مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی

مبانی نظری ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی
دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی
دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی
پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی
ادبیات نظری ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی
فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی
ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق  ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

اهمیت ارزیابی و مدیریت عملکرد
بهبود مستمر عملکرد سازمان ها، نیروی عظیم هم افزایی   ایجاد می کند که این نیروها می تواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه و ایجاد فرصت های تعالی سازمانی شود. دولت ها و سازمانها و مؤسسات تلاش جلو برندهای را در این مورد اعمال می کنند. بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالش های پیش روی سازمان و کسب بازخورد و اطلاع از میزان اجرای سیاست های تدوین شده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز دارند، بهبود مستمر عملکرد میسر نخواهد شد. تمامی موارد مذکور بدون اندازه گیری و ارزیابی امکان پذیر نیست.

 

لرد کلوین فیزیکدان انگلیسی در مورد ضرورت اندازه گیری می گوید: «هر گاه توانستیم آنچه درباره آن صحبت می کنیم اندازه گرفته و در قالب اعداد و ارقام بیان نماییم، می توانیم ادعا کنیم درباره موضوع مورد بحث چیزهایی می دانیم. در غیر این صورت آگاهی و دانش ما ناقص بوده و هرگز به مرحله بلوغ نخواهد رسید» (رحیمی، 1385، 36). علم مدیریت نیز مبین مطالب مذکور است. هر چه را که نتوانیم اندازه گیری کنیم نمی توانیم کنترل کنیم و هر چه را که نتوانیم کنترل کنیم مدیریت آن امکانپذیر نخواهد بود. موضوع اصلی در تمام تجزیه تحلیل های سازمانی عملکرد است و بهبود آن مستلزم اندازه گیری است و از این رو سازمانی بدون سیستم ارزیابی عملکرد قابل تصور نمی باشد. همچنین صاحبنظران و محققین معتقدند که ارزیابی عملکرد، موضوعی اصلی در تمامی تجزیه و تحلیل های سازمانی است و تصور سازمانی که شامل ارزیابی و اندازه گیری عملکرد نباشد، مشکل است. ارزیابی و اندازه گیری عملکرد موجب هوشمندی سیستم و برانگیختن افراد در جهت رفتار مطلوب می شود و بخش اصلی تدوین و اجرای سیاست سازمانی است (Jollands., 2006).

 

 

ارزیابی و اندازه گیری عملکرد بازخورد لازم را در موارد زیر ارائه می کند:
    با پیگیری میزان پیشرفت در جهت اهداف تعیین شده مشخص می شود که آیا سیاست های تدوین شده به صورت موفقیت آمیزی به اجرا در آمده اند یا خیر؟
    با اندازه گیری نتایج مورد انتظار سازمانی و همچنین ارزیابی و اندازه گیری و رضایت کارکنان و مشتری ها مشخص می شود آیا سیاستها به طور صحیح تدوین شده اند یا خیر؟
    ارزیابی و اندازه گیری عملکرد امکان شناسایی زمینه هایی که مدیریت باید توجه بیشتری به آنها بنماید را میسر می سازد و به شناسایی فرصت ها و محدودیت ها کمک می کند.
    ارزیابی عملکرد باعث ایجاد اطلاعات برای مدیران در تصمیم گیری های مدیریتی خواهد بود. چرا که بخش زیادی از اطلاعات لازم برای تصمیم گیری های مدیریتی از طریق اندازه گیری و ارزیابی سیستم عملکرد و ارزیابی سیستم عملکرد فراهم می آید.

 

 

هر تلاشی که به منظور دستیابی به موفقیت صورت می گیرد باید دارای چارچوبی باشد و بهبود عملکرد سازمانی باید بر آگاهی فرآیندی باشد که چرخه عملکرد نامیده می شود. هر برنامه بهبود، عملکرد سازمانی باید از اندازه گیری عملکرد و بعد ارزیابی عملکرد شروع نماید(علوی و مشفق، 1387). طرحهای ارزیابی و مدیریت عملکرد باید مبتنی بر بهبود مستمر باشند نه مبتنی بر فرهنگ سرزنش و تخطئه. مهمترین اصل ارزیابی عملکرد، اطمینان از این موضوع است که سیستم ارزیابی برای تضمین ارائه خدمات به کاربران، باید مبتنی بر بهبود مستمر نه بر فرهنگ ملامت و سرزنش باشد. اگر عملکرد یک شاخص خاص پایین تر از میزان متوسط باشد، لازم است که بر شناخت علل اشتباهات و نحوه برخورد با آن علل در آینده توجه شود اگر مدیریت بخواهد فرد یا بخشی را سرزنش کند، اغلب این کار نا عادلانه و نقطه مقابل بهره وری خواهد بود ( (Moullin, 2004تهیه و اجرای طرح ارزیابی شایستگی و مدیریت عملکرد کارکنان باید با همکاری مشترک مدیران و واحد های اجرائی انجام شود. 

 

 

البته وظیفه اصلی ستادی آن با مدیر منابع انسانی است ولی در اجرای آن واحدهای عملیاتی باید دخالت مستقیم داشته باشند برای حصول نتیجه مطلوب در ارزیابی لازم است نکات زیر رعایت شود:

 

    طرح مورد حمایت جدی مدیران و مجریان باشد.
    هدفهای طرح برای همه روشن باشد.
    تصمیمات نهایی با نظر مشورتی مدیران گرفته شود.
    کلیه اطلاعات درباره سوابق کار جمع آوری و مطالعه شود.
    طرح به طور سیستماتیک و در فواصل معین از زمان اجرا گردد.
    نتیجه اجرای طرح ارزیابی شود(میر سپاسی، 1386، 267).

 

از طریق مدیریت عملکرد می توان یک پیوند استراتژیک بین چشم انداز، ماموریت و اهداف کارکردی، گروهی و فردی در سازمان ایجاد و سازمان را در جهت تحقق اهدافش کمک کرد و از طریق ارزیابی و سنجش عملکرد می توان به میزان همسویی کارکنان با اهداف مزبور آگاهی یافته و با استفاده از چرخه بهبود و اصلاح عملکرد نسبت به مهارتها، تواناییها، دانش و رفتار کارکنان اطلاعات کسب کرد. رویکرد مدیریت عملکرد ارزش افزئده ای به سازمان اضافه می کند، ولی آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است این است که کلیه قسمت های سازمان باید در انجام آن همکاری کنند(Purbey et al., 2007). 

 

 

 

یکی از صاحبنظران مدیریت اعتقاد دارد که مدیریت عملکرد می تواند مزایای زیر را برای سازمان داشته باشد:
    مدیریت مبتنی بر عملکرد با استفاده از رویکرد سازمان یافته هم اجزا تشکیلات را برای اهداف سازمان متمرکز می کند.
    گزارش دهی مناسب می کند.
    پرداخت را مبتنی بر عدالت می کند.
    انگیزه و شادابی کارکنان را افزایش می دهد.
    مشارکت فکری کارکنان را جلب می کند.
    با تقسیم کار کیفیت را بهبود می بخشد و باعث کاهش هزینه و افزایش درآمد سازمان می شود.
    شایسته سالاری را رونق می دهد (De Waal et al., 2011).

 

 

 

 

زندگی در دنیای امروز با گذشته ها بسیار متفاوت است. نظامهای اقتصادی مرتبا در حال تغییر است و نمی توان به آینده آن مطمئن بود. در کنار ثروت و رفاه عمومی که برای نخش اندکی از جمعیت جهان وجود دارد، فقر عمومی و بیکاری در جهان رو به گسترش است. صاحبان قدرت هر روز راه های تازه ای را برای به چنگ آوردن ثروت ملت ها در پیش می گیرند و از سوی دیگر اقشار کارگر، مد و نیازمند جامعه هم ابزار و قدرت لازم را برای دفاع از حقوق خود ندارند. در دنیای امروز نمی توان تنها به تدابیر فردی و اختیاری تامین اجتماعی متکی بود. ثروت،صاحبان آن را چنان مشغول به خود کرده که فرصت فکر کردن به نیازمندان را ندارند. الگوی های سنتی تامین اجتماعی از قبیل حق خویشاوندی، حق همسایگی، حق برادری و امثال آن در حال کمرنگ شدن است و کمک های این چنینی نمی توان نیاز جامعه را برآورده سازد.

دولت ها ناچارند خودشان دخالت کنند و به کمک مالیات و حق بیمه، نظام های تامین اجتماعی را در جامعه تقویت نمایند. نظام مقدس اسلامی طی حدود یک ربع قرن از دوران استقرار خود، گام های بزرگی را در جهت محو فقر و کمک به نیازمندان به کار گرفته اما با وجود این هنوز چهره کریه فقر در جامعه اسلامی نمایان است. اختلاف سطح بین ثروتمند و فقیر رو به افزایش و نرخ بیکاری رو به گسترش است. با وجود تلاش های حمایتی، خیریه و امدادی بسیار زیاد و بهره گیری حدود پنج میلیون نفر از کمک های نهادهای حمایتی و خیریه، به نظر می رسد کمک های خیریه مردمی و اعتبارات دولتی برای پوشش دادن به همه نیازها کافی نیست و در حقیقت نمی توان امیدوار بود که صرفا با اتکاء به این روش بتوان به عدالت اجتماعی اسلام که هدف غایی حکومت اسلامی است، دست یافت. پس چه باید کرد؟

 

اسلام توان آن را دارد مه در همه دوره های تاریخی زندگی انسانپاسخگوی نیاز او باشد.بنابه فرمایش حضرت امام خمینی (ره) « فقه تئوری واقعی و کامل اداره انسان از گهواره تا گور است ». بدین ترتیب، بیمه های اجتماعی با مبانی فقهی تطبیق یافته و با اتکاء به جایگاه قانونی و پشتوانه علمی مستحکم آن، به عنوان بهترین راهکار برای باز توزیع عادلانه درآمدها و کاهش فقر شناخته شده است. نگرش و رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران به موضوع تامین اجتماعی که برگرفته از نوع نگاه دین مبین اسلام به این مقوله است، در اصل بست و نهم قانون اساسی،تعریف و تبیین شده است. در این اصل آمده است:

 

(برخورداری از تامین اجتماعی از نظر بازنشستگی، بیکاری، پیری، از کارافتادگی، بی سرپرستی، در راه ماندگی، حوادث و سوانح و نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبت های پزشگی به صورت بیمه و غیره حقی است همگانی. دولت مکلف است طبق قوانین از محل درآمدهای عمومی ودرآمدهای حاصل از مشارکت مردم، خدمات و حمایت های مالی فوق را برای یک یک افراد کشور تامین کند). درسال های اخیر، بور ساماندهی نظام تامین اجتماعی کشور و گسترش دامنه پوششو جامعیت خدمات آن، تلاش های چشمگیری از سوی دست اندر کاران این حوزه صورت گرفت و در همین راستا، انون نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی کشور در سال 1383 به تصویب رسید. انتظار می رود با اجرای مفاد این قانون، گام موثری در جهت بهبود کیفیت و جامعیت خدمات نظام تامین اجتماعی کشور برداشته شود و بخش دیگری از هدف های عدالت خواهانه نظام اسلامی تحقق یابد (جوان بخت و همکاران، 1387).
 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق    4
1-2 مقدمه    4
1-1-2  اهمیت ارزیابی و مدیریت عملکرد    6
2-1-2 آشنایی با مفهوم ارزیابی عملکرد    9
3-1-2 مفهوم و ماهیت مدیریت عملکرد    11
4-1-2 هدف مدیریت عملکرد    13
5-1-2 مدیریت عملکرد به عنوان یک فرآیند    13
6-1-2 نحوه ارتباط بین مدیریت عملکرد و ارزیابی عملکرد    15
7-1-2 معیارهای ارزیابی عملکرد سازمان    16
8-1-2  اهداف، کاربردها و انواع ارزیابی عملکرد    18
ب) انواع ارزیابی    18
9-1-2 شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانها    20
10-1-2 اصول ارزیابی عملکرد    21
11-1-2 روشهای ارزیابی عملکرد    23
12-1-2 فرآیند ارزیابی عملکرد    24
13-1-2 مدل های ارزیابی عملکرد    29
شکل شماره 2-1: عناصر کارت امتیازی متوازن    32
14-1-2 مزایای ارزیابی عملکرد سازمان    33
15-1-2 سیر تکاملی مدلهای سرآمدی کسب و کار و جوایز کیفیت    34
16-1-2 بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت و مدل سرآمدی EFQM    37
2-2  کلیاتی در مورد سازمان تامین اجتماعی    39
1-2-2 معرفی سازمان تامین اجتماعی    39
1-1-2-2 ماموریت و  تعهدات سازمان تامین اجتماعی    39
2-1-2-2  تاریخچه سازمان تامین اجتماعی در جهان و ایران    40
2-2-2  تأمین اجتماعی: هدف آرمانی پیامبران    45
3-2-2  تامین اجتماعی : تجربه تاریخی انسان    46
4-2- 2 تامین اجتماعی: ضرورت جهان امروز    47

3-2 پیشینه تحقیق    50
1-3-2 تحقیقات داخلی    50
2-3-2 تحقیقات خارجی    54

منابع و مأخذ    
منابع فارسی
منابع انگلیسی

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک شغل 46 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک شغل 46 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ترک شغل ادبیات نظری ترک شغل چارچوب نظری ترک شغل فصل دوم پایان نامه ترک شغل دانلود مبانی نظری ترک شغل پیشینه ترک شغل پیشینه تحقیق…

پاورپوینت بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان

پاورپوینت بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد نظریه های اقتصادی كلاسيك جديد ساختار مدلهاي كلاسيك جديد…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه اجتماعی دانلود مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی ادبیات نظری سرمایه اجتماعی فصل دوم پایان نامه سرمایه اجتماعی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی ادبیات و مبانی…

بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه

بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده مدرسه یادگیرنده مدارس یادگیرنده سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده در مدارس ویژگی سازمان یادگیرنده در مدارس مدرسه به مثابه سازمان یادگیرنده…

پاورپوینت بررسی نقش دولت الکترونیک در توسعه خدمات الکترونیکی

پاورپوینت بررسی نقش دولت الکترونیک در توسعه خدمات الکترونیکی دانلود رایگان پاورپوینت بررسی نقش دولت الکترونیک در توسعه خدمات الکترونیکی پاورپوینت بررسی نقش دولت الکترونیک در توسعه خدمات الکترونیکی نقش دولت الکترونیک در توسعه خدمات الکترونیکی مقدمه ای بر مساعدت…

پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین مربوط به درس مدیریت تولید پیشرفته

پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین مربوط به درس مدیریت تولید پیشرفته پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین مربوط به درس مدیریت تولید پیشرفته رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین مربوط به درس مدیریت تولید پیشرفته به تعداد 15 اسلاید قابل ویرایش…

شناسایی ارکان غرر و نحوه ظهور آن در معاملات

شناسایی ارکان غرر و نحوه ظهور آن در معاملات معاملات غرری غرر و معاملات غرری معاملات غرری در فقه معاملات غرری در حقوق دانلود مقاله معاملات غرری اعتبار حدیث غرر شناسایی ارکان غرر نحوه ظهور غرر در معاملات بررسی فقهی…

بررسی کامپوزیتها و انواع آن بر تاکید بر تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی

بررسی کامپوزیتها و انواع آن بر تاکید بر تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی انواع کامپوزیت ها کامپوزیتهای زمینه فلزی کامپوزیتهای زمینه فلزی انواع کامپوزیت های زمینه فلزی روش های تولید کامپوزیت زمینه فلزی روشهای تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی تولید کامپوزیت با…

پرسشنامه ارزیابی تاثیرات استراتژی های زنجیره تامین ناب و چابک

پرسشنامه ارزیابی تاثیرات استراتژی های زنجیره تامین ناب و چابک کلمات کلیدی : پرسشنامه زنجیره تامین ناب پرسشنامه زنجیره تامین چابک پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین ناب پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین چابک پرسشنامه اثرات استراتژی های زنجیره تامین ناب…

مبانی نظری ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی

مبانی نظری ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد پلیس ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت شاخص های احساس امنیت اجتماعی شاخص های امنیت اجتماعی مولفه های امنیت اجتماعی عوامل موثر…

مبانی نظری ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در سازمان

مبانی نظری ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در سازمان مدیریت دانش فرهنگ سازمانی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش رابطه فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش بررسی استقرار مدیریت دانش در شهرداری تهران بررسی فرهنگ سازمانی در…

پاورپوینت هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

پاورپوینت هدفگذاری در مدیریت استراتژیک دانلود پاورپوینت هدفگذاری در مدیریت استراتژیک انواع هدف، فرآیند هدفگذاری ویژگیهای هدفگذاری خوب چگونگی هدفگذاری و رسیدن به آن ماهیت هدفهای سازمانی، مدیریت بر مبنای هدف مراحل مدیریت بر مبنای هدف مدیریت غیر مبتنی بر…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت در کوهنوردی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت در کوهنوردی مبانی نظری احساس امنیت در کوهنوردی دانلود مبانی نظری احساس امنیت در کوهنوردی دانلود پیشینه تحقیق احساس امنیت در کوهنوردی پیشینه تحقیق احساس امنیت در کوهنوردی ادبیات نظری احساس امنیت در…

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 20 (حسابداري سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري وابسته)

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 20 (حسابداري سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري وابسته) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 20 (حسابداري سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري وابسته) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 20 (حسابداري سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري وابسته) پاورپوینت استاندارد…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای فراشناختی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای فراشناختی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای فراشناختی مبانی نظری باورهای فراشناختی پیشینه تحقیق باورهای فراشناختی پیشینه داخلی باورهای فراشناختی پیشینه خارجی باورهای فراشناختی پیشینه پژوهش باورهای فراشناختی پیشینه نظری باورهای فراشناختی…

عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی و الگوهای های ارزیابی آمادگی ERP و ارائه مدلی برای آن

عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی و الگوهای های ارزیابی آمادگی ERP و ارائه مدلی برای آن پایان نامه ERP چرخه حیات ERP پایان نامه برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP…

مبانی نظری بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش

مبانی نظری بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش ابعاد سازمان یادگیرنده مولفه های سازمان یادگیرنده مولفه های استراتژیک سازمان یادگیرنده سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده رویکردی نو در آموزش و پرورش اهمیت و…

پرسشنامه سنجش تنیدگی ملکی رنجبر با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه سنجش تنیدگی ملکی رنجبر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سنچش تنیدگی ملکی رنجبر 1373 با نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، 43 سوالی در قالب فایل ورد…

ارزیابی و آنالیز تغییرات کاربری در شهر تهران

ارزیابی و آنالیز تغییرات کاربری در شهر تهران برنامه ریزی شهری تغییرات کاربری اراضی شهری برنامه ریزی کاربری اراضی شهری ارزیابی و آنالیز تغییرات کاربری در شهر تهران بررسی و نحوه توزیع تغییرات کاربری اراضی منطقه 15 تهران تحلیل مکانی…

پروتکل درمانی و پکیج آموزش مهارت های مثبت اندیشی

پروتکل درمانی و پکیج آموزش مهارت های مثبت اندیشی کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل درمانی مثبت اندیشی پروتکل درمانی مهارت های مثبت اندیشی پروتکل درمانی آموزش…

نحوه اعمال مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی

نحوه اعمال مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی مجازات محرومیت از خدمات عمومی نحوه اعمال مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی مصادیق مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی نحوه اعمال مجازات محرومیت از خدمات عمومی مصادیق…

اندازه گـیری و پیش بینی تنش پسماند و آنالیز شکست در برخی از اتصالات جوشی و ارائه راهکارهایی جهت جلوگیری و کاهش تنش پسماند و بروز شکست در یک اتصال

اندازه گـیری و پیش بینی تنش پسماند و آنالیز شکست در برخی از اتصالات جوشی و ارائه راهکارهایی جهت جلوگیری و کاهش تنش پسماند و بروز شکست در یک اتصال اندازه گـیری و پیش بینی تنش پسماند آنالیز شکست در…

تاثیر اجرای روش کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

تاثیر اجرای روش کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc)…

مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی

مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی ادبیات و مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی دانلود پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 33 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 33 صفحه کلمات کلیدی : کارآفرینی سازمانی مبانی نظری کارآفرینی سازمانی تاریخچه کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی پیشینه پژوهش کارآفرینی سازمانی مبانی نظری در مورد کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *