مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار mCRM

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار mCRM بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مديريت ارتباط با مشتري از طريق رسانه سيار(mCRM)

 

هدف درک ما از ارتباطات مديريت روابط مشتري از طريق موبايل مي باشد. بنابراين پرسش اصلي تحقيق اين است: “چگونه سازمان ها از طريق رسانه موبايل در مديريت ارتباط با مشتري، ارتباط برقرار مي کنند؟” اين موضوع با پاسخ دادن به 4 سوال تحقيق اختصاصي تر در مورد جنبه هاي مختلف اين پديده بررسي شده است]18[:

 1) چگونه mCRM مفهوم سازي مي شود؟
 2) چالش ها و مسائل زيربنايي ارتباطات mCRM کدامند؟
 3) مراحل ايجاد يک منبع اطلاعاتي مشتريان mCRM کدامند؟
 4) چه نوع نقشي رسانه موبايل در ارتباطات CRM چند کاناله ايفا مي کند؟

 

 

 

مفهوم سازي mCRM:

اين تحقيق سعي در ارائه يک تعريف شامل ماهيت واقعي mCRM دارد. بر اين اساس، مفهوم سازي زير در مورد مديريت روابط مشتري از طريق موبايل پيشنهاد مي شود: “اين مديريت شامل ارتباطي است که چه يک طرفه و چه متقابل، در ارتباط با فروش، بازاريابي و فعاليت هاي خدمات مشتري از طريق رسانه موبايل به منظور ايجاد و حفظ رابطه مشتري بين يک شرکت و مشتريانش صورت مي گيرد]18[.” لازم به ذکراست که محققان اين تعريف را از فناوري هاي زيربنايي رسانه موبايل به دليل جلوگيري از خطر تغييرات فناوري جدا نموده اند. براين اساس، اين تعريف بر روي نقش حياتي ارتباطات درون همکاري متقابل از طريق رسانه موبايل در CRM تاکيد مي ورزد]40[.بر اين اساس، اينطور فرض مي شود که مفهوم mCRM شامل خصوصيات زير مي باشد: ارتباط مي تواند از طريق سازمان و يا مشتري آغاز شود(مانند پيغام کوتاه متني و يا خدمات پيغام چندرسانه اي). در فرآيند آخر، حداقل يکي از طرف هاي درگير در ارتباط بايد انسان باشد و به صورت طبيعي از طريق رسانه موبايل ارتباط برقرار کند]18[.

 

 

همچنين، بايستي براي مفهوم سازي mCRM خصوصيات برجسته ارتباط از طريق رسانه موبايل در CRM نيز بيان شود. با وجوديکه تعداد زيادي پژوهش قبلي که خصوصيات رسانه موبايل را بررسي کرده اند وجود دارد]41[، آن ها بيشتر متمايل هستند تا فقط چند تا از ويژگي هاي مخصوص را تحليل نمايند. در اين تحقيق تعداد بيشتري از اين خصوصيات که براي ارتباط از طريق رسانه موبايل درون مديريت روابط مشتري ضروري است، بيان مي شود. اين خصوصيات عبارتند از: انعطاف-پذيري ارتباط]41[، نياز به مجوز]42[، مقرون به صرفه]43[، قابليت رديابي]44[، شخصي سازي]34[، آشنا بودن]43[، راحتي]43[، همکاري متقابل]44[ و ارتباط موثر]41[. بر اساس اين خصوصيات، رسانه موبايل به عنوان نمونه اي استثنايي براي بعضي از انواع خاص ارتباطي شناخته مي شود. اين خصوصيات از اهميت زيادي براي يک سازمان برخوردار هستند هنگامي که آن سازمان از رسانه موبايل به عنوان وسيله اي براي ارتباط با مشتريان استفاده کند. در نتيجه، ضروري است که سازمان ها وجود اين خصوصيات را اعلام کنند و سعي در استفاده از آن ها نمايند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار (mCRM)

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

2-1- چارچوب گارتنر(Gartner)    4
2-2- مديريت ارتباط با مشتري از طريق رسانه سيار(mCRM)    8
2-2-1- مديريت ارتباط با مشتري(CRM)    8
2-2-1-1- توسعه مفهومي CRM    9
2-2-1-2- عناصر اصلي CRM    11
2-2-1-3- CRM به عنوان يک فرآيند    13
2-2-1-4- محيط چندکانالي    14
2-2-2- ارتباطات mCRM    16
2-2-3- نتيجه بحث    27
2-3- تجارت سيار (Mobile Commerce)    27
2-3-1- تعريف تجارت سيار    28
2-3-2- حجم مبادلات تجارت سيار    29
2-3-3- مزاياي تجارت سيار    30
2-3-4- چالشهاي تجارت سيار    32
2-4-  بانکداري سيار يا موبايل(Mobile Banking)    34
2-4-1- تعريف بانکداري سيار    34
2-4-2- پرداخت از طريق موبايل(M-Payment)    36
2-4-3- مزاياي بانکداري سيار    38
2-4-4- آمارها    41
2-4-5- فناوريهاي بانکداري سيار    43
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار (mCRM)

 

منابع
 

 

 

 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های اجتماعی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مهارت های اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی مبانی نظری مهارت های اجتماعی پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی پیشینه داخلی مهارت های اجتماعی پیشینه خارجی مهارت های اجتماعی پیشینه پژوهش مهارت…

فن آوری های کرایوژنیک (برودتی) جدید برای انجماد محصولات غذایی

فن آوری های کرایوژنیک (برودتی) جدید برای انجماد محصولات غذایی تجهیزات برودتی انجماد مواد غذایی تکنولوژی برودتی فن آوری های کرایوژنیک فن آوری های بدیع انجماد برودتی فنآوری های کرایوژنیک (برودتی) جدید برای انجماد محصولات غذایی رفتن به سایت اصلی…

جایگزین چربی - بررسی

جایگزین چربی - بررسی جایگزین چربی بررسی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده کاهش چربی در رژیم غذایی هدف اصلی رژیم غذایی برای بسیاری از مصرف کنندگان است. جایگزین چربی ترکیبات گنجانیده شده به محصولات غذایی با ارائه برخی…

ارائه الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه

ارائه الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه پایان نامه ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کارکنان معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان عوامل کلیدی موفقیت ارزیابی عملکرد کارکنان الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان پایان نامه ارزیابی…

مبانی نظری ویژگیهای شغلی

مبانی نظری ویژگیهای شغلی مبانی نظری ویژگیهای شغلی دانلود مبانی نظری ویژگیهای شغلی پیشینه تحقیق ویژگیهای شغلی ادبیات نظری ویژگیهای شغلی فصل دوم پایان نامه ویژگیهای شغلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ویژگیهای شغلی ادبیات و مبانی نظری ویژگیهای شغلی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تکانشگری و رفتارهای تکانشی 78 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تکانشگری و رفتارهای تکانشی 78 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تکانشگری پیشینه تحقیق تکانشگری پیشینه داخلی تکانشگری پیشینه خارجی تکانشگری پیشینه پژوهش تکانشگری پیشینه نظری تکانشگری فصل دوم پایان نامه تکانشگری ​​​​​​​مبانی نظری رفتارهای…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی در صنعت بانکداری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی در صنعت بانکداری مبانی نظری داده کاوی در صنعت بانکداری دانلود مبانی نظری داده کاوی در صنعت بانکداری پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی در صنعت بانکداری مبانی نظری در مورد داده کاوی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب شناسی سازمانی 54 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب شناسی سازمانی 54 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری آسیب شناسی سازمانی چارچوب نظری آسیب شناسی سازمانی فصل دوم پایان نامه آسیب شناسی سازمانی دانلود مبانی نظری آسیب شناسی سازمانی پیشینه آسیب شناسی سازمانی…

پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه

پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه کلمات کلیدی : پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه تحقیق ارزیابی سریع کارخانه ارزیابی سریع کارخانه مقاله ارزیابی سریع کارخانه ارزیابی به چه معناست چرا ارزیابی سریع مهم است ارزیابی سریع کارخانه: ابزاری برای گشت زنی یکپارچگی زنجیرۀ…

ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول

ماهیت و مزایا انواع برند و بررسی جایگاه برند در محصول کلمات کلیدی : پایان نامه برند پایان نامه مدیریت برند وظایف مدیریت برند نحوه شکل گیری برند رویکردهای مدیریت برند جايگاه‌ برند در جهان امروز جایگاه مدیریت برند در…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع سبکهای فرزندپروری 58 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع سبکهای فرزندپروری 58 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سبک های فرزندپروری پیشینه تحقیق سبک های فرزندپروری مبانی نظری انواع سبکهای فرزندپروری پیشینه تحقیق انواع سبکهای فرزندپروری پیشینه پژوهش انواع سبکهای فرزندپروری چارچوب نظری…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی 19 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی 19 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه فرسودگی شغلی تاریخچه فرسودگی شغلی پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی پیشینه پژوهشی فرسودگی شغلی مبانی نظری فرسودگی شغلی چارچوب نظری فرسودگی شغلی ادبیات نظری فرسودگی شغلی فصل دوم…

چگونگی برنامه‌ریزی و هدایت پروژه

چگونگی برنامه‌ریزی و هدایت پروژه دانلود مقالات رشته مدیریت چگونگی برنامه‌ریزی و هدایت پروژه هدایت پروژه برنامه‌ریزی دانلود مقالات مدیریتی سیستم همکاری در فروش فایل رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت چگونگی برنامه‌ریزی و هدایت پروژه   مقدمه…

پروپوزال ارزیابی تطبیقی کارآمدی استراتژی های تحلیل تکنیکال با روش خرید و نگهداری برای خرید سهام

پروپوزال ارزیابی تطبیقی کارآمدی استراتژی های تحلیل تکنیکال با روش خرید و نگهداری برای خرید سهام استراتژی تحلیل تکنیکال استراتژی روش خرید و نگهداری روش خرید و نگهداری برای خرید سهام استراتژی تحلیل تکنیکال برای خرید سهام روش های خرید…

پاورپوینت آشنایی با سیستم واردات، صادرات

پاورپوینت آشنایی با سیستم واردات، صادرات کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با سیستم واردات، صادرات سیستم واردات، صادرات تحقیق سیستم واردات، صادرات مقاله سیستم واردات، صادرات واردات، صادرات راههاي واردات كالا مدارک جهت ترخيص کالا اسناد و مدارک جهت ترخيص…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند 19 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند 19 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی رابطه مند مبانی نظری بازاریابی رابطه مند پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند پیشینه داخلی بازاریابی رابطه مند پیشینه خارجی بازاریابی رابطه مند…

پاورپوینت بازار کار، اشتغال و بيکاري

پاورپوینت بازار کار، اشتغال و بيکاري کلمات کلیدی : پاورپوینت بازار کار شاخص هاي بازار کار اقتصاد کار بازار کار عرضه نيروي کار عوامل مؤثر بر عرضه نيروي کار منحني عرضه نيروي کار تقاضاي نيروي کار عوامل مؤثر بر تقاضاي…

سیستم های ذخیره سازی اطلاعات

سیستم های ذخیره سازی اطلاعات دانلود مقاله سیستم های ذخیره سازی اطلاعات حافظه ذخیره سازی اطلاعات سیستم های ذخیره سازی اطلاعات انواع تعریف ساختار فایل در فایل ترتیبی نحوه پردازش چگونه است؟ بافر و بافرینگ سیستم همکاری در فروش فایل…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هیات مدیره 56 صفحه

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هیات مدیره 56 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هیات مدیره پیشینه تحقیق هیات مدیره پیشینه داخلی هیات مدیره پیشینه خارجی هیات مدیره پیشینه پژوهش هیات مدیره فصل دوم پایان نامه هیات مدیره…

احكام ثانویه و بررسی و كاربرد 3 قاعده لا ضرر و نفی عسر و حرج و مقدمه حرام، حرام است در حقوق موضوعه ایران

احكام ثانویه و بررسی و كاربرد 3 قاعده لا ضرر و نفی عسر و حرج و مقدمه حرام، حرام است در حقوق موضوعه ایران قاعده لا ضرر قاعده نفی عسر و حرج قاعده مقدمه حرام،حرام است احكام ثانویه حقوق موضوعه…

بررسی تاثیر استفاده از اتصالات فسفاتی در جرم های کم سیمان

بررسی تاثیر استفاده از اتصالات فسفاتی در جرم های کم سیمان فسفات کم سیمان آلومینامنیزیا جرم دیرگداز استفاده از اتصالات فسفاتی در جرم های کم سیمان دانلود مقاله مهندسی مواد دانلود مقاله مواد دانلود مقاله رشته مواد خرید تحقیق مهندسی…

مبانی نظری سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

مبانی نظری سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز مبانی نظری عوامل موثر در…

ارزیابی عوامل تاثیرگذار در بهره وری کارمندان سازمان

ارزیابی عوامل تاثیرگذار در بهره وری کارمندان سازمان دانلود پایان نامه بهره وری بهره وری كاركنان عوامل موثر در بهره وری كاركنان ارزیابی عوامل تاثیرگذار در بهره وری کارمندان سازمان بهره وری كاركنان كارخانه‌ آسفالت سازی سازمان مهندسی عمران شهر…

پاورپوینت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستغلات و صندوق‌های زمین و ساختمان

پاورپوینت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستغلات و صندوق‌های زمین و ساختمان پاورپوینت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستغلات و صندوق‌های زمین و ساختمان تحقیق صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستغلات و صندوق‌های زمین و ساختمان تعریف صندوق‌ سرمایه‌گذاری مستغلات اهداف صندوق زمین و ساختمان تفاوت صندوق زمین و…

طراحی دیوار برشی

طراحی دیوار برشی دیوار برشی برنامه ETABS دانلود مقاله طراحی دیوار برشی دانلود مقاله طراحی دیوار برشی دانلود مقالات رشته عمران دانلود مقالات مهندسی عمران دانلود مقالات عمران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله طراحی دیوار برشی    مقدمه: یکی…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *