پرسشنامه بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

پرسشنامه بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک
پرسشنامه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹)
پرسشنامه موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
پرسشنامه مدیریت دانش
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

    ابزارهای جمع آوری داده ها

ابزار گردآوری اطلاعات بوسیله یا وسایلی اطلاق می گردد که از طریق اجرای آن ها، اطلاعات جمع آوری می گردد( دلاور،1379). در این پژوهش جهت جمع آوری اطلاعات و دست یابی به اهداف از پرسشنامه بی نام با سوالات بسته و از طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده و پاسخ ها از کاملاً مخالف تا کاملاً موافق تنظیم شده است. چرا که پرسش بسته به فرد کمک می کند تا با انتخاب یکی از گزینه های فراهم شده سریع تر تصمیم بگیرد و نیز استخراج اطلاعاتی که باید تحلیل شوند را برای پژوهشگر ساده می کند. در این پژوهش دو دسته متغیر وجود دارد؛ هر یک از عوامل برشمرده در فرضیات تحقیق به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته می شود (مدیریت دانش و سه عامل دیگر) و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان متغیر وابسته و همچنین عوامل سازمانی به عنوان متغیر میانجی انتخاب می گردند که در تنظیم پرسشنامه از تمام این متغیرها استفاده شده است.

 

قسمت اول : مشخصات فردی

این بخش شامل «3» سوال است که این سوالها در مورد ویژگی­های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان می­باشد.

قسمت دوم : سوالات اصلی مربوط به فرضیه ها

حاوی  40 سوال که هدف از پاسخ دادن به سوالات آگاهی یافتن از اثرات مدیریت دانش و دیگر عوامل مستقل، اثر میانجی عوامل سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک پاسارگاد شعب شمال شهر تهران می باشد.

این قسمت بر اساس مقیاس پنج گزینه ای لیکرت طراحی شده است. صورت کلی و امتیاز بندی این طیف مطابق با جدول (3-1) می باشد

                        

جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها

شکل کلی پرسشنامه

کاملا مخالف

مخالف

ممتنع

موافق

کاملا موافق

امتیاز بندی

1

2

3

4

5

 

 

 افراد از بین پنج گزینه انتخاب خود را انجام داده و برای سوالات پرسشنامه نمرات 1 تا 5 طبق جدول 3-1 در نظر گرفته می شود و نمره کل آن از طریق جمع نمرات کسب شده سنجیده می شود. شرح مختصری از فرضیات پرسشنامه و تعداد و شماره سؤالات در جدول (3-2) آمده است. همچنین نمونه ای از پرسش نامه نیز در قسمت ضمائم پیوست می باشد.

 

جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه

فرضیات

مشتری گرایی

کسب  وکاربرد  دانش

انتشار دانش

متغیرهای سازمانی

تکنولوژی

موفقیت CRM

شماره سوال

1 – 7

8 – 15  

16 – 18

19 – 28

29 – 34

35 – 40

تعداد سوال

7

8

3

10

6

6

 

 

3-2-         روایی و پایایی

 

3-7-1-     تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی پرسشنامه یکی از ویژگیهای فنی ابزار اندازه گیری و جمع آوری اطلاعات است و بدین معنی است که ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی بدست می دهد (سرمد، بازرگان و مجازی،1379). به عبارت دیگر پایایی یعنی اینکه اگر یک وسیله اندازه گیری که برای سنجش متغیر و صفتی ساخته شده در شرایط مشابه در زمان یا مکان دیگر مورد استفاده قرارگیرد، نتایج مشابهی از آن حاصل شود، در واقع ابزار پایا یا معتبر ابزاری است که از خاصیت تکرارپذیری و سنجش نتایج یکسان برخوردار باشد (حافظ نیا ،1385). هدف و منظور از پایایی و ثبات پرسشنامه این است که چنانچه این تحقیق توسط فرد دیگری یا توسط همان محقق در زمان و مکان های مختلف دوباره انجام شود به  مشابهی دست یابد. به عبارت دیگر پایایی یا اعتبار که به دقت و اعتماد پذیری نیز تعبیر می شود، معین می کند یک ابزار اندازه گیری تا چه حد میزان سازگاری مفهوم مورد نظر را اندازه می گیرد. پایایی و یا اعتبار با پایداری و سازگاری اندازه گیری سروکار دارد (سکاران،1381).

 با استفاده از فرمول زیر مقدار ضریب آلفا را می توان محاسبه کرد:

معادله (3-2) :

 

α= ضریب آلفای کرونباخ

n= حجم نمونه

=  واریانس سوال

= واریانس کل پرسشنامه

دراین تحقیق قبل از توزیع نهایی پرسشنامه تعداد 35 نفر از پاسخگویان به طور تصادفی انتخاب شدند و سپس پرسشنامه ها در اختیار آنها قرار گرفت.

بعد از جمع آوری پرسشنامه، ضریب آلفای کرونباخ برای هر یک از ابزارهای بکار برده شده محاسبه گردید که مقادیر همگی بیانگر پایایی قابل اعتماد ابزارهای بکار برده شده است. در نهایت در جدول (3-3) ضرایب آلفای کرونباخ هر یک از متغیرها با توجه به کل داده ها آورده شده است. همچنین پایایی کل پرسشنامه نیز مقدار “906/0” بدست آمد که بیانگر میزان بالای پایایی پرسشنامه تحقیق می باشد.

جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ

متغیر مورد بررسی

تعداد آیتم

آلفای کرونباخ

مدیریت دانش

11

630/0

مشتری گرایی

7

799/0

تکنولوژی CRM

6

897/0

عوامل سازمانی

10

875/0

موفقیت  CRM

6

850/0

 

چون ضرایب به عدد یک نزدیک می باشد می توان گفت اعتماد (پایایی) پرسشنامه مناسب تشخیص داده شد و می توان پرسشنامه را توزیع نمود.

 

 

 

 

 

بررسی فرآیند تهیه و اجرا طرح های ساختاری راهبردی

بررسی فرآیند تهیه و اجرا طرح های ساختاری راهبردی طرح های ساختاری راهبردی طرح های تفصیلی منطقه 9 تهران روند تهیه و اجرا طرح های ساختاری راهبردی منطقه 9 تهران شرح خدمات طرح های ساختاری راهبردی نمونه طرح ساختاری راهبردی…

پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند پرسشنامه ارزش برند…

پروپوزال پایان نامه سرسختی روانشناختی

پروپوزال پایان نامه سرسختی روانشناختی کلمات کلیدی : پروپوزال سرسختی دانلود پروپوزال سرسختی پروپوزال در مورد سرسختی پروپوزال سرسختی روانشناختی نمونه پروپوزال سرسختی روانشناختی دانلود پروپوزال سرسختی روانشناختی پروپوزال در مورد سرسختی روانشناختی رفتن به سایت اصلی در اين پژوهش…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق و اخلاق حرفه ای 80 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق و اخلاق حرفه ای 80 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اخلاق و اخلاق حرفه ای مبانی نظری اخلاق و اخلاق حرفه ای پیشینه تحقیق اخلاق و اخلاق حرفه ای پیشینه داخلی…

مبانی نظری ارزیابی رابطه بین شرایط فیزیکی محیط کار و روحیه کارکنان در طراحی فضاهای اداری

مبانی نظری ارزیابی رابطه بین شرایط فیزیکی محیط کار و روحیه کارکنان در طراحی فضاهای اداری طراحی پلان باز رضایتمندی محیطی طراحی پلان باز در محیط های اداری استفاده از پلان باز در طراحی محیط های اداری تاثیر طراحی پلان…

راهکاری برای کاهش ریسک زنجیره تامین

راهکاری برای کاهش ریسک زنجیره تامین منبع‌یابی و انتخاب تأمین‌كننده زنجیره تأمین صنعت خودرو مدل ریاضی استوار ریسک زنجیره تامین دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریت دانلود مقاله کاهش ریسک زنجیره تامین رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

خلاصه کتاب قواعد روش جامعه شناسی امیل دورکیم

خلاصه کتاب قواعد روش جامعه شناسی امیل دورکیم خلاصه کتاب قواعد روش جامعه شناسی امیل دورکیم رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب قواعد روش جامعه شناسی امیل دورکیم به تعداد 14 صفحه pdf   شامل مباحث: واقعه اجتماعی چیست قواعد…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلالات اضطرابی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلالات اضطرابی مبانی نظری اختلالات اضطرابی پیشینه اختلالات اضطرابی دانلود مبانی نظری اختلالات اضطرابی پیشینه تحقیق اختلالات اضطرابی ادبیات نظری اختلالات اضطرابی فصل دوم پایان نامه اختلالات اضطرابی مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات اضطرابی…

پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری دستگیر و سعیدی با موضوع سیستم های حسابداری مدیریت

پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری دستگیر و سعیدی با موضوع سیستم های حسابداری مدیریت پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری محسن دستگیر و علی سعیدی با موضوعسیستم های حسابداری مدیریت پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی انگیزش شغلی کارکنان

ادبیات نظری و پیشینه تجربی انگیزش شغلی کارکنان کلمات کلیدی : مبانی نظری انگیزش شغلی کارکنان دانلود مبانی نظری انگیزش شغلی کارکنان پیشینه تحقیق انگیزش شغلی کارکنان دانلود پیشینه تحقیق انگیزش شغلی کارکنان پیشینه داخلی انگیزش شغلی کارکنان پیشینه خارجی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی 57 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی 57 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بهزیستی مبانی نظری بهزیستی پیشینه تحقیق بهزیستی پیشینه داخلی بهزیستی پیشینه خارجی بهزیستی پیشینه پژوهش بهزیستی پیشینه نظری بهزیستی ادبیات نظری بهزیستی چارچوب نظری بهزیستی…

جرم انگاری، شیوه ها،اهداف، مراحل و آثار زیان ناشی از جرم پولشویی

جرم انگاری، شیوه ها،اهداف، مراحل و آثار زیان ناشی از جرم پولشویی کلمات کلیدی : جرم انگاری جرم پولشویی شیوه های جرم پولشویی اهداف جرم پولشویی مراحل جرم پولشویی پولشویی در حقوق ایران پولشویی در حقوق ایران پایان نامه کامل…

بررسی جنبه های مختلف ابطال رای داوری

بررسی جنبه های مختلف ابطال رای داوری ابطال رای داوری جنبه های مختلف ابطال رای داوری موارد ابطال رأی داوری قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال آثار قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال دانلود پایان نامه ابطال رای داوری تأثیر…

پروپوزال ارائه مدلی جهت بررسی و اندازه گیری میزان رواج فساد و درجه سلامت سازمان

پروپوزال ارائه مدلی جهت بررسی و اندازه گیری میزان رواج فساد و درجه سلامت سازمان مولفه های فساد اداری فساد اداری در شهرداریها آسیب شناسی فساد اداری در ایران عوامل موثر بر فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد اداری…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی معنویت

ادبیات نظری و پیشینه تجربی معنویت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنویت مبانی نظری معنویت پیشینه تحقیق معنویت پیشینه داخلی معنویت پیشینه خارجی معنویت پیشینه پژوهش معنویت پیشینه نظری معنویت ادبیات نظری معنویت چارچوب نظری معنویت رفتن به…

امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ

امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ پایان نامه محاسبات ابری doc پایان نامه ارشد رایانش ابری پایان نامه کارشناسی ارشد رایانش ابری دانلود پایان نامه رایانش ابری پایان نامه امنیت در رایانش ابری سیستم های تشخیص نفوذ در…

علل موثر در وصول مطالبات بانکی

علل موثر در وصول مطالبات بانکی وصول مطالبات بانک وصول مطالبات چیست روشهای وصول طلب عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی وصول مطالبات بانک کشاورزی مطالبات بانکی چیست نحوه وصول مطالبات راهکارهای اجرایی مناسب برای بهبود وصول مطالبات معوقه…

بررسی پدیده جهانی شدن و چالشهای آن در آموزش و پرورش در سطح جهانی

بررسی پدیده جهانی شدن و چالشهای آن در آموزش و پرورش در سطح جهانی جهانی شدن تحول درآموزش و پرورش چالشهای جهانی شدن در آموزش و پرورش دانلود پایان نامه رشته تکنولوژی اطلاعات جهانی شدن و تحول درآموزش و پرورش…

بررسی به آرمان رساندن رهبران سازمان برنامه و بودجه

بررسی به آرمان رساندن رهبران سازمان برنامه و بودجه سبکهای رهبری رضایت شغلی کارکنان سازمان برنامه و بودجه بررسی رابطه و همبستگی بین سبكهای رهبری و رضایت شغلی كاركنان دانلود پایان نامه رشته مدیریت بررسی به آرمان رساندن رهبران سازمان…

پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت

پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت آلفای کرونباخ رفتن به سایت اصلی پرسشنامه سیستم اطلاعات مدیریت شامل 17 سوال است که با هدف بررسی و ارزیابی سیستم  به کار رفته در اطلاعات مدیریت تهیه و تنظیم…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محافظه کاری و گزارشگری مالی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محافظه کاری و گزارشگری مالی مبانی نظری محافظه کاری دانلود مبانی نظری محافظه کاری پیشینه محافظه کاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری مبانی نظری گزارشگری مالی دانلود مبانی نظری گزارشگری مالی پیشینه گزارشگری…

ارائه مدلی برای شناسایی عوامل موثر در احتمال به بار آوردن خسارت یک مشتری با داده کاوی

ارائه مدلی برای شناسایی عوامل موثر در احتمال به بار آوردن خسارت یک مشتری با داده کاوی بیمه شخص ثالث خودرو دانلود پایان نامه ارشدداده کاوی دانلود پایان نامه داده کاوی کاربرد داده کاوی در بیمه تشخیص خسارت بیمه با…

عوامل موثر بر وصول مطالبات در بانک صادرات و ارائه راهکارهایی برای بهبود وصول آنها

عوامل موثر بر وصول مطالبات در بانک صادرات و ارائه راهکارهایی برای بهبود وصول آنها مطالبات بانکی چیست راهکارهای وصول مطالبات عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی وصول مطالبات چیست وصول مطالبات بانک صادرات راهکارهایی برای بهبود وصول مطالبات…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه غنی سازی روابط زناشویی

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه غنی سازی روابط زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه غنی سازی روابط زناشویی مبانی نظری غنی سازی روابط زناشویی پیشینه تحقیق غنی سازی روابط زناشویی پیشینه داخلی غنی سازی روابط زناشویی…

توان الكتریكی با جریان متناوب

توان الكتریكی با جریان متناوب توان الكتریكی جریان متناوب توان الكتریكی با جریان متناوب توزیع برق و تغذیه خانگی دانلود مقاله توان الكتریكی با جریان متناوب دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *