مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند 57 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند 57 صفحه

کلمات کلیدی :

مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند
دانلود مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند
ادبیات نظری ابعاد ارزش ویژه برند
فصل دوم پایان نامه ابعاد ارزش ویژه برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 


نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه 3
1-2 بیان مساله 3
1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4
1-4 اهداف تحقیق 5
1-4-1 اهداف فرعی 5
1-5 چارچوب نظری 6
1-6 مدل مفهومی تحقیق 9
1-7 فرضیه ها 9

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1 مقدمه 12
2-2 برند 12
2-3 ارزش ویژه برند 13
2-4 کیفیت درک شده 13
2-5 وفاداری به برند 14
2-5-1 رویکرد نگرشی 14
2-5-2 انواع وفاداری 15
2-6 آگاهی از برند 16
2-6-1 تصویر فرشگاه 17
2-7 آمیزه بازاریابی 18
2-7-1 محصول 18
2-7-2 خدمات پس از فروش: 19
2-7-3 قیمت 19
2-7-4 توزیع 20
2-7-5 ترویج 21
2-7-6 تبلیغات 21
2-7-7 پیشبرد فروش 22
2-7-8 روابط عمومی 22
2-7-9 نیروی فروش 22
2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22
2-8 پیشینه داخلی 23
2-9 پیشینه خارجی 24
2-10 تعریف واژگان 26

منابع و مآخذ

فهرست جداول
جدول 2-1 انواع وفاداری 15

فهرست اشکال 
شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9
شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

پرسشنامه بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

پرسشنامه بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک پرسشنامه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) پرسشنامه…

مدیریت شهری و ساختار آن در ایران

مدیریت شهری و ساختار آن در ایران ساختار مدیریت شهری در ایران بررسی ساختار مدیریت شهری در ایران ساختار مدیریت شهری ایران مقاله مدیریت شهری در ایران مقاله لزوم تحول مدیریت شهری در ایران تحقیق در مورد مديريت شهري سطوح…

پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع سيستم بازاريابي و انواع مدلهاي بازاريابي

پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع سيستم بازاريابي و انواع مدلهاي بازاريابي پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع سيستم بازاريابي و انواع مدلهاي بازاريابي پاورپوینت فصل…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص توسعه انسانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص توسعه انسانی مبانی نظری شاخص توسعه انسانی دانلود مبانی نظری شاخص توسعه انسانی پیشینه تحقیق شاخص توسعه انسانی ادبیات نظری شاخص توسعه انسانی فصل دوم پایان نامه شاخص توسعه انسانی مبانی نظری و پیشینه…

پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC

پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری ها پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیریت شهری پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارت امتیازی…

مقاله ترجمه شده بررسی قیمت گذاری و هماهنگی در زنجیره تأمین با در نظرگرفتن سرقت برای کالاهای دیجیتال

مقاله ترجمه شده بررسی قیمت گذاری و هماهنگی در زنجیره تأمین با در نظرگرفتن سرقت برای کالاهای دیجیتال کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده درس هماهنگی در زنجیره تامین آماده رشته مهندسی صنایع مقاله…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ادبیات نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری فصل…

پروپوزال توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی اطراف شهرهای بزرگ

پروپوزال توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی اطراف شهرهای بزرگ کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پروپوزال اسکان غیر رسمی پروپوزال سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی پروپوزال توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشینی علل شکلگیری…

پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد رهبری

پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد رهبری کلمات کلیدی : پاورپوینت پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد رهبری پاورپوینت کاربرد رهبری فصل سوم کتاب…

تشخیص کاراکتر با استفاده از شبکه عصبی LVQ

تشخیص کاراکتر با استفاده از شبکه عصبی LVQ شبکه عصبی تشخیص کاراکتر شبکه عصبی LVQ ساختار شبکه های LVQ شبکه های عصبی با الگوی یادگیری نظارت شده تشخیص کاراکتر با استفاده از شبکه عصبی LVQ دانلود مقالات کارشناسی ارشد هوش…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بحرانهای بانكی و تقاضای پول 65 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بحرانهای بانكی و تقاضای پول 65 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بحرانهای بانكی مبانی نظری تقاضای پول پیشینه تحقیق تقاضای پول پیشینه تحقیق بحرانهای بانكی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تقاضای پول مبانی…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هویت فرهنگی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هویت فرهنگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت فرهنگی مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی پیشینه نظری…

پایان نامه سلامت روانی در دانش آموزان

پایان نامه سلامت روانی در دانش آموزان کلمات کلیدی : پایان نامه سلامت روانی پایان نامه روانشناسی سلامت پایان نامه های سلامت روان پایان نامه سلامت روانی در پسران پایان نامه سلامت روانی دانش آموزان پایان نامه سلامت روانی در…

اثرات جهانی شدن بر نظام آموزش و پرورش

اثرات جهانی شدن بر نظام آموزش و پرورش جهانی شدن آموزش وپرورش فنّاوری اطلاعات در آموزش اثرات جهانی شدن بر نظام آموزش و پرورش دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی درسی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله کارشناسی ارشد…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی 41 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی 41 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فناوری رسانه های اجتماعی مبانی نظری فناوری رسانه های اجتماعی پیشینه تحقیق فناوری رسانه های اجتماعی پیشینه داخلی فناوری رسانه های اجتماعی…

مبانی نظری بررسی رابطه نسبت های مالی با نسبت های عملکرد شرکت

مبانی نظری بررسی رابطه نسبت های مالی با نسبت های عملکرد شرکت ارزیابی عملکرد شرکت های بورس معیارهای ارزیابی عملکرد مالی مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت های پذیرفته شده بورس نسبت های مالی شرکت های بورسی بررسی نسبت های متوسط…

پرسشنامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن

پرسشنامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن پرسشنامه مدیریت زمان دانلود پرسشنامه مدیریت زمان پرسشنامه مدیریت زمان کوئین پرسشنامه مدیریت زمان عزیزی مقدم پرسشنامه استاندارد مدیریت زمان پرسشنامه مهارت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی مبانی نظری ساختار سازمانی پیشینه تحقیق ساختار سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی پیشینه پژوهش ساختار سازمانی ادبیات نظری تحقیق ساختار سازمانی دانلود مبانی نظری ساختار سازمانی دانلود پیشینه تحقیق ساختار…

مجازات حبس و عوامل ناکارآمدی آن و دلایل گرایش به مجازات های جایگزین حبس

مجازات حبس و عوامل ناکارآمدی آن و دلایل گرایش به مجازات های جایگزین حبس مجازات حبس مزایا مجازات حبس پایان نامه مجازات حبس عوامل ناکارآمدی مجازات حبس پایان نامه مجازات‌های جایگزین حبس مجازات های جایگزین حبس مجازات های جایگزین حبس…

پرسشنامه بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری

پرسشنامه بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری پرسشنامه مدیریت سرمایه فکری دانلود پرسشنامه سرمایه فکری بونتیس دانلود پرسشنامه سرمایه فکری پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی صنعت بانکداری پرسشنامه تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد…

آموزش و پرورش در بیست سال آینده

آموزش و پرورش در بیست سال آینده آموزش و پرورش آموزش شهروندی چشم انداز بیست ساله راهبردهای جدید در یادگیری دانلود مقاله آموزش و پرورش در بیست سال آینده آیا آموزش زنان بر ساختار خانواده و کنترل جمعیت تأثیر مثبت…

نظریه ها و زمینه های تعارضات زناشویی

نظریه ها و زمینه های تعارضات زناشویی تعارض زناشویی مقاله تعریف تعارض زناشویی اهمیت تعارض زناشویی ارزیابی و درمان تعارض زناشویی زمینه های تعارضات زناشویی نظریه های تعارضات زناشویی تحقیق در مورد تعارضات زناشویی رفتن به سایت اصلی تعارض زناشویی…

فرم کوتاه پرسشنامه مقابله با موقعیت های استرس زا اندلر و پارکر (1990)

فرم کوتاه پرسشنامه مقابله با موقعیت های استرس زا اندلر و پارکر (1990) کلمات کلیدی : آزمون مقابله با موقعیت های استرس زا پرسشنامه مقابله با موقعیت های استرس زا دانلود پرسشنامه مقابله با موقعیت های استرس زا فرم کوتاه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری 26 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری 26 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارزش طول عمر مشتری مبانی نظری ارزش طول عمر مشتری پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری پیشینه داخلی ارزش طول عمر مشتری…

فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان

فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت فصل سوم پایان نامه توانمندسازی کارکنان فصل سوم پایان نامه در مورد مدیریت…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *