مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

اهداف مدیریت ارتباط با مشتري
شناخت اهداف مدیریت ارتباط با مشتري می تواند سازمان ها را در حرکت به سمت  CRMو شناسایی عوامل موثر بر توفیق آن یاري رساند. همانطور که ذکر گردید افراد با توجه به دیدگاه های متفاوتی که از  CRM دارند به تعاریف متفاوتی از آن پرداخته اند، این موضوع در برشمردن اهداف CRM نیز ملاحظه می¬شود و اهداف متفاوتی با توجه به دیدگاه هاي متفاوت وجود دارد. در جدول(2-6) اهداف مدیریت ارتباط با مشتري از نقطه نظرهاي گوناگون مورد بررسی قرار گرفته است. به دست آوردن یک مزیت رقابتی در مدیریت مشتري و در نهایت افزایش CRM طور کلی، هدف از سطح سودآوري می باشد (گارتنر گروپ ،2005،2006).

 

 

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتري از نقطه نظرات مختلف

اهداف CRM از نظر بارنت    
1-    صرفه جویی در هزینه هاي جمع آوري اطلاعات مشتریان
2-    افزایش درآمد در نتیجه شناخت مشتریان
3-    اثرات استراتژیک (بارنت ،2001)

 

 

اهداف CRM از نظر نول    
1-    شناسایی ارزشهاي خاص هر گروه از مشتریان
2-    درك اهمیت نسبی آن نیازها براي هر گروه مشتري
3-    تعیین این که آیا ارائه چنین ارزشهاي متناسب هر مشتري به شیوه اي که آنها می خواهند می باشد؟
4-    اندازه گیري نتایج و اثبات بازده سرمایه گذاري (نول ،2000)

 

 

اهداف CRM از نظر سوئیفت    
1-    بهبود فرایند ارتباط با مشتریان واقعی
2-    ارائه محصولات صحیح به هر مشتري
3-    ارائه محصولات صحیح از طریق کانال هاي صحیح به هر مشتري
4-    ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتري (سوئیفت ،2001)

 

 

اهداف CRM از نظر گابریل و راجرز    
1-    سفارشی سازي
2-    اختصاصی شده براي هر مشتري ) ایجاد ارتباطات شخصی شده)
3-    ارائه خدمات پشتیبانی بعد از فروش (گابریت و راجرز ،1999)

 

 

اهداف CRM از نظر کولاکوتا و رابینسون     
1-    افزایش سود آوري از طریق شناسایی ، جذب و حفظ بهترین مشتریان
2-    استفاده از اطلاعات مشتریان براي ارائه خدمات بهتري به نیازهاي آنها
3-    معرفی فرایند ها و روشهاي سازگار مکرر (فینبرگ ،2003).

 

 

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

واقعیت امر نشان می دهد که بسیاری از سازمان ها اطلاع درستی از CRM ندارند و نمی دانند که چگونه باید از آن بهره برد و چه کسی از این تمرکز جدید بر مشتری منتفع می گردد. این سازمانها اینگونه می¬پندارند که CRM را می توان از طریق سرمایه گذاری در فن آوری جدید بدست آورد و هر چه سخت افزار و نرم افزار گرانتر باشد رضایت مشتری بیشتر شده رشد درآمد بالاتری حاصل می گردد. ولی باید در نظر داشت که CRM به تنهایی یک مفهوم یا یک پروژه نیست بلکه یک راهبرد تجاری است که هدف آن فهم، پیش بینی، مدیریت و شخصی سازی نیازهای مشتریان فعلی و بالقوه است.  CRM مستلزم تمرکز  بر مشتری و توانایی برای آموختن از هر نقطه تعامل با وی است.برای اجرای موفق این سیستم می بایست از پیش نیازها و مراحل استقرار آن آگاه شد، شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یک سازمان به صورت زیر است:

 

دو علامت مهم می توانند نشان دهد که آیا کسب و کار خاص نیاز به CRM دارد یا نه. یکی از این علایم، وجود راه های متنوعی است که مشتریان می توانند با سازمان تماس بگیرند. مثلاً امکان دارد از چهار راه مختلف مانند: ارسال نامه، ارسال ایمیل، ارسال فکس و تماس با سازمان ارتباط برقرار کنند. هنگامی که مشتریان از راه های گوناگون با یک مجموعه ارتباط برقرار می کنند،CRM  پیشنهاد می کند که جمع آوری اطلاعات یک دست و دقیق درباره همه این مخاطبان و ذخیره سازی آن در یک بانک اطلاعاتی و مجهز به راهکارهای CRM باعث افزایش بهره وری می شود.علامت دیگری که می تواند نشان دهد یک کسب و کار معین به استفاده از نرم افزارهای CRM نیاز دارد، تنوع محصولات یا خدماتی است که یک شرکت به مشتریانش عرضه می کند. وجود تنوع عملا به این معناست که با مطالعه دقیق روی رفتار و خواسته های مشتریان می توان کشف کرد که سرمایه گذاری روی کدام محصولات و خدمات سودآورتر است و رضایت مشتریان و میزان پراکندگی جغرافیایی آن هاست. هرچه تعداد و پراکندگی مشتریان بیشتر باشد، ضرورت به کارگیری راهکارهای “مدیریت ارتباط با مشتریان” افزایش می یابد.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 4
2-1- مقدمه 5
2-2- مدیریت ارتباط با مشتری 6
2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 7
جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 10
2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 13
2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 14
2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 17
2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 17
2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 19
جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 20
2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 21
2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 22
جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 24
2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 26
2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 27
2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 29
2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 31
2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 31
2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 32
2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 35
2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 36
2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 39
شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 41
2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 42
شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 43
2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 43
2-3-19- مدل های CRM 44
جدول(2-8 )- مدل های CRM 46
2-4-1- مدیریت منابع انسانی 47
2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 51
2-4-3- ساختار سازمانی 52
2-4-3-1- ساختار نظری 53
الف – ساختار مكانیكی 53
ب – ساختار ارگانیكی 53
2-4-3-2- ساختار عملی 54
ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 54
ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 55
جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 58
2-5- چهارچوب نظری 60
شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 64
2-6- پیشینه تحقیق 64
2-6-1- پژوهش های خارجی 65
جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 67
2-6-2- پژوهش های داخلی 68
فهرست منابع 74
منابع لاتین : 76

 

 

 

 

 

پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت و راس با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت و راس با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : مولفه های پرسشنامه آلپورت پرسشنامه جهت گیری مذهبی پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت دانلود پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس مبانی نظری ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس پیشینه داخلی ​​​​​​​سبک های…

پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني تصميم گيري

پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني تصميم گيري پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني تصميم گيري پاورپوینت مباني تصميم گيري مباني تصميم…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های اجتماعی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی مبانی نظری مهارت های اجتماعی پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی پیشینه داخلی مهارت های اجتماعی پیشینه خارجی مهارت های اجتماعی پیشینه پژوهش مهارت…

پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن

پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز پروپوزال عوامل موثر بر ارزش ویژه…

فصل سوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی

فصل سوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت فصل سوم پایان نامه در مورد مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه…

متغیرهای موثر بر شادکامی و نقش شادی در سیر تکاملی بشر 

متغیرهای موثر بر شادکامی و نقش شادی در سیر تکاملی بشر  کلمات کلیدی : تحقیق پایان نامه شادکامی تعریف نظری شادکامی تعریف عملیاتی شادکامی رویکردهای نظری شادکامی نظریه های مربوط به شادکامی نظریه های مرتبط با شادکامی متغیرهای موثر بر…

ادبیات و مبانی نظری یادگیری سازمانی

ادبیات و مبانی نظری یادگیری سازمانی یادگیری سازمانی معماری سازمان یادگیرنده تئوری ها و مدل های سازمان یادگیرنده تشریح مولفه های یادگیری سازمانی توپولوژی رویكردهای مطالعه در حوزه یادگیری سازمانی مبانی نظری یادگیری سازمانی دانلود مبانی نظری یادگیری سازمانی ادبیات…

پروپوزال بررسی فقهی و حقوقی تلقیح مصنوعی و وضعیت اهدا تخمک و اجاره رحم در حقوق

پروپوزال بررسی فقهی و حقوقی تلقیح مصنوعی و وضعیت اهدا تخمک و اجاره رحم در حقوق پروپوزال تلقیح مصنوعی پروپوزال اجاره رحم بررسی فقهی تلقیح مصنوعی بررسی حقوقی تلقیح مصنوعی تلقیح مصنوعی در فقه امامیه وضعیت حقوقی اهدا تخمک وضعیت…

انگیزه‌ها و اولویت‌های تحصیلی گروه‌های دانشجویی ملل آسیایی كه در رشته‌های هتل داری و مدیریت توریسم تحصیل می‌كنند

انگیزه‌ها و اولویت‌های تحصیلی گروه‌های دانشجویی ملل آسیایی كه در رشته‌های هتل داری و مدیریت توریسم تحصیل می‌كنند HTM هتل داری و مدیریت توریسم انگیزه‌ها و اولویت‌های تحصیلی گروه‌های دانشجویی ملل آسیایی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

دانلود کارآموزی کارشناسی حسابداری برای بانک

دانلود کارآموزی کارشناسی حسابداری برای بانک دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری دانلود گزارش کارآموزی حسابداری دانلود کارآموزی رشته حسابداری دانلود کارآموزی حسابداری دانلود کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی خرید گزارش کارآموزی رشته حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود کارآموزی کارشناسی حسابداری…

بررسی ظرفیتهای معادن قم و ارزیابی اکتشاف آنها به روش ژئوشیمیایی

بررسی ظرفیتهای معادن قم و ارزیابی اکتشاف آنها به روش ژئوشیمیایی معدن منگنز و نارج قم بررسیهای ژئوشیمیایی معادن پتانسیل های معدنی استان قم ارزیابی اکتشافات ناحیه ای معادن اکتشاف معادن به روش ژئوشیمیایی بررسی ظرفیتهای معادن قم و ارزیابی…

بررسی تاسیسات الکتریکی شرکت جابون

بررسی تاسیسات الکتریکی شرکت جابون بررسی تاسیسات الکتریکی بررسی تاسیسات الکتریکی شرکت جابون سیستم اتصال زمین طراحی سیستم برق اضطراری سیستم های اعلام و اطفای حریق شناسایی و انتخاب سیم دانلود پایان نامه الکترونیک دانلود پایان نامه رشته الکترونیک رفتن…

پرسشنامه بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش

پرسشنامه بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش پرسشنامه سازمان یادگیرنده پرسشنامه سازمان یادگیرنده سنگه ابعاد سازمان یادگیرنده در پرسشنامه پرسشنامه ابعاد سازمان یادگیرنده پرسشنامه سازمان یادگیرنده پیتر سنگه دانلود پرسشنامه سازمان یادگیرنده پیتر سنگه پرسشنامه استاندارد سازمان…

مبانی نظری و پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی رضایت شغلی 62 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی رضایت شغلی 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت…

پاورپوینت ماتریس گروه مشاوره بستون(BCG)

پاورپوینت ماتریس گروه مشاوره بستون(BCG) دانلود پاورپوینت ماتریس گروه مشاوره بستون(BCG) ماتریس گروه مشاوره بوستون توضیح علامت سوال در ماتریس BCG توضیح ستاره در ماتریس BCG توضیح گاوهای شیرده در ماتریس BCG توضیح سگ ها در ماتریس BCG طراحی ماتریس…

پروتکل درمانی و پکیج آموزشی مداخلات مشاوره گروهی آدلری

پروتکل درمانی و پکیج آموزشی مداخلات مشاوره گروهی آدلری کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی مشاوره گروهی آدلری مداخلات مشاوره گروهی آدلری پروتکل درمانی مشاوره گروهی آدلری پکیج…

ابعاد و اقسام رشد و فرق آن با عدم رشد در موارد مشابه

ابعاد و اقسام رشد و فرق آن با عدم رشد در موارد مشابه کلمات کلیدی : مفهوم رشد در قرآن مفهوم رشد در فقه عامه مفهوم رشد در فقه اماميه  ابعاد و اقسام رشد  دليل شرط بودن رشد در نکاح…

پروپوزال بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی

پروپوزال بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی سرمایه فکری در شرکت های بورس شاخص توسعه انسانی در شرکت های بورس تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی رابطه سرمایه فکری…

پرسشنامه خرید آنلاین مشترکین دائمی شرکت مخابرات

پرسشنامه خرید آنلاین مشترکین دائمی شرکت مخابرات پرسشنامه خرید اینترنتی پرسشنامه خرید آنلاین پرسشنامه خرید الکترونیکی پرسشنامه استاندارد خرید مشتریان آنلاین پرسشنامه خرید آنلاین مشترکین دائمی مخابرات دانلود پرسشنامه خرید آنلاین پرسشنامه استاندارد خرید آنلاین دانلود پرسشنامه استاندارد خرید آنلاین…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق طرحواره های ناسازگار اولیه 38 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق طرحواره های ناسازگار اولیه 38 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه طرحواره های ناسازگار اولیه مبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه پیشینه تحقیق طرحواره های ناسازگار اولیه پیشینه داخلی طرحواره های ناسازگار اولیه…

بررسی عملکرد SVM's در مسائل دسته بندی

بررسی عملکرد SVM's در مسائل دسته بندی یادگیری ماشین مسائل دسته بندی ماشین بردار پشتیبان ماشین های دسته بندی بردارهای پشتیبان خطی بررسی عملکرد SVMs در مسائل دسته بندی بررسی بردارهای پشتیبان خطی و عملکرد آن ها در مسائل دسته…

تحلیل نقوش فرش قدیم و جدید ترکمن

تحلیل نقوش فرش قدیم و جدید ترکمن نقوش فرش ترکمن نقوش در فرش ترکمن تحلیل نقوش فرش قدیم ترکمن تحلیل نقوش فرش جدید ترکمن بررسی دگرگونی نقوش در فرش ترکمن ساختار فرش اصیل ترکمن ویژگی های بافت و ساختار فرش…

بررسی فیوزهای الکتریکی جهت محافظت از مدارهای الکتریکی

بررسی فیوزهای الکتریکی جهت محافظت از مدارهای الکتریکی دانلود پروژه فیوز الکتریکی مدارهای الکتریکی محافظت از مدارهای الکتریکی بررسی فیوزهای الکتریکی جهت محافظت از مدارهای الکتریکی دانلود پایان نامه برق دانلود پایان نامه مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود…

زیباشناسی در تعامل بین روان انسان و فضای مسکونی

زیباشناسی در تعامل بین روان انسان و فضای مسکونی تزیین در معماری زیباشناسی تزیینات معماری تحلیل خانه های قاجار تحلیل خانه های پهلوی نظریه های زیبایی شناسی تعامل بین روان انسان و فضای مسکونی زیباشناسی در تعامل بین روان انسان…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *