بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

فرآیند ارزیابی عملکرد
بهسازی نیروی انسانی
ارزیابی عملکرد کارکنان
ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی
دانلود پایان نامه مدیریت منابع انسانی
ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان
ارزیابی عملکرد کارکنان در دانشگاه
پایان‌نامه تاثیر ارزیابی عملکرد بر نیروی انسانی
بهسازی نیروی انسانی در دانشگاه ها

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

 

 

 

 

 

 

هدف از این پایان‌نامه بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی در دانشکده شهید رجایی کاشان بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

 

 

 

مقدمه

مفهوم بهسازی
رسيدن به اهداف سازمان بستگي به توانايي كاركنان در انجام وظايف محوله و انطباق با محيط متغير دارد. اجراي آموزش و بهسازي نيروي انساني سبب ميشود تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيطي، به طور مؤثر فعاليتهايشان را ادامه داده و بر كارايي خود بيفزايند. بنابراين آموزش و بهسازي، كوشش مداوم و برنامه ريزي شده به وسيله مديريت براي بهبود سطوح شايستگي كاركنان و عملكرد سازماني است.در گذشته چنين گمان مي رفت كه زمان آموختن با زمان كاركردن و زندگي كردن از هم جدا هستند و بنابراين براي آن ها آموزشي در خور توجه بود كه پيش از آغاز كار به افراد داده م يشد. بر اين گمان انسان براي زماني ميآموزد و سپس به زندگي و كار مولد و سودمند مي پردازد و زماني كه كار و زندگي آغاز مي شود، ديگربراي آموزش و پرورش جايي در خور توجه وجود ندارد. اين انديشه اكنون اعتبار ندارد و آموزش و پرورش با زيستن انسان همراه شده است)زگهوار تا گوردانش بجو(به نحوي که همه مردم براي همه وقت بايد به آموختن بپردازند و از تاز ههاي دانش بشري خود را تازه سازند و با نيرو و آگاهي بيشتر زندگي سودمند رادنبال كنند.

 

 

آموزش وبهسازی نیروی انسانی
آموزش همواره به عنوان وسيل هاي مطمئن در جهت بهبود كيفيت عملكرد و حل مشكلات مديريت مدنظر قرار مي گيرد و فقدان آن نيز يكي از مسائل اساسي و حاد هر سازمان را تشكيل ميدهد.بدين جهت به منظور تجهيز نيروي انساني سازمان و بهسازي وبهر ه گيري هر چه مؤثرتر از اين نيرو، بي شك آموزش يكي ازمهمترين و مؤثرترين تدابير و عوامل براي بهبود امور سازمان به شمار ميرود. لازم به تذكر است كه آموزش يك وظيفه اساسي در سازمانها و يك فرآيند مداوم و هميشگي است و موقت وتمام شدني نيست. كاركنان در هر سطحي از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده يا مشاغل پيچيده  مدير يا زيردست  محتاج آموزش و يادگيري و كسب دانش و مهارتهاي جديد هستند و بايد همواره براي بهتر انجام دادن كار خود از هر نوع كه باشد، روشها واطلاعات جديدي كسب نمايند و مضافاً اينكه هر وقت شغل كاركنان تغيير پيدا كند، لازم است اطلاعات و مهار تهاي جديدي براي ابقاي موفقيت آميز وظايف شغل مربوطه را فرابگيرد(ابطحی،32:1384).برنامه هاي آموزش كاركنان در يك سازمان ميتواند نياز به نيروي انساني متخصص در آينده را نيز رفع كند و تضميني براي حل مشكلات كاركنان باشد.

 

 

 

  ارزیابی عملکرد بصورت فردی وسازمانی بعنوان ابزاری برای کنترل کیفیت اقدامات  مدیریت منابع انسانی بکار گرفته می شود و برآورد اقتصادی و کاوشگرانه از فعالیتهای مختلف یک سازمان است. امروزه به ارزیابی به دید وسیعتر یعنی مدیریت عملکرد تأکید می گردد. مدیریت عملکرد بعنوان یکی از پدیده های نوین در قلمرو مدیریت استراتژیک منابع انسانی و ارزیابی عملکرد یکی از مقوله و اجزای آن مطرح می باشد(لاراین،2001). 

الگوها و روش‌های زیادی برای ارزیابی افراد وجود دارد. مسئله مهم در مورد بكارگیری آنها این است كه متناسب با شرایط سازمان باشند و نزدیك‌ترین تخمین به واقعیت را در اختیار كاربران قرار دهند.به زعم صاحب نظران مدیریت و سازمان، ارزیابی عملکرد یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی است. یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید بهسازی و ارتقاء توانمندی کارکنان سازمان باشد (لاراین ، 2001)

 

 

 

 

 

 

بیان مسئله

نیروی انسانی سرمایه اساسی و مهم یك سازمان را تشكیل می دهد كه در توسعه و رشد سازمان با توجه به ویژگی های جمعی ، مهارت ها و قابلیت هایش سهم بسزایی دارند .  به همین دلیل نیروی انسانی می تواند مهم ترین زیربنای سرمایه فكری باشد و از آنجا كه ارزیابی عملكرد كاركنان به منظور تشخیص نقاط ضعف و قوت ، افزایش توانائی ها و اتخاذ تصمیمات مدیریتی مناسب صورت می گیرد، بنابراین ارزیابی نیروی انسانی یكی از مهم ترین مباحث می باشد كه مدیران باید به آن توجه خاصی داشته باشند(اسفندیار،21:1389).

 

 

 

ارزیابی عملکرد نیروی انسانی موجب بهبود سازمانی می شود. هنگامی که فرایند بهبود مستمر در سازمان به عنوان یکی از رسوم فرهنگی درآید، آن سازمان پیشرفت معنی داری کرده است و توسعه این پیشرفت همگام با مشارکت کارکنان می باشد. این پیشرفت، میزان تحقق اهداف نظم ارزیابی عملکرد را مشخص می نماید و میزان تحقق اهداف همان رضایت سازمان یا اثربخشی سازمان می باشد(عباس پور،20:1384).

 

 

 

هدف ارزیابی عملكرد، شناسایی میزان اثربخشی و كارامدی كاركنان سازمان از طریق ایجاد و توسعه اطلاعات حیاتی منابع انسانی است(عباس پور،20:1384).ارزیابی عملكرد، نه تنها اطلاعاتی معتبر و صحیح را در اختیار مدیران قرار می‌دهد بلكه اطلاعات مناسبی را در اختیار كاركنان نیز قرار می‌دهد، آنان را نسبت به عملكرد و رفتارهای شغلی خود آگاه می‌سازد و باعث می‌شود تا به نقاط قوت و ضعف عملكرد خود پی ببرند. این اطلاعات، پایه مناسبی برای اصلاح و بهبود رفتارهای شغلی و رشد و پرورش شخصیت كاركنان خواهد بود(آرمستردانگ،1381،نقل ازاعرابی).

 

 

 

آموزش و بهسازی به تلاش برنامه ریزی شده ای اشاره می کند که به وسیله یک سازمان برای تسهیل یادگیری رفتار مرتبط با شغل بر روی بخشی از کارکنان اعمال می شود. همچنین آموزش و بهسازی به افزایش سطح مهارت فردی در یک یا چندحوزه تخصصی منجر می شود و از این طریق زمینه های انگیزش لازم برای انجام شایسته وظایف شغلی فراهم گردیده و بهبودمی یابد(عباس پور،34:1387).به عبارتی بهسازی منابع انسانی شامل مجموعه فعالیت هایی است که توانایی انسان را برای رسیدن به بالاترین پتانسیل افزایش می دهد. آموزش یكی از عناصر کلیدی استراتژی دولتها برای کاهش فقر است. استراتژی های بهسازی نیروی انسانی را می توان به دو گروه تقسیم كرد:

 

 

یك گروه برای كاهش دادن یا مهار كردن نارسایی های موجود به كار گرفته می شوند و گروه دوم برای جلوگیری از بروز نارسایی ها به كار برده می شوند. اگرچه برمبنای این دو پایه استراتژی های فراوانی به اجرا درمی آید(رابینز،1378: 105)

 

صاحبنظران مدیریت و سازمان ارزیابی عملکرد را یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی می دانند.یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید ارتقاء و بهبود توانمندی کارکنان باشد. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی، به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر كارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، كوشش مداوم و برنامه ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی كاركنان و عملكرد سازمانی است(زادهدی،1384:ص34).

 

 

 

 

ارزیابی عملکرد به عنوان فرآیندی یکپارچه است که با بهسازی افرادی که در سازمانها کار می کنند و نتیجه ای که از بازخورد ارزیابی در سازمان ارائه می گردد، نقاط ضعف مشخص و کارکنان را به خلاقیت و کسب آموزش و انگیزش و بهبود عملکرد وا می دارد .همچنین انجام صحیح ارزیابی کارکنان با کیفیت را تشویق به ماندگاری و رضایت از سازمان می نماید(عباس پور،1384).ارزیابی عملکرد مبنای تصمیم گیری های مهم برای فرد و سازمان خواهد بود و اگر این فرایند به بهترین شکل تعریف و اعمال گردد، موجب می شود که افراد انگیزش مضاعفی در مشارکت و بهره وری داشته باشند.

 

 

در قلمرو این تحقیق جهت ایجاد سازمانی با نیروی انسانی کارآمد راهی جز توجه به آموزش ،تقویت خلاقیت،ابتکار و انگیزه ندارد. جهت دستیابی به این اهداف، در مرحله نخست عملكرد باید كاركنان به نحو مطلوب مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند و پس از مشخص شدن نقاط ضعف و قوت كاركنان در زمینه های فوق، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام نمود. به عبارت بهتر با  ارزیابی عملكرد باید در بهسازی و پرورش نیروی انسانی كوشید. 

دراین تحقیق دانشکده فنی شهید رجائی به منظور قلمرو تحقیق در نظر گرفته شده است، چرا که در این سازمان فرم های ارزیابی عملکرد اولا” تعداد محدودی از کارکنان و به صورت جزئی انجام  می شود ،ثانیا” کارکنان به طور سلیقه ای و دور از واقعیت پاسخگوی فرم ارزیابی هستند و ثالثا” بعد از انجام ارزیابی نتایج آن هیچ گونه بازخوردی در بهسازی کارکنان ندارد. 

 

 

 

همچنین فرآیند ارزیابی عملکرد در سازمان مورد نظر تعیین شکاف و ارائه راهکارهایی برای بهسازی نیروی انسانی را شناسایی می کند.بنابراین این تحقیق به دنبال شناسایی تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی است.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیات تحقیق 6

مقدمه 6

1-1.بیان مسئله 8

1-2.اهمیت وضرورت موضوع 11

1-3.مدل مفهومی تحقیق 14

شکل1-1.مدل مفهومی تحقیق 14

1-4.اهداف تحقیق 15

1-5.سوال های تحقیق 16

سوال اصلی 16

سوال های فرعی 16

1-6.فرضیه های تحقیق 17

فرضیه اصلی 17

فرضیات فرعی 17

1-7.قلمرو تحقیق 17

1-8.تعریف واژه های تحقیق 18

 

 

 

 

فصل دوم :ادبیات و مبانی نظری تحقیق 20

مقدمه 20

2-1.ارزیابی عملکرد 21

2-1-1.مفهوم ارزیابی عملكرد و تعاریف آن 21

2-1-2.مدیریت ازریابی عملکرد 22

2-1-3.ضرورت و اهمّیت ارزیابی عملکرد 25

2-1-4.تاریخچه ارزیابی 27

2-1-5.مدیریت عملكرد 28

2-1-6.دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد 30

2-1-7.اهداف ارزیابی عملكرد 31

2-1-8.مزایای ارزیابی عملكرد 32

2-1-9.فرآیند ارزیابی عملکرد 34

2-1-10.ارزیابی کنندگان 37

2-1-11.روشهای ارزیابی عملکرد کارکنان 40

2-1-12.روشهای ارزیابی عملکرد سازمان 44

2-1-13.ارزیابی 360 درجه 58

2-1-14.مدیریت عملکرد با تأکید بر ارزیابی منابع انسانی 62

2-2-1.مفهوم بهسازی 63

2-2-2.آموزش ضمن خدمت 64

2-2-3.آموزش وبهسازی نیروی انسانی 65

2-2-4-مدلهای ارزیابی عملکرد 66

شکل2-2-2.مدل کاپلان و نورتون 66

شکل2-2-3.مدل آرمستردانگ 67

2-3.پیشینه تحقیق 68

2-4.آشنایی با قلمرو تحقیق 71

 

 

 

فصل سوم:روش شناسی تحقیق 73

3-1. مقدمه 74

3-2.روش تحقیق 74

3-3.جامعه آماری تحقیق 75

3-4- حجم نمونه 76

3-5 نحوه گردآوری داده ها 76

3-6- ابزار تحقیق 77

جدول شماره (3-1): جدول شماره گویههای  متغیر های پژوهش 77

3-7.روایی وپایایی ابزار تحقیق 78

جدول3-3.پایایی پرسشنامه بااستفاده ازآلفا کرونباخ 79

3-10تجزیه و تحلیل دادهها 79

 

 

 

فصل چهارم:تجزیه وتحلیل یافته ها 81

مقدمه 81

4-1.آمار توصیفی 83

4-1-1.مشخصات دموگرافیک پاسخگویان 83

جدول4-1-1.توزیع فراوانی جنس 83

جدول4-1-2.توزیع فراوانی نوع استخدام 83

جدول4-1-3.توزیع فراوانی سن 84

جدول4-1-4.توزیع فراوانی تحصیلات 85

جدول4-1-2.آمارتوصیفی 85

4-2.آمار استنباطی 87

4-2-1.نرمال بودن متغیرها 87

جدول4-2-1.آزمون کلموگروف-اسمیرنوف 87

4-2-2.رابطه مشخصات دموگرافیک با بهسازی 88

4-2-2.رابطه بهسازی با جنسیت 88

جدول 4-2-2.آزمون تی دو گروه 88

4-2-3.رابطه بهسازی با تحصیلات 89

جدول4-2-3. آزمون تحلیل واریانس 89

4-2-4.رابطه بهسازی با سن 89

جدول4-2-4. آزمون پیرسون 89

4-2-5.رابطه بهسازی با نوع استخدام 90

جدول4-2-5. آزمون تی دو گروه 90

4-3.همبستگی متغیرها 90

4-4.آزمون فرضیات 91

جدول4-4-1.خلاصه رگرسیون 91

جدول4-4-2.ANOVA 92

جدول4-4-3.ضریب همبستگی 92

آزمون فرضیه های فرعی 93

فرضیه یک)فرآیند ارزیابی عملکرد برانگیزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد. 93

فرضیه دو)فرآیند ارزیابی عملکرد بر خلاقیت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد. 93

فرضیه سه)فرآیند ارزیابی عملکرد بر رضایت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی  تاثیر دارد. 94

جدول4-4-6.آزمون پیرسون 94

فرضیه چهار) فرآیند ارزیابی عملکرد بر آموزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد. 95

جدول4-4-7.آزمون پیرسون 95

فرضیه پنج) فرآیند ارزیابی عملکرد بر ماندگاری نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد. 95

جدول4-4-8.آزمون پیرسون 95

 

 

 

فصل پنجم:نتیجه گیری تحقیق 96

مقدمه 97

5-1.نتیجه گیری تحقیق 98

نتایج آزمون فرضیه های تحقیق نشان داد: 99

5-2.پیشنهادات 103

5-2-1.پیشنهادات کاربردی 103

5-2-2.پیشنهادات پژوهشی 105

5-3.محدودیت ها 105

پیوست 106

منابع 120

 

 

 

 

 

 

 

ادبیات نظری و پیشینه تجربی هویت فرهنگی

ادبیات نظری و پیشینه تجربی هویت فرهنگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت فرهنگی مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی پیشینه نظری هویت فرهنگی…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار مصرف کننده

ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار مصرف کننده کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار مصرف کننده مبانی نظری رفتار مصرف کننده پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده پیشینه داخلی رفتار مصرف کننده پیشینه خارجی رفتار مصرف کننده پیشینه پژوهش…

بررسی شرایط اختصاصی انتقال سهام در شرکتهای تعاونی

بررسی شرایط اختصاصی انتقال سهام در شرکتهای تعاونی انتقال حقوق ناشی ازسهم انتقال اختیاری و قهری سهام جنبه های مادی و غیرمادی سهم ماهیت حقوقی انتقال سهم شرایط اختصاصی انتقال سهام در شركت ‏های تعاونی دانلود تخقیق انتقال سهام انتقال…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک رهبری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک رهبری مبانی نظری سبک رهبری پیشینه تحقیق سبک رهبری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری پیشینه پژوهش سبک رهبری ادبیات نظری تحقیق سبک رهبری دانلود مبانی نظری سبک رهبری دانلود پیشینه تحقیق سبک…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 49 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 49 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عزت نفس مباني نظري عزة نفس مبانی نظری درباره عزت نفس تاریخچه عزت نفس در ایران پیشینه نظری عزت نفس پیشینه پژوهش عزت نفس پیشینه داخلی…

پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA

پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پروپوزال ارزیابی…

بررسی راههای جدید اصلاح و بهسازی زمین

بررسی راههای جدید اصلاح و بهسازی زمین تزریق سیمان در خاک تزریق با فشار بالا جت گروتینگ جت گروتینگ چیست اجرای جت گروتینگ انواع تزریق در خاک بررسی روش جت گروتینگ نقش جت گروتینگ در بهسازی خاک پروژه تزریق با…

تأثیر شبکه های دسترسی بر توسعه شهری با تأکید بر شبکه قطار شهری

تأثیر شبکه های دسترسی بر توسعه شهری با تأکید بر شبکه قطار شهری توسعه شهری شبکه قطار شهری سیستم های حمل و نقل دانلود مقاله رشته مدیریت شهری تأثیر شبکه های دسترسی بر توسعه شهری دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته…

کارآفرینی سازمانی و بررسی موانع آن از دیدگاه های مختلف

کارآفرینی سازمانی و بررسی موانع آن از دیدگاه های مختلف موانع داخلی کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی در ایران موانع رفتاری کارآفرینی سازمانی مولفه های موانع کارآفرینی سازمانی شناسایی و رتبه بندی موانع کارآفرینی سازمانی شناسایی و…

بررسی و کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد رودخانه شور سرچشمه

بررسی و کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد رودخانه شور سرچشمه آتشکاری لرزش زمین شبکه عصبی تحلیل پوششی داده ها کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد بررسی و کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد رودخانه شور سرچشمه…

جرایم مستوجب حد در قانون مجازات اسلامی قدیم 1375

جرایم مستوجب حد در قانون مجازات اسلامی قدیم 1375 جرایم حدی حدود در فقه جرایم حدی چیست جرایم حدی مستوجب اعدام تعریف جرایم حدی انواع جرایم حدی جرایم مستوجب حد جرایم حدی در قانون مجازات اسلامی جرایم مستوجب حد در…

مبانی نظری واکاوی مقام زن در ترانه های محلی لری و ترکی

مبانی نظری واکاوی مقام زن در ترانه های محلی لری و ترکی جایگاه زن درترانه های محلی بررسی ترانه های محلی مقام زن در ترانه های محلی مقام زن در ترانه های محلی لری مقام زن در ترانه های محلی…

پرسشنامه تجربیات مربوط به روابط نزدیک و صمیمانه والر، فرالی و برنان

پرسشنامه تجربیات مربوط به روابط نزدیک و صمیمانه والر، فرالی و برنان کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک های دلبستگی پرسشنامه سبک های دلبستگی بزرگسالان نسخه تجدید نظر شده پرسشنامه تجربیات پرسشنامه تجارب شخص در روابط صمیمانه پرسشنامه ارزیابی سبک های…

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رضایت از زندگی

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رضایت از زندگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی مبانی نظری رضایت از زندگی پیشینه تحقیق رضایت از زندگی پیشینه داخلی رضایت از زندگی پیشینه خارجی رضایت از زندگی پیشینه…

بررسی خانه های دوره قاجار و پهلوی و شناسایی شرایط معماری آنها

بررسی خانه های دوره قاجار و پهلوی و شناسایی شرایط معماری آنها تزیینات معماری مسکونی تزیینات معماری مسکونی ایران دانلود پایان نامه تزیینات خانه های قاجار و پهلوی تزیینات معماری مسکونی دوره قاجار تزیینات معماری مسکونی دوره پهلوی بررسی خانه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مبانی نظری عملکرد پیشینه عملکرد دانلود مبانی نظری عملکرد پیشینه تحقیق عملکرد ادبیات نظری عملکرد فصل دوم پایان نامه عملکرد پیشینه تحقیق در مورد عملکرد مبانی نظری در مورد عملکرد دانلود پیشینه تحقیق عملکرد…

پاورپوینت ابزار، نهاد و بازارهاي مالي با رویکرد معرفی ریسک

پاورپوینت ابزار، نهاد و بازارهاي مالي با رویکرد معرفی ریسک کلمات کلیدی : پاورپوینت ابزار، نهاد و بازارهاي مالي با رویکرد معرفی ریسک حوزه‌های عمدۀ مدیریت مالی نقش دارایی‌های مالی ابزار مالی انواع ابزار مالی ارزش ابزار مالی انواع نهادهای…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های سنتی و نوین ارزیابی عملکرد

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های سنتی و نوین ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد ادبیات نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعارضات

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعارضات کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعارضات مبانی نظری تعارضات پیشینه تحقیق تعارضات پیشینه داخلی تعارضات پیشینه خارجی تعارضات پیشینه پژوهش تعارضات پیشینه نظری تعارضات ادبیات نظری تعارضات چارچوب نظری تعارضات رفتن به…

پرسشنامه شناسایی رابطه میان کیفیت کلی خدمات بانکداری الکترونیکی و رضایتمندی مشتریان

پرسشنامه شناسایی رابطه میان کیفیت کلی خدمات بانکداری الکترونیکی و رضایتمندی مشتریان پرسشنامه بانکداری الکترونیکی پرسشنامه خدمات بانکداری الکترونیکی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان پرسشنامه رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی پرسشنامه کیفیت کلی خدمات بانکداری الکترونیکی پرسشنامه رابطه کیفیت خدمات بانکداری…

فصل دوم پایان نامه رایانش ابری کارشناسی ارشد

فصل دوم پایان نامه رایانش ابری کارشناسی ارشد کلمات کلیدی : مبانی نظری رایانش ابری دانلود مبانی نظری رایانش ابری پیشینه تحقیق رایانش ابری دانلود پیشینه تحقیق رایانش ابری پیشینه داخلی رایانش ابری پیشینه خارجی رایانش ابری پیشینه پژوهش رایانش…

پاورپوینت زندگینامه كامران ديبا و تحلیل شهرك شوشتر نو

پاورپوینت زندگینامه كامران ديبا و تحلیل شهرك شوشتر نو پاورپوینت زندگینامه كامران ديبا و تحلیل شهرك شوشتر نو پاورپوینت تحلیل شهرك شوشتر نو شهرك شوشتر نو مقاله تحلیل شهرك شوشتر نو تحقیق شهرك شوشتر نو پیشینه ی تاریخی شهرك شوشتر…

بررسی و جایگاه نهادهای رسمی ثبت اسناد

بررسی و جایگاه نهادهای رسمی ثبت اسناد کلمات کلیدی : تحولات ثبت الکترونیکی نهادهای رسمی ثبت اسناد  تحقیق در مورد ثبت اسناد  نقش کاداستر در تثبیت مالکیت و بهبودا منیت حقوقی نقش کادستر در تسهیل اجرای وظائف سازمان ثبت جایگاه…

استفاده از نرم افزار MATLAB جهت شبیه سازی و تحلیل ارتعاش درخت بادام

استفاده از نرم افزار MATLAB جهت شبیه سازی و تحلیل ارتعاش درخت بادام مدل سازی ریاضی سیستم های دینامیكی ارائه مدل ریاضی سیستم تكاننده و درخت شماتیك لنگ و لغزنده مدل سیستم بررسی تاثیرتغییرات پارامترهای مختلف سیستم سیستم همکاری در…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات مبانی نظری فناوری اطلاعات دانلود مبانی نظری فناوری اطلاعات پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات ادبیات نظری فناوری اطلاعات فصل دوم پایان نامه فناوری اطلاعات مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات ادبیات و مبانی…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *