بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی

بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی

شاخص اخلاق حرفه ای
طراحی مدل اخلاق حرفه ای
اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی
اخلاق حرفه ای در مدیریت آموزشی
اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی
اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی
مولفه های موثر در اخلاق حرفه ای
مولفه های اخلاق حرفه ای در مدیریت
مولفه های اخلاق حرفه ای مدیران
پایان نامه اخلاق حرفه ای
دانلود پایان نامه اخلاق حرفه ای
پایان نامه درباره اخلاق حرفه ای
پایان نامه در مورد اخلاق حرفه ای

رفتن به سایت اصلی

در پایان نامه حاضر سعي شده است که به بررسي و توسعه دانش کاربردي در حيطه شناسايي الگوي اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی جهت يافتن نقشه راه براي تحقق اخلاق حرفه ای کمک شود.هدف اصلی پژوهش نیز تبیین الگوی اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی می‌باشد.

 

 

پژوهش حاضر در طي سه مرحله اساسی  انجام شده است.

 در مرحله اول یا مرحله “شناخت و تبيين طرح تحقيق”، تهيه طرح تحقيق، مطالعه مقدماتي مباني نظري مرتبط با تحقيق در حوزه هاي اخلاق حرفه ای و همچنين مفاهيم اصلي اخلاق، اخلاق اسلامی و اخلاق حرفه ای و همچنین اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی مورد بررسي قرار گرفت. در اين بخش مفاهیم و مقوله هايي که مي توانست با اخلاق حرفه ای و همچنین رویکرد اسلامی به اخلاق حرفه ای مرتبط شود مورد مطالعه قرار گرفت. در این مرحله ادبیات پژوهشی داخلی و خارجی نیز مورد بررسی قرار گرفت. 

 

 

 

 

در مرحله دوم یعنی مرحله شناسایی مولفه ها و طراحي الگو (تحقيق کيفي) با توجه به يافته هاي مرحله اول تحقيق، در ابتداي امر سوالات مصاحبه-ها تدوين شد. مصاحبه هاي عميق با خبرگان نظام آموزشی كه داراي اندیشه و اطلاعات در حوزه اخلاق حرفه ای بودند صورت گرفت.  انتخاب نمونه ها در این بخش تا مرحله اشباع نظری پیش رفت. در ادامه تحلیل داده های کیفی به روش کدگذاری باز، کدگذاری محوری وکدگذاری گزینشی و انتخاب و تعیین مقوله هسته محوری صورت گرفت. در پایان این مرحله استخراج مدل مفهومی یعنی الگوی استخراجی از روش تئوری داده بنیاد تدوین شد. 

 

 

 

 

درمرحله سوم که تدوین ابزار پژوهش و آزمون مدل  نام دارد ابتدا مولفه های شناسایی شده به منظور تایید یا رد آنان با استفاده از روش دلفی مورد بررسی قرار گرفت. در این مرحله پرسشنامه دلفی طراحی شده و در بین خبرگان به اجرا درآمد. پس از پالایش یافته های دلفی، مدل داده بنیاد مورد ملاحظه مجدد قرار گرفت. در ادامه برای آزمون تجربی مدل اندازه گیری نمونه گیری از مدیران آموزشی به عمل آمده و  داده های لازم گرد آوری شده است. در نهایت  تحلیل و تایید مدلهای اندازه گیری پژوهش با استفاده از آزمون تحلیل عاملی تاییدی و آزمون مدل مفهومی پژوهش با استفاده از تحلیل مسیر و برازش آن صورت گرفته است. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیات تحقیق
1-1- مقدمه    2
1-2- بیان مسئله    3
1-3- اهمیت وضرورت پژوهش    10
1-4-اهداف تحقیق    13
1-4-1- هدف اصلی    13
1-4-2- اهدف فرعی    13
1-5- سوالات پژوهش    13
1-6- تعریف های نظری و عملیاتی    14

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش    15
بخش اول:مفهوم شناسی اخلاق    17
2-1- معنای اخلاق    17
2-1-2- طبقه‌بندی علم اخلاق    17
2-1-2-1- علم اخلاق    18
2-1-2-1-1- تفاوت علم اخلاق از دیدگاه اندیشمندان اسلامی و غربی    18
2-1-2-2- اقسام اخلاق    19
2-1-2-2-1- اخلاق توصیفی    19
2-1-2-2-2- اخلاق هنجاری    19
2-1-2-2-2-1- نظریه‌های غایت انگارانه (نتیجه محور)    19
2-1-2-2-2-2- نظریه‌های وظیفه‌گرایانه (فرآیند محور)    20
2-1-2-2-2-3- نظریه یا مکتب مبتنی بر فضیلت    20
1-2-2-3- فرا اخلاق    20
2-1-2-3- فلسفه اخلاق    21
2-1-3- تئوری‌ها و مکاتب اخلاق    22
2-1-3-1- مکاتب واقع‌گرا    22
2-1-3-2- مکاتب غیرواقع‌گرا    22
2-1-4- شیوه تبیین نظام اخلاقی    23
2-1-4-1- نظام اخلاق اسلامی،غایت‌گرا یا وظیفه‌گرا؟    23
2-1-4-2- نظام اخلاقی اسلام عقلانی است یا وحیانی؟    24
2-1-4-3- تفاوت نظام اخلاقی اسلام با دیگر نظام‌ها    24
2-1-4-4- غایت نظام اخلاقی اسلام    25
2-1-5- تفاوت اخلاق و حقوق    25
2-1-6- ارتباط دین و اخلاق    26
2-1-6-1- نظریة تباین    27
2-1-6-2- نظریه اتحاد    27
2-1-6-3- نظریة تعامل    28
2-1-6-3-1- نیازمندی‌های دین به اخلاق    28
2-1-6-3-2- وابستگی‌های اخلاق به دین    29
بخش دوم:مبانی اخلاق اسلامی    30
2-2-1- مبانی انسان شناسی    30
2-2-1-1- آفرینش دو بعدی انسان    31
2-2-1-2- فطرت    32
2-2-1-3- عقل    33
2-2-1-4- اختیار    34
2-2-1-5- اجتماعی بودن انسان    35
2-2-2- مبانی ارزش شناسی    36
2-2-2-1- چیستی ارزش‌ها    36
2-2-1-1- ارزش اخلاقی    37
2-2-2-2- خاستگاه ارزش‌ها    37
2-2-2-3- نسبی یا مطلق بودن ارزش‌ها    38
2-2-2-4- معیار  فعل اخلاقی    39
2-2-2-4-1- ارزش اجتماعی    39
2-2-2-4-2- نظریه عاطفی    39
2-2-2-4-3- نظریه اراده    39
2-2-2-4-4- نظریه وجدانی    39
2-2-2-4-5- نظریه زیبایی    40
2-2-2-4-6- نظریه پرستش    40
2-2-4- مبنای اخلاقی بودن رفتار    40
بخش سوم: تاریخچه اخلاق حرفه‌ای    42
2-3-1- اخلاق حرفه‌ای در ایران باستان    42
2-3-1-1- آموزه‌های اخلاقی در مدیریت کوروش    43
2-3-2- دوران اسلام وتمدن اسلامی    45
2-3-2-1- شاخصهای رفتاری جوانمردی سازمانی    46
2-3-3- تاریخچه اخلاق کاری در غرب    47
2-3-4- مکاتب و نظریه‌های اخلاق حرفه‌ای    48
2-3-4-1-مکتب سود انگاری    49
2-3-4-2- مکتب تکلیف‌گرایی    49
2-3-4-3- مکتب عدالت توزیعی    50
2-3-4-4- مکتب آزادی فردی    51
بخش چهارم: حیطه‌های علم اخلاق در مطالعات مدیریت و سازمان    52
2-4-1- اخلاق شغلی(اخلاق کار)    52
2-4-2- اخلاق حرفه‌ای    52
2-4-3- اخلاق سازمانی    53
2-4-4- اخلاق کسب و کار    54
2-4-5- اخلاق مدیریت    55
2-4-6- نقش راهبردی اخلاق حرفه‌ای در سازمان و مدیریت    55
2-4-7- تحویلی نگری در اخلاق حرفه‌ای    56
2-4-8- ضرورت اخلاق حرفه‌ای برای مدیران    57
2-4-8-1- ضرورت اخلاق برای مدیران آموزشی    59
2-4-9- قدرت برتر اخلاقی و مصادیق آن    61
2-4-9-1- تقوا و پرهیزگاری    61
2-4-9-2- رفق و مدارا    61
2-4-9-2-1- آثار و پیامدهای رفق و مدارا    62
2-4-9-2-2- رفق و مدارا،‌يا شدت و تندي؟    63
2-4-9-3- الفت و محبت    64
2-4-9-4- دفع بدي با خوبي    64
2-4-9-5- سعه‌ي صدر    65
2-4-9-5-1- عوامل سعه‌ي صدر    66
2-4-10- بستر شکل گیری اخلاق حرفه‌ای مدیران و پایداری آن    67
2-4-10-1- شایسته سالاری و اهلیت‌گرایی    67
2-4-10-1-1- نیروی شایسته از منظر نهج البلاغه    68
2-4-10-2- علاقه‌مندی شخصی    68
2-4-10-3- قانون‌گرایی    69
2-4-10-4- تامین مالی    69
2-4-10-5- امنیت شغلی    69
2-4-10-6- نظارت    69
2-4-10-7- ارزشیابی وقدردانی    70
2-4-11- اصول اخلاق حرفه‌ای از منظر نهج البلاغه    70
2-4-11-1- اصل مسئولیت‌پذیری    70
2-4-11-2- اصل خدمتگزاری    70
2-4-11-3- اصل امانت‌داری    71
2-4-11-4- اصل انضباط کاری    71
2-4-11-5- اصل پیگیری    71
2-4-11-6- اصل رفق‌ورزی    72
2-4-11-7- اصل نفی خودکامگی    72
2-4-12- اصول اخلاق رهبری نورث هاوس    72
2-4-13- آموزه‌های اخلاقی و مدیریتی سعدی    73
بخش پنجم: مدل‌های موجود در حوزه مطالعات اخلاق مدیریت    78
2-5-1- مديريت مبتني بر رشد از ديدگاه قرآن    78
2-5-2- مدیریت رحمانی درقرآن    79
2-5-3- دومدل مدیریت اخلاق‌گرا مبتنی بر مفاهیم دعای عرفه و دعای مکارم الاخلاق    80
2-5-5- مدل اخلاق کسب و کار کولینز    82
2-5-6- مدل تحلیل دوراهی اخلاقی (تصمیم‌گیری اخلاقی) نقش محور    83
تحلیل مدل    83
2-5-7- مدل تحلیل رابطه‌ی ارزش‌های اخلاقی سازمان و رفتار اخلاقی کارکنان    84
تحلیل مدل    84
2-5-8- مدل تصمیم‌گیری اخلاقی جونز    85
بخش ششم: پیشینه تحقیقات داخلی  و بین المللی    88
2-6-1- تحقیقات داخلی    88
2-6-2- تحقیقات خارجی    93
2-7- جمع بندی و چهارچوب نظری تحقیق    100

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1- مراحل انجام تحقیق    103
3-2-روش تحقيق    106
3-3- نظریه داده بنیان یا نظریه برخاسته از داده ها    109
3-4-جامعه و نمونه آماري تحقيق    109
3-4-1-جامعه و نمونه آماری بخش کیفی تحقیق(برای تدوین مدل نظریه داده بنیاد):    110
3-4-2-جامعه ونمونه آماری بخش کمی(روش دلفی یا پنل خبرگان)    111
3-4-3-جامعه و نمونه آماری بخش کمی (تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل مسیر) تحقیق:    113
3-5-ابزار گردآوری داده ها    113
3-5-1-ابزار گردآوری داده ها در بخش کیفی    114
3-5-2-ابزار گردآوری داده ها در بخش کمی    115
3-6-روایی و پایایی ابزارهای پژوهش    115
3-6-1-پايايي (قابليت اعتماد) ابزار کیفی(مصاحبه)    115
3-6-1-1-محاسبه پایایی بازآزمون    116
3-6-1-2-محاسبه پایایی بین دو کُدگذار    117
3-6-2-بررسی  روایی و پایایی ابزار اندازه گیری در اجرای اولیه    118
3-7-روش تحلیل داده ها    120
3-7-1-تحلیل داده ها در بخش کیفی    120
3-7-2-روش تحلیل داده ها در بخش کمی    125
3-7-2-1-تحليل عاملي تاييدي    125
3-7-2-2-تحلیل مسیر    126
3-7-2-3-شاخصهاي برازش در مدل تحلیل مسیر    127

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها  یافته های پژوهش
4-1- یافته های توصيفي    131
4-1-1-توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب جنس    131
4-1-2- توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب تحصیلات    132
4-1-3- توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب سابقه کار    133*
4-1-4-جدول فراوانی تخصص های مدیران    134
4-2- یافته های استنباطی    134
4-2-1- روش کیفی    134
4-2-2-روش تجزیه وتحلیل داده ها    135
4-2-3-مدل نظری    151
4-3- نتایح تحلیل دلفی    152
4-4- تحليل عاملي تاييدي    154
4-4-1- تحلیل عاملی تأییدی مرتبه دوم    155
4-4-1-1- تحلیل عاملی تأییدی تخصص فردی    155
4-4-1-2- تحلیل عاملی تأییدی نگرشها    157
4-4-1-3- تحلیل عاملی تأییدی ویژگی های فردی    159
4-4-1-4- تحلیل عاملی تأییدی ویژگی های سازمانی    161
4-4-1-5- تحلیل عاملی تأییدی محدودیت ها    162
4-4-1-6- تحلیل عاملی تأییدی شرایط محیطی    163
4-4-1-7- تحلیل عاملی تأییدی خرد    165
4-4-1-8- تحلیل عاملی تأییدی راهبردهای کلان    167
4-4-1-9- تحلیل عاملی تأییدی ارتقای افراد    169
4-4-1-10- تحلیل عاملی تأییدی پیامدهای محیطی    170
4-4-1-11-تحلیل عاملی تأییدی رفتارهای اخلاقی    172
4-4-1-12- تحلیل عاملی تأییدی عملکرد اخلاقی    174
4-4-2- شاخصهاي توصيفي متغيرهاي پژوهش    176
4-4-2-1- ضريب همبستگي بين متغيرها    176

 

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- گزارش روش کیفی (نظریه داده بنیاد)    183
5-2- گزارش کمی(نتایج تحلیل مسیر)    187
5-3-نتیجه گیری    194
5-4-نوآوری های تحقیق    197
5-5-محدودیت‌های تحقیق    197
5-6-پیشنهادات تحقیق    198
5-6-1-پیشنهادات کاربردی    198
5-6-2-پیشنهادات پژوهشی    198
منابع    200
پیوستها ………………………214

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1- شاخص‌های رفتاری برای جوانمردی سازمانی    46
جدول 2-2- آموزه‌های اخلاقی و مدیریتی سعدی    73
جدول 3-1-ویژگیهای نمونۀانتخاب شده درقسمت کیفی پژوهش    111
جدول 3-2- ویژگیهای اعضای پنل دلفی    113
جدول 3-3- محاسبه پایایی باز آزمون    116
جدول 3-4- محاسبه پایایی بین دوکُدگذار    117
جدول 3-5- نتایج آلفای کرونباخ    119
جدول 4-1 توزیع فراوانی برحسب جنسیت    131
جدول 4-2- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب سن    132
جدول 4-3- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب میزان تحصیلات    133
جدول 4-4- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب سابقه کار    133
جدول 4-5- جدول فراوانی توزیع تخصص پاسخگویان    134
جدول 4-6- مقوله ها وزیرمقوله های به دست امده ازتحلیل کیفی مصاحبه ها    137
جدول 4-7- بارهای عاملی مولفه های هزینه های بالاسری    156
جدول 4-8- شاخص های برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    156
جدول 4-9- بارهای عاملی مولفه های نگرش    158
جدول 4-10- شاخصه ای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    158
جدول 4-11- بارهای عاملی مولفه های ویژگیهای فردی    160
جدول 4-12- شاخص های برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    160
جدول 4-13- بارهای عاملی سؤالات ویژگیهای سازمانی    161
جدول 4-14- بارهای عاملی مولفه های محدودیتها    163
جدول 4-15- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    163
جدول 4-16- بارهای عاملی مولفه های هزینه های بالاسری    165
جدول 4-17- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    165
جدول 4-18- بارهای عاملی مولفه های خرد    167
جدول 4-19- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    167
جدول 4-20- بارهای عاملی سؤالات کلان    168
جدول 4-21- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    168
جدول 4-22- بارهای عاملی مولفه های ارتقای افراد    170
جدول 4-23- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    170
جدول 4-24- بارهای عاملی مولفه های هزینه های بالاسری    171
جدول 4-25- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    172
جدول 4-26- بارهای عاملی مولفه های رفتارهای اخلاقی    173
جدول 4-27- شاخص های برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    173
جدول 4-28- بارهای عاملی مولفه های عملکرد اخلاقی    175
جدول 4-29- شاخصهای برازش کلی مدل آزمون شده پژوهش حاضر    175
جدول 4-30- شاخص‌هاي توصيفي متغيرهاي پژوهش    176
جدول 4-31- ماتريس همبستگي سازه هاي پژوهش    176
جدول 4-32- نتايج مدل آزمون شده    179
جدول 4-33-مشخصه‌هاي برازندگي مدل برازش شده    181

 

 

فهرست شکل‌ها

شکل 2-1- مدل مدیریت اخلاق‌گرامبتنی برمفاهیم دعای عرفه    80
شکل 2-2- اخلاق کسب وکارکولینز    82
شکل2-3- مدل تحلیلی دوراهی اخلاقی (تصمیم‌گیری اخلاقی) نقش محور    83
شکل 3-1- فرايندتحقيق    104
شکل 3-2- فرآیندپژوهش با استفاده ازطرح آمیخته اکتشافی    108
شکل‏3 3- فرآيندهاي به هم وابسته جمع آوري،تنظيم وتحليل داده ها    121
شکل‏3 4- الگوی داده بنیان    123
شکل 3-5- الگوي بصري نظریه داده بنیان    124
شکل 3-6- الگوی معادلات ساختاری پژوهش    127
شکل 4-1- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب جنسیت    132
شکل 4-2- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب سن    132
شکل 4-3- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب تحصیلات    133
شکل 4-4- توزيع فراواني پاسخگويان برحسب سابقه کار    134
شکل 4-5- خلاصه مفاهیم، مقوله ها و زیرمقوله ها    141
شکل 4-6- مدل به دست آمده ازمصاحبه ها    153
شکل 4-7- مدل مفهومی پژوهش    154
شکل 4-8- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه تخصص فردی    155
شکل 4-9- ضرایب تی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه تخصص فردی    156
شکل 4-10- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه نگرشها    157
شکل 4-11- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه نگرشها    158
شکل 4-12- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه تخصص فردی    159
شکل 4-13- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ویژگیهای فردی    160
شکل 4-14- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ویژگیهای سازمانی    161
شکل 4-15- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ویژگیهای سازمانی    161
شکل 4-16- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه محدودیتها    162
شکل 4-17- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه محدودیتها    162
شکل 4-18- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه شرایط محیطی    164
شکل 4-19- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه شرایط محیطی    164
شکل 4-20- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه خرد    166
شکل 4-21- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه خرد    166
شکل 4-22- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه کلان    167
شکل 4-23- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه کلان    168
شکل 4-24- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ارتقای افراد    169
شکل 4-25- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه ارتقای افراد    169
شکل 4-26- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه پیامدهای محیطی    171
شکل 4-27- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه پیامدهای محیطی    171
شکل 4-28- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه رفتارهای اخلاقی    172
شکل 4-29- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه رفتارهای اخلاقی    173
شکل 4-30- خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه عملکرد اخلاقی    174
شکل 4-31- ضرایب تی خروجی تحلیل عاملی مرتبه دوم برای سازه عملکرداخلاقی    175
شکل 4-32- مدل آزمون شده پژوهش    177
شکل 4-33- مدل آزمون شده پژوه ش بعد ازحذف مسیرمحدودیتها به راهبردکلان    178
شکل 4-34- ضرایب تی مدل آزمون شده پژوهش    178
شکل5-1- مقوله های اصلی و ارتباط بین آنها درالگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی بارویکرداسلامی–ایرانی    187
شکل 5-2- مدل مفهومی پژوهش    195

 

پاورپوینت تصميم گيري در مسائل مالي با تأکید بر ابزارهای مهندسي مالي

پاورپوینت تصميم گيري در مسائل مالي با تأکید بر ابزارهای مهندسي مالي پاورپوینت تصميم گيري در مسائل مالي با تأکید بر ابزارهای مهندسي مالي پاورپوینت ابزارهای مهندسي مالي اوراق مشتقه قرارداد فيوچرز(آتي) قرارداد فوروارد قراردادهاي سلف قراردادهاي استصناع قراردادهاي معاوضه…

نقش بازار سرمایه در برابر با بازار پول

نقش بازار سرمایه در برابر با بازار پول بازار پول بازار سرمایه معماری سیستم مالی همكنشی بازارهای پول و سرمایه دانلود مقالات رشته اقتصاد دانلود مقالات اقتصاد نقش بازار سرمایه در برابر با بازار پول رفتن به سایت اصلی دانلود…

پالایش گازهای خروجی اگزوز موتورهای دیزلی از ذرات آلاینده

پالایش گازهای خروجی اگزوز موتورهای دیزلی از ذرات آلاینده ایروسل موتورهای دیزل فیلتراسیون آكوستیكی خصوصیات ذرات آلاینده تصفیه گازهای خروجی اگزوز جداسازی ذرات معلق در گازها سیستمهای جداسازی فازهای جامد گاز از یکدیگر دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد رشته مهندسی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی مبانی نظری مهارت های اجتماعی ادبیات نظری مهارت های اجتماعی چارچوب نظری مهارت های اجتماعی فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی دانلود مبانی نظری مهارت های اجتماعی پیشینه مهارت های اجتماعی…

بررسی برنامه نویسی ژنتیک و تشریح ساختار الگوریتمهای ژنتیک

بررسی برنامه نویسی ژنتیک و تشریح ساختار الگوریتمهای ژنتیک الگوریتم ژنتیک پردازش تکاملی برنامه نویسی ژنتیک ساختار الگوریتمهای ژنتیک بررسی برنامه نویسی ژنتیک و تشریح ساختار الگوریتمهای ژنتیک دانلود مقاله برنامه نویسی ژنتیک دانلود مقالات کامپیوتر دانلود مقالات هوش مصنوعی…

پاورپوینت درس و کتاب برنامه سازی پیشرفته

پاورپوینت درس و کتاب برنامه سازی پیشرفته کلمات کلیدی : برنامه‌سازي پيشرفته مقاله برنامه‌سازي پيشرفته تحقیق برنامه‌سازي پيشرفته پروژه برنامه‌سازي پيشرفته پژوهش برنامه‌سازي پيشرفته برنامه‌سازي پيشرفته رفتن به سایت اصلی ويژگيهاي بارز زبان C .2C يک زبان ساختيافته است. .3C…

پاورپوینت دوره های عمده و کلی شهر نشینی در ایران

پاورپوینت دوره های عمده و کلی شهر نشینی در ایران پاورپوینت دوره های عمده و کلی شهر سازی در ایران پاورپوینت شهر نشینی در دوران اسلامی سه دوره ی عمده و کلی شهر سازی ایران شهر نشینی قبل از اسلام…

بررسی اشتغال زنان در فعالیتهای مهم اقتصادی

بررسی اشتغال زنان در فعالیتهای مهم اقتصادی اشتغال زنان اشتغال بانوان دانلود پایان نامه اشتغال زنان بررسی اشتغال زنان در فعالیتهای مهم اقتصادی اشتغال زنان در فعالیتهای اقتصادی دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانلود پایان نامه علوم اجتماعی رفتن…

مبانی نظری بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث

مبانی نظری بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث علل خشونت مبانی نظری خشونت حدود خشونت در اسلام بررسی خشونت علیه زنان مبانی نظری خشونت علیه زنان بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث دانلود فصل…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد و نظریه های عدالت سازمانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد و نظریه های عدالت سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری عدالت سازمانی پیشینه تحقیق عدالت سازمانی مبانی نظری ابعاد عدالت سازمانی پیشینه تحقیق ابعاد عدالت سازمانی مبانی نظری نظریه های عدالت سازمانی پیشینه تحقیق…

اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان

اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان آمیخته ترفیع ارزش ویژه برند پروما اثر عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند پایان نامه ارزش ویژه برند در صنعت خرده…

پروپوزال مقايسه سلامت روان بچه های دختر با مادران شاغل و غيرشاغل

پروپوزال مقايسه سلامت روان بچه های دختر با مادران شاغل و غيرشاغل سلامت روان در دختران سلامت روان در فرزندان سلامت روان در فرزندان زنان شاغل سلامت روان در فرزندان مادران شاغل سلامت روان در فرزندان مادران خانه دار سلامت…

کتاب اقتصاد فرهنگ تالیف دکتر محمدمهدی مظاهری و دکتر علی رشیدپور

کتاب اقتصاد فرهنگ تالیف دکتر محمدمهدی مظاهری و دکتر علی رشیدپور کتاب اقتصاد فرهنگ تالیف دکتر محمدمهدی مظاهری و دکتر علی رشیدپور رفتن به سایت اصلی کتاب اقتصاد فرهنگ تالیف دکتر محمدمهدی مظاهری و دکتر علی رشیدپور ارزش و ارزش…

بررسی مفهومی کیفیت زندگی کاری و عملکرد سازمانی با تاکید بر شاخصها و استراتژیهای بهبود

بررسی مفهومی کیفیت زندگی کاری و عملکرد سازمانی با تاکید بر شاخصها و استراتژیهای بهبود کیفیت زندگی کاری doc عوامل مؤثر بر عملکرد سازمانی رابطه کیفیت زندگی کاری با عملکرد مدیران بررسی کیفیت زندگی کاری و عملکرد سازمانی روشها و…

دانلود گزارش كارآموزی مکانیک خمش و برش ورق

دانلود گزارش كارآموزی مکانیک خمش و برش ورق دانلود گزارش كارآموزی رشته مکانیک خمش و برش ورق دانلود گزارش كارآموزی مکانیک دانلود كارآموزی مکانیک دانلود گزارش كارآموزی گزارش كارآموزی رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش كارآموزی رشته مکانیک خمش و…

فرآیند ، ابعاد و مدلهای توانمندسازی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان سازمان

فرآیند ، ابعاد و مدلهای توانمندسازی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان سازمان ابعاد توانمندسازی فرآیند توانمندسازی مدلهای توانمندسازی توانمندسازی کارکنان سازمان فرآیند ، ابعاد و مدلهای توانمندسازی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان سازمان دانلود پایان نامه توانمندسازی دانلود…

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای

دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای جرم مطبوعاتی جرایم رسانه ای اصول اخلاقی روزنامه نگاری دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات دانلود…

مبانی نظری بررسی علل شکل گیری سکونتگاه های غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران

مبانی نظری بررسی علل شکل گیری سکونتگاه های غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری اسکان غیر رسمی مبانی نظری سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های…

بررسی روشهای اندازه گیری سرمایه فکری و طبقه بندی آنها

بررسی روشهای اندازه گیری سرمایه فکری و طبقه بندی آنها پایان نامه سرمایه فکری اندازه گیری سرمایه فکری پایان نامه اندازه گیری سرمایه فکری طبقه بندی روشهای اندازه گیری سرمایه فکری روش های اندازه گیری سرمایه فكری مزایای اندازه گیری…

بررسی جرم سرقت از نظر شرایط ارتکاب، علل و انگیزه سارق، سیر رشد آن و شیوه ارتکاب آن

بررسی جرم سرقت از نظر شرایط ارتکاب، علل و انگیزه سارق، سیر رشد آن و شیوه ارتکاب آن داده های آماری سرقت بررسی داده های آماری سرقت تحلیل داده های آماری سرقت ارائه راهكارهای پیشگیرانه از سرقت بررسی سرقت در…

بررسی و تحلیل مسئولیت غار با پیروی از نظر فقهای امامیه

بررسی و تحلیل مسئولیت غار با پیروی از نظر فقهای امامیه مسئولیت مدنی غار فقه و حقوق موضوعه ایران مسئولیت غار از نظر فقها شیعه بررسی و تحلیل مسئولیت غار با پیروی از نظر فقهای امامیه دانلود پایان نامه قاعده…

فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش مشتری

فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش مشتری کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش مشتری فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت فصل سوم پایان نامه…

پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد بر اعدالت و تعهد سازمانی

پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد بر اعدالت و تعهد سازمانی پرسشنامه مدیریت پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی بر اعدالت پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی بر تعهد سازمانی پرسشنامه مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد پرسشنامه اعدالت و…

الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل

الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل کلمات کلیدی : تعارض کار و خانواده مولفه هاي فرسودگي شغلي مولفه هاي تعارض كار و خانواده تعارض کار - خانواده و مولفه های تاثیر پذیر از آن مدل رضايت…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلالات اضطرابی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلالات اضطرابی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلالات اضطرابی مبانی نظری اختلالات اضطرابی پیشینه تحقیق اختلالات اضطرابی پیشینه داخلی اختلالات اضطرابی پیشینه خارجی اختلالات اضطرابی پیشینه پژوهش اختلالات اضطرابی پیشینه نظری…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *