مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد متوازن

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد متوازن

مبانی نظری ارزیابی عملکرد متوازن
پیشینه ارزیابی عملکرد متوازن
دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد متوازن
پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد متوازن
ادبیات نظری ارزیابی عملکرد متوازن
فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد متوازن
پیشینه تحقیق در مورد ارزیابی عملکرد متوازن
مبانی نظری در مورد ارزیابی عملکرد متوازن
دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد متوازن

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مديريت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد متوازن BSC

 

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد متوازن بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

مقدمه- ارزیابی عملکردسابقه ی ارزیابی عملکرد و شکل اولیه و ابتدایی آن به گذشته های بسیار دور باز می گردد. در واقع از همان زمانی که انسان زندگی گروهی را آغاز کرد و پدیده ی تقسیم کار را در شکل ابتدایی تجربه نمود، به نوعی موضوع ارزیابی را در نظر داشت، اما استفاده از نظام های ارزیابی به صورت رسمی به قرن 19 باز می گردد. می توان بیان داشت که ارزیابی عملکرد همراه با سیر توسعه ی اندیشه های مدیریت ، در قالب مکاتب مدیریت ، توسعه پیدا کرده است.(فروتن، 8:1390)در کشور ما برای نخستین بار در سال 1349 به طور رسمی و در سطح ملی مقرر شد سازمانهای دولتی از نظر مدیریت و نحوه ی اداره ی امور مورد ارزیابی قرار گیرند. به این منظور، مرکز ارزشیابی سازمان های دولتی در محل نخست وزیری تشکیل شد، اما سوابق، نشان دهنده ی آن است که پس از گذشت بیش از سی سال هنوز نظام مشخصی برای ارزیابی در سطح ملی طراحی و تدوین نشده است.(همان:8)

 

بررسی رویکردهای گوناگون نسبت به ارزیابی مکرر بیانگر آن است که نظام ارزیابی باید متناسب با رشد و توسعه ی سازمان ها بوده و پاسخگوی ابعاد متنوع و متعدد آنها باشد. توسعه ی تکنولوژی، نقش عوامل حیاتی موفقیت، ساختار سازمان، کیفیت خدمات، جایگاه سازمان و خدمات ارائه شده توسط آن در نزد مشتری ، بازار و…. از جمله ی مهمترین عواملی هستند که باید در ارزیابی عملکرد مورد توجه قرار گیرند. صاحب نظران مدیریت بر این باورند که سیستم های ارزیابی عملکرد باید به طور ادواری مورد بازنگری قرار گیرند که این امر می تواند ناشی از تغییر ارزش های محوری هدایت کننده ی سیستم های ارزیابی عملکرد باشد.

 

 

 

تعریف ارزیابی عملکرددر ارتباط با ارزیابی عملکرد تعاریف متعددی وجود دارد که در اینجا به تعدادی از این تعاریف اشاره می شود:

•    ارزیابی عملکرد عبارت است از ارزیابی عملکرد کنونی یا گذشته فرد با توجه به معیارهای مشخص شده برای او. (دیوید، 200:1383)

•    ارزیابی عملکرد عبارت است از فرآیند کمی کردن کارایی و اثربخشی عملیات. (Neely,1995)

•    فرآیند سنجش و اندازه گیری عملکرد در دستگاه های اجرایی در چارچوب اصولی و مفاهیم علمی مدیریت برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی و در قالب برنامه های اجرایی.(Agostino,2011)

•    ارزیابی عملکرد عبارت است از اندازه گیری عملکرد از طریق مقایسه ی وضع موجود با وضع مطلوب بر اساس شاخص های از پیش تعیین شده که خود واجد ویژگی های معین باشند.(رحیمی، 49:1385)

•    ارزیابی عملکرد در بعد سازمانی معمولا مترادف اثربخشی فعالیت ها است. منظور از اثربخشی میزان دستیابی به اهداف و برنامه ها با ویژگی کارا بودن فعالیت ها و عملیات است. بطور کلی نظام ارزیابی عملکرد فرآیند سنجش و اندازه گیری و مقایسه ی میزان و نحوه ی دستیابی به وضعیت مطلوب با معیارها و نگرش معین در دامنه و حوزه تحت پوشش معین با شاخص های معین و در دوره ی زمانی معین با هدف بازنگری، اصلاح و بهبود مستمر آن می باشد. (رحیمی، 49:1385)

 

•    ارزیابی عملکرد در دستگاه های اجرایی به معنای ارزیابی و سنجش کارایی، اقتصادی بودن و اثربخشی کلیه روش ها و تصمیم های مورد استفاده مدیریت مربوطه در مراحل اجرای وظایف است. مؤلفه های ارزیابی باید براساس اهداف، مقاصد، برنامه ها، شرح وظایف و فعالیت های هر دستگاه طرح ریزی شود. (طبرسا، 1378: 3).

 

 

 

-مدل کارت امتیازی متوازنکارت امتیازی متوازن نظامی برای مدیریت عملکرد است که ایده اولیه آن سال ۱۹۹۰، در خلال تحقیقات رابرت کاپلان و دیوید نورتون، در زمینه روش‌های نوین سنجش عملکرد سازمان‌ها شکل گرفت. این ایده در طول زمان توسعه و تکامل فراوان یافت تا جایی که از یک ابزار سنجش و اندازه‌گیری عملکرد، اکنون به یک نظام مدیریت استراتژیک تبدیل شده‌است. کارت امتیازی متوازن استراتژی سازمان را از چهار جنبه کلیدی «مالی»، «مشتریان»، «فرایندهای داخلی» و «رشد و یادگیری» بررسی و صورت‌بندی می‌کند. روش کار به این صورت است که ابتدا در وجه مسایل استراتژیک، موضوع‌های استراتژیک تعیین می‌شود. سپس برای شناخت دقیق‌تر نحوه امکان دستیابی به اهداف مورد نظر در موضوع‌های استراتژیک، به سراغ وجه فرآیند و عملیات رفته، مشخص می‌کنیم که برای برآورده ساختن انتظارهای ذی‌نفعان و تحقق موضوع‌های استراتژیک، فرایندهای داخلی سازمان باید چه شرایط و ویژگی‌هایی داشته باشند و در این حوزه باید به چه اهدافی دست یابیم. در نهایت در وجه رشد و یادگیری به شناسایی سرمایه‌گذاری‌های لازم بر روی منابع انسانی، سیستم‌های اطلاعاتی و فرهنگ سازمانی می‌پردازیم تا امکان و بستر دستیابی به اهداف تعیین‌شده در وجه فرایندهای داخلی فراهم شود.

 

 

کارت امتیازی متوازن زبان مشترکی را پدید آورده که مدیران می‌توانند از آن برای بحث در مورد جهت‌گیری و اولویت‌های سازمان خود استفاده کنند. اهداف و شاخص‌های عملکردی در چهار وجه مستقل نیستند و ارتباطات علت و معلولی بین آنها وجود دارد. نقشه استراتژی ابزاری است که با ایجاد تصویری از این ارتباطات، گفتگو و تعامل مدیران درباره استراتژی سازمان را آسان‌تر می‌کند. توسعه کارت امتیازی متوازن در سازمان تلاش و اهتمام زیادی می‌طلبد، اما در مقابل نتیجه آن شناسایی عوامل کلیدی است که در چهار وجه اساسی و در قالب روابط علت و معلولی مشخص، استراتژی سازمان را اجرایی و دست‌یافتنی خواهند کرد. در نهایت، تمامی عوامل و روابط علت و معلولی شناسایی‌شده در طرحی یک صفحه‌ای، گرد هم می‌آیند. نقشه استراتژی از مدل چهار وجهی کارت امتیازی متوازن پدید آمده‌است که همچون نقشه راه مسیر پیشبرد استراتژی را نیز نشان می‌دهد. نقشه استراتژی روشی یکسان و ثابت برای توصیف استراتژی ایجاد می‌کند تا اهداف و معیارها قابل سنجش و مدیریت باشند. (کاپلان و نورتون، ۱۳۸۴)
کارت امتیازی متوازن ترکیبی از معیارهای ارزیابی عملکرد است که شاخص های عملکرد جاری، گذشته و نیز آتی را شامل شده و معیارهای غیرمالی را در کنار معیارهای مالی قرار می دهد. در واقع کارت امتیازی متوازن چارچوب اثبات شده ای است که استراتژی سازمان را تشریح و عملیاتی می نماید.(شفیعی، 124:1387) 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم : مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین    10مقدمه    11
1-2- ارزیابی عملکرد    12
1-1-2-تعریف ارزیابی عملکرد    12
2-1-2- فلسفه ی امروزین ارزیابی عملکرد    13
3-1-2- چرا بایستی عملکرد را بسنجیم؟    13
4-1-2- عوامل مؤثر بر عملکرد سازمان    14
5-1-2-اهداف ارزیابی عملکرد سازمان    14
6-1-2- اهداف سیستم های ارزیابی عملکرد در شهرداری ها    15
7-1-2-فرآیند ارزیابی عملکرد    15
8-1-2- سیر تاریخی ارزیابی عملکرد    16
9-1-2- دیدگاه های ارزیابی عملکرد    16
2-2- مدل های ارزیابی عملکرد    18
1-2-2-مدل جایزه ی دمینگ    18
1-1-2-2-معیارهای اصلی مدل دمینگ    18
2-2-2-مدل بنیاد کیفیت اروپا    19
3-2-2- جایزه کیفیت مالکوم بالدریج    21
4-2-2-مدل کارت امتیازی متوازن    22
1-4-2-2-ویژگیهای کارت امتیازی متوازن    23
2-4-2-2-مراحل پیاده سازی کارت امتیازی متوازن    24
3-4-2-2-منظرهای کارت امتیازی متوازن    24
4-4-2-2-شاخص های کارت امتیازی متوازن    26
5-4-2-2-مدل کارت امتیازی در بخش عمومی و غیرانتفاعی    28
5-2-2- مدل تعالی کسب و کار کانجی    28
6-2-2- دلایل انتخاب مدل کارت امتیازی کانجی توسط محقق    32
3-2- پیشینه تحقیق و مطالعات ارزیابی عملکرد شهرداری    34
1-3-2-پیشینه داخلی تحقیق    34
1-1-3-2- طراحی سیستم نظارت و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران    34
2-1-3-2- طراحی نظام ارزیابی عملکرد معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران    34
3-1-3-2- طراحی شاخص ها و نظام ارزیابی عملکرد شهرداری تهران    35
4-1-3-2- ارزیابی عملکرد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور    36
5-1-3-2-ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل تعالی کسب و کار کانجی    36
6-1-3-2- ارزیابی عملکرد شهرداری کاشان با استفاده از کارت امتیازی متوازن    36
2-3-2- پیشینه خارجی تحقیق    36
1-2-3-2- شاخص های شهری برای مدیریت شهرها    36
2-2-3-2- نظام ارزیابی عملکرد شهرداری پرتوریا    38
3-2-3-2- نظام ارزیابی عملکرد شهرداری شارلوت    42
3-3-2-جمع بندی مطالعه ی تطبیقی نظام ارزیابی عملکرد شهرداری ها    47
4-2-معرفی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران    48
1-4-2- ماموریت معاونت شهرسازی و معماری    48
2-4-2-هدف معاونت شهرسازی و معماری    49
3-4-2- اهم وظایف معاونت شهرسازی و معماری    50
5-2- نظام موجود ارزیابی عملکرد معاونت ها و مناطق    53
6-2- طرح جامع شهر تهران    54
7-2- برنامه پنج ساله ی شهرداری تهران    55
8-2- برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری تهران    57
9-2- تعریف معیار و شاخص    59
1-9-2-تعریف معیار    59
2-9-2- تعاریف و ویژگی هاي شاخص    59
10-2-مدل مفهومی و مدل تحلیلی تحقیق    60
خلاصه    64

 

منابع    

 

 

 

 
فهرست شكل‌ها
شکل 1-1: مراحل انجام تحقیق    11
شکل 1-2: نمای کلی مدل دمینگ    19
شکل 2-2 : نمای کلی مدل بنیاد اروپایی کیفیت    20
شکل3-2: شمای کلی مدل کیفیت مالکوم بالدریج    22
شکل 4-2: مدل کارت امتیازی متوازن    26
شکل 2-5 : رابطه علت و معلولی در چهار وجه مدل ارزیابی متوازن    27
شکل 6-2: ارزیابی عملکرد بر اساس کارت امتیازی متوازن برای بخش عمومی و دولتی    28
شکل 7-2 : کارت امتیازی کانجی    30
شکل 8-2: اولویت های استراتژیک شهرداری پرتوریا    39
شکل9-2: ارتباط مولفه های استراتژیک و شاخص های اصلی در شهرداری پروتوریا    41
شکل10-2: چارچوب عملکرد شهرداری شارلوت    43
شکل 11-2: مدل ارزیابی متوازن شهر شارلوت    44
شکل 12-2 : نمودار حوزه ماموریتی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران بر اساس طرح جامع شهر تهران    51
شکل13-2 : جایگاه برنامه عملیاتی شهرداری تهران در میان سایر برنامه ها و اسناد توسعه ی شهری    58
شکل 14-2 : مدل مفهومی تحقیق    62

 

 

 

فهرست جداول
جدول 1-2 : سیر تاریخی ارزیابی عملکرد    16
جدول 2-2: تفاوت دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد    17
جدول 3-2: اجزای مدل تعالی کسب و کار کانجی    29
جدول 4-2: اهداف و معیارهای استراتژیک کارت امتیازی در شهرداری تهران    35
جدول 5-2 : پاره ای از شاخص های استفاده شده در شهرداری شارلوت    45
جدول 6-2 : مدل ارزیابی متوازن اداره حمل و نقل شهر شارلوت    46
جدول 7-2: نظام ارزیابی عملکرد شهرداری های نمونه در کشورهای جهان    47
جدول 8-2 : چشم انداز، اهداف کلی و راهبردهای مربوط به حوزه ی ستادی شهرسازی و معماری در شهرداری تهران    56
جدول9-2 : مفاهیم و زمینه های کلی ساخت شاخص های فصل دوم برنامه عملیاتی شهرداری تهران    57
جدول 2-11 : مدل تحلیلی تحقیق    63
 

 

 

بررسی معامله با آلات قمار و آثار آن

بررسی معامله با آلات قمار و آثار آن معامله با ابزارآلات قمار آثار معامله با ابزارآلات قمار معامله با ابزارآلات قمار در فقه ادله حرمت معامله با آلات قمار معامله با ابزارآلات قمار در حقوق مستندات فقهی و حقوقی معامله…

عوامل پیدایش و تشدید سکونتگاه های غیررسمی و ارائه راهکارهای ساماندهی و توانمندسازی آنها

عوامل پیدایش و تشدید سکونتگاه های غیررسمی و ارائه راهکارهای ساماندهی و توانمندسازی آنها کلمات کلیدی : پایان نامه اسکان غیر رسمی علل ایجاد اسکان غیر رسمی ساماندهی اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاههای غیررسمی ویژگیهای سکونتگاههای غیررسمی اسکان غیر…

پروپوزال بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده

پروپوزال بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده ابعاد سازمان یادگیرنده مولفه های سازمان یادگیرنده مولفه های استراتژیک سازمان یادگیرنده سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش پروپوزال سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده رویکردی نو در…

تاثیر سیستم اتوماسیون اداری بر تصمیم گیری مدیران

تاثیر سیستم اتوماسیون اداری بر تصمیم گیری مدیران بهبود تصمیم گیری مدیران سیستم اتوماسیون اداری دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی تاثیر سیستم اتوماسیون اداری بر تصمیم گیری مدیران دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانلود مقالات ارشد رشته…

مسوولیت بدون تقصیر دولت و جایگاه آن در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران

مسوولیت بدون تقصیر دولت و جایگاه آن در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران مسوولیت حقوق عمومی مسوولیت بدون تقصیردولت مفهوم مسوولیت بدون تقصیر دانلود مقالات رشته حقوق جایگاه مسوولیت بدون تقصیر دولت در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران دانلود مقالات…

جوشکاری فلزی با لیزر

جوشکاری فلزی با لیزر جوشکاری جوشکاری فلزی جوشکاری با لیزر دانلود مقالات رشته مکانیک جوشکاری فلزی توسط لیزر دانلود مقاله جوشکاری فلزی با لیزر دانلود مقالات مکانیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک جوشکاری فلزی توسط لیزر  …

ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار

ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار انبار انبارداری ماشین آلات انبار ابزارهای مورد استفاده در انبار دانلود مقاله ماشین آلات و ابزارهای انبار دانلود مقاله ماشین آلات و ابزارهای مورد استفاده در انبار رفتن به سایت اصلی دانلود…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی کارکنان 37 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی کارکنان 37 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش معنوی کارکنان دانلود مبانی نظری هوش معنوی کارکنان پیشینه تحقیق هوش معنوی کارکنان ادبیات نظری هوش معنوی کارکنان فصل دوم پایان نامه هوش معنوی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی معنوی 33 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی معنوی 33 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بهزیستی معنوی مبانی نظری بهزیستی معنوی پیشینه تحقیق بهزیستی معنوی پیشینه داخلی بهزیستی معنوی پیشینه خارجی بهزیستی معنوی پیشینه پژوهش بهزیستی معنوی پیشینه نظری بهزیستی…

مبانی نظری ارزیابی رابطه یادگیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی

مبانی نظری ارزیابی رابطه یادگیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی یادگیری سازمانی رفتار شهروندی سازمانی یادگیری سازمانی در سازمانهای دولتی رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی رابطه یادگیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری رابطه یادگیری سازمانی با رفتار…

پاورپوینت بررسی حقوق و دستمزد در سیستمهای اطلاعات حسابداری ( همراه با مثالهای تشریحی)

پاورپوینت بررسی حقوق و دستمزد در سیستمهای اطلاعات حسابداری ( همراه با مثالهای تشریحی) کلمات کلیدی : پاورپوینت حقوق و دستمزد در سیستمهای اطلاعات حسابداری حقوق و دستمزد در سیستمهای اطلاعات حسابداری اجزاء و عناصر سیستم حقوق و دستمزد دايره…

مبانی نظری بررسی شیوه های مدیریت پروژه ای در سازمانها با استاندارد PMBOK

مبانی نظری بررسی شیوه های مدیریت پروژه ای در سازمانها با استاندارد PMBOK استاندارد PMBOK در مدیریت پروژه طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK مبانی نظری پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها مدیریت…

دانلود پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی

دانلود پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی مبانی نظری رضایت از زندگی پیشینه تحقیق رضایت از زندگی پیشینه داخلی رضایت از زندگی پیشینه خارجی رضایت از…

پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی

پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی پایان نامه در مورد data mining موضوع…

بررسی آموزش از راه دور نوجوانان در ایران

بررسی آموزش از راه دور نوجوانان در ایران دانلود پایان نامه آموزش از راه دور آموزش الکترونیکی دانلود پایان نامه آموزش از راه دور در ایران دانلود پایان نامه رشته مدیریت آموزشی بررسی آموزش از راه دور نوجوانان در ایران…

بررسی راهکار حقوق کیفری ایران به خشونت علیه زنان

بررسی راهکار حقوق کیفری ایران به خشونت علیه زنان کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در…

شناسایی عوامل موثر ایجاد مطالبات در سررسیدهای گذشته و ارائه راهکارهایی برای کاهش آن

شناسایی عوامل موثر ایجاد مطالبات در سررسیدهای گذشته و ارائه راهکارهایی برای کاهش آن دانلود پایان نامه مطالبات معوق عوامل افزایش مطالبات معوق راهکارهای کاهش مطالبات معوق شناسایی عوامل موثر ایجاد مطالبات در سررسیدهای گذشته دانلود پایان نامه رشته حسابداری…

ترکیب HAp نانومتری با ریخت شناسی میله ای شکل به روش رسوب گیری از محلول

ترکیب HAp نانومتری با ریخت شناسی میله ای شکل به روش رسوب گیری از محلول هیدروکسی آپاتیت رسوب گیری از محلول مورفولوژی میله‌ای شکل هیدروکسی آپاتیت نانومتری سنتز هیدروکسی آپاتیت نانومتری با مورفولوژی میله‌ای شکل به روش رسوب‌گیری از محلول…

پاورپوینت ارگونومي كاربردي

پاورپوینت ارگونومي كاربردي کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت ارگونومي كاربردي پاورپوینت ارگونومي كاربردي تحقیق ارگونومي كاربردي مقاله ارگونومي كاربردي تعريف ارگونومي اختلالات اسكلتي عضلاني(MSDs ) علائم و نشانه هاي MSDs انواع متداول MSDs عواملي كه در پيشرفت MSDs نقش دارند…

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی گرایش پژوهشگری با عنوان بررسی عوامل موثر بر انحرافات دانشجویان دختر

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی گرایش پژوهشگری با عنوان بررسی عوامل موثر بر انحرافات دانشجویان دختر بیماری های اجتماعی انحرافات دانشجویان دختر دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی با عنوان بررسی عوامل موثر بر انحرافات دانشجویان…

پرسشنامه بررسی و تاثیر موفقیت کاری افراد در سازمان و پیشرفت از لحاظ ارتقا شغلی

پرسشنامه بررسی و تاثیر موفقیت کاری افراد در سازمان و پیشرفت از لحاظ ارتقا شغلی پرسشنامه موفقیت کاری پرسشنامه موفقیت کاری افراد پرسشنامه موفقیت کاری افراد در سازمان پرسشنامه پیشرفت شغلی پرسشنامه ارتقا شغلی پرسشنامه پیشرفت از لحاظ ارتقا شغلی…

تعیین رابطه بین عقاید دینی و سلامت عمومی و خودکارآمدی دانشجویان

تعیین رابطه بین عقاید دینی و سلامت عمومی و خودکارآمدی دانشجویان سلامت روانی خودکار آمدی عقاید و باورهای دینی دانلود پایان نامه رشته روانشناسی رابطه بین عقاید دینی و سلامت عمومی دانشجویان رابطه بین عقاید دینی و خودکار آمدی دانشجویان…

پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC

پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC پرسشنامه ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 74 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 74 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری زنجیره تامین پیشینه تحقیق زنجیره تامین مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین مبانی نظری چابکی زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه مدیریت زنجیره تامین پیشینه تحقیق…

پیمایش،آمارگیری و پرسشنامه الکترونیکی داده های پایان نامه

پیمایش،آمارگیری و پرسشنامه الکترونیکی داده های پایان نامه پیمایش پیمایش الکترونیکی آمارگیری الکترونیکی پرسشنامه های الکترونیکی پرسشنامه الکترونیک و آمارگیری الکترونیکی داده های پایان نامه پیمایش،آمارگیری و پرسشنامه الکترونیکی داده های پایان نامه دانلود مقالات آمار دانلود مقالات رشته آمار…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *