مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع پانزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز: 

در دنياي رقابت امروز هيچ سازماني نمی‌تواند از طريق سرآمدي در عمليات خود و يا نو آوري در محصولات خود، خود را از ساير سازمان‌ها متمايز كند، مگر اينكه نیازها و خواسته‌های مشتريان خود را عمیقاً درك كرده باشد، اين واقعيت موج کاربردهای سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتريان را به تلاطم در می‌آورد. سازمان‌های موفق امروزي كالا و خدماتي را ارائه می‌دهند كه توسط تک تک مشتريان تعريف شده است، در واقع اين سازمان‌ها به سرآمدي در نقاط كليدي تماس با مشتريان در بازاريابي، فروش و خدمات از طريق سفارشی ساختن انبوه  نائل می‌شوند.

 

 

امروزه بسياري از صنايع به دنبال اين هستند كه چگونه خود را از فروش با حجم بالا و بازاريابي راديو تلويزيوني به سمت مديريت روابط انفرادي با مشتريان منتقل كنند. در اينجا ذكر اين نكته ضروري به نظر می‌رسد كه يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري چيزي فراتر از اتوماسيون عمليات سنتي فروش، بازاريابي، زنجيره تأمین و يا خدمات از طريق تكنولوژي می‌باشد. يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري همچنين فراتر از موضوع «كيفيت خدمات» يا «خدمات مشتري» است. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري، سیستم‌هایی در مورد دگرگوني كل سازمان و نحوه نگرش سازمان به مشتريان خود هستند. مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي براي كسب مزيت رقابتي می‌باشد. يك فلسفه و آرمان تحول در مورد نحوه رقابت كسب و كار در قرن بيست و يكم است. می‌توان گفت كه مديريت ارتباط با مشتري سنگ بناي اساسي موفقيت مالي سازمان‌ها می‌باشد (گالبریت و روگرس، 1999).  

 

 

 

در دنياي كسب و كار امروز بسياري از سازمان‌ها از انبوه اطلاعات اشباع شده‌اند، منابع اطلاعاتي از هر جايي درون و يا بيرون سازمان جاري می‌شوند، اما بسياري از سازمان‌ها از جمله بسياري از سازمان‌های ايراني از اين اطلاعات استفاده‌های تحليلي نمی‌کنند چرا كه تلفيق مناسبي از پایگاه‌های مختلف داده‌ها، مراكز تماس با مشتريان و اتوماسيون نيروهاي فروش را انجام نداده‌اند. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري به سازمان‌ها كمك می‌کند تا بفهمند دست‌یابی به کدام مشتری به رایشان به صرفه است؟ حفظ کدام مشتری برایشان به صرفه است؟ کدام مشتری، مشتری استراتژیک است؟ کدام مشتری مهم است؟ کدام مشتری سودآور است و کدام مشتری را باید رها کرد؟ این دانش در نهایت به سازمانها کمک می‌کند تا تعيين كنند كه چگونه به نیازهای منحصر به فرد مشتريان پاسخ دهند. البته در تئوري گفته می‌شود كه سازمانها بايد با همه مشتريان خود به خوبي رفتار كنند، اما در واقعيت امكان پذير نيست كه سطح يكساني از توجه و تمركز معطوف به همه مشتريان شود. بهترين تلاش سازمان‌ها بايد مختص مشترياني باشد كه براي سازمان بيشترين ارزش و سود آوري را دارند به منظور دستيابي به هدف «تمركز كسب و كار روي مشتري مناسب» سازمان‌ها نيازمند تركيب خلاقانه‌ای از استراتژی‌ها، فرآیندها، تکنولوژی‌ها، منابع اطلاعاتي و افراد هستند. (بختایی و گلچین فر، 1386)

 

 

خلق يك محيط دلخواه و بهينه مديريت ارتباط با مشتري به طور روز افزوني تبديل به چالش اصلي كسب و كار شده است.   «مديريت ارتباط با مشتري چالش اصلي استراتژيك قرن بيست و يكم است» (گالبریت و روگرس، 1999). پاتريك بولتما  مشاور خدمات مشتري اينگونه نظر می‌دهد: «مديريت ارتباط با مشتري (CRM) بزرگترين آرزوي كمپاني شما براي آينده می‌باشد.» علاوه بر اين ونيك سوين  از موسسه  SAS ادعا می‌کند كه : مديريت ارتباط با مشتري به سرعت در حال تبديل شدن به پيش نيازي براي بقا و موفقيت كليه كسب و کارها در بازار رقابتي امروز است. 
 

 

 

 

 

 

 

اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان

بازیابی اطلاعات مشتریان، تجزیه و تحلیل دقیق و هدف‌دار آن با تاکید بر موضوع کانون توجه قرار دادن مشتری به عنوان هسته فعالیت های سازمانی منجر به توان افزایی سازمان ها جهت نیل به اهدافشان خواهد شد. بدیهی است که برای توسعه تجارت الکترونیک و ورود به بازارهای جهانی، داشتن مدیریت روابط با مشتری از الزامات اساسی به شمار می رود. هرچه شرکت‌های بیشتری به پیاده‌سازی مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتریان» اقدام می کنند، مسأله چگونگی و نحوه استقرار این سیستم به عنوان چالش اساسی شرکت‌ها باقی می ماند. لذا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند پیاده‌سازی و استقرار این‌گونه سیستم ها در سازمان ها داشته باشد (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

همچنین با توجه به اهمیت مشتری به‌عنوان یکی از ارکان حیات یک سازمان و تاکید CRM ‏ به این عنصر، دلایل زیر را می توان به عنوان ضرورت های استفاده از CRM‏ در یک سازمان (با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت های هر سازمان) مطرح کرد (امیری، 1388):
•    بهبود خدمات
•    رضایت مشتری
•    کاهش هزینه ها
•    ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون ها مشتری

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-1) مقدمه    3
2-2 ) ادبيات تحقيق    1
2-2- 1- تعريف مديريت ارتباط با مشتري    1
2-2- 2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    4
2-2- 3- اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز:    7
2-2- 4- فرآيند مديريت ارتباط با مشتري:    10
2-2- 5-1- شناسايي مشتريان سازمان:    10
2-2- 5-2-جذب مشتري :    11
2-2- 5-3- رتبه بندي مشتريان:    11
2-2-5 – انواع فن آوری CRM    13
2-2- 5-1- مديريت ارتباط با مشتري عملياتي    13
2-2-5- 2- مديريت ارتباط با مشتري تحليلي    14
2-2-5- 3- مديريت ارتباط با مشتري مشاركتي    15
2-2-5- 3- 1- اتوماسيون بازاريابي سازمان:(EMA)    15
2-2-6- اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-2-6-1-مشتری    16
2-2-6- 2- ارتباط    18
2-2-6- 3- مدیریت    19
2-2-7- مزایای استفاده از CRM    20
2-2-7-1- مزایای استفاده از CRM برای سازمان    20
2-2-7-2 – مزایای CRM برای مشتریان    21
2-2-7-3 – مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای کارمندان    21
2-2-8 – مراحل اجرای CRM    22
2-2-9 – مزایای CRM برای شرکت‌های بیمه    24
2-2-10- کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های بیمه    26
2-2-10-1- ارائه دید واحد از مشتری    26
2-2-10-2 -یکپارچه کردن کانال‌های چندگانه ارائه خدمت و فروش به مشتریان    27
2-2-10-3- بازاریابی هدفمند برای ایجاد وفاداری و گسترش مشتریان    28
2-2-11- مدیریت مؤثر کانال‌های توزیع:    29
شکل 4 ) مقایسه کانالهای توزیع سنتی با کانالهای توزیع بر مبنای CRM (Peppers & Rogers ,2003)    30
2-2-12- (رابطه CRM با عملكرد بازاريابي (مدل مفهومي پژوهش    30
2-2-12-1 – تمركز بر مشتريان كليدي    32
2-2-12-2 – سازماندهي متناسب با CRM    34
2-2-12-3-  مديريت دانش    36
2-2-12-4-  تكنولوژي    38
2-2-13-  عملكرد سازماني    39
2-2-13-1 – اعتماد    39
2-2-13-2- رضایت مشتری    40

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

پرسشنامه ارزیابی ارتباط عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی

پرسشنامه ارزیابی ارتباط عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی دانلود پرسشنامه عزت نفس کوپراسمیت پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت doc روایی و پایایی پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت بزرگسالان اعتبار و روایی پرسشنامه عزت…

استقرار کایزن عملیاتی در یک شرکت تولیدی

استقرار کایزن عملیاتی در یک شرکت تولیدی کایزن کایزن عملیاتی سیستم‌های بهبود اجرای کایزن عملیاتی در یک شرکت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مدیریت…

پاورپوینت فصل اول کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع مفاهيم مديريت بازار

پاورپوینت فصل اول کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع مفاهيم مديريت بازار دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع مفاهيم مديريت بازار پاورپوینت فصل اول کتاب بازاريابي و مديريت…

مبانی نظری شغل یا کار

مبانی نظری شغل یا کار کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شغل یا کار مبانی نظری شغل یا کار پیشینه تحقیق شغل یا کار پیشینه داخلی شغل یا کار پیشینه خارجی شغل یا کار پیشینه پژوهش شغل یا کار…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رویکردهای درمانی

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رویکردهای درمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رویکردهای درمانی مبانی نظری رویکردهای درمانی پیشینه تحقیق رویکردهای درمانی پیشینه داخلی رویکردهای درمانی پیشینه خارجی رویکردهای درمانی پیشینه پژوهش رویکردهای درمانی پیشینه نظری…

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت و جهانگردی با عنوان مدیریت بخش عمومی (اداره جهانگردی)

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت و جهانگردی با عنوان مدیریت بخش عمومی (اداره جهانگردی) مدیریت متمرکز مدیریت بخش عمومی نظام سیاست گذاری جهانگردی مدیریت بخش دولتی و خصوصی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت و گردشگری با عنوان مدیریت بخش…

بررسی تأثیر مكمل یاری كلسیم بر پروفایل لیپیدی زنان مبتلا به اضافه وزن یا چاقی

بررسی تأثیر مكمل یاری كلسیم بر پروفایل لیپیدی زنان مبتلا به اضافه وزن یا چاقی چاقی اضافه وزن غدد درون‌ریز مکمل یاری کلسیم دانلود پایان نامه علوم تغذیه تأثیر مکمل یاری کلسیم بر پروفایل لیپید زنان پروفایل لیپید دانلود پایان…

الگوریتم های جدید درباره همزمانی زمانی

الگوریتم های جدید درباره همزمانی زمانی همزمانی زمانی روشهای تخمین داده الگوریتمهای همزمانی نرخ خطای بیت سیستم در اثر همزمانی الگوریتم های جدید درباره همزمانی زمانی دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته برق…

تجلی حکمت در فسلفه‌ پزشکی احکام

تجلی حکمت در فسلفه‌ پزشکی احکام تجلی حکمت بررسی احکام اسلامی فسلفه‌ پزشکی احکام تجلی حکمت در فسلفه‌ پزشکی احکام حکمت احکام اسلامی فلسفه‌ پزشکی احکام اسلامی فلسفه‌ بهداشتی احکام اسلامی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فقه و مبانی…

مقاله ترجمه شده با عنوان نقش حسابرسین در قرار داد های مالی: بر اساس مدارک بدست آمده از ‏SFAS 141(R)‎

مقاله ترجمه شده با عنوان نقش حسابرسین در قرار داد های مالی: بر اساس مدارک بدست آمده از ‏SFAS 141(R)‎ مالکیت حسابرسین قرار داد های مالی درآمد حاصل از بدهی مقاله ترجمه شده با عنوان نقش حسابرسین در قرار داد…

مبانی نظری ارائه مدلی برای شناسایی عوامل موثر در احتمال به بار آوردن خسارت یک مشتری با داده کاوی

مبانی نظری ارائه مدلی برای شناسایی عوامل موثر در احتمال به بار آوردن خسارت یک مشتری با داده کاوی بیمه شخص ثالث خودرو مبانی نظری داده کاوی کاربرد داده کاوی در بیمه تشخیص خسارت بیمه با داده کاوی سود و…

پرسشنامه تاثیر رابطه بازاریابی و فروش بر روی خلق ارزش برتر مشتری

پرسشنامه تاثیر رابطه بازاریابی و فروش بر روی خلق ارزش برتر مشتری پرسشنامه بازاریابی و فروش پرسشنامه خلق ارزش برتر مشتری پرسشنامه قابلیت بازاریابی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر رابطه بازاریابی و فروش بر روی خلق ارزش…

دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM

دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM سیستم OFDM همزمانی فریمی مدولاسیون چندحاملی دانلود پاورپوینت همزمانی فریمی در سیستم OFDM ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی…

بررسی لعن و نفرین از دیدگاه خدا و ائمه

بررسی لعن و نفرین از دیدگاه خدا و ائمه لعن و نفرین از دیدگاه قرآن لعن و نفرین در زیارت عاشورا لعن و نفرین از دیدگاه خدا و ائمه دانلود مقاله بررسی لعن و نفرین از دیدگاه خدا و ائمه…

بررسی مسئولیت مدنی دولت مطابق قواعد عمومی در حقوق مسئولیت مدنی

بررسی مسئولیت مدنی دولت مطابق قواعد عمومی در حقوق مسئولیت مدنی رابطه سببیت مسئولیت مدنی جبران خسارت دولت دانلود پایان نامه مسئولیت مدنی دولت حقوق مسئولیت مدنی مسوولیت های بدون تقصیر بررسی مسئولیت مدنی دولت مطابق قواعد عمومی در حقوق…

خوشه بندی (Clustering)

خوشه بندی (Clustering) دانلود مقاله خوشه بندی دانلود مقاله کلاسترینگ خوشه بندی کلاسترینگ روش‌های خوشه بندی یادگیری بدون ناظر یادگیری ماشین دانلود مقالات هوش مصنوعی دانلود مقالات یادگیری ماشین رفتن به سایت اصلی خوشه بندی (Clustering)       خوشه…

ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان

ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان پایان نامه اثربخشی مدیریت دانش سنجش اثربخشی مدیریت دانش محاسبه اثربخشی مدیریت دانش سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان پایان نامه با موضوع مدیریت دانش…

پرسشنامه شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

پرسشنامه شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما پرسشنامه اثربخشی پرسشنامه اثربخشی سازمانی پرسشنامه استاندارد اثربخشی پرسشنامه استاندارد اثربخشی سازمانی پرسشنامه اثربخشی برنامه های آموزشی پرسشنامه بررسی اثربخشی پرسشنامه اثربخشی سیستم نمونه پرسشنامه اثربخشی…

پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع صورت سود و زیان

پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع صورت سود و زیان کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوری حسابداری شباهنگ با موضوع مفاهیم سود برای گزارشگری مالی پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوری حسابداری…

جو اخلاقی و ارتباط آن با نگرش به رشته تحصیلی در دانشجویان و رضایت شغلی در پرسنل اتاق عمل

جو اخلاقی و ارتباط آن با نگرش به رشته تحصیلی در دانشجویان و رضایت شغلی در پرسنل اتاق عمل رضایت شغلی رضایت شغلی پرسنل رضایت شغلی در پرسنل اتاق عمل نگرش به رشته تحصیلی در دانشجویان ارتباط جو اخلاقی و…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خطاهای شناختی 25 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خطاهای شناختی 25 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خطاهای شناختی مبانی نظری خطاهای شناختی پیشینه تحقیق خطاهای شناختی پیشینه داخلی خطاهای شناختی پیشینه خارجی خطاهای شناختی پیشینه پژوهش خطاهای شناختی پیشینه نظری…

شاخصی برای اندازه گیری توان رقابتی و ارزیابی بهره وری شركت ایران خودرو

شاخصی برای اندازه گیری توان رقابتی و ارزیابی بهره وری شركت ایران خودرو اندازه گیری توان رقابتی حسابداری تورمی نسبت بازده دارایی ها تعدیل تورمی تسعیر نرخ ارز ارزیابی بهره وری شركتها اندازه گیری توان رقابتی شركتها شاخصی برای اندازه…

دانلود مقاله رشته آی تی با عنوان تجارت الکترونیکی

دانلود مقاله رشته آی تی با عنوان تجارت الکترونیکی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیکی جایگاه تجارت الكترونیكی در ایران مدلهای تجارت الكترونیكی تاریخچه تجارت الكترونیكی دانلود مقاله تجارت الکترونیکی دانلود مقاله رشته آی تی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

مبانی نظری ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی

مبانی نظری ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری چابکی سازمانی مبانی نظری توسعه منابع انسانی دستیابی به چابکی سازمانی ابعاد چابكي در بخش دولتي مدل هاي توسعه منابع انساني ابزارهای سازمان…

پاورپوینت ارائه منصفانه (فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه)

پاورپوینت ارائه منصفانه (فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه) پاورپوینت فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه پاورپوینت ارائه منصفانه پاورپوینت فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه با عنوانمفاهیم حسابرسی پاورپوینت فصل یازدهم کتاب فلسفه…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *