مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
مبانی نظری با موضوع مدیریت دانش
دانلود مبانی نظری مدیریت دانش
مبانی نظری مدیریت دانش doc
مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 22

2-1- مقدمه 23

2-2- تعاریف و مبانی نظری  مدیریت دانش 25

2-2-1- تعریف دانش 26

شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32

شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 33

2-2-3- انواع دانش 33

2-2-4- چرخه دانش 37

شکل(2-3) – چرخه دانش 38

2-2-5- تعریف مدیریت دانش: 38

2-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42

جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 43

2-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل  مدیریت دانش 44

جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 45

2-2-7-1- پردازش دانش 47

2-2-7-2- انتقال دانش  48

2-2-8- تسهیم دانش 49

ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52

شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 56

2-2-9- اصول مدیریت دانش 56

2-2-10- مزایای مدیریت دانش 57

2-2-11- مدل های مدیریت دانش 59

2-2-11-1- مدل هیکس  59

شکل (2-5) – مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61

شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67

جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69

جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 71

2-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72

شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 73

2-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 75

2-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 77

2-2-15-2- عوامل سازمانی 78

2-3- مدیریت ارتباط با مشتری 80

2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81

جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 84

2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 86

2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 87

2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 90

2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 90

2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 93

2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 94

2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95

جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 98

2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 100

2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 101

2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 103

2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 105

2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 105

2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 106

2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 109

2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 110

2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113

شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 115

2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116

شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 118

2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 118

2-3-19- مدل های CRM 119

جدول(2-8 )- مدل های CRM 121

2-4-1- مدیریت منابع انسانی 122

2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 126

2-4-3- ساختار سازمانی 127

2-4-3-1- ساختار نظری 128

الف – ساختار مكانیكی 129

ب – ساختار ارگانیكی 129

2-4-3-2- ساختار عملی 129

ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129

ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131

جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 134

2-5- چهارچوب نظری 136

شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 141

2-6- پیشینه تحقیق 141

2-6-1- پژوهش های خارجی 141

جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 144

2-6-2- پژوهش های داخلی 145

 

 

فهرست منابع

 

مبانی نظری تخصیص منابع در رایانش ابری با الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی

مبانی نظری تخصیص منابع در رایانش ابری با الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی تخصیص منابع در ابر تخصیص منابع در محاسبات ابری روش های تخصیص منابع در رایانش ابری مبانی نظری تخصیص منابع در رایانش ابری مبانی نظری انتخاب منابع…

تعادل بخشی قانون انسانی کردن روابط بین الملل

تعادل بخشی قانون انسانی کردن روابط بین الملل اشغال حقوق بشر قانون انسانی کردن روابط بین الملل دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل…

مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA

مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری…

نقش موجودی در زنجیره تامین و ارائه اقدامات بهینه برای کاهش آن

نقش موجودی در زنجیره تامین و ارائه اقدامات بهینه برای کاهش آن نقش موجودی در زنجیره تامین ارائه اقدامات بهینه برای کاهش موجودی در زنجیره تامین عوامل موثر بر میزان موجودی در زنجیره تامین کاهش سطح میزان موجودی زنجیره تامین…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارایی و انواع آن 50 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارایی و انواع آن 50 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کارایی پیشینه تحقیق کارایی فصل دوم پایان نامه کارایی و انواع آن مبانی نظری کارایی و انواع آن پیشینه تحقیق کارایی و انواع آن…

پرسشنامه بررسی تاثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر روی عملکرد تجاری سازمان ها

پرسشنامه بررسی تاثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر روی عملکرد تجاری سازمان ها پرسشنامه مدیریت کیفیت پرسشنامه عملکرد تجاری پرسشنامه فعالیت های مدیریت کیفیت پرسشنامه عملکرد تجاری سازمان ها پرسشنامه فعالیت های مدیریت کیفیت دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت کیفیت جامع…

بررسی شرایط اختصاصی انتقال سهام در شرکتهای تعاونی

بررسی شرایط اختصاصی انتقال سهام در شرکتهای تعاونی انتقال حقوق ناشی ازسهم انتقال اختیاری و قهری سهام جنبه های مادی و غیرمادی سهم ماهیت حقوقی انتقال سهم شرایط اختصاصی انتقال سهام در شركت ‏های تعاونی دانلود تخقیق انتقال سهام انتقال…

بررسی اثر اصل حاکمیت اراده در انتقال اعضا بدن در حقوق ایران

بررسی اثر اصل حاکمیت اراده در انتقال اعضا بدن در حقوق ایران معامله اعضای بدن انتقال اعضا بدن در حقوق ایران تحقیق در مورد معامله اعضای بدن معامله اعضاء بدن انسان در حقوق ايران معامله اعضا بدن در عرصه مقررات…

تشریح ماهیت راهبردهای یادگیری فراشناختی و بررسی انواع آن

تشریح ماهیت راهبردهای یادگیری فراشناختی و بررسی انواع آن کلمات کلیدی : انواع راهبردهای یادگیری راهبردهای فراشناختی در یادگیری پایان نامه راهبردهای یادگیری فراشناختی راهبردهای فراشناختی یادگیری عبارت اند از راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) تعریف راهبردهای یادگیری فراشناختی بررسی…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه در مورد عزت نفس

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه در مورد عزت نفس کلمات کلیدی : مبانی نظری عزت نفس ادبیات نظری عزت نفس پیشینه نظری عزت نفس پیشینه تحقیق عزت نفس پیشینه پژوهش عزت نفس پیشینه خارجی عزت نفس چارچوب نظری…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی سهام

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی سهام کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقدشوندگی سهام مبانی نظری نقدشوندگی سهام پیشینه تحقیق نقدشوندگی سهام پیشینه داخلی نقدشوندگی سهام پیشینه خارجی نقدشوندگی سهام پیشینه پژوهش نقدشوندگی سهام پیشینه نظری نقدشوندگی سهام…

پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک

پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک پرسشنامه بانکداری الکترونیک پرسشنامه پذیرش بانکداری الکترونیک دانلود پرسشنامه بانکداری الکترونیک دانلود پرسشنامه پذیرش بانکداری الکترونیک پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه شناسایی عوامل…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری استقرار مدیریت دانش پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش ادبیات نظری استقرار مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

ارزیابی روش‌های بهبود اتصالات فولادی موجود برای پیشرفت عملكرد ارتعاشی

ارزیابی روش‌های بهبود اتصالات فولادی موجود برای پیشرفت عملكرد ارتعاشی بارگذاری اتصالات فولادی عملكرد ارتعاشی ارزیابی روش‌های بهبود اتصالات فولادی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک رفتن…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تغییر حسابرس

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تغییر حسابرس مبانی نظری تغییر حسابرس پیشینه تغییر حسابرس مبانی نظری و پیشینه پژوهش تغییر حسابرس پیشینه تحقیق تغییر حسابرس فصل دوم پایان نامه تغییر حسابرس دانلود مبانی نظری تغییر حسابرس دانلود پیشینه پژوهش تغییر…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلال بدشکلی بدن

ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلال بدشکلی بدن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال بدشکلی بدن مبانی نظری اختلال بدشکلی بدن پیشینه تحقیق اختلال بدشکلی بدن پیشینه داخلی اختلال بدشکلی بدن پیشینه خارجی اختلال بدشکلی بدن پیشینه پژوهش…

مقایسه ای بین عملكرد كامپیوتر پایه ای به نام "شریف" و كامپیوترهای پیشنهادی در كتاب معماری سیستمهای كامپیوتری (م. سوریس مانو)

مقایسه ای بین عملكرد كامپیوتر پایه ای به نام "شریف" و كامپیوترهای پیشنهادی در كتاب معماری سیستمهای كامپیوتری (م. سوریس مانو) عملكرد كامپیوتر پایه معماری سیستمهای كامپیوتری سازمان داخلی یك سیستم دیجیتال مقایسه ای بین عملكرد كامپیوتر پایه ای به…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 40 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی 40 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق در مورد فرهنگ سازمانی فصل دوم پایان نامه فرهنگ سازمانی مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی پیشینه داخلی فرهنگ سازمانی پیشینه خارجی فرهنگ سازمانی…

گزارش کار آموزی رشته کامپیوتر با عنوان شبکه و نگهداری از سخت افزار سیستم

گزارش کار آموزی رشته کامپیوتر با عنوان شبکه و نگهداری از سخت افزار سیستم هدف از برپاسازی شبکه چیست ؟ برای طراحی یک شبکه باید از کجا شروع کرد؟ مدلهای شبکه توپولوژی شبکه نگهداری از سخت افزار سیستم دانلود گزارش…

معرفی معاونت نیروی انسانی سازمان ناجا با عنوان سازمان الف

معرفی معاونت نیروی انسانی سازمان ناجا با عنوان سازمان الف آشنایی با سازمان الف دانلود تحقیق معرفی سازمان الف سازمان سازمان الف مأموریت و چشم انداز سازمان الف بیانیه رسالت حوزه منابع انسانی ناجا سازمان الف ررسی های جمعیت شناسی…

پاورپوینت شیوه‌های تأمین مالی در ایران

پاورپوینت شیوه‌های تأمین مالی در ایران دانلود پاورپوینت شیوه‌های تأمین مالی در ایران انواع روش‌های تأمین مالی روش های تأمین مالی خارجی فاینانس یوزانس خطوط اعتباری وام های بین المللی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی سرمایه‌گذاری غیرمستقیم خارجی صکوک دلایل برتری سكه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تکنولوژی Cloud ERP

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تکنولوژی Cloud ERP مبانی نظری تکنولوژی Cloud ERP دانلود مبانی نظری تکنولوژی Cloud ERP پیشینه تحقیق تکنولوژی Cloud ERP ادبیات نظری تکنولوژی Cloud ERP فصل دوم پایان نامه تکنولوژی Cloud ERP مبانی نظری و پیشینه…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 73 صفحه آپدیت شده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 73 صفحه آپدیت شده کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری مبانی نظری تبلیغات تجاری پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری پیشینه داخلی تبلیغات تجاری پیشینه خارجی تبلیغات تجاری پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد متوازن 93 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد متوازن 93 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد متوازن پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد متوازن دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد متوازن پیشینه تحقیق ارزیابی…

پایان نامه رشته ریاضی با عنوان نظریه میدان (هیئت)

پایان نامه رشته ریاضی با عنوان نظریه میدان (هیئت) نظریه میدان توسیع میدان‌ها میدان‌های تجزیه میدان‌های متناهی دانلود پایان نامه رشته ریاضی با عنوان نظریه میدان (هیئت) سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *