استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

اهمیت ولزوم اجرای CRM
مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی
ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری
مدل های پیاده سازی CRM
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه CRM در آژانس های مسافرتی
پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با  مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM می باشد.

 

 

 

 

مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری

مزایایی که CRM برای دفاتر خدمات گردشگری به ارمغان می آورد را می توان به دو جنبه  تقسیم بندی کرد:

 

الف- مزایای سخت افزاری که شامل افزایش درآمد و کاهش هزینه هاست.

2-11-1) افزایش درآمد
 دفاتر گردشگری از طریق افزایش حجم فروش می توانند درآمدشان را افزایش دهند. روش های افزایش فروش که با کمک مدیریت ارتباط با مشتری CRM صورت می گیرد، عبارتند از:
1-    کسب مشتریان جدید
2-    ترغیب مشتریان فعلی به خرید خدمات بیشتر
3-    ترغیب مشتریان به خرید خدمات جدید
4-    حفظ مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها
5-    انجام برخی خدمات برای مشتریان به  صورت رایگان
6-    توسعه فروش از طریق تبلیغ مشتریان راضی و وفادار

 

 

 

2-11-2) کاهش هزینه ها 
با پیاده سازی CRM کاهش هزینه ها در بخش های مختلفی، برای دفاتر خدمات گردشگری به وجود می آید،که عبارتند از:
1-    کاهش هزینه هایی که مطلوب نظر مشتری نیست: بسیاری از خدماتی که به  صورت انبوه در قالب تورهای گروهی ارایه می شود، مطلوب نظر بسیاری از مشتریان نیست و علاوه بر تحمیل هزینه ها به دفاتر خدمات گردشگری در برخی مواقع موجب نارضایتی مشتری نیز می گردد. بدیهی است در صورت مطالعه سلیقه و نیاز مشتری و شناخت آنها می توان از این هزینه ها جلوگیری نمود و خدماتی باب میل مشتری با هزینه ای کمتر ارایه داد.

 

 

2-    کاهش هزینه های بازاریابی: در بسیاری مواقع به  علت عدم شناسایی مشتریان هدف هزینه های گزافی در خصوص بازاریابی برای جذب مشتریان جدید در دفاتر خدمات گردشگری رخ می دهد که با پیاده سازی CRM می توان با شناسایی و طبقه بندی مشتریان از میزان این هزینه ها کاست.

 

 

3-    کاهش هزینه های فروش: CRM درحوزه فروش نیز می تواند از طرق زیر منجر به کاهش هزینه ها شود:
–    مرور آسان اطلاعات مشتری قبل از ایجاد ارتباط با او جهت معرفی هدفمند محصولات و خدمات
–    استفاده از کانال ها و شبکه های فروش مناسب و ارزان
–    امکان فروش الکترونیک محصول و خدمات

 

 

4-    ارایه خدمات مناسب:
–    کاهش زمان پاسخ گویی
–    بهبود هماهنگی بین واحدهای گردشگری و پشتیبانی خدمات با بخش فروش
–    افزایش کارایی هزینه ها از طریق به کارگیری از امکانات و کانال های جدید

 

 

ب- مزایای نرم افزاری پیاده سازی CRM

2-11-3) افزایش رضایت مشتری
رضایت مشتری نتیجه خرید، مصرف کالا یا خدماتی است که از مقایسه عایدی و هزینه های خرید با نتایج مورد انتظار به دست می آید. رضایت مشتری  به حالت خوش آیندی که در مشتری پس از دریافت کالا یا خدمات ایجاد می شود، تعریف می کنند. به نظر می رسد رضایت مشتری احساسی است که در نتیجه ارزیابی خدمات حاصل می شود. مبنا و اساس رضایت هر مشتری، انتظارات و درک او از خدمات ارایه شده است که هر مشتری انتظار دارد. چنانچه در ارایه خدمات درک وی از خدمات کمتر از انتظاراتش باشد به نارضایتی وی منجر می گردد(زیویار،1391).

 

 

2-11-4) ایجاد وفاداری در مشتری
وفاداری ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالا و خدمات به طور مکرر توصیف می-شود(Larson& Susanna,2004). وفاداری تعهد عمیقی به خرید دوباره محصول یا خدمت برتری داده شده در آینده است، کهبه معنای خرید دوباره از یک برند علی رغم وجود تأثیرات محیطی و اقدامات بازار یابی رقبا برای تغییر رفتار است(Tylor at al,2004). وفاداری زمانی اتفاق  می افتد که مشتریان با اطمینان احساس کنند، سازمان مورد نظر به بهترین وجه ممکن می تواند نیازهای آنها را برطرف کند، به طوری گه رقیبان سازمان از مجموعه ملاحظات مشتریان خارج شده و تنها به خرید از سازمان اقدام نمایند(Eshghi at al,2007).  

 

 

 

2-11-5) بازاریابی دهان به دهان از سوی مشتریان(DLBOOK.NET,1393)
این نوع بازاریابی از طریق مشتریان وفادار صورت می-پذیرد، لذا تلاش سازمان را در جهت وفادار ساختن مشتریان می طلبد. بازاریابی دهان  به  دهان نوعی از بازاریابی است که مردم را در بازگو کردن پیام بازاریابی سازمان به دیگران برمی انگیزد. تنها نوع بازاریابی که بر پایه تفکر واقعی مشتری نسبت به شرکت باشد بازاریابی دهان به دهان است، این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازاریابی است، در حقیقت تلاش برای راضی کردن مشتریان از طریق شناسایی و برآوردن نیازهایشان به منظور این که     تجربه-هایشان را به خانواده ها، دوستان وجامعه در میان بگذارند، فلسفه وجودی این نوع بازار یابی است. شرکت باید در جهت  خشنود ساختن مشتری تلاش کند، تا مشتری تجربه خشنودی خود را به دیگران در میان بگذارد.
این امر از طریق شناسایی نیازها، سلایق و خواسته های مشتریان با بکار گیری  CRMامکان پذیر می شود.

 

 

2-11-6) ایجاد تصویر مثبت از آژانس
عده ای معتقدند تصویر نوعی دانایی ذهنی است و حاصل ترکیب ویژگی های یک سازمان خاص است. این ویژگی ها شامل سنن، ایدئولوژی، نام شرکت، اعتبار، سطوح قیمتی، تنوع خدمت و کیفیت ارایه شده در تعامل های میان افراد و شرکت است(انگوین و لبلانک،1999). جمعی از نویسندگان عقیده دارند که تصویر سازمانی نتیجه تعامل تجربه ها، احساس ها، عقاید، عواطف و دانشی است که افراد در مورد یک شرکت دارند(گوپتا وپیرچ،2008).

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق

منابع

 

کارآفرینی در سازمان ها ، موانع آن و عوامل موثر بر ایجاد کارآفرینی

کارآفرینی در سازمان ها ، موانع آن و عوامل موثر بر ایجاد کارآفرینی پایان نامه کارآفرینی پایان نامه کارآفرینی سازمانی دانلود پایان نامه کارآفرینی پایان نامه در مورد کارآفرینی روحیه کارآفرینی سازمانی نظریه های کارآفرینی نظریه های کارآفرینی سازمانی تئوری…

پایان نامه کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی با عنوان ﺟﺒﺮﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺩﺭ ﺁﺛﺎﺭ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺟﺎﻥ ﺍﺷﺘﺎﻳﻦ ﺑﮏ ﻭ ﺟﻼﻝ ﺁﻝ ﺍﺣﻤﺪ

پایان نامه کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی با عنوان ﺟﺒﺮﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺩﺭ ﺁﺛﺎﺭ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺟﺎﻥ ﺍﺷﺘﺎﻳﻦ ﺑﮏ ﻭ ﺟﻼﻝ ﺁﻝ ﺍﺣﻤﺪ دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی با عنوان ﺟﺒﺮﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺩﺭ ﺁﺛﺎﺭ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺟﺎﻥ ﺍﺷﺘﺎﻳﻦ ﺑﮏ ﻭ ﺟﻼﻝ ﺁﻝ ﺍﺣﻤﺪ ﺟﺒﺮﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ…

بررسی شرایط وضعیت شهر و دولت الکترونیکی در ایران و شهرهای آن با تاکید بر اثرات شهر الکترونیک بر مدیرت شهری

بررسی شرایط وضعیت شهر و دولت الکترونیکی در ایران و شهرهای آن با تاکید بر اثرات شهر الکترونیک بر مدیرت شهری تاریخچه دولت الکترونیک در ایران تحقیق در مورد دولت الکترونیک پایان نامه شهر الکترونیک شاخصهاي ارزيابي شهر الکترونيک پایان…

پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی تری شورت با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی تری شورت با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه کمال گرایی بشارت پرسشنامه کمال گرایی تری شورت بهترین پرسشنامه کمال گرایی دانلود پرسشنامه کمال گرایی تری شورت دانلود پرسشنامه کمال گرایی…

کمّی سازی سویا RR (مقاوم در برابر رانداپ) در غذای مشتق شده از سویا با روش PCR زمان واقعی

کمّی سازی سویا RR (مقاوم در برابر رانداپ) در غذای مشتق شده از سویا با روش PCR زمان واقعی کمّی سازی سویا RR (مقاوم در برابر رانداپ) در غذای مشتق شده از سویا با روش PCR زمان واقعی رفتن به…

پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی

پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی کلمات کلیدی : پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی دیدگاه های ساخت گرا دیدگاه های جرم و انحرافات اجتماعی جرم و انحرافات…

پایان نامه رشته سرامیک با عنوان کارخانه کاشی و سرامیک ایرانا

پایان نامه رشته سرامیک با عنوان کارخانه کاشی و سرامیک ایرانا پیشینه کاشی در ایران بررسی صنعت کاشی ایران ارزیابی سالنهای تولید کاشی سیستمهای اطلاعاتی انبار کاشی فرآیند خط تولید کاشی در کارخانه فرآیند انبارداری کاشی در کارخانه دانلود پایان…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فمینیسم در سینما

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فمینیسم در سینما مبانی نظری فمینیسم در سینما پیشینه فمینیسم در سینما دانلود مبانی نظری فمینیسم در سینما پیشینه تحقیق فمینیسم در سینما ادبیات نظری فمینیسم در سینما فصل دوم پایان نامه فمینیسم در سینما…

پاورپوینت گزارشگری مالی اینترنتی و زبان توسعه پذیر گزارشگری تجاری و زبان توسعه پذیر گزارشگری اطمینان بخشی

پاورپوینت گزارشگری مالی اینترنتی و زبان توسعه پذیر گزارشگری تجاری و زبان توسعه پذیر گزارشگری اطمینان بخشی کلمات کلیدی : پاورپوینت گزارشگری مالی اینترنتی و زبان توسعه پذیر گزارشگری تجاری و زبان توسعه پذیر گزارشگری اطمینان بخشی رفتن به سایت…

ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی

ارزیابی دین ورزی جوانان حوزوی و دانشگاهی دینداری جوانان پایبندی به دین دانلود پایان نامه نگرش جوانان به دین دین ورزی جوانان دانلود پایان نامه پایبندی به دین در دانشجویان پایبندی مذهبی دانشجویان دانلود پایان نامه دین ورزی جوانان دانشگاهی…

جزوه ترمودینامیک پیشرفته مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی

جزوه ترمودینامیک پیشرفته مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی جزوه ترمودینامیک پیشرفته مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی رفتن به سایت اصلی جزوه ترمودینامیک پیشرفته مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی به تعداد 129 صفحه pdf   این جزوه بر اساس کتاب prausnitz…

نقد و بررسی قانون نظارت بر رفتار قضات

نقد و بررسی قانون نظارت بر رفتار قضات دستگاه قضا صلاحیت قضات قانون نظارت بر رفتار قضات دانلود مقاله نقد و بررسی قانون نظارت بر رفتار قضات سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 12 (افشاي اطلاعات اشخاص وابسته)

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 12 (افشاي اطلاعات اشخاص وابسته) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 12 (افشاي اطلاعات اشخاص وابسته) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 12 (افشاي اطلاعات اشخاص وابسته) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 12 پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره دوازده پاورپوینت…

مطالعه تطبیقی غرر در معامله در فقه اسلامی

مطالعه تطبیقی غرر در معامله در فقه اسلامی غرر معاملات غرر در عقد بیع تاثیر غرر در معاملات غرر و معاملات غرری حکم معاملات غرری مطالعه تطبیقی غرر در معامله مطالعه تطبیقی غرر در معامله در حقوق اسلام بررسی ضابطه…

ارزیابی ارتباط علل تاثیرگذار سازمانی با چابکی سازمانی

ارزیابی ارتباط علل تاثیرگذار سازمانی با چابکی سازمانی کلمات کلیدی : چابکی سازمانی عوامل موثر سازماني عوامل موثر بر سازمانها پایان نامه چابکی سازمانی چابکی سازمانی در سازمانهای دولتی مدل های دستیابی به چابکی سازمانی دانلود پایان نامه چابکی سازمان…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت علیه زنان

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت علیه زنان مبانی نظری خشونت علیه زنان دانلود مبانی نظری خشونت علیه زنان پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان ادبیات نظری خشونت علیه زنان فصل دوم پایان نامه خشونت علیه زنان مبانی نظری و پیشینه…

ادبیات و مبانی نظری تغییرپذیری بازده سهام

ادبیات و مبانی نظری تغییرپذیری بازده سهام بازده سهام تغییرپذیری بازده سهام مبانی نظری تغییرپذیری بازده سهام ادبیات نظری تغییرپذیری بازده سهام روش های محاسبه بازده سهام حداکثر شدن سود هر سهم به عنوان یک معیار حداکثر شدن قیمت هر…

پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان

پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام…

کارکردها و مبانی نظری قانون اساسی جمهوری اسلامی از دیدگاه امام خمینی و شهید بهشتی

کارکردها و مبانی نظری قانون اساسی جمهوری اسلامی از دیدگاه امام خمینی و شهید بهشتی کارکردهای قانون اساسی از دیدگاه امام خمینی مبانی نظری قانون اساسی از دیدگاه شهید بهشتی کارکردهای قانون اساسی از دیدگاه شهید بهشتی مبانی نظری قانون…

طراحی و پیاده سازی مدلی برای امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ

طراحی و پیاده سازی مدلی برای امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ مدلی برای امنیت در محیط ابر با IDS سیستم های تشخیص نفوذ در محاسبات ابری تحقیق در مورد رایانش ابری رایانش ابری مقاله مقاله رایانش ابری…

بررسی حقوقی کودکان متولد از اسپرم بیگانه

بررسی حقوقی کودکان متولد از اسپرم بیگانه اسپرم بیگانه تلقیح مصنوعی اسپرم اهدایی دانلود پایان نامه اسپرم اهدایی دانلود پایان نامه اسپرم بیگانه بررسی حقوقی کودکان متولد از اسپرم بیگانه حقوق کودکان متولد از اهدای اسپرم دانلود پایان نامه کارشناسی…

تبیین تصویری جامع از اصول سازماندهی و ساختاربندی سازمانها

تبیین تصویری جامع از اصول سازماندهی و ساختاربندی سازمانها تئوریهای سازمان مسائل ساختاری سازمان سازمان و ساختار سازمانی سازماندهی و ساختاربندی سازمانها تبیین تصویر از اصول سازماندهی سازمانها تبیین تصویری ساختاربندی سازمانها رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

ارزیابی خطر آلودگی آبهای زیرزمینی با استفاده از روش مونت کارلو در یک منطقه کشاورزی: یک مثال از دشت کرمان، ایران

ارزیابی خطر آلودگی آبهای زیرزمینی با استفاده از روش مونت کارلو در یک منطقه کشاورزی: یک مثال از دشت کرمان، ایران ارزیابی خطر آلودگی آبهای زیرزمینی با استفاده از روش مونت کارلو در یک منطقه کشاورزی یک مثال از دشت…

مقاله شخصیت

مقاله شخصیت انگیزش شخصیت انگیزه پیشرفت روانشناسی تفاوتهای فردی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته روانشناسی fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید پایان نامه…

پرسشنامه ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

پرسشنامه ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن پرسشنامه کارت امتیاز متوازن دانلود پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه کارت امتیازی متوازن رایگان نمونه پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *