واکاوی مقام زن در ترانه های محلی لری و ترکی

واکاوی مقام زن در ترانه های محلی لری و ترکی

جایگاه زن درترانه های محلی
بررسی ترانه های محلی
مقام زن در ترانه های محلی
مقام زن در ترانه های محلی لری
مقام زن در ترانه های محلی ترکی
دانلود پایان نامه جایگاه زن درترانه های محلی
دانلود پایان نامه مقام زن در ترانه های محلی
دانلود پایان نامه مقام زن در ترانه های فولکلور

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی

واکاوی مقام زن در ترانه های محلی لری و ترکی

 

چكیده : 

پژوهش مزبورباهدف تحلیل جایگاه زن درترانه های محلی انجام پذیرفته وبر شناخت موقعیت وجایگاه فرهنگی ، اجتماعی ، خانوادگی و اقتصادی زنان درترانه های محلی ازمنظر جامعه شناسی نظر دارد.این پژوهش به دنبال این سوالات بوده است تصویر زنان درموضوعات فرهنگی ، اجتماعی،‌خانوادگی و اقتصادی )‌به چه صورت نمایان شده است ؟ 

 

آیا كلیشه های تبعیض جنسیتی در مقوله های (فرهنگی ،‌اجتماعی ،‌خانوادگی واقتصادی ) وجود دارد ؟

آیازبان این ترانه ها در حوزه معنایی زبان جنسیت گرا است ؟

 

جمعیت آماری در این پژوهش كلیه ترانه های محلی (مرتبط با زنان )‌لری وتركی در استان فارس بوده است ، كه نمونه آماری بااستفاده از روش نمونه گیری در دسترس از بین نه دسته ترانه‌های محلی (كودكانه ها ، ترانه های حماسی ،‌ترانه های سوگ ، شایسته ها و ناشایستها ،‌ترانه های طلب ،‌عاشقانه ها ، ترانه های طنز،‌ترانه های كار وترانه های شاد )‌پنج دسته از ترانه های محلی (لالایی ها ، ترانه های طنز ، ترانه های كار ، عاشقانه ها وترانه های شادی )‌انتخاب گردید كه درمجموع 684 مصرع به عنوان واحد ضبط در نظر گرفته شد. ابزار اندازه گیری در این پژوهش تكنیك تحلیل محتوا (كمی وكیفی )‌می باشد .نتیجه ایی كه از این پژوهش گرفته شد ، بدین قرار است كه در ترانه های محلی دو قوم لر و ترك استان فارس تبعیض جنسیتی مشاهده گردید و زبان این ترانه ها (در حوزه معنایی )‌زبانی جنسیت‌گرا است . 

 

 

کلماتكلیدی:

جایگاه زنان

ترانه های محلی

سروده ها و نغمه های فولکلور

 

 

مقدمه 

ادبیات توده یکی از عناصر تشکیل دهنده فرهنگ است، که در حوزه فولكلور  جای می گیرد و بازگو کننده افکار و احساسات اقشار مختلف جامعه  است . ادبیات، سینه به سینه تصویرهای عینی و اندیشه های برخاسته از زندگی،  جهان بینی و زیبایی شناسی شاعران عوام است . ادبیات مردم دارای اشکال و صورتهای گوناگون است و ترانه ها،  ضرب المثل ها،  قصه ها،  ملتها  و افسانه ها را در بر می گیرد . هر اجتماعی برای بیان افکار و اندیشه ها و عواطف از زبان خاص خود بهره می گیرد،  سرایندگان ادبیات گفتاری معمولاً از مردمان گمنام و بی سوادی هستند،  که شالوده آثار معنوی روستا نشینان را بنیان می نهند،  به گونه ای که با ارزش های مسلط جامعه هماهنگ است . 

 

مفاهیم عام در ترانه های محلی شور زندگی،  آرمانها و آرزوها،  دلدادگی و عشق،  اندوه و جدایی،  پایداری در عهد و پیمان،  تلاش و سختی کار روزانه است،  که در نسلهای پی در پی این فکر تداوم یافته است . با مطالعه و بررسی ترانه های محلی، می توان منش و روحیات اجتماعی را در گذر زمان مورد تتبع وشناسایی قرار داد،  بدین سان با تعمق و کاوش در مضامین  ترانه های  عامیانه می توان به رویدادهای اجتماع و فرهنگی دوران گذشته پی برد و با افکارو احوال مردمان آشنا شد . در ترانه،  آفاق مضمون بسی گسترده است و همه آن پدیده ها و آثاری را که خالق ترانه در پیرامون هستی خود با آنها رویاروست،  شامل می‌شود . هنگامی که از فرهنگ مردم اجتماعی سخن به میان می آید،  در واقع سخن از افسانه ها، عقاید و آداب،  ترانه ها،  مذهب،  بازیها، رسومات و هزاران پدیده آشکار و نهان دیگر اجتماعی است ؛ که بازگو کننده حقیقی اندیشه و احساسات یک قوم است . 

 

با بررسی ادبیات شفاهی ( ترانه ها ) می توان به شناخت افراد جامعه ای یا اهل ایل و طایفه ای پرداخت که فکر طبیعی خود را،  درباره واقعیات،  اتفاقات،  حوادث و مراسم محلی به کار برده اند و شرح هر یک را با بیان ساده و عامیانه به صورت فولکلور،  از خود باقی گذارده اند ؛ که بیانگر اثر واقعه برمردم،  احساسات،  نظرات،  عواطف آنها نسبت به رویدادها و اعتقادات آنهاست . موضوع رساله حاضر،  جستجوی جایگاه زنان به عنوان نیمه اجتماع است،  که با تعمق و تتبع در قلمرو ترانه ها می توان جایگاه فرهنگی،  اجتماعی،  خانوادگی،  اقتصادی زنان را در جامعه مورد تحقیق جستجو کرد . 

 

 

 

 

 

فهرست

چکیده :   ۲

مقدمه   ۳

۱-۱ بیان مساله   ۵

۱-۲ پرسش های پژوهش   ۷

۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش در این قلمرو   ۸

۱-۴ هدف های پژوهش   ۱۰

۱-۵ تعریف مفاهیم   ۱۱

 

بخش اول   ۱۳

۱-۲مروری برمفاهیم نظری   ۱۳

۲-۱-۱ ادب وادبیات   ۱۳

۲-۱-۲ ادبیات شفاهی و عامه   ۱۳

۲-۱-۳ تاریخچه جمع آوری فولکور   ۱۷

۲-۱-۴ قلمرو فولکلور   ۱۹

۲-۱-۵ فولکلور و مردم شناسی   ۲۰

۲-۱-۶ فولکلور و باستان شناسی   ۲۱

۲-۱-۷ نظریات فولکلور شناسی   ۲۱

۲-۱-۸ وابستگی و تعلق  فولکور   ۲۳

۲-۱-۹ بررسی لغوی ترانه   ۲۴

۲-۱-۱۰ تقسیم بندی سنتی ترانه   ۲۵

۳- قالب های دیگر :   ۲۷

۲-۱-۱۱ ترانه های محلی   ۲۸

۲-۱-۱۲ بررسی ترانه های محلی   ۳۲

۲-۱-۱۳ خاستگاه ترانه و نخستین نغمه های ایران   ۳۳

۲-۱-۱۴ ترانه های محلی در کشورهای دیگر   ۳۶

۲-۱-۱۵ کوچ ترانه ها   ۳۶

۲-۱-۱۶ محتوای ترانه ها   ۳۷

۲-۱-۱۷ انواع ترانه ها   ۳۹

۲-۱-۱۸ زبان ها و لهجه های ایرانی   ۵۰

۲-۱-۱۹ پیوند شعر و موسیقی   ۵۰

۲-۲ سیر تاریخی سیمای زن   ۵۶

۲-۲-۱ سیمای زن در اساطیر   ۵۶

۲-۲-۲ سیمای زن در دوره باستان   ۵۷

۲-۲-۳ زن در ایران پیش از ورود اقوام مهاجر   ۵۸

 

۲-۳ ادبیات نظری   ۶۰

۲-۳-۱ زیبا شناسی فمینیستی   ۶۰

۲-۳-۲ نقد ادبی فمینیستی   ۶۴

۲-۳-۲-۲- نقد ادبی فمینیستی، انگلیسی – آمریکایی   ۶۶

۲-۳-۲-۲-۱ ویرجینیاوولف   ۷۵

۲-۳-۲-۳ نقدادبی  فمینیسیتی فرانسوی   ۷۶

۲-۳-۲-۳ -۱ ژاک لاکان   ۷۷

۲-۳-۲-۳-۲ هلن سیکسو   ۷۸

۲-۳-۲-۳-۳ ژولیا کریستوا   ۷۸

۲-۳-۲-۳-۴ لوس ایریگاری   ۷۹

۲-۳-۲-۳-۵ ژاک دریدا   ۸۰

۲-۳-۳ زبان و فرهنگ   ۸۰

۲-۳-۳-۱ جنسیت زدگی در زبان   ۸۱

۲-۳-۳-۱-۱ جنسیت زدگی در حوزه معنا :   ۸۲

۲-۳-۳-۱-۲ نام گذاری و مرکزیت دو گانه    ۸۲

۲-۳-۳-۲ نظریه جبرگرایی زبانی   ۸۳

۲-۳-۴ بررسی و نقد نظریه ها  وانتخاب چارچوب نظری   ۸۴

نظریه زیباشناسی فمینیستی   ۸۴

نقد ادبی فمینیستی   ۸۴

جنسیت زدگی در حوزه معنا :   ۸۵

۲-۳-۵ مقوله های موجود در ترانه های محلی   ۸۷

۲-۳-۶ مفاهیم کلیدی در بررسی و نقد ترانه های محلی   ۹۴

 

۲-۴ نقش جامعه و فرهنگ در تعیین رفتار   ۹۷

۲-۴-۱ جامعه پذیری  جنیستی :   ۹۸

۲-۴-۲ درونی سازی، پذیرش   ۱۰۰

۲-۴-۳ نابرابری جنسیتی   ۱۰۱

۲-۴-۴ نظریه های نا برابری جنسیتی   ۱۰۱

۲-۴-۴-۱ نظریه قشربندی جنسیتی راندل کالینز :   ۱۰۱

۲-۴-۴-۲  نظریه نابرابری  جنسیتی چافتز    ۱۰۵

۲-۴-۴-۲-۱ دگرگونی خود آگاهانه  لایه بندی جنسیتی   ۱۰۶

۲-۴-۴-۲-۲ دگرگونی آگاهانه لایه بندی جنسیتی   ۱۰۷

۲-۴-۴-۳  نظریه نابرابری جنسیتی بلوم برگ    ۱۰۸

۲-۴-۴-۴ نظریه طرح واره های جنسیتی ساندرایم    ۱۰۹

۲-۴-۴-۵ نظریه بوردیو   ۱۱۱

۲-۴-۴-۶ نظریه سیمسون دوبوار   ۱۱۲

۲-۴-۴-۷ نظریه مارگارت مید   ۱۱۲

۲-۴-۴-۸-۱ نظریه فمینیستی لیبرال   ۱۱۳

۲-۴-۴-۸-۲ نظریه فمینیستی روان کاوی   ۱۱۴

۲-۴-۴-۸- ۳نظریه فمینیستی  رادیکال  / انقلابی :   ۱۱۵

۴-۴-۴-۸-۴ نظریه فمینیستی مارکسیتی   ۱۱۷

۴-۴-۴-۸-۴-۱ نظریه میشل بارت   ۱۱۷

۲-۴-۴-۸-۴-۲ نظریه انگلس   ۱۱۸

۲-۴-۴-۸-۵ نظریه فمینیستی  سوسیالیستی   ۱۱۸

۴-۴-۴-۸-۵-۱ نظریه سیلویا والبی    ۱۱۹

۲-۴-۴-۸-۶ نظریه جامعه شناسی فمینیستی   ۱۱۹

۲-۴-۴-۸-۶-۱ ( کنش متقابل در سطح خرد )   ۱۱۹

۲-۴ عمل واکنشی در برابر عمل هدفدار :   ۱۲۰

کنش متقابل متناوب در برابر کنش متقابل دایمی :   ۱۲۰

فرض نابرابری در برابر فرض برابری   ۱۲۱

معانی قشربندی شده در برابر معانی مشترک :   ۱۲۱

– الزام در برابر انتخاب درموقعیت های معنا سازی :   ۱۲۲

۴-۴-۴-۸-۶-۲ ذهنیت   ۱۲۲

– قضیه  ایفای نقش وادارک  دیگری :   ۱۲۲

– ملکه ذهن  شدن هنجارهای اجتماع :   ۱۲۳

– ماهیت  خود به عنوان یک کنشگر اجتماعی   ۱۲۳

– آگاهی از زندگی روزانه   ۱۲۴

۲-۴-۴-۹ نظریه های کاتب کلاسیک راجع به نابرابری جنسیتی   ۱۲۴

۲- ۴-۴- ۹-۱ نظریه کارکرد گرایی    ۱۲۴

 

۲-۵ پیشینه تحقیق   ۱۲۸

۲-۵-۱ فعالیتهای تجربی مشابه   ۱۲۸

۲-۵-۲ خلاصه وبررسی و نقد پژوهش های صورت گرفته :   ۱۳۴

۳-۱ طرح تحقیق :   ۱۳۷

۳-۲ تکنیک  تحلیل محتوا :   ۱۳۷

۳-۲-۱ تاریخچه تحلیل محتوا .   ۱۳۷

۳-۲-۲ تعریف تحلیل محتوا :   ۱۳۹

۳-۲-۳ مراحل تحلیل محتوا   ۱۴۰

۳-۲-۴ انواع تحلیل محتوا :   ۱۴۳

۳-۳ جمعیت آماری :   ۱۴۴

۳-۴ نمونه آماری :   ۱۴۴

۳-۵ روش نمونه گیری :   ۱۴۴

۳-۶ روش جمع آوری داده ها :   ۱۴۴

۳-۷ واحدهای تجزیه و تحلیل :   ۱۴۵

۳-۸ مقوله های تحلیل محتوا :   ۱۴۵

۳-۹ شیوه تجزیه و تحلیل داده ها :   ۱۴۵

مقدمه   ۱۴۶

۴-۱ تحلیل کمی   ۱۴۶

 

بخش دوم   ۱۵۸

۴-۲ تحلیل کیفی   ۱۵۸

۴-۲-۱ تحلیل مقوله های فرهنگی   ۱۵۸

۴-۲-۲ تحلیل مقوله‌های اجتماعی   ۱۶۷

۴-۴-۲-۲-۱ زیبایی   ۱۶۸

۴-۲-۲-۲-۲ علم و دانش   ۱۷۰

۴-۲-۲-۲-۵ باکره بودن   ۱۷۱

۴-۲-۲-۳ نظارت اجتماعی:   ۱۷۲

۴-۲-۳ تحلیل مقوله‌های خانوادگی   ۱۷۶

۴-۳-۴ تحلیل مقوله‌های اقتصادی   ۱۸۱

۵- ۱خلاصه پژوهش   ۱۸۳

۵-۲ نتیجه گیری   ۱۸۴

۵- ۲-۱ بررسی پرسش های  مقوله فرهنگی:   ۱۸۴

۵-۲-۲ بررسی پرسش های مقوله اجتماعی   ۱۸۵

۵-۲-۳ بررسی پرسش های مقوله خانوادگی   ۱۸۶

۵-۲-۴ بررسی پرسش های مقوله اقتصادی   ۱۸۶

۵- ۲-۶ بررسی برخی از نظریات نابرابری جنسیتی در گستره ترانه های محلی :   ۱۸۷

۵-۲-۷ بررسی نتایج پژوهش با دیگر پژوهش صورت گرفته  در این زمینه   ۱۸۹

۵-۳ پیشنهادات   ۱۹۲

۵-۳-۱ چند پیشنهاد به پژوهشگران آینده :   ۱۹۲

۵-۴ محدودیت‌ها و مشکلات  205

سخن  پایانی :   217

منابع   220

اجرای پی و شناژ + مستندات پی و شناژ بصورت کامل

اجرای پی و شناژ + مستندات پی و شناژ بصورت کامل اصولا پی کنی اجرای پی و شناژ مستندات پی و شناژ دانلود پروژه اجرای پی دانلود پروژه اجرای شناژ دانلود پروژه اجرای پی و شناژ دانلود پروژه عمران دانلود…

پاورپوینت آدیپوکین ها

پاورپوینت آدیپوکین ها پاورپوینت آدیپوکین ها آدیپوکین ها تشکیلات و ساختمان بافت چربی لپتین نقش لپتین آدیپونکتین آدیپونکتین و رشد استخوانی رزیستین و آدیپسین فاکتور نکروزی تومور آلفا اینترلوکین ها بزرگ شدن آدیپوسیتها متابولیسم بافت چربی فاکتورهای تعیینکننده توزیع چربی…

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز بازاریابی سبز ارزش ویژه برند مصرف‌کننده سبز ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز دانلود مقاله بازاریابی سبز دانلود مقاله ارزش ویژه برند سبز…

بررسی انواع مدار داخلی و عملکرد تقویت کننده های عملیاتی OP-AMP + فایل رایگان تقویت کننده ها

بررسی انواع مدار داخلی و عملکرد تقویت کننده های عملیاتی OP-AMP + فایل رایگان تقویت کننده ها آپ امپ انواع مدار داخلی تقویت کننده های عملیاتی عملکرد تقویت کننده های عملیاتی مدار داخلی تقویت کننده های عملیاتی بررسی انواع مدار…

جوشکاری در زیر آب

جوشکاری در زیر آب جوشکاری قوس الكتریكی جوشكاری مرطوب جوشکاری در زیر آب سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک دانلود مقاله و تحقیق مکانیک…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری مبانی نظری سرمایه فکری دانلود مبانی نظری سرمایه فکری پیشینه تحقیق سرمایه فکری ادبیات نظری سرمایه فکری فصل دوم پایان نامه سرمایه فکری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری ادبیات و مبانی…

پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر رشد و فروش و سود آوری

پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر رشد و فروش و سود آوری پرسشنامه وفاداری مشتریان پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان پرسشنامه رشد و فروش و سود آوری پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر رشد پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر فروش پرسشنامه…

پاورپوینت حقوق شهروندی

پاورپوینت حقوق شهروندی پاورپوینت،شهروندی،تکالیف،حقوق شهروندی رفتن به سایت اصلی شهروندی ارتباطی است که افراد را به یک حکومت مشخص پیوند می دهد و در نتیجه برای فرد و حکومت، حقوق و تکالیفی ایجاد می شود.

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب مبانی نظری اختلال اضطراب پیشینه تحقیق اختلال اضطراب پیشینه داخلی اختلال اضطراب پیشینه خارجی اختلال اضطراب پیشینه پژوهش اختلال اضطراب پیشینه نظری…

سبک های دلبستگی از دیدگاه های مختلف و بررسی انواع آن 

سبک های دلبستگی از دیدگاه های مختلف و بررسی انواع آن  کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه دلبستگی پایان نامه سبک های دلبستگی نظریه هاي اصلي دلبستگي مؤلفه هاي اصلي دلبستگي معيارهاي تشخيص دلبستگي تحول دلبستگي در نوجواني تداوم دلبستگي…

پایان نامه رشته مدیریت با عنوان مدیریت منابع انسانی در سازمانها

پایان نامه رشته مدیریت با عنوان مدیریت منابع انسانی در سازمانها طراحی مجدد شغل مدیریت منابع انسانی عملكرد شغلی در سازمان چالشهای فرهنگ سازمانی دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان مدیریت منابع انسانی در سازمانها سیستم همکاری در فروش…

بررسی عوامل و انواع الگوهای سبک های فرزندپروری و سازگاری

بررسی عوامل و انواع الگوهای سبک های فرزندپروری و سازگاری الگوهای سبک های فرزندپروری الگوهای سازگاری انواع الگوهای سبک های فرزندپروری انواع الگوهای سازگاری نظریه های سبک های فرزندپروری نظریه های سازگاری پایان نامه سازگاری پایان نامه سبک های فرزندپروری…

انواع سیستمها و فناوریهای تشخیص نفوذ برای شبکه های رایانش ابری

انواع سیستمها و فناوریهای تشخیص نفوذ برای شبکه های رایانش ابری چالش های امنیتی در محاسبات ابری امنیت در رایانش ابری doc چالش های رایانش ابری امنیت در محاسبات ابری پایان نامه محاسبات ابری doc پروژه رایانش ابری word دانلود…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فلسفی اخلاق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فلسفی اخلاق مبانی نظری نظریه های فلسفی اخلاق دانلود مبانی نظری نظریه های فلسفی اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های فلسفی اخلاق ادبیات نظری نظریه های فلسفی اخلاق فصل دوم پایان نامه نظریه های…

پروپوزال بررسی مقایسه و شبیه سازی راهکارهای امنیتی در رایانش ابری

پروپوزال بررسی مقایسه و شبیه سازی راهکارهای امنیتی در رایانش ابری کلمات کلیدی : پروپوزال محاسبات ابری نمونه پروپوزال رایانش ابری دانلود پروپوزال رایانش ابری پروپوزال امنیت در رایانش ابری پروپوزال امنیت در محاسبات ابری پروپوزال راهکارهای امنیتی در رایانش…

پاورپوینت بررسی نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی( H1,H2 ,H3 ,H4 ) ، در اعمال فیزیولوژیک بدن

پاورپوینت بررسی نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی( H1,H2 ,H3 ,H4 ) ، در اعمال فیزیولوژیک بدن کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی ( H1 H2 H3 H4 ) در اعمال فیزیولوژیک بدن نوروشیمی هیستامین ذخیره هیستامین…

اختلال پیش فعالی

اختلال پیش فعالی IEP ADHD اختلال پییش فعال دانلود مقاله اختلال پیش فعالی علل ADHD چیست؟ اضطراب و افسردگی درمان بیش فعالی در كودكان پیش دبستانی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل فروش فایل انجام پروژه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی 55 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سازگاری و ناسازگاری زناشویی مبانی نظری سازگاری و ناسازگاری زناشویی پیشینه تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی پیشینه پژوهش سازگاری و ناسازگاری زناشویی…

پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر با موضوع بهينه سازي پرتفوي؛ مدل ماركويتز

پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر با موضوع بهينه سازي پرتفوي؛ مدل ماركويتز کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر با موضوع بهينه سازي پرتفوي؛ مدل…

پاورپوینت فصل دوم کتاب نگرش جامع بر مدیریت استراتژیک تألیف دکتر علیرضا علی احمدی و همکاران با موضوع استراتژي و انواع آن

پاورپوینت فصل دوم کتاب نگرش جامع بر مدیریت استراتژیک تألیف دکتر علیرضا علی احمدی و همکاران با موضوع استراتژي و انواع آن کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل دوم کتاب نگرش جامع بر مدیریت استراتژیک تألیف دکتر علیرضا علی احمدی و…

پرسشنامه رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده با پذیرش برند

پرسشنامه رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده با پذیرش برند پرسشنامه پذیرش برند پرسشنامه رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده دانلود پرسشنامه پذیرش برند پرسشنامه پذیرش برند های خرده فروشی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه رابطه اعتماد…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی 29 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی 29 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی روانشناختی مبانی نظری ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه داخلی ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه خارجی ذهن آگاهی روانشناختی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری 66 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری 66 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری پرخاشگری پیشینه داخلی پرخاشگری پیشینه خارجی پرخاشگری دانلود مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات نظری پرخاشگری فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری پرخاشگری در کودکان…

مقاله تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده در حقوق ایران و اسناد و مدارک بین الملل

مقاله تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده در حقوق ایران و اسناد و مدارک بین الملل مفهوم خانواده بزهکاری اطفال بزهکاری نوجوانان بزهکاری اطفال و نوجوانان عوامل بزهکاری دانلود مقاله رشته حقوق تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده…

پرسشنامه راهبردهای مقابله ای لازاروس و فولکمن با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه راهبردهای مقابله ای لازاروس و فولکمن با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک های مقابله ای لازاروس پرسشنامه راهبردهای مقابله ای لازاروس wocq پرسشنامه راهبردهای مقابله ای لازاروس و فولکمن (csq) دانلود پرسشنامه سبکهای مقابله…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *