مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری
اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
مدل نظری اجرای CRM
مفاهيم مديريت ارتباط با مشتريان
اصول مديريت ارتباط با مشتريان
چالش هاي پيش روي سيستم هاي CRM
پیاده سازی crm در سازمان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
مراحل پیاده سازی crm

رفتن به سایت اصلی

مدل نظري اجراي مديريت ارتباط با مشتري شامل سه بعد فكري، اجتماعي و فناوري اطلاعات مي باشد. در اين مقاله ضمن معرفي اصول و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتريان و مزاياي به کارگيري آن، روندهاي ارتباط با مشتري و چالش هاي پيش روي سيستم هاي CRM و مدل اجرا و همچنين ارايه راهكار اجرايي فرايند پياده سازي اين سيستم در سازمان مورد بررسي قرار مي گيرد.

 

 

 

چکیده: 
بي شك مي توان گفت مهمترين دارايي اغلب سازمان ها مشتريان آن ها هستند. مشتريان به خاطر ارتباط مستقيمي كه با اقدامات يك سازمان دارند، منبع ارزشمندي براي فرصت ها، تهديدات و سوالات عملياتي مرتبط با صنعت مربوطه مي باشند.امروزه براي رشد و بقا در عرصه رقابت اقتصادي، شركت ها و سازمان ها بايد به مشتري مداري اهميت ويژه اي داده و ارتباط خود را با خريداران كالا بيش از پيش افزايش دهند. در روندهاي کسب و کاري جديد، به دست آوردن رضايت مشتريان جايگاهي مهم و حياتي در اهداف شركت ها به خود اختصاص داده است و مديران ارشد به خوبي مي دانند موفقيت آن ها در راه رسيدن به اهداف کلان بنگاه، در گرو جلب رضايت مشتريان است. از سوي ديگر نمي توان گفت همه مشتريان به يک اندازه در موفقيت شركت نقش دارند. بنابراين جلب رضايت مشتريان كليدي، حساسيت بيشتري خواهد داشت.

 

 

به اين ترتيب لازم است در سازمان، سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود، سيستمي كه بتواند روابط سازمان و مشتريان را به خوبي مديريت كند. امروزه اين سيستم ها به سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتريان مشهور شده اند و نرم افزارهايي نيز با نام CRM به بازار آمده است كه مي توانند سازمان را در راه جلب رضايت مشتريان تواناتر سازند كه هدف آن ها توانمند سازي سازمان براي ارايه خدمات بهتر به مشتريان از طريق ايجاد فرايندهاي خودكار و يكپارچه براي جمع آوري و پردازش اطلاعات شخصي مشتريان است.

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري متشكل از فرايند كسب و كار، فناوري و نقش هاي لازم جهت اداره كردن مشتريان در مراحل متعدد چرخه حيات سازمان است. مراحل اجراي آن عبارتند از تجزيه و تحليل نيازها، طراحي و اجراي استراتژي CRM، طراحي مجدد فعاليت ها با در نظر گرفتن استراتژي CRM، مهندسي مجدد فرايندهاي كاري، انتخاب نرم افزار مناسب و ارزيابي و كنترل پس از اجرا. هدف از ايجاد استراتژي هاي كسب و كار در سازمان ها و شركت هاي بازرگاني، برنامه ريزي براي تعيين استراتژي ها و فرصت هايي است كه شرايط برنده – برنده را در فضاي رقابتي ايجاد كند كه مستلزم ايجاد تغييرات در نحوه انجام تعاملات و ساختار تجاري شركت است. در اين راه بايد نقش بخش ها و واحدهايي كه با مشتري تعامل دارند به درستي مشخص شود كه كدام واحد مي تواند ارزش افزوده بيشتري را براي مشتري ايجاد كند.

 

 

كليد واژه: استراتژي، فناوري اطلاعات، مدل نظري، مديريت ارتباط با مشتري، بازاريابي

 

 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بزهکاری زنان 36 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بزهکاری زنان 36 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بزهکاری زنان مبانی نظری بزهکاری زنان پیشینه تحقیق بزهکاری زنان پیشینه داخلی بزهکاری زنان پیشینه خارجی بزهکاری زنان پیشینه پژوهش بزهکاری زنان پیشینه نظری…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رغبت

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رغبت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رغبت مبانی نظری رغبت پیشینه تحقیق رغبت پیشینه داخلی رغبت پیشینه خارجی رغبت پیشینه پژوهش رغبت پیشینه نظری رغبت ادبیات نظری رغبت چارچوب نظری رغبت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی 47 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی 47 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دیدگاه شادکامی مبانی نظری دیدگاه شادکامی پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی پیشینه داخلی دیدگاه شادکامی پیشینه خارجی دیدگاه شادکامی پیشینه پژوهش دیدگاه شادکامی پیشینه نظری…

پروپوزال بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

پروپوزال بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی ارزیابی عملکرد مالی شرکت ارزیابی عملکرد مالی سازمان ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها معیارهای ارزیابی عملکرد مالی شرکتها ارزیابی عملکرد مالی با رویکرد فازی ارزیابی…

بررسی مقایسه ای پایبندی به دین در دانشجویان و طلاب

بررسی مقایسه ای پایبندی به دین در دانشجویان و طلاب پایبندی به دین دین ورزی طلاب دین ورزی دانشجویان بررسی میزان پایبندی مذهبی دانشجویان نگرش جوانان 2919 سال به دین ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی بررسی مقایسه ای…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های انگیزش 67 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های انگیزش 67 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های انگیزش مبانی نظری نظریه های انگیزش پیشینه تحقیق نظریه های انگیزش پیشینه داخلی نظریه های انگیزش پیشینه خارجی نظریه های انگیزش…

عوامل موثر بر تورم در اقتصاد ایران و روشهای مقابله با آن

عوامل موثر بر تورم در اقتصاد ایران و روشهای مقابله با آن تورم نرخ تورم تورم ساختاری عوامل تورم در ایران راهكارهای اسلامی مبارزه با تورم عوامل موثر بر تورم در اقتصاد ایران و روشهای مقابله با آن دانلود پایان…

سلسله مراتب نیازهای انسان و بررسی خود شکوفایی در آن

سلسله مراتب نیازهای انسان و بررسی خود شکوفایی در آن کلمات کلیدی : خودشکوفایی مزلو الگوی خودشکوفایی تعریف مفهومی خودشکوفایی تعریف عملیاتی خودشکوفایی خودشکوفایی سلسله مراتب پایان نامه خودشکوفایی تعریف خودشکوفایی در روانشناسی مولفه های خودشکوفایی شامل چیست؟ رفتن به…

مبانی نظری ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مبانی نظری ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مدیریت کیفیت جامع مدیریت ارتباط با شهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی مدیریت کیفیت در سازمانها مدل مناسب کیفیت خدمات ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور مدیریت کیفیت…

پروپوزال اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان و اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر آن

پروپوزال اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان و اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر آن پروپوزال خودکارآمدی تحصیلی دانلود پروپوزال خودکارآمدی پروپوزال اهمال کاری پروپوزال اهمال کاری تحصیلی اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی پروپوزال تاثیر خودکارآمدی…

تحقیق آماده نقش مدیریت مشاركتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری

تحقیق آماده نقش مدیریت مشاركتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری دانلود تحقیق آماده با عنوان نقش مدیریت مشاركتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری مشاركت چیست مدیریت مشاركتی چیست…

ارائه روشی نوین برای خمکاری فشاری لوله جدار نازک در خمکاری هیدرولیکی

ارائه روشی نوین برای خمکاری فشاری لوله جدار نازک در خمکاری هیدرولیکی خمکاری لوله هیدروفرمینگ لوله خمکاری هیدرولیکی شبیه سازی اجزای محدود خمکاری فشاری لوله جدار نازک دانلود مقاله خمکاری فشاری لوله جدار نازک دانلود مقاله خمکاری هیدرولیکی دانلود مقاله…

تبیین تصویری جامع از اصول سازماندهی و ساختاربندی سازمانها

تبیین تصویری جامع از اصول سازماندهی و ساختاربندی سازمانها تئوریهای سازمان مسائل ساختاری سازمان سازمان و ساختار سازمانی سازماندهی و ساختاربندی سازمانها تبیین تصویر از اصول سازماندهی سازمانها تبیین تصویری ساختاربندی سازمانها رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

بررسی تطبیقی عنصر معنوی قتل در حقوق ایران و مصر

بررسی تطبیقی عنصر معنوی قتل در حقوق ایران و مصر عنصر معنوی قتل عنصر روانی قتل قتل بدون سبق تصمیم قتل عمدی و قتل غیرعمدی قتل عمدی توأم با سبق تصمیم عنصر معنوی قتل در حقوق ایران عنصر معنوی قتل…

نحوه تبیین نظام اخلاقی و بررسی ارتباط آن با دین و حقوق

نحوه تبیین نظام اخلاقی و بررسی ارتباط آن با دین و حقوق تبیین نظام اخلاقی انواع نظام های اخلاقی شیوه تبیین نظام اخلاقی تئوری‌ها و مکاتب اخلاق طبقه‌بندی علم اخلاق تعریف اصطلاحی اخلاق علم اخلاق از دیدگاه اندیشمندان اسلامی علم…

پرسشنامه ارتباط و آیتم های تاثیر گذار بر رفتار مشتریان نسبت به ارائه خدمات در مراکز گردشگری

پرسشنامه ارتباط و آیتم های تاثیر گذار بر رفتار مشتریان نسبت به ارائه خدمات در مراکز گردشگری پرسشنامه رفتار مشتریان نسبت به ارائه خدمات در مراکز گردشگری پرسشنامه آیتم های تاثیر گذار بر رفتار مشتریان مراکز گردشگری رفتن به سایت…

بررسی مقایسه ای محاربه با بغی و تروریسم

بررسی مقایسه ای محاربه با بغی و تروریسم مقایسه محاربه با بغی مقایسه محاربه با تروریسم بررسی مقایسه ای محاربه با بغی و تروریسم اصطلاح محاربه از دیدگاه فقیهان امامیه و اهل سنت محاربه در قانون مجازات اسلامی 1392 محاربه…

خلاصه (جزوه) نظریه های کارآفرینی دکتر اکبری

خلاصه (جزوه) نظریه های کارآفرینی دکتر اکبری نظریه های کارآفرینی دکتر اکبری رفتن به سایت اصلی خلاصه (جزوه) نظریه های کارآفرینی دکتر اکبری به تعداد 57 صفحه pdf مناسب جمع بندی و مرور سریع   شامل 5 فصل با موضوعات…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حمایت سازمانی ادراک شده

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حمایت سازمانی ادراک شده کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده دانلود مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده دانلود پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه داخلی…

بررسی گیربکس در خودروهای سواری

بررسی گیربکس در خودروهای سواری خودروهای سواری سیستم انتقال قدرت سیستم انتقال قدرت در خودروهای سواری دانلود پروژه بررسی گیربکس در خودروهای سواری دانلود پایان نامه مکانیک دانلود پروژه رشته مکانیک رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک…

چگونگی ابطال رای داور و مرجع صالح جهت رسیدگی به دعوی ابطال

چگونگی ابطال رای داور و مرجع صالح جهت رسیدگی به دعوی ابطال ابطال رای داور اعتراض به رأی داوری چگونگی ابطال رای داور دعوی ابطال رأی داور آثار ابطال رأی داوری مرجع صالح جهت رسیدگی به دعوی ابطال مرجع صالح…

ارزیابی ماهیت بی حجابی از نگاه فقه و حقوق

ارزیابی ماهیت بی حجابی از نگاه فقه و حقوق جرم بی حجابی بی حجابی از نگاه فقه بی حجابی از نگاه حقوق بی حجابی در قانون مجازات اسلامی بی حجابی در منابع قانونی و فقهی دیدگاه قانون گذار درباره حجاب…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری در دختران

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری در دختران مبانی نظری پرخاشگری پیشینه پرخاشگری دانلود مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات نظری پرخاشگری فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات و مبانی نظری پرخاشگری رفتن…

دانلود پایان نامه امنیت در محاسبات ابری

دانلود پایان نامه امنیت در محاسبات ابری کلمات کلیدی : پایان نامه امنیت رایانش ابری پایان نامه امنیت محاسبات ابری دانلود پایان نامه امنیت رایانش ابری دانلود پایان نامه امنیت در رایانش ابری پایان نامه بهبود امنیت اطلاعات در رایانش…

مقاله رشته گرافیک با عنوان خط و نقطه

مقاله رشته گرافیک با عنوان خط و نقطه خط نقطه عناصر بصری و تجسمی دانلود مقاله رشته گرافیک با عنوان خط و نقطه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *