 5-3 ستاره متمرکز شده است.‏

 

مفهوم علمی:مفاهیم علمی معنی داری بوجود امده است که ساختمان  گسترده و ابعاد موثر ‏CRM‏ را در ‏هتل های بسیار مهم به صورت یک رقابت بالا و بهبود عملکرد در بخش هتل مالزی نشان می دهد.‏

اصالت و ارزش مقاله: مقاله ‏CRM‏ به طور خاص برای هتل ها در مالزی می باشد.‏

 

 

 

کلیدواژه ها:

سازمان ‏CRM

عملکرد هتل

مدیریت دانش

مشتری مداری

فناوری مبتنی بر ‏CRM

 

 

مقدمه :

سطح بالایی از رقابت یکی از سخت ترین چالش ها در صنعت هتل است. این است که هتل ها به طور ‏فزاینده ارائه بیشتر و بهتر خدمات را نجام می دهند. که به افزایش هزینه ها و کاهش مشتری و در ‏نتیجه کاهش نرخ اشتغال می شود.(ورودگو 2005) و (سیگان و همکاران 2009) و (وانگ و وانگ 2009) و ‏‏(ین ون و ادوارد 2010)‏

 

 

 

فهرست مطالب :

چکیده:‏ ‏2‏

کلید واژه ها:‏ ‏3‏

مقدمه:‏ ‏3‏

ابعاد ‏CRM‏ و فرضیه:‏ ‏5‏

مشتری مداری:‏ ‏6‏

سازمان ‏CRM‏:‏ ‏7‏

مدیریت دانش:‏ ‏8‏

CRM‏ مبتنی بر فناوری:‏ ‏9‏

اندازعه گیری عملکرد هتل:‏ ‏10‏

مشتریان(اقدامات مربوط به مشتریان)‏ ‏11‏

فرایندهای داخلی(اقدامات مربوط به پیاده سازی استراتژی)‏ ‏11‏

روش شناسی:‏ ‏12‏

چهارچوب تحقیقات:‏ ‏12‏

جمع اوری داده ها:‏ ‏13‏

اندازه گیری ومقیاس:‏ ‏14‏

جدول 1:بار وآزمون قابلیت اطمینان ‏14‏

جدول 2:همبستگی پیرسون در ضریب ابعاد ‏CRM‏ و دیدگاه های عملکرد هتل ‏19‏

نتایج:‏ ‏19‏

بحث:‏ ‏20‏

مفاهیم مطالعه:‏ ‏23‏

نتیجه گیری و مطالعات آینده:‏ ‏24‏

 

 

ارزیابی عملکرد سازمانها با مدل ترکیبی Neuro-DEA

ارزیابی عملکرد سازمانها با مدل ترکیبی Neuro-DEA ارزیابی عملکرد شهرکهای صنعتی ارزیابی عملکرد سازمانی چیست ارزیابی عملکرد سازمان چیست ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی پایان نامه ارزیابی عملکرد پایان نامه…

پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر رشد و فروش و سود آوری

پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر رشد و فروش و سود آوری پرسشنامه وفاداری مشتریان پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان پرسشنامه رشد و فروش و سود آوری پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر رشد پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر فروش پرسشنامه…

فصل دوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان

فصل دوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در ایران پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه…

پرسشنامه پرخاشگری کودکان باس و پری (AQ) با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه پرخاشگری کودکان باس و پری (AQ) با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه پرخاشگری کودکان پرسشنامه پرخاشگری باس پرسشنامه پرخاشگری دانش آموزان پرسشنامه پرخاشگری باس پری پرسشنامه روانشناسی پرخاشگری پرسشنامه رفتار پرخاشگری پرسشنامه خشم کودکان و…

تئوریهای و سبکهای سنتی و نوین رهبری با مطالعه در مراکز دانشگاهی

تئوریهای و سبکهای سنتی و نوین رهبری با مطالعه در مراکز دانشگاهی سبک رهبری سبک رهبری لیکرت الگوی رهبری مشارکتی تئوریهای و سبکهای سنت رهبری تئوریهای و سبکهای نوین رهبری مطالعات دانشگاه های آمریکا در مورد رهبری دانلود تحقیق رهبری…

بررسی مکاتب و نظریه های اخلاق حرفه ای با تشریح تاریخچه آن در ایران و غرب

بررسی مکاتب و نظریه های اخلاق حرفه ای با تشریح تاریخچه آن در ایران و غرب مکاتب اخلاق نظریه های اخلاق نظریه های اخلاق حرفه ای نظریه های اخلاق در روانشناسی تئوری های اخلاق حرفه ای نظریه های مربوط به…

پرسشنامه ارزیابی تاثیر رابطه خرید فروشنده بر عملكرد زنجیره تامین در شركت

پرسشنامه ارزیابی تاثیر رابطه خرید فروشنده بر عملكرد زنجیره تامین در شركت پرسشنامه رابطه خرید و فروشنده پرسشنامه عملكرد زنجیره تامین پرسشنامه تاثیر رابطه خرید بر عملكرد زنجیره تامین پرسشنامه تاثیر رابطه فروشنده بر عملكرد زنجیره تامین رفتن به سایت…

پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی (ism) هرمنس word

پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی (ism) هرمنس word کلمات کلیدی : پرسشنامه انگیزش پیشرفت هرمنس دانلود پرسشنامه انگیزه پیشرفت هرمنس word پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی (ism) خرده مقیاس های پرسشنامه انگیزش پیشرفت هرمنس پرسشنامه پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرسشنامه استاندارد انگیزه پیشرفت…

مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی

مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی ادبیات و مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی عملکرد مالی دانلود پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی عملکرد مالی دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی…

بررسی روشهای خاتمه قرارداد اختیار معامله

بررسی روشهای خاتمه قرارداد اختیار معامله پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست؟ مفهوم قرارداد اختیار معامله سقوط قرارداد اختیار معامله خاتمه قرارداد اختیار معامله درون بازار بورس روشهای خاتمه قرارداد اختیار معامله رفتن…

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت 65 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت 65 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه احساس امنیت مبانی نظری احساس امنیت پیشینه تحقیق احساس امنیت پیشینه داخلی احساس امنیت پیشینه خارجی احساس امنیت پیشینه پژوهش احساس امنیت پیشینه…

مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان

مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان مبانی نظری erp مبانی نظری پیاده سازی erp در بانک مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی…

پایان نامه كارشناسی ارشد رشته اقتصاد و مطالعات منطقه ای با عنوان رابطه توسعه پایدار و توسعه اقتصادی در ایران (86 ـ 1357)

پایان نامه كارشناسی ارشد رشته اقتصاد و مطالعات منطقه ای با عنوان رابطه توسعه پایدار و توسعه اقتصادی در ایران (86 ـ 1357) توسعه پایدار توسعه یافتگی توسعه اقتصادی گفتمان توسعه در ایران سند چشم انداز بیست ساله رابطه جریان‌های…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بها تمام شده خدمات با هزینه یابی بر مبنا فعالیت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بها تمام شده خدمات با هزینه یابی بر مبنا فعالیت مبانی نظری بها تمام شده خدمات با سیستم ABC دانلود مبانی نظری بها تمام شده خدمات با سیستم ABC پیشینه تحقیق بها تمام شده خدمات…

دانلود مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی در شركت صنایع تجهیزاتی نفت

دانلود مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی در شركت صنایع تجهیزاتی نفت سامانه اطلاعاتی سامانه اطلاعاتی اجرایی پیاده سازی سیستمهای اطلاعاتی اجرایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی شناسایی عوامل…

پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم

پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم مدار مرتبه اول چيست…

اصول اخلاقی در سازمان و شیوه تدوین اصول اخلاق سازمانی

اصول اخلاقی در سازمان و شیوه تدوین اصول اخلاق سازمانی کلمات کلیدی : سطوح سیستم اخلاقی تحلیل مفهوم اخلاق سازمان مدیریت اخلاق در سازمان مدل های اخلاق سازمانی ابعاد و مدل های اخلاق حرفه ای تحویلی نگری در سازمان و…

پاورپوینت انداره گیری عملکرد سبد سهام

پاورپوینت انداره گیری عملکرد سبد سهام پاورپوینت انداره گیری عملکرد سبد سهام تحقیق انداره گیری عملکرد سبد سهام مقاله انداره گیری عملکرد سبد سهام انداره گیری عملکرد سبد سهام عملکرد سبد سهام مقیاس پاداش تغییر پذیری(RVAR) مقیاس پاداش نوسان پذیری(RVOL)…

مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری و قوانین موضوعه

مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری و قوانین موضوعه کیفیات مخففه در قانون جدید مبانی مسئولیت کیفری اطفال در مکاتب کیفری مسئولیت کیفری اطفال در قوانین موضوعه آثار کیفیات مخففه در اعمال مجازات ها کیفیات مخففه در خصوص کودکان…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP مبانی نظری عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP مبانی نظری عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP دانلود مبانی نظری پیاده سازی موفق ERP پیشینه تحقیق پیاده سازی موفق ERP…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگاشت کیفیت زندگی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگاشت کیفیت زندگی کلمات کلیدی : مبانی نظری انگاشت کیفیت زندگی پیشینه تحقیق انگاشت کیفیت زندگی پیشینه داخلی انگاشت کیفیت زندگی پیشینه خارجی انگاشت کیفیت زندگی پیشینه پژوهش انگاشت کیفیت زندگی پیشینه نظری انگاشت کیفیت…

تحقیق آمایش سرزمین: گذشته، حال و آینده

تحقیق آمایش سرزمین: گذشته، حال و آینده کلمات کلیدی : تحقیق آمایش سرزمین: گذشته، حال و آینده آمایش سرزمین: گذشته، حال و آینده تبيين ابعاد مفهومي آمايش سرزمين مؤلفه‌ها و ويژگي‌هاي آمايش سرزمين آمايش سرزمين در برنامه پنجم پيشينه آمايش…

پروپوزال بررسی رابطه سیاستهای ارزیابی عملکرد با رضایت شغلی و تمایل به ترک شغل کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان

پروپوزال بررسی رابطه سیاستهای ارزیابی عملکرد با رضایت شغلی و تمایل به ترک شغل کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رضايت شغلي تمایل به ترک شغل ارزیابی عملکرد کارکنان سیاست های ارزیابی عملکرد ادراك كاركنان از سیاست های ارزیابی عملکرد نگرش…

پرسشنامه ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر

پرسشنامه ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر کلمات کلیدی : پرسشنامه جذب گردشگر پرسشنامه جذب گردشگری پرسشنامه توسعه روستایی پرسشنامه گردشگری روستایی پرسشنامه راهکارهای جذب گردشگر پرسشنامه راهبردهای جاذبه توریستی پرسشنامه توسعه گردشگری روستایی پرسشنامه روشهای توسعه گردشگری…

​​​​​​​فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت و نوآوری

​​​​​​​فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت و نوآوری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خلاقیت و نوآوری مبانی نظری خلاقیت و نوآوری پیشینه تحقیق خلاقیت و نوآوری پیشینه داخلی خلاقیت و نوآوری پیشینه خارجی خلاقیت…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *