مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان مبتنی بر ابر 109 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان مبتنی بر ابر 109 صفحه

کلمات کلیدی :

مبانی نظری رایانش ابری
پیشینه تحقیق رایانش ابری
مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمان
پیشینه تحقیق برنامه ریزی منابع سازمان
مبانی نظری سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان مبتنی بر ابر
پیشینه تحقیق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان مبتنی بر ابر

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان مبتنی بر ابر

 

 

 

 

 

 

چکیده :

در رابطه با سازمان هایی که قبلا برنامه ریزی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی را به صورت کوتاه مدت و بلند مدت انجام داده اند، تحلیل شکاف بین استراتژی های سازمان و تکنولوژی های روز و سیستم های اطلاعاتی از قبل طراحی شده ،نیاز مند باز نگری در روند برنامه ریزی استراتژیک می باشد،که مقاصد آتی، وضعیت فعلی سازمان و ارزیابی میزان شکاف بین آن دو و تدوین نقشه راه یا تعیین مسیر مناسب جهت حرکت از وضعیت فعلی به سوی وضعیت مقصد(آتی) را شامل می شود .

 

 

در رابطه با تکنولوژی های روز ،در این تحقیق به بررسی شرایط و ویژگی های مرتبط با سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان مبتنی بر ابر ،  که به تازگی وارد دنیای تحقیقات آکادمیک گردیده اند، پرداخته ایم و راه های به کارگیری تکنولوژی رایانش ابری در سیستم های اطلاعاتی سازمان را مورد بررسی قرار داده ایم،یعنی از یک طرف جنبه تکنولوژی CloudERP  را مورد ارزیابی قرار داده ایم و از سوی دیگر وضعیت برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها درجهت استفاده از تکنولوژی های روز را واکاوی نموده ایم .

 

 

تا آنجا که در رابطه با ارائه نقشه تعالی سازمان ها، مدل کارت امتیازی متوازن(BSC  ) ارائه شده توسط شرکت مبنا را اساس طراحی کارت امتیازی جدیدی مبتنی بر تحلیل شکاف بین وضعیت فعلی سازمان و وضعیت مطلوب در رابطه با استفاده از تکنولوژی های روز(به عنوان مثال رایانش ابری) قرار داده ایم. این تحلیل شکاف از طریق مدل ارئه شده ما، صورت می گیرد، و خروجی آن طراحی کارت امتیازی جدیدی مطابق با تکنولوژی روز باشد. برای رسیدن به اهداف تعیین شده یک مدل Y مانند؛ ارائه می شود و مبنای انتقال به وضعیت آینده آن نیز متدولوژی  EAP و تحلیل استراتژیک نقاط قوت و ضعف و فرصت و تهدید از چهار وجه استراتژیکی، سازمانی، مدیریتی و عملیاتی می باشد .

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی : 

رایانش ابری

برنامه ریزی منابع سازمان ابری 

سیستم های اطلاعاتی سازمان

برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات

 

 

 

 

ضرورت و اهمیت موضوع

سیستم های سازمانی بواسطه طبیعتی كه در آنها نهفته است، منطق خاص خود را بر استراتژیها، سازمان و فرهنگ آن حاكم می كنند . با وجود اینكه ممكن است در برخی موارد ، مجز ا بودن برخی از واحدها ی سازمانی مقبول مدیران باشد، اما ا ین سیستم ها، سازمان را به سمت یكپارچگی هر چه بیشتر از لحاظ اطلاعاتی سوق می دهند . از سوی دیگر این سیستم ها، اجرای فرایندهای عمومی را به سازمان دیكته می كنند، درحالیكه ممكن است اجرای برخی از فرایندها بصورت خاص برای سازمان، مزیت های رقابتی خاصی ایجاد كرده باشد.

 

اگر سازمانی بدون توجه داشتن به الزامات سازمانی و تجاری اقدام به پیاده سازی سیستم های سازمانی نماید، رویای یكپارچگی اطلاعات برای آن تبدیل به كابوسی دردناك خواهد شد . ممكن است منطق سیستم با منطق كسب وكار سازمان در تعارض باشد كه این موضوع منجر به صرف هزینه و زمان زیاد و از دست رفتن مزایای رقابتی سازمان شده و یا اینكه تبدیل به وزنه ای سنگین بر پای سازمان برا ی حركت آن به سمت جلو گردد . با وجود مزایای متعددی كه پیاده سازی سیستم های سازمانی به همراه دارند ، اما ریسك پیاده سازی آنها نیز بالاست و مدیرانی كه تصمیم به اجرای چنین سیستمی در سازمان خود دارند، باید توجه داشته باشند كه شیفتگی نسبت به مزیتهای این سیستم ها مانع از توجه به مخاطرات همراه آنها نشود.

 

درنتیجه هر سازمان نیازمند پیاده سازی سیستمهای سازمانی بر اساس شرایط خاص خود خواهد بود، که مبنای انجام آن، داشتن برنامه ریزی مدون در جهت اهداف کسب و کار می باشد .

برای انجام این برنامه ریزی، باید پیشینه و شرایط تکامل برنامه ریزی را در نظر بگیریم. در روند تکامل برنامه ریزی استراتژیک ، پس از پیدایش ابعاد مختلف برنامه ریزی در همه زمینه ها، نیاز به برنامه ریزی در جهت سازمان دهی فعالیت های مرتبط با فناوری اطلاعات احساس شد، متعاقب با آن ، مبحث برنامه ریزی سیستم های اطلاعاتی و به دنبال آن برنامه ریزی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی شکل گرفت. در این نوع برنامه ریزی به تدوین آرمان ها ، اهداف بلند مدت و کوتاه مدت ، نقاط قوت و ضعف ، فرصت ها و تهدید های سازمان در زمینه فناوری اطلاعات پرداخته می شود. از این طریق می توان تصویر روشنی از جهت گیری سازمان در زمینه فناوری اطلاعات کسب کرد ونیز می توان سیستم های اطلاعاتی را به گونه ای توسعه داد، تا اهداف سازمان را به طور کامل برآورده نمایند.این برنامه ریزی تمامی جنبه های فناوری اطلاعات شامل سخت افزار،نرم افزار ،نیروی انسانی و ارتباطات را در بر می گیرد. 

در زمان فعلی و با درنظر گرفتن آینده فناوری های مرتبط با سیستم های توزیع شده، و برای دستیابی به سیستم های سازمانی مبتنی بر تکنولوژی های روز، باید شرایط پیاده سازی سیستم های سازمانی مبتنی بر ابر، و برنامه های استراتژیک سازمان ها را که قابلیت اجرایی دارند، تواما مورد بررسی و پژوهش قرار داد.

 

 

 

 

 

 

فهرست رئوس مطالب 

 

 

2 فصل دوم (ادبیات و پیشینه تحقیق) 7

1 مقدمه 8

2 سیستم های اطلاعاتی 8

2.2.1نسل اول: نرم افزارهای سنتی و قدیمی 8

2.2.2نسل دوم : سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان –  ERP 9

2.2.3نسل سوم : سیستمهای مدیریت گردش کار – WFM 9

2.2.4نسل چهارم : سیستمهای مدیریت فرایندهای كسب و كار BPMS – 10

2.2.5عمده مشكلات سازمان ها  قبل از سیستم های اطلاعاتی 11

2.2.6مزایای عمده استفاده از سیستم های اطلاعاتی سازمان 12

2.2.7مهمترین دلایل شکست پیاده سازی سیستمهای اطلاعاتی سازمان 13

2.2.8چارچوب چرخه حیات سیستمهای اطلاعاتی سازمان 14

3 برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) 15

2.3.1تعریف ERP 15

2.3.2تاریخچه و سیر تحولات سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان(ERP) 15

2.3.2.1مرحله اول : یکپارچه سازی تولید 17

2.3.2.2مرحله دوم : یکپارچه سازی سازمان 19

2.3.2.3مرحله سوم:یکپارچه سازی با هدف مشتری مداری 20

2.3.2.4مرحلۀ چهارم: یکپارچه سازی بین سازمانی 21

2.3.3بررسی راهبرد های استقرار سیستم برنامه ریزی منابع سازمان 23

4 برنامه ریزی استراتژیک 25

2.4.1برنامه ریزی 25

2.4.2برنامه ریزی و تغییر 25

2.4.3استراتژی 25

2.4.4برنامه ریزی راهبردی 26

2.4.5مدیریت استراتژیک 27

2.4.5.1مراحل مدیریت استراتژیک 27

2.4.5.2مزایای مدیریت استراتژیک 28

2.4.5.3ویژگی های مدیریت استراتژیک 28

2.4.5.4تأثیرات مدیریت استراتژیک بر عملکرد سازمان 29

2.4.5.5نحوه تکامل مدیریت استراتژیک 29

2.4.6برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات 30

2.4.7تعریف برنامه ریزی استراتژیک سیستم ها و فناوری اطلاعات 31

2.4.8مراحل كلی برنامه ریزی استراتژیك سیستمهای اطلاعاتی 32

2.4.9روش های تحلیل استراتژی 32

2.4.9.1تحلیل  swot 34

2.4.9.2مدل x 34

2.4.9.3هدایت کسب و کار 34

2.4.9.4استراتژی بازار 34

2.4.9.5نیروهای رقابتی 35

2.4.9.6تحلیل سبد محصولات 35

2.4.9.7تحلیل محیطی 36

2.4.9.8تحلیل دانش 36

2.4.10مقدمه ای بر ارزیابی متوازن 37

2.4.10.1دیدگاه مالی 39

2.4.10.2دیدگاه مشتری 40

2.4.10.3دیدگاه فرآیندهای داخلی 40

2.4.10.4دیدگاه یادگیری و رشد کارکنان 41

2.4.11مدل مدیریت استراتژیک مبنا 42

2.4.12مدل برنامه ریزی استراتژیک Y 54

2.4.13متدولوژی برنامه ریزی معماری سازمانی (EAP) 58

5 مفاهیم مورد استفاده در پردازشات ابری(رایانش ابری) 64

2.5.1محاسبات تورین (شبکه ای) Grid Computing 64

2.5.1.1مزایای محاسبات تورین 64

2.5.1.2اصول هسته محاسبات تورین 65

2.5.2معماری سرویس گرا 66

2.5.3رایانش ابری 67

2.5.3.1تعریف محاسبات ابرین 68

2.5.3.2سیر تکامل سبک های محاسباتی 69

2.5.3.3برخی دلایل انتخاب محاسبات ابرین 70

2.5.3.4اهداف محاسبات ابرین 71

2.5.3.5مدل های تحویل سرویس (آناتومی ابر) 74

2.5.3.6مدل های استقرار 77

2.5.3.6.1 ابر خصوصی Private 77

2.5.3.6.2 ابر عمومی Public 78

2.5.3.6.3 ابر ترکیبی Hybrid 78

2.5.3.6.4 ابر انجمنی Community 78

2.5.3.6.5ابر خاص-منظوره Special Purpose 78

2.5.3.7سرویس دهنده گان اصلی 79

2.5.3.7.1 IaaS 79

2.5.3.7.2 PaaS 80

2.5.3.7.3 SaaS 81

 

–  منابع و مآخذ 162

 

 

 

 

فهرست جداول

 

1 جدول 1-2 مقایسه نسل های مختلف سیستم های اطلاعاتی 10

2 جدول2-2 سیر تکامل ERP  16

3 جدول 3-2  مقایسه روش های تحلیل استراتژی  33

4 جدول 4-2 بیان دیدگاه های جدید برای برنامه ریزی استراتژیک 37

5 جدول 5-2 فرایند تشخیص فرایند های کلیدی شرکت[6] 50

6 جدول 6-2 مشخص نمودن سطوح بلوغ زیر فرایند های مدیریت انبار و تدارکات در شرکت 51

7 جدول 7-2 طراحی نقشه استراتژیک 1- شرکت رضا نور 52

8 جدول 8-2 طراحی نقشه استراتژیک 2-شرکت رضا نور 52

9 جدول 9-2 مدل های برنامه ریزی استراتژیک بر اساس تحلیل شکاف بین وضعیت فعلی و مقصد آتی 54

10 جدول 10-2 مقایسه متدولوژی ها و مدل های برنامه ریزی استراتژیک سازمان[12] 58

11 جدول 11-2 فازهای اصلی متدولوژی EAP  و خروجی ها[12] 60

12 جدول 12-2 انواع خروجی های فازهای EAP [12]  61

13 جدول 13-2 انواع تقسیم بندی مدل های رایانش ابری 69

14 جدول 14-2 تعاریف واژگان مرتبط با رایانش ابری[23] 73

15 جدول 15-2 مقایسه مدل های استقرار رایانش ابری 77

16 جدول 16-2 مقایسه مدل های سرویس های اصلی ارائه شده در رایانش ابری 79

17 جدول 17-2 سرویس دهندگان زیرساخت به عنوان سرویس[2و13] 80

18 جدول 18-2 سرویس دهندگان سکو به عنوان سرویس[2و13] 80

19 جدول 19-2 سرویس دهندگان نرم افزار به عنوان سرویس[2و13] 81

 

 

 

 

 

فهرست تصاویر و نمودار

 

 

2 شکل 1-2 چارچوب چرخه حیات سیستمهای اطلاعاتی سازمان[4]  14

3 شکل2-2 سیر تکاملی ERP[4] 16

4 شکل 3-2 میزان تمایل به نسخه های مختلف برنامه ریزی منابع سازمان  22

5 شکل 4-2 میزان تمایل به MRP,ERP 22

6 شکل 5-2 مراحل كلی برنامه ریزی استراتژیك سیستمهای اطلاعاتی [8] 32

7 شکل 6-2 رابطه علت و معلولی در مدل کارت امتیازی متوازن[6] 41

8 شکل 7-2 ساخشکل 7-2 ساختار شماتیک مدل راهی به تعالی مبنا[6] 43

9 شکل 8-2 نقشه راه مدل مدیریت استراتژیک مبنا[6] 43

10 شکل 9-2 نتایج تحلیل وضعیت موجود  44

11 شکل 10-2 تحلیل محیط نزدیک سازمان(آنالیز پورتر) 45

12 شکل 11-2 آنالیز PESTLE در یک نگاه[6] 45

13 شکل 12-2 طبقه بندی ذی نفعان از دید اثر پذیری و اثر گذاری (ماتریس طبقه بندی ذی نفعان) 46

14 شکل 13-2 مدل یکپارچه جهت شناسایی عوامل بحرانی موفقیت و شایستگی ها[6] 47

15 شکل 14-2 تعیین استراتژی کلان شرکت- تعیین وضعیت شرکت در ارتباط با عوامل داخلی و خارجی[6] 48

16 شکل 15-2 روش های تدوین استراتژی ها(و راهکار ها) در مدل مبنا[6] 49

17 شکل 16-2 استراتژی های ترکیبی،آنالیز SWOT یا TOWS [6] 49

18 شکل 17-2 مکانیزم تدوین اهداف کمی در مدل مبنا[6] 53

19 شکل 18-2 ساختار کامل کارت امتیازی برای شرکت رضا نور 54

20 شکل 19-2 مراحل اصلی مدل استراتژیک Y، (جهت تحلیل شکاف وضع فعلی و مطلوب سازمان)[3] 55

21 شکل 20-2 اجزای EAP برنامه ریزی معماری سازمانی 59

22 شکل 21-2 تکنولوژی سرویس گرایی-فرایند کسب و کار هم نوایی[2] 66

23 شکل 22-2 تکنولوژی سرویس گرایی-فرایند کسب و کار چیدمان[2] 67

24 شکل 23-2 تمایل به سمت محاسبات ابرین 67

25 شکل 24-2 سطوح مدل برای محاسبات ابری 69

26 شکل 25-2 سیر تکامل سبک های محاسباتی[13] 70

27 شکل 26-2 مدل های اصلی تحویل سرویس در محاسبات ابرین[2و13] 75

28 شکل27-2 پشته مرجع محاسبات ابرین[22] 76

 

 

بررسی انواع اخلاق در سازمانها و عوامل موثر بر رعایت اخلاق کاری

بررسی انواع اخلاق در سازمانها و عوامل موثر بر رعایت اخلاق کاری کلمات کلیدی : ابعاد اخلاق کاری اخلاق کار در ایران پایان نامه اخلاق کاری انواع اخلاق در سازمانها عوامل موثر بر رعایت اخلاق کاری اهمیت و ضرورت پرداختن…

قتل با اعتقاد به مهدورالدم بودن در قانون مجازات اسلامی 1370

قتل با اعتقاد به مهدورالدم بودن در قانون مجازات اسلامی 1370 پایان نامه مهدورالدم مهدورالدم بودن مقتول اعتقاد به مهدورالدم بودن اعتقاد به مهدورالدم بودن مقتول مهدورالدم در قانون مجازات اسلامی مصادیق قتل به اعتقاد مهدورالدم احکام قتل به اعتقاد…

بررسی ابعاد و مدلهای وفاداری به برند و رضایت مشتری

بررسی ابعاد و مدلهای وفاداری به برند و رضایت مشتری مدلهای وفاداری به برند عوامل موثر بر وفاداری مشتریان ابعاد رضایت مشتری مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری رضایتمندی و وفاداری مشتریان دانلود پایان نامه رضایت مشتری دانلود پایان نامه وفاداری…

پیامدها، تدابیر و سیاست جنایی داخلی و بین المللی در قبال پدیده قاچاق انسان

پیامدها، تدابیر و سیاست جنایی داخلی و بین المللی در قبال پدیده قاچاق انسان پایان نامه قاچاق پایان نامه قاچاق انسان پایان نامه قاچاق زنان پیامدهای قاچاق انسان قاچاق انسان در اسناد بین المللی ابعاد قاچاق انسان درجهان مبارزه با…

بازی درمانی شناختی رفتاری و فرآیند ارزیابی کودک در آن

بازی درمانی شناختی رفتاری و فرآیند ارزیابی کودک در آن کلمات کلیدی : مداخله در CBPT مروری بر شکل گیری CBPT بازی درمانی شناختی رفتاری پیشینه های نظری برای CBPT تعریف بازی درمانی شناختی-رفتاری اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بازی…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ریسک نقدشوندگی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ریسک نقدشوندگی کلمات کلیدی : مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی مبانی نظری ریسک نقدشوندگی پیشینه تحقیق ریسک نقدشوندگی پیشینه داخلی ریسک نقدشوندگی پیشینه خارجی ریسک نقدشوندگی پیشینه پژوهش ریسک نقدشوندگی پیشینه نظری…

بررسی روند سازماندهی کالا در انبار

بررسی روند سازماندهی کالا در انبار انبارداری در کارخانه اصول مدیریت انبار در کارخانه اصول انبارداری در کارخانجات اصول انبارداری و مدیریت در کارخانه کاشی و سرامیک دانلود پایان نامه انبار دانلود پایان نامه انبارداری بررسی روند سازماندهی کالا در…

بررسی تطبیقی خسارت ناشی از نقض قرارداد و شیوه جبران آن

بررسی تطبیقی خسارت ناشی از نقض قرارداد و شیوه جبران آن شیوه جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق بین الملل جبران خسارت در حقوق مدنی روشهای جبران خسارت در بیع بین الملل…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری 70 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری 70 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارزش گذاری برند برای مشتری مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری پیشینه داخلی…

مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مالی شرکت ها

مبانی نظری بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مالی شرکت ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی معیارهای ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی سازمان مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بیمه ارزیابی عملکرد مالی…

فایل اکسل نرم افزار های کارگاههای عمرانی

فایل اکسل نرم افزار های کارگاههای عمرانی کلمات کلیدی : صورت وضعیت تعدیل تجمیعی برنامه زمانبندی فهرست بها اکسل جرائم آسفالت زیراساس اساس تاخیرات تغییر مقادیر رفتن به سایت اصلی سلام خدمت مهندسین محترم لطفا تا آخر بخوانید: فایل حاضر…

زیبا‌شناسی از نگاه ارسطو

زیبا‌شناسی از نگاه ارسطو مفهوم هنر مفهوم زیبایی زیبایی‌شناسی زیبا‌شناسی از نگاه ارسطو دانلود مقالات رشته هنر زیبایی‌شناسی ارسطو خرید تحقیق رشته هنر نوشته‌های ارسطو درباره زیبایی‌شناسی مفهوم تقلید در هنر رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته هنر زیبا‌شناسی…

خلاصه کتاب خودکشی دورکیم

خلاصه کتاب خودکشی دورکیم خلاصه کتاب خودکشی دورکیم رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب خودکشی دورکیم به تعداد 55 صفحه pdf   کتاب اول شامل سرفصل های عوامل فرا اجتماعی خودکشی و حالتهای روانشناختی طبیعی - نژاد ، وراثت خودکشی…

ارزیابی رابطه بین معیار عدم تقارن زمانی سود با معیار MTB

ارزیابی رابطه بین معیار عدم تقارن زمانی سود با معیار MTB معیار سود و زیانی معیار ترازنامه ای محافظه كاری محافظه كاری سود و زیانی محافظه كاری ترازنامه ای ارتباط معیار سود و زیانی و معیار ترازنامه ای محافظه كاری…

پرسشنامه سنجش مولفه های هوش اخلاقی کارکنان لنیک و کیل با روایی و پایایی

پرسشنامه سنجش مولفه های هوش اخلاقی کارکنان لنیک و کیل با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه هوش اخلاقی پرسشنامه هوش اخلاقی mci پرسشنامه استاندارد هوش اخلاقی نمره گذاری پرسشنامه هوش اخلاقی پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل pdf…

الگوهای شناخت و ویژگیهای فرهنگ سازمانی از نگاه نظریه پردازان مدیریت

الگوهای شناخت و ویژگیهای فرهنگ سازمانی از نگاه نظریه پردازان مدیریت مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی پایان نامه فرهنگ سازمانی عوامل موثربرفضای فرهنگی یک سازمان فرایند مدیریت فرهنگ سازمانی فرهنگ سازمانی از نگاه نظریه پردازان مدیریت ویژگیهای…

دزدی دریایی و تاثیر آن بر امنیت بین المللی با تکیه بر قضییه سومالی از سال 2000 به بعد

دزدی دریایی و تاثیر آن بر امنیت بین المللی با تکیه بر قضییه سومالی از سال 2000 به بعد دزدی دریایی امنیت بین المللی دانلود پایان نامه دزدی دریایی دزدی دریایی از نگاه حقوق بین الملل راهکارهای مبارزه با دزدی…

رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی

رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی _ یک رهیافت فازی طبقه بندی کالا طبقه بندی کالاهای موجود در فروشگاه های اینترنتی رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی یک رهیافت فازی رده بندی کالاها در فروشگاه های الکترونیکی دانلود…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه شیوه های حل تعارض زناشویی

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه شیوه های حل تعارض زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شیوه های حل تعارض زناشویی مبانی نظری شیوه های حل تعارض زناشویی پیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض زناشویی پیشینه پژوهش…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و رویکردهای آن 67 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و رویکردهای آن 67 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رویکردهای هوش سازمانی مبانی نظری رویکردهای هوش سازمانی پیشینه تحقیق رویکردهای هوش سازمانی پیشینه داخلی رویکردهای هوش سازمانی پیشینه خارجی رویکردهای…

تامین مالی شرکتها و راههای آن و تاثیر این راهها بر ارزش شرکت

تامین مالی شرکتها و راههای آن و تاثیر این راهها بر ارزش شرکت تامین مالی شرکتها هزینه های تامین مالی راههای تامین مالی شرکتها تاثیر روشهای تامین مالی بر ارزش شرکتها دانلود پایان نامه رشته حسابداری تامین مالی شرکتها و…

مبانی ابهام در معامله و نحوه رفع آن در مورد معامله

مبانی ابهام در معامله و نحوه رفع آن در مورد معامله غرر در معامله معاملات غرری ابهام در مورد معامله جهل به مورد معامله رفع ابهام در مورد معامله مجهول بودن مورد معامله مبانی لزوم رفع ابهام از مورد معامله…

مقاله ترجمه شده قراردادهای تسهیم بر درآمد و تخفیف برای هماهنگی یک زنجیره تأمین با عمر کوتاه محصولات

مقاله ترجمه شده قراردادهای تسهیم بر درآمد و تخفیف برای هماهنگی یک زنجیره تأمین با عمر کوتاه محصولات کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده درس هماهنگی زنجیره تامین رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده…

ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار

ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار پایان نامه تدوین استراتژی تدوین استراتژی swot تدوین استراتژی به روش swot نمونه استراتژی تدوین شده تدوین استراتژی سازمان و شرکت تدوین استراتژی با…

پاورپوینت تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر

پاورپوینت تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر مفهوم و هدف تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر انواع هزینه های تولید مفروضات تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر آنالیز…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *