عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

برند تجاری
ارزش ویژه برند
استراتژی های رقابتی
سیستم بازاریابی و فروش
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
دانلود پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی
دانلود پایان نامه مدیریت

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

مطالعه موردی:لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate

*همراه با پرسشنامه

 

 

بیان مسئله

موفقیت یک سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی که سازمان برای خودش قرار می دهد، تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمان های بازرگانی، سود یک هدف مهم است و می تواند ترکیبی از نتایج مالی کوتاه مدت افزایش منابع یا جریان نقدی و افزایش ارزش ویژه ی برند باشد.افزایش در ارزش ویژه ی برند معادل یک دارایی هست که توسط عادات مشتریان و نگرش-های آن ها به برندشان داده می شود. در این نوشته سعی شده است، ابعاد این مفهوم، دیدگاه های مختلف نسبت به آن و بازاریابی آن هرچند مختصر توضیح داده شود. (پیک شیوا، دی 1386)

 

مفاهیمی نظیر استراتژی های کلی، روش های قیمت گذاری، توزیع، توسعه تبلیغات و تقسیم-بندی در بازار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. فاکتورهایی مانند نفوذ در بازار، سود، بودجه، بررسی اقتصادی، سرمایه گذاری های کلان، فعالیت های دولتی، تغییرات آماری، پدید آمدن تسهیلات تکنولوژیک و گرایشات فرهنگی در بازاریابی لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

به منظور تبیین خط مشی کلی بازاریابی می بایست همواره دو نکته اساسی را درنظر داشت:

1. چگونه می توانید در عرصه رقابت ها، تجارت مقرون به صرفه ای داشته باشید.

2. چگونه می توانید از برنامه های معین شده روزانه حمایت کرده و آن ها را اجرا نمایید.

 

این روزها به دلیل بوجودآمدن رقابت های بسیار شدید و تنگاتنگ، تعیین یک نوع استراتژی کلی از ملزومات کار  به شمار می رود. شما با این کار می توانید توان برابری محصولات خود را با سایر کالاها تضمین کنید؛ برای پی ریزی این استراتژی باید اسلوب مشخصی را به کار گیرید تا بتوانید آن را به طور روزانه در برنامه کاری خود به مرحله اجرا درآورید. اگر تکنیک انتخابی شما توسط منبع موثقی از کارشناسان متبحر پی ریزی نشده باشد، ارزش چندانی نداشته و کاربردی نخواهد بود.در روند ایجاد یک طرح کاربردی در عرصه تجارت باید عوامل بیشماری را درنظر گرفته و مورد بررسی قرار دهید. البته در میان کلیه این عوامل، فاکتورهایی هستند که از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند. باید توجه داشت که تعیین هرگونه خط مشی کلی نیازمند ملاحظات مخصوص به خود می باشد. لازم نیست «همه » ی عوامل مهم را در تبیین خط مشی های کلی، دخیل کنیم. اگر کمی بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که در اکثر استراتژی ها نقاط اشتراکی به چشم می خورد. در این قسمت نگاهی به چند نمونه از مهم ترین فاکتورهای قابل بررسی خواهیم داشت.

 

برای تعیین استراتژی کلی، ابتدا باید اهداف کلی سرمایه گذاری و تشکیلات اقتصادی خود را معین کنید. به طور کلی این مطلب در یکی از چهار گزینه زیر تعریف می شود:

اگر بازار نیاز مبرمی به کالای ارائه شده شما داشته باشد و کالا با بهره گیری از بهترین کیفیت عرضه شود، باید سرمایه گذاری کلانی روی آن انجام دهید تا ارائه خدمات به بهترین نحو انجام پذیرد.اگر بازار نیاز مبرمی به کالای شما داشته باشد، اما کالا از کیفیت چندان مطلوب برخوردار نباشد، باید سعی کنید که به هر نحوی که شده کیفیت کالا را بهبود بخشیده و این مقوله را در رأس اولویت های تجاری اولویت لوکس خودرو قرار دهید.اگر بازار نیاز چندانی به کالای شما نداشته باشد، اما در عین حال محصولات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند باید بازاریابی کنید تا بتوانید میزان تقاضا را بالا برده و میزان سود خود را افزایش دهید.

 

پس از اینکه توانستید بهترین راه کسب سود را انتخاب کنید، قدم بعدی این است که روشی را برای چگونگی «عرضه» انتخاب کنید؛ بیشتر باید به دنبال روشی باشید که در بازار عمومیت بیشتری داشته باشد، به این معنا که باید از استراتژی های کلی و عمومی پیروی کنید. (این نوع استراتژی ها برای نخستین بار توسط «مایکل پورتر» در کتاب معروفش با نام «مزایای رقابت» بیان شد).

 

 

کلمات کلیدی:

برند تجاری

ارزش ویژه برند

استراتژی های رقابتی

سیستم بازاریابی و فروش

 

 

 اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق

استراتژی  مدیریت قیمت ها بر این اصل استوار است که شما می توانید خدمات و یا کالاهایی با کیفیت بالا را تولید کرده و آنها را با قیمتی پایین تر از قیمت رقبا به فروش برسانید. این قیمت های پایین به تدریج به شما سود می رسانند چراکه میزان تقاضا بالا می رود و فروش افزایش پیدا می-کند. برخی از فاکتورهایی که باید در مقوله مدیریت نرخ ها به آن توجه داشت، این است که خدمات و محصولات باید همچنان در دسترس بوده و قابل استفاده باشند، سرمایه در چرخه کار باشد، توانایی و مهارت کارکنان در تولید بالا باشد، نیروی انسانی به خوبی مدیریت شود، هدف از تولید محصول تسهیل در ساخت و مصرف آن باشد، توزیع با قیمت پایین انجام شود. (کاتلر فلیپ و گری آرمسترانگ، 1386)

 

استراتژی ایجاد تمایز به معنای تولید کالا و یا خدماتی است که به خودی خود منحصر بفرد هستند و همانند آن تاکنون در بازار یافت نشده است. برای جلوه دادن بیشتر کار می توانید به مارک های جدید، تکنولوژی اختصاصی، ویژگی های استثنایی، خدمات ممتاز، شبکه قوی توزیع، و یا سایر مواردی که در صنعت شما بی همتا هستند، اشاره کنید. این بی همتایی نهایتاً باید شما را به سودی بیش از هزینه صرف ساخت محصولات کارخانه ای برساند. از دیگر شرایطی که برای حمایت از استراتژی ایجاد تفاوت (تمایز) باید ذکر کرد، می توان به موارد مقابل اشاره کرد: قابلیت های بالای بازاریابی، بررسی فنی و موثر محصولات، داشتن پرسنل خلاق، برخورداری از توانایی انجام مطالعه و تحقیق و برخورداری از اعتبار بالا.

 

استراتژی متمرکز یکی از دشوارترین و از نظر تکنیکی یکی از پیشرفته ترین استراتژی های کلی و عمومی به شمار رود، و هدایت ورهبری آن نسبت به استراتژی ایجاد تمایز و مدیریت قیمت ها دشوارتر است. این نوع استراتژی برای هدف گیری یک بخش «متمرکز» درنظر گرفته شده است و معمولاً زمانی به کار گرفته می شود که استعمال استراتژی مدیریت قیمت ها و ایجاد تفاوت در بازار، مقرون به صرفه نباشد. این تکنیک معمولاً برپایه تحت پوشش قرار دادن هدفی خاص، آن هم به طور استثنایی و متفاوت (و نه مثل همیشه) می باشد تا به موجب آن توان رقابت را از دیگران بگیرد و به اصطلاح آنها را خلع سلاح نمایید. در این شیوه اغلب خورده پاهای موجود در بازار سرمایه هدف قرار می گیرند و از آنجایی که این نوع تولیدکنندگان، کوچک هستند و توان رقابت شدید را ندارندبه سرعت از پا درمی آیندو در نتیجه شما در کوتاه مدت صاحب سود فراوانی می-شوید و این اهمیت ما را بر آن داشت تا پژوهش را به عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate اختصاص دهیم. (همان)

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول مقدمه 8

چکیده 9

واژگان کلیدی 9

مقدمه 10

1- بیان مسئله 12

2- اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق 14

سؤال تحقیق: 16

هدف تحقیق: 16

فرضیه های تحقیق: 17

قلمرو تحقیق: 17

قلمرو موضوعی: 17

قلمرو زمانی: 18

قلمرو مکانی: 18

3- منابع و ابزارهای پژوهش: 18

4-  مفاهیم و واژگان اختصاصی 19

برند چیست؟ 19

 

فصل دوم كلیات پژوهش 20

مقدمه 21

نگرش از برون به درون سازمان 24

مفاهیم مرتبط با برند 25

ارزش ویژه برند (Brand Equity): 25

مدیریت استراتژیک برند (Brand Strategic Management): 26

تصویر برند (Brand Image) 26

آگاهی از برند (Brand Awareness) 27

تداعیهای برند (Brand Associations) 27

نمودار سازمانی در خصوص بخش مدیریت برند 27

1- مدیر برند (The Brand Managere) 28

2- مدیر ارزش برند (The Brand Equity Manager) 28

3- مدیر دامنه برند (The Domain Brand Manager) 28

4- مدیر برند در سطح جهانی (The Global Brand Manager) 29

5- مدیر ارشد اجرایی CEO 29

6- مدافع برند (The Brand Champion) 29

7- مدیر طبقه (The Category Manager) 30

8- کمیته برند (The Brand Committee) 30

9- هماهنگ کننده ارتباطات (The Communication Coordinator) 30

2-1- سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها: 30

2-2- اصول و استراتژیهای نوین در بازاریابی تجاری: 33

2-3- قومشناسی مشتریان: 50

متدولوژی: 51

کاربردهای قومشناسی مشتریان: 52

2-4- بازاریابی ویروسی چیست؟ 52

2-5- اشتباه فاحش در بازاریابی 55

2-6- مدیریت برند و خوشنامی قدرتمندی نام تجاری: 58

تشریح نام تجاری: 60

تبیین نام تجاری از دیدگاههای مختلف 62

1) دکارت و کاربرد برهان ریاضی در مدیریت نامهای تجاری: 63

2) روسو و اهمیت عواطف و احساسات: 64

نیچه و خلق ارزشها 65

آکر (ارزش ویژه نام تجاری) 66

3) کلر (ارزش ویژه نام تجاری برمبنای مشتری) 67

1. نظریه مصرف تظاهری: 67

2. مدل بی.اِی.وی 68

اهمیت نام تجاری: 71

2-7- عوامل مؤثر بر توانمندیهای نام تجاری: 74

الف) وفاداری نام تجاری 74

ب) ارزشهای مشتریپسند 75

مزایای نام و نشان تجاری 77

جایگاه یابی نام و نشان تجاری 78

تعریف ایجاد نام و نشان تجاری 78

اصول ایجاد نام و نشان تجاری 79

ارکان ایجاد نام و نشان تجاری: 81

برندسازی الکترونیک: 83

مراحل ایجاد نام و نشان تجاری اینترنتی: 83

مرحله یک: تعریف نام و نشان تجاری 83

مرحله دو: تعیین آیندهای مطلوب برای نام و نشان تجاری 84

مرحله سه: ایجاد استراتژی نام و نشان تجاری 85

مرحله چهار: شناسایی مراحل فعالیت نام و نشان تجاری 87

مرحله پنج: قدرت نفوذ جنبههای منحصر بفرد اینترنت 87

مرحله شش: پایش، ارزیابی و تطبیق 88

ارکان ایجاد نام و نشان تجاری اینترنتی: 88

رکن اول: درک مشتریان 88

رکن دوم: ارتباطات بازاریابی 90

رکن چهارم: محتوا 92

3- یکپارچگی ارکان: 94

2-8- عوامل مؤثر بر برند: 96

موفقیت برند: 97

ارزش افزوده برند: 98

برندسازی: 98

مدیریت برند: 99

3- چگونگی ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری یک برند: 101

4- ایجاد نام و نشان تجاری اخلاقی: 102

5- اهداف سوال برانگیز نامسازی 104

مدیریت نام تجاری برند: 106

2-8- آسیب پذیری نام و نشان تجاری 107

تصاویر چندگانه نام و نشان تجاری 107

نقص در مدلهای مربوط به نام و نشان تجاری 108

ماتریس استراتژیهای نام تجاری 109

نامسازی اخلاقی و اعتبار شرکت 111

نامسازی و مسئولیت اجتماعی شرکت 112

ارزش ویژه نام و نشان 113

2-9- عوامل ویژه موثر بر نام و نشان تجاری 114

ـ توجه مشتریان به اخلاقیات نام و نشان 114

تأثیر بازاریابی خدمات بر نام و نشان تجاری شرکتهای تولیدی: 116

2-10- نقش خدمات در کسب مزیت رقابتی 118

استراتژیهای ارائه خدمات 121

توانایی ضعیف در ارائه خدمات به مشتری: 122

استراتژی خلق ارزش با همکاری مشتریان برای حداکثر کردن ثروت سهامداران: 125

تعالی در اجرای خدمات (افراد و فرآیندها): 130

استراتژی برنامهریزی بهبود خدمات: 131

2-11- استانداردسازی و ارزیابی برندهای مختلف: 137

2-12- ویژگیهای بازارهای خدمات: 149

2-13- نتیجه گیری 152

 

فصل سوم روش تحقیق 154

1-3- مقدمه 155

3-2- روش تحقیق 155

3-3- جامعه آماری 157

3-4- نمونه آماری 157

3-5- تعیین حجم نمونه 158

3-6- روش نمونه گیری 158

3-7- روشهای جمع آوری دادهها 158

3-8- تجزیه و تحلیل 159

 

فصل چهارم  تجزیه و تحلیل دادهها 160

4-1- نتیجه گیری 169

الف) نتیجه گیری براساس مشخصهای فردی افراد نمونه: 169

ب) نتیجه گیری براساس فرضیات تحقیق: 169

4-2- پیشنهادات 170

4-3- پرسشنامه 171

منابع 175

 

 

 

 

 

پاورپوینت نقاط مرجع استراتژیک

پاورپوینت نقاط مرجع استراتژیک پاورپوینت نقاط مرجع استراتژیک نقاط مرجع استراتژیک تحقیق نقاط مرجع استراتژیک مقاله نقاط مرجع استراتژیک پاورپوینت بررسی نقاط مرجع استراتژیک پاورپوینت مفهوم نقاط مرجع استراتژیک پایان نامه نقاط مرجع استراتژیک رفتن به سایت اصلی عنوان: پاورپوینت…

پاورپوینت جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی

پاورپوینت جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی پاورپوینت جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی مقرنس کاری در معماری ایرانی مقرنس کاری ایرانی وجه تسمیه و معنی لغوی مقرنس انواع مقرنس اشکال و تعاریف مقرنس…

پایان نامه سیستم های مانیتورینگ و اسکادا

پایان نامه سیستم های مانیتورینگ و اسکادا کلمات کلیدی : سیستم های مانیتورینگ و اسکادا رفتن به سایت اصلی پایان نامه سیستم های مانیتورینگ و اسکادا به تعداد 155 صفحه pdf فهرست : مانیتورینگ و اتوماسیون صنعتی شبکه های صنعتی سیستم…

دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی رهبری

دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی رهبری کلمات کلیدی : پایان نامه خودکارآمدی دانلود پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه خودکارآمدی رهبری پایان نامه در مورد خودکارآمدی رهبری پایان نامه در مورد خودکارآمدی مربیان ورزشی دانلود پایان نامه خودکارآمدی مربیان ورزشی…

توازن بار در ابرهای محاسباتی

توازن بار در ابرهای محاسباتی فرآیند توازن بار در رایانش ابری مقایسه روشهای توازن بار در رایانش ابری الگوریتمها و روشهای توازن بار رایانش ابری مقاله دانلود مقاله در مورد رایانش ابری مقالات فارسی رایانش ابری مقاله رایانش ابری doc…

فرآیند چاپ و دسته بندی محصولات و مواد اولیه در روش Offset

فرآیند چاپ و دسته بندی محصولات و مواد اولیه در روش Offset دانلود پایان نامه چاپ افست فرآیند چاپ و دسته بندی محصولات و مواد اولیه در روش Offset جریان کاری محصولات چاپی در روش Offset روش چاپ،تقسیم‌بندی محصولات چاپی…

معماری و اجزای گرید شرح معماری لایه ای گرید

معماری و اجزای گرید شرح معماری لایه ای گرید معماری و اجزای گرید مدیریت گرید به صورت توزیع شده مٶلفه های نرم افزاری اصلی گرید دانلود مقاله معماری و اجزای گرید شرح معماری لایه ای گرید سیستم همکاری در فروش…

مبانی نظری شهر الکترونیک

مبانی نظری شهر الکترونیک مبانی نظری در مورد شهر الکترونیک دانلود مبانی نظری شهر الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق شهر الکترونیک پیشینه تحقیق شهر الکترونیک ادبیات نظری شهر الکترونیک فصل دوم پایان نامه شهر الکترونیک ادبیات و مبانی نظری شهر الکترونیک…

مسوولیت بدون تقصیر دولت و جایگاه آن در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران

مسوولیت بدون تقصیر دولت و جایگاه آن در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران مسوولیت حقوق عمومی مسوولیت بدون تقصیردولت مفهوم مسوولیت بدون تقصیر دانلود مقالات رشته حقوق جایگاه مسوولیت بدون تقصیر دولت در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران دانلود مقالات…

پاورپوینت پرورش کارکنان در سازمانها

پاورپوینت پرورش کارکنان در سازمانها پاورپوینت پرورش کارکنان در سازمانها پرورش کارکنان در سازمانها مراحل پرورش نيروي كار موفق اهميت هدف سؤال‌ اصلي‌ در هدفگذاري‌ تعريف هدف دلایل کوتاهی در تعیین و تنظیم اهداف انواع هدف ويژگي هاي هدف گذاري…

پایان نامه درباره سلامت روانی

پایان نامه درباره سلامت روانی کلمات کلیدی : پایان نامه سلامت روان پایان نامه سلامت روانی پایان نامه سلامت روان سالمندان پایان نامه سلامت روان دانشجویان پایان نامه سلامت روان کودکان پایان نامه روانشناسی سلامت پایان نامه های سلامت روان…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب امتحان 39 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب امتحان 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اضطراب امتحان مبانی نظری اضطراب امتحان پیشینه تحقیق اضطراب امتحان پیشینه داخلی اضطراب امتحان پیشینه خارجی اضطراب امتحان پیشینه پژوهش اضطراب امتحان پیشینه نظری…

بررسی شرایط وضعیت شهر و دولت الکترونیکی در ایران و شهرهای آن با تاکید بر اثرات شهر الکترونیک بر مدیرت شهری

بررسی شرایط وضعیت شهر و دولت الکترونیکی در ایران و شهرهای آن با تاکید بر اثرات شهر الکترونیک بر مدیرت شهری تاریخچه دولت الکترونیک در ایران تحقیق در مورد دولت الکترونیک پایان نامه شهر الکترونیک شاخصهاي ارزيابي شهر الکترونيک پایان…

قوانین موجود در برابر گرفتن آزادی از کودکان در حقوق ایران و مقایسه آن با قوانین بین المللی

قوانین موجود در برابر گرفتن آزادی از کودکان در حقوق ایران و مقایسه آن با قوانین بین المللی سن مسئولیت كیفری سلب آزادی قرار بازداشت موقت‌ كانون اصلاح و تربیت مفهوم لغوی طفل ضوابط بین المللی ناظر به سلب آزادی…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس دانش آموزان

ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس دانش آموزان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عزت نفس دانش آموزان مبانی نظری عزت نفس دانش آموزان پیشینه تحقیق عزت نفس دانش آموزان پیشینه داخلی عزت نفس دانش آموزان پیشینه خارجی…

بررسی ویژگی سنگها و رسوبات از نگاه زمین ریخت شناسی و تاثیر آن در توسعه شهری

بررسی ویژگی سنگها و رسوبات از نگاه زمین ریخت شناسی و تاثیر آن در توسعه شهری توسعه شهری مخاطرات ژئومورفولوژیکی مخاطره شناسی توسعه شهری خصوصیات رسوبی حوزه بجنورد خصوصیات سنگ شناسی حوزه بجنورد قابلیت های سنگها ورسوبات درمخاطره شناسی توسعه…

پرورش قارچ خوراكی

پرورش قارچ خوراكی قارچ خوراكی طرز کاشت اسپون اهمیت قارچ در رژیم غذایی شرایط برای پرورش و رشد قارچ دانلود مقاله پرورش قارچ خوراكی بیماریهای اِسپان قارچ خوراکی تهیه بستر برای پرورش قارچ سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در…

پروپوزال ارزیابی تطبیقی بستر زیر ساخت های دستگاه های اجرایی برای استقرار مدیریت دانش

پروپوزال ارزیابی تطبیقی بستر زیر ساخت های دستگاه های اجرایی برای استقرار مدیریت دانش مدیریت دانش زیرساخت های مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان پروپوزال زیرساختهای مورد نیاز پیاده سازی مدیریت دانش هدف از پیاده سازی مدیریت دانش…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی 29 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی 29 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی روانشناختی مبانی نظری ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه تحقیق ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه داخلی ذهن آگاهی روانشناختی پیشینه خارجی ذهن آگاهی روانشناختی…

تجزیه و تحلیل تقویت كننده های فیبرنوری

تجزیه و تحلیل تقویت كننده های فیبرنوری فیبرنوری مخابرات نوری دانلود مقاله تقویت كننده های فیبرنوری دانلود مقاله تجزیه و تحلیل تقویت كننده های فیبرنوری دانلود مقالات رشته مخابرات دانلود مقالات مخابرات رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مخابرات…

مبانی شبکه های عصبی مصنوعی ساختارها، الگوریتم ها و کاربردها

مبانی شبکه های عصبی مصنوعی ساختارها، الگوریتم ها و کاربردها شبکه های عصبی مصنوعی شبكه هاي عصبي مصنوعي چيست پایان نامه شبکه های عصبی مصنوعی doc پایان نامه شبکه های عصبی مصنوعی دانلود پایان نامه شبکه های عصبی مصنوعی پایان…

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی مبانی نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی…

پرسشنامه رابطه سبک های مدیریت و کارایی کارکنان

پرسشنامه رابطه سبک های مدیریت و کارایی کارکنان پرسشنامه سبک های مدیریت پرسشنامه سبک مدیریت دانلود پرسشنامه سبک های مدیریت پرسشنامه سبک رهبری مدیران پرسشنامه سنجش کارایی کارکنان دانلود پرسشنامه کارایی کارکنان پرسشنامه کارایی سازمان پرسشنامه استاندارد کارایی کارکنان پرسشنامه…

بررسی قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف در اسناد بین المللی و حقوق ایران

بررسی قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف در اسناد بین المللی و حقوق ایران منع محاکمه مجدد قاعده منع رسیدگی مجدد قاعده منع مجازات مضاعف منع محاکمه مجدد پایان نامه قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف تحولات قاعده منع محاکمه…

پاورپوینت سيستمهاي هزينه يابي و هزينه يابي بر مبناي فعاليت

پاورپوینت سيستمهاي هزينه يابي و هزينه يابي بر مبناي فعاليت کلمات کلیدی : پاورپوینت سيستمهاي هزينه يابي وهزينه يابي بر مبناي فعاليت تحقیق سيستمهاي هزينه يابي وهزينه يابي بر مبناي فعاليت روش شش مرحله اي هزینه یابی سفارش کار تفاوت…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *