پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
پروپوزال رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
پایان نامه با موضوع مدیریت دانش
دانلود پروپوزال مدیریت دانش
پروپوزال مدیریت دانش doc
پروپوزال درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پروپوزال crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست (غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول:کلیات پژوهش 6

1-1- مقدمه 7

1-2- تشریح  و بیان مساله 7

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 10

1-5- سوالات تحقیق 11

1-6- فرضیات تحقیق 12

1-7- – ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 13

1-7-1- تعریف مدیریت دانش: 13

1-7-4- تعریف تکنولوژی  CRM: 16

1-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 17

1-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18

مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 19

1-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19

شکل(1-1) –  مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 20

1-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20

 

3-2- نوع  پژوهش 153

3-3- جامعه آماری 154

3-4- نمونه آماری 155

3-5- روش جمع آوری اطلاعات 157

3-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157

جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159

جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 159

3-7- روایی و پایایی 159

3-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159

جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 161

3-7-2- تعیین روایی ( اعتبار)  ابزار تحقیق 163

3-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164

جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 165

3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165

 

 

فهرست منابع 199

 

پروپوزال بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه

پروپوزال بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه کلمات کلیدی : پروپوزال بحران سوریه پروپوزال در مورد سوریه نقش قطر در بحران سوریه نقش ترکیه در بحران سوریه نقش ایران در بحران سوریه نقش عربستان در بحران…

بررسی دیدگاه ها و کارکردهای اوقات فراغت

بررسی دیدگاه ها و کارکردهای اوقات فراغت کلمات کلیدی : پایان نامه اوقات فراغت دیدگاه های اوقات فراغت فعالیت بدنی در اوقات فراغت تاریخچه اوقات فراغت در ایران تاریخچه اوقات فراغت در جهان کارکردهای اجتماعی اوقات فراغت تاریخچه اوقات فراغت…

پاورپوینت بررسی نرخ ارز و چگونگي اثرگذاري آن بر متغيرهاي کلان اقتصادی

پاورپوینت بررسی نرخ ارز و چگونگي اثرگذاري آن بر متغيرهاي کلان اقتصادی کلمات کلیدی : پاورپوینت با موضوع بررسی نرخ ارز و چگونگي اثرگذاري آن بر متغيرهاي کلان اقتصادی آسيب شناسي بازار ارز اقتصاد ايران اهميت نقش انتظارات در بازار…

پاورپوینت آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین المللی کودکان

پاورپوینت آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین المللی کودکان کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین المللی کودکان تحقیق آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین المللی کودکان آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین المللی کودکان بررسی آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین…

پروپوزال نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی

پروپوزال نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی فاصله قدرت در سازمان فاصله قدرت هافستد شاخص فاصله قدرت سبک رهبری معنوی پیش بینی سبک رهبری معنوی رابطه فاصله قدرت و سبک رهبری معنوی رهبری معنوی در سازمان های…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت شغلی پرستاران 64 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت شغلی پرستاران 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت اجتماعی پرستاران پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی پرستاران مبانی نظری حمایت شغلی پرستاران پیشینه تحقیق حمایت شغلی پرستاران پیشینه داخلی حمایت شغلی پرستاران پیشینه خارجی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصمیم گیری مشارکتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصمیم گیری مشارکتی مبانی نظری تصمیم گیری مشارکتی دانلود مبانی نظری تصمیم گیری مشارکتی پیشینه تحقیق تصمیم گیری مشارکتی ادبیات نظری تصمیم گیری مشارکتی فصل دوم پایان نامه تصمیم گیری مشارکتی مبانی نظری و پیشینه…

آثار و منابع تولید هارمونیکها و روشهای حذف آنها

آثار و منابع تولید هارمونیکها و روشهای حذف آنها منابع هارمونیك چگونگی حذف هارمونیكها سیستم های فشار قوی راه های كاهش هارمونیك منابع هارمونیك در سیستم های فشار قوی بررسی منابع هارمونیك در سیستم های فشار قوی و روشهای كاهش…

پاورپوینت جایگاه ارزیابی عملکرد در مدیریت و نظریه های مرتبط به آن

پاورپوینت جایگاه ارزیابی عملکرد در مدیریت و نظریه های مرتبط به آن دانلود رایگان پاورپوینت جایگاه ارزیابی عملکرد در مدیریت و نظریه های مرتبط به آن جایگاه ارزیابی عملکرد در مدیریت و نظریه های مرتبط به آن تعریف ارزیابی عملکرد…

عوامل بزهکاری اطفال و نوجوانان در ایران و ترکیه

عوامل بزهکاری اطفال و نوجوانان در ایران و ترکیه بزهکاری اطفال در حقوق ایران عوامل بزهکاری اطفال کار تحقیقی بزهکاری اطفال پایان نامه بزهکاری اطفال بزهکاری اطفال در حقوق ترکیه پایان نامه در مورد بزهکاری اطفال عوامل بزهکاری اطفال و…

تلاش برای احیای بازار های صادراتی سیمان

تلاش برای احیای بازار های صادراتی سیمان سیمان بازار های صادراتی تجارت جهانی سیمان دانلود مقاله اقتصاد با عنوان تلاش برای احیای بازار های صادراتی سیمان خرید مقالات رشته اقتصاد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل…

رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی

رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی ریسک اعتباری نسبتهای مالی رتبه‌بندی اعتباری ریشه میانگین مربعات خطا شبکه عصبی با اتصالات جانبی دانلود مقالات كارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده…

کاربرد تجربی: واکسن تب برفکی در آمریکای جنوبی

کاربرد تجربی: واکسن تب برفکی در آمریکای جنوبی کاربرد تجربی واکسن تب برفکی در آمریکای جنوبی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه کاربرد چارچوب  نظریه بازی برای آمریکای جنوبی، یک قاره که مدام با تب برفکی مبارزه میکند،  بینشی را…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خلاقیت سازمانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خلاقیت سازمانی مبانی نظری خلاقیت سازمانی دانلود مبانی نظری خلاقیت سازمانی پیشینه تحقیق خلاقیت سازمانی ادبیات نظری خلاقیت سازمانی فصل دوم پایان نامه خلاقیت سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت سازمانی ادبیات و مبانی…

سیستم آموزشی و ساختاری در نظام آموزش و پرورش ژاپن

سیستم آموزشی و ساختاری در نظام آموزش و پرورش ژاپن سیستم آموزشی ژاپن نظام آموزش و پرورش ژاپن استانداردهای مدارس ژاپن دانلود مقاله رشته مدیریت آموزشی سیستم آموزشی و ساختاری در نظام آموزش و پرورش ژاپن رفتن به سایت اصلی…

پروپوزال سهم الشرکه در شرکت های تعاونی

پروپوزال سهم الشرکه در شرکت های تعاونی انتقال قهری سهم الشركه ماهیت حقوقی سهم الشركه انتقال قراردادی سهم الشركه انتقال اختیاری سهم الشركه حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پروپوزال حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پروپوزال انتقال سهم الشرکه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی 79 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی 79 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعارضات زناشویی مبانی نظری تعارضات زناشویی پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی پیشینه داخلی تعارضات زناشویی پیشینه خارجی تعارضات زناشویی پیشینه پژوهش تعارضات زناشویی پیشینه نظری…

بررسی انتقال افت ولتاژهای ناشی از خطاهای اتصالات سیم پیچی ترانسفورماتور

بررسی انتقال افت ولتاژهای ناشی از خطاهای اتصالات سیم پیچی ترانسفورماتور خطاهای متقارن و نامتقارن اتصالات سیم پیچی ترانسفورماتور ترانسفورماتورهای شبیه سازی شده بررسی انتقال افت ولتاژهای ناشی از خطاهای اتصالات سیم پیچی ترانسفورماتور انواع خطاهای نامتقارن در اتصالات ترانسفورماتور…

پیش بینی بازده سهام بر اساس حجم معاملات سهام به عنوان جایگزین سایر متغیرها

پیش بینی بازده سهام بر اساس حجم معاملات سهام به عنوان جایگزین سایر متغیرها بازده سهام حجم معاملات سهام حجم معامله در بورس دانلود پایان نامه حجم معامله اثر حجم معامله در رابطه بین سود و بازده ارائه مدل مناسبی…

شناسایی نظام اخلاقی نخبگان علمی کشور و علل تاثیرگذار بر آن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن

شناسایی نظام اخلاقی نخبگان علمی کشور و علل تاثیرگذار بر آن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن شاخص اخلاق عملی نظریه های علمی اخلاق پایان نامه نظام اخلاقی نخبگان علمی پایان نامه نظام ‌های اخلاقی دینی و دنیوی عوامل مؤثر…

پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد

پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد رابطه استرس و خطای انسانی تاثیر تنیدگی بر ارتکاب خطای انسانی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی پرپوزال تاثیر استرس بر میزان…

پاورپوینت تغییر در سازمان برای تکامل

پاورپوینت تغییر در سازمان برای تکامل پاورپوینت تغییر در سازمان برای تکامل تغییر در سازمان برای تکامل حقایق تغییر فرآیند تغییر مراحل تغییر نیروهایی که باعث تغییر می شود مقاومت در برابر تغییر مقاومتهایی که منشا سازمانی دارند رفتن به…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی حمایت سازمانی ادراک شده

ادبیات نظری و پیشینه تجربی حمایت سازمانی ادراک شده کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده دانلود مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه تحقیق حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه داخلی حمایت سازمانی ادراک شده پیشینه خارجی حمایت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه پیشینه تحقیق ارزیابی…

بررسی نقش ساختارها و ظرفیتهای داخلی کشورهای حاشیه خلیج فارس در پیدایش طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس

بررسی نقش ساختارها و ظرفیتهای داخلی کشورهای حاشیه خلیج فارس در پیدایش طرحهای امنیتی در منطقه خلیج فارس امنیت منطقه خلیج فارس بحرانهای درونی کشورهای خلیج فارس آفات درونی کشورهای حاشیه خلیج فارس نقش ساختارها و ظرفیتهای داخلی کشورهای حاشیه…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *