مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

مبانی نظری کیفیت ارتباط
پیشینه کیفیت ارتباط
دانلود مبانی نظری کیفیت ارتباط
پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط
ادبیات نظری کیفیت ارتباط
پیشینه تحقیق در مورد کیفیت ارتباط
مبانی نظری در مورد کیفیت ارتباط
دانلود پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

مقدمه مبانی نظری تحقیق کیفیت ارتباط :

 

مفهوم کیفیت ارتباط

 

تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری

هنینگ تورائو و لی (1997) پیشنهاد داد که RQ نشان دهنده‌ی ارتباط بین مشتری و مؤسسه است، و این ارتباط به سطح رضایت مشتری بستگی دارد. لی و کیم (2009) اشاره کردند که RQ تعامل کیفیت بین مؤسسه و مشتری است و می‌تواند به گسترش ارتباطات بلندمدت کمک کند. کراسبی و همکاران (1990) دریافتند هنگامی که پرسنل فروش بر RQ تأکید می‌کنند، می‌توانند عدم امنیت و عدم اطمینان تجربه شده توسط مشتری را کاهش دهند. بدین صورت این می‌تواند باعث ایجاد اعتماد در مشتری و اطمینان در عملکرد آتی پرسنل فروش شده، و بر تعاملات مشتری در آینده اثر خواهد گذاشت.کومار و همکاران (1995) پیشنهاد دادند که RQ اعتماد، تعهد، کشمکش، توقعات پیوستگی، و تمایل به سرمایه‌گذاری مشتری را بازتاب می‌دهد. اسمیت (1998) پیشنهاد داد که عوامل مختلفی به RQ کمک می‌کنند. ارتباط بین مشتری و شرکت 47 ارتباط مثبتی با قدرت رضایت و انتظارات دوجانبه در هردو طرف دارد. گاربارینو و جانسون (2009) اشاره کردند که RQ شامل رضایت، اعتماد و تعهد، جنبه‌هایی است که اثر مثبتی بر تعاملات آتی مشتری دارند. 

 

 

 

اندازه گیری کیفیت ارتباط 

RQ شاخص مهمی برای ارزیابی قدرت ارتباط بین عرضه کننده و مشتری است. محققان بسیاری بر این باورند که اعتماد، رضایت و تعهد مشتری عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. برای مثال، کراسبی و همکاران (1990) و تم و وونگ (2011) پیشنهاد کردند که رضایت و اعتماد جنبه‌های کلیدی از RQ هستند؛ مور و اسپکمان (1996)، مورگان و هانت (1994) و سانچز گارسیا و همکاران (2007) اشاره کردند که اعتماد و تعهد عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. چاکرابارتی و همکاران (2007)، گاربارینو و جانسون (2009)، ایونس (2004)، دوبیسی (2006) و اسمیت (1998) نتیجه گرفتند که RQ با رضایت، اعتماد و تعهد شکل می‌گیرد. بنابراین، این مطالعه سه آیتم بالا را برای سنجش RQ یکپارچه می‌کند. بخش‌های زیر این عوامل را با جزییات بیشتر تشریح می‌کنند. 

 

 

 

اعتماد بدین معناست که مشتریان باور دارند پرسنل فروش به آنها سود و خدمت بلند مدت می‌رسانند (کروسبی و همکاران، 1990). دانی و کنون (1997) اشاره کردند که اعتماد شهرت و سطح مراقبت نشان داده شده توسط طرف مقابل است که توسط تصمیم گیرنده در هدف مورد اعتماد تشخیص داده شده و شامل شهرت هدف و مراقب فیزیولوژیکی می‌باشد. گاربارینو و جانسون (2009) براین تفکر هستند که اعتماد، اطمینان مشتری به کیفیت و قابلیت اطمینان خدمت ارایه شده توسط سازمان است. لی و کیم (2009) اندیشیدند که اعتماد سطحی از اطمینان و تمایل در فکر یک مشتری است. یعنی اعتماد مشتری به اطمینان و تمایل به تعامل با یک شرکت بستگی دارد و چنین تمایلی ریشه در قابلیت اطمینان، یکپارچگی و صداقت شرکت دارد (مورمان و همکاران 1993). 

 

 

 

رضایت مشتری به معنای رضایت مشتری طی یا پس از خرید یک محصول یا خدمت، تعامل با پرسنل خدمت‌گذار و کل تجریه ارایه شده توسط شرکت در مقایسه با شرکت‌های دیگر است (سلنس 1993). وستبروک (1980) اشاره کرد که رضایت یک فرایند تشخیص و ارزیابی است که در آن مشتریان تجربه‌های حقیقی خود را با انتظارات پیشین خود مقایسه می‌کنند. اگر محصولی این انتظارات یا بیشتر از آن را برآورده کند، مشتری احساس رضایت می‌کند. بیردن و تیل (1983) و اولیور و همکاران (1997) اندیشیدند که رضایت مشتری به معنای سطح دوست داشتن یا نداشتن پس از مصرف است، که حالتی کاملاً مبتنی بر تجربه است. بنابراین، رضایت کلی مشتری یک عامل تعیین کننده کلیدی RQ است. تعهد مشتری برای حفظ ارتباط با طرف مقابل بسیار مهم است. تعهد به ارتباط از سمت هر دو شریک یک عامل کلیدی برای موفقیت RQ در طولانی‌ مدت است و به بهبود مزایای بلندمدت کمک می‌کند (مورگان و هانت 1994). مورمان و همکاران (1993) و گودمان و دیون (2011) بر این اندیشه‌اند که تعهد هنگامی رخ می‌دهد که یکی از شرکا می‌خواهد به ارتباط ادامه داده و آن را تقویت کند. اندرسون و ویتز (1991) پیشنهاد کردند که تعهد شامل تمایل به توسعه یک رابطه پایدار، تمایل به از خودگذشتگی‌های کوتاه مدت برای ارتباط با دوام و داشتن اطمینان از پایداری رابطه است. 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری کیفیت ارتباط

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

2-3- کیفیت ارتباط    3
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    3
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    5
2-3-3-1- ميزان خريد    5
2-3-3-2- ارتباط مستمر    6
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     6
2-3-4- انواع مشتری    8
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    8
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    10
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    10
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    11
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    12

 

پیشینه تحقیق در مورد کیفیت ارتباط

 

منابع
 

 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پایدار 63 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پایدار 63 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه توسعه پایدار مبانی نظری توسعه پایدار پیشینه تحقیق توسعه پایدار پیشینه داخلی توسعه پایدار پیشینه خارجی توسعه پایدار پیشینه پژوهش توسعه پایدار پیشینه نظری…

حقوق مکتسبه اشخاص و تاثیرآن بر عقد اجاره موقوفه در حقوق ایران

حقوق مکتسبه اشخاص و تاثیرآن بر عقد اجاره موقوفه در حقوق ایران وقف حق اعیانی تجدید اجاره حق مکتسبه حق نسق زراعی حقوق مکتسبه اشخاص عقد اجاره موقوفه حق کسب و پیشه و تجارت حقوق مکتسبه اشخاص و تاثیرآن بر…

بررسی کامپوزیتها و انواع آن بر تاکید بر تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی

بررسی کامپوزیتها و انواع آن بر تاکید بر تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی انواع کامپوزیت ها کامپوزیتهای زمینه فلزی کامپوزیتهای زمینه فلزی انواع کامپوزیت های زمینه فلزی روش های تولید کامپوزیت زمینه فلزی روشهای تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی تولید کامپوزیت با…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای فراشناختی 59 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای فراشناختی 59 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای فراشناختی مبانی نظری باورهای فراشناختی پیشینه تحقیق باورهای فراشناختی پیشینه داخلی باورهای فراشناختی پیشینه خارجی باورهای فراشناختی پیشینه پژوهش باورهای فراشناختی پیشینه نظری…

پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی

پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی دانلود رایگان پاورپوینت کتاب بازاریابی بین الملل یتألیف دکتر میرزا حسن حسینی پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد سازمانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد سازمانی مبانی نظری عملکرد سازمانی دانلود مبانی نظری عملکرد سازمانی پیشینه عملکرد سازمانی پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی ادبیات نظری عملکرد سازمانی فصل دوم پایان نامه عملکرد سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی…

بررسی رابطه عناصر باغ سازی و نظام معماری حاکم بر آن در ایران با ممالک شرق

بررسی رابطه عناصر باغ سازی و نظام معماری حاکم بر آن در ایران با ممالک شرق باغ ایرانی راه ابریشم هنر باغسازی عناصر باغ ایرانی نظام معماری حاکم بر باغ رابطه باغهای ایرانی با باغهای هند و چین بررسی رابطه…

نقش و عملکرد ایمنی در صنایع

نقش و عملکرد ایمنی در صنایع ایمنی در صنایع بهداشت حرفه‌ای محیط‌های صنعتی عملکرد ایمنی در صنعت نقش و عملکرد ایمنی در صنایع سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و…

عوامل تعیین کننده حق الزحمه حسابرسی و رابطه آن با انواع ساختار مالکیت

عوامل تعیین کننده حق الزحمه حسابرسی و رابطه آن با انواع ساختار مالکیت کلمات کلیدی : اهمیت حق الزحمه حسابرسی پایان نامه حق الزحمه حسابرسی مقاله در مورد حق الزحمه حسابرسی رابطه بین حق الزحمه حسابرسی عوامل موثر بر حق…

بررسی عوامل ابهام و غرر در معامله و نحوه رفع آن از مورد معامله

بررسی عوامل ابهام و غرر در معامله و نحوه رفع آن از مورد معامله غرر در مبيع غرر در ثمن غرر در معامله ارکان غرر در معامله غرر در شرط معامله پایان نامه غرر در معامله چگونگی رفع غرر از…

اجزا و مدل های هوش معنوی و مقایسه آن با سایر هوش ها

اجزا و مدل های هوش معنوی و مقایسه آن با سایر هوش ها کلمات کلیدی : ابعاد هوش معنوی مدل های هوش معنوی مولفه های هوش معنوی هوش معنوی از دیدگاه اسلام نظریه های هوش معنوی الگوهای رایج هوش معنوی…

مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک تجارت با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها

مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک تجارت با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها ریسک اعتباری رتبه بندی اعتباری مدیریت ریسک اعتباری تحلیل پوششی داده ها دانلود مقالات كارشناسی ارشد رشته مدیریت مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران مبانی نظری ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران دانلود مبانی نظری ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران دانلود پیشینه تحقیق ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران پیشینه تحقیق ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران…

انواع و علائم اضطراب در کودکان و بررسی نظریه های آن

انواع و علائم اضطراب در کودکان و بررسی نظریه های آن کلمات کلیدی : تحقیق اضطراب کودکان انواع اضطراب در کودکان علائم اضطراب در کودکان نظریه های اضطراب در کودکان مدل های نظری اضطراب در کودکان رفتن به سایت اصلی…

پرسشنامه ارزیابی رابطه شایستگی های منابع انسانی با استراتژی های منابع انسانی

پرسشنامه ارزیابی رابطه شایستگی های منابع انسانی با استراتژی های منابع انسانی پرسشنامه شایستگی های منابع انسانی پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی پرسشنامه ارزیابی شایستگی های منابع انسانی پرسشنامه ارزیابی استراتژی های منابع انسانی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته…

پرسشنامه تعصب هادلی کانتریل و گوردون آلپورت

پرسشنامه تعصب هادلی کانتریل و گوردون آلپورت کلمات کلیدی : پرسشنامه تعصب دانلود پرسشنامه تعصب پرسشنامه تعصب آلپورت پرسشنامه استاندارد تعصب پرسشنامه تعصب 9 سوالی پرسشنامه تعصب کانتریل و آلپورت رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه تعصب هادلی کانتریل و…

ماهیت فساد اقتصادی و بررسی نظریه های جرم شناختی آن

ماهیت فساد اقتصادی و بررسی نظریه های جرم شناختی آن فساد اداری و اقتصادی فساد اداری و اقتصادی در ایران جرایم اقتصادی در حقوق کیفری ایران جرایم اقتصادی در قانون مجازات جدید مفهوم و ماهیت فساد اقتصادی پایان نامه مفاسد…

مطالعه تطبیقی دفاع مشروع در قانون مجازات اسلامی و دیدگاه فقها

مطالعه تطبیقی دفاع مشروع در قانون مجازات اسلامی و دیدگاه فقها پیشینه و تاریخچه دفاع مشروع دفاع مشروع در حقوق جزایی ایران دفاع مشروع در حقوق ایران دفاع مشروع در فقه دفاع مشروع در قانون مجازات اسلامی نگاهی به دفاع…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت 124 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت 124 صفحه کلمات کلیدی : تاریخچه سیستم اطلاعات مدیریت تاریخچه پیدایش سیستم اطلاعات مدیریت تاریخچه سیستم های اطلاعات مدیریت مبانی نظری سیستم اطلاعات مدیریت مبانی نظری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در صنعت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در صنعت مبانی نظری مدیریت دانش در صنعت دانلود مبانی نظری مدیریت دانش در صنعت پیشینه تحقیق مدیریت دانش در صنعت ادبیات نظری مدیریت دانش در صنعت فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش…

پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی

پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی کلمات کلیدی : پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی به تعداد 30 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   بعضی مباحث مطرح…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده…

روند تکوین و تکامل سکونتگاههای غیررسمی و بررسی رویکردهای مداخله در توسعه آنها

روند تکوین و تکامل سکونتگاههای غیررسمی و بررسی رویکردهای مداخله در توسعه آنها کلمات کلیدی : پایان نامه اسکان غیررسمی پایان نامه سکونتگاههای غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیر رسمی ارتباط سکونتگاههای غیررسمی با فقر شهری روند تکوین و تکامل…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق راههای مقابله با استرس 59 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق راههای مقابله با استرس 59 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری راههای مقابله با استرس ادبیات نظری راههای مقابله با استرس چارچوب نظری راههای مقابله با استرس فصل دوم پایان نامه راههای مقابله با استرس…

پاورپوینت طرح خريد و فروش اينترنتی

پاورپوینت طرح خريد و فروش اينترنتی دانلود رایگان پاورپوینت طرح خريد و فروش اينترنتی پاورپوینت طرح خريد و فروش اينترنتی طرح خريد و فروش اينترنتی تجارت الكترونيكي جايگاه تجارت الكترونيك مدلهاي تجارت الكترونيك ويژگي هاي تجارت الكترونيكي مراحل خريد كالا…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *