بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی

فرهنگ سازمانی در شرکت مخابرات
مدیریت مشارکتی در شرکت مخابرات
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی
رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در شرکت مخابرات
مولفه های فرهنگ سازمانی
استقرار مدیریت مشاركتی در سازمان
بررسی استقرار مدیریت مشاركتی در شرکت مخابرات

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی

(مطالعه موردی:شرکت مخابرات ایران)

 

*هدیه:ضمیمه شدن پرسشنامه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی

         :ضمیمه شدن تجزیه و تحلیل های کامپیوتری

 

 

چکیده

مدیریت مشاركتی که یکی ازراههای بهبود بخشیدن به شرایط بقاء سازمان است،زمانی بطور موفقیت آمیز در سازمان اجراء می گردد که از قبل زمینه فرهنگی مناسب با این نظام بستر سازی شده باشد . چرا که هدایت نمودن مشاركت  موجود سازمان یک امر مردمی است وبه طور کامل مربوط به منابع انسانی می گردد و تابعی از فرهنگ کارکنان سازمان می باشد .لذا سازمانها باید برای اجرای موفق مدیریت مشاركتی ، فرهنگ متناسب با آن را ایجاد نموده و بر اساس آن عمل نمایند.

 

جامعه آماری این پژوهش شامل كلیه کارکنان رده های تخصصی ومدیریتی در منطقه 3 شركت مخابرات به تعداد 600 نفر می باشد. برای گردآوری داده ها در این پژ وهش از پرسشنامه محقق ساخته ( پرسشنامه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی ) دارای پایایی 805/0 استفاده شده است .پاسخ دهندگان وضعیت فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت مشاركتی در منطقه 3 شركت مخابرات را متوسط ارزیابی کرده اند.  و نتایج تحقیق حاکی ازآن است که بین فرهنگ سازمانی و مولفه های آن شامل حمایت مدیران، تعلق سازمانی،سازش با پدیده تعارض وسبک رهبری با استقرار مدیریت مشاركتی در منطقه 3 شركت مخابرات رابطه مثبت معناداری وجود داشته و خلاقیت فردی با استقرار مدیریت مشاركتی در منطقه 3 شركت مخابرات رابطه معناداری وجود ندارد.

 

 

واژگان کلیدی:

حمایت مدیران

تعلق سازمانی

خلاقیت فردی

سبک رهبری

فرهنگ سازمانی

مدیریت مشارکتی

سازش با پدیده تعارض 

 

 

 

مقدمه

در سال های اخیر اکثرمحققان در پی شناخت دلایل موفقیت و شکست منسجم ترین شکل اجتماعات بشری ، یعنی سازمان ها هستند و در اینجا تاثیر فرهنگ سازمانی بر روی نقش های مدیریتی ، ازجمله نقش تصمیم گیری و مشارکت دادن کارکنان قابل توجه است . موفقیت های چشمگیر سازمان هایی با حداقل امکانات مادی از یک سو و شکست سازمان هایی با بهترین توانایی های مادی از سوی دیگر ، بیانگر تصمیم گیری های نامناسب و مناسب و وجود فرهنگ های سازمانی قوی و ضعیف در سازمان می باشد .در یک سازمان ، مدیران ، تصمیم گیرنده هستند و کیفیت این تصمیمات ، تعیین کننده موفقیت سازمان درجهت رسیدن به اهداف سازمانی میباشد و هر مدیر سبک و سبک های خاصی را بنای اتخاذ تصمیم های خود قرار می دهد که یکی از این سبک ها ، مشارکت کارکنان و اختیار دادن به آنها در تصمیم گیری است که از فرهنگ سازمانی تاثیر می پذیرد . در واقع سطح مشارکت کارکنان در عین تاثیرگذاری بر اثر بخشی سازمان ، خود از عوامل مختلفی چون فرهنگ سازمانی حاکم بر سازمان تاثیر می پذیرد . 

 

از انجا که محیط در حال تغییر و تحول دائمی است ، سازمان نیز برای ادامه حیات می باید به طور مداوم خود را منطبق و هماهنگ با تغییرات محیطی نماید . بنابراین سازمان درگیر تلاشی مستمر است که هر چه بیشتر و بهتر خود را با محیط و شرایط هماهنگ نماید و این امر نیاز به مشارکت و درگیر کردن کارمندان دارد و مشارکت موثر نیز از پیامدهای یک فرهنگ قوی و مثبت است . در این فصل ابتدا موضوع تحقیق تعریف شده و سپس به تشریح اهمیت موضوع و هدف تحقیق پرداخته میشود . در ادامه فرضیات اولیه تحقیق مطرح گردیده سپس به تعریف اصطلاحات و واژه ها پرداخته می شود . 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول: کلیات

مقدمه

– بیان مساله

– اهمیت وضرورت تحقیق

– اهداف پژوهش

— اهداف کلی

— اهداف جزئی

– سوالات پژوهش

– فرضیات پژوهش

— فرضیه اصلی

— فرضیات فرعی

– قلمرو تحقیق

– تعاریف عملیاتی واژه های و اصطلاحات

 

فصل دوم : ادبیات پژوهش و پیشینه تحقیق 

بخش اول : فرهنگ سازمانی 

مقدمه

– تعریف فرهنگ

– تعریف سازمان

– حوزه های فرهنگ

– تاریخچه فرهنگ سازمانی

– منشاء و چگونگی شکل گیری فرهنگ سازمان

– اهمیت فرهنگ سازمانی

-پویایی فرهنگ سازمانی

– تعاریف فرهنگ سازمانی

– تقسیم بندی انواع فرهنگ سازمانی

— دسته بندی رابرت کویین و مایکل مک گارت

— فرهنگ غالب و خرده فرهنگ ها  

— خرده فرهنگ های افقی

— خرده فرهنگ های عمودی

— دیدگاه جفری سانن فلد

— انواع فرهنگ سازمانی از طریق شخصیت الگویی

— دیدگاه چارلز هندی

– سطوح (لایه های) فرهنگ سازمانی

– سطوح فرهنگ سازمانی ازدیدگاه ادگار شاین

– مدل پویائی فرهنگی مری جوهچ

-ویژگیهای فرهنگ سازمانی ازدیدگاه نظریه پردازان مدیریت

–ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه رابینز

— ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه آندرو دوبرین

— ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه گرین برگ و بارون

— ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه ادگار شاین

– ابعاد فرهنگ سازمانی

– عوامل موثربرفضای فرهنگی یک سازمان

– الگوهای شناخت و بررسی فرهنگ سازمانی

— الگوی (AGIL) پارسونز

–الگوی ویلیام اوشی

— الگوی لیت وین و استرینگر

— الگوی مبتنی بر هفت S شرکت مشاوره ای مکنزی

— الگوی کرت لوین

— مطالعات هافستد در زمینه فرهنگ سازمانی

— مطالعات لامرز و هیکسن در زمینه فرهنگ سازمانی

— دیدگاه بارون و والترز

— الگوی پیترز و واترمن

– مدیریت فرهنگ سازمانی

– فرایند مدیریت فرهنگ سازمانی

– مولفه های فرهنگ سازمانی

–خلاقیت فردی

— حمایت مدیریت

— تعلق سازمانی

— سازش با پدیده تعارض

— سبک رهبری

 

بخش دوم: مدیریت مشاركتی 

–مشاركت

–مفهوم مشاركت و مدیریت مشاركتی

–سیر تكوین مدیریت مشاركتی

–سابقه اجرایی سیستم مدیریت مشاركتی در ایران

–مبانی فكری مشاركت

–اهداف مدیریت مشاركتی

–انواع مشاركت

–پیش نیازهای مشاركت

— درجات مشاركت

— درجات مشاركت و سلسله مراتب نیازها

— عوامل اقتضایی موثر بر مدیریت مشاركتی

— ویژگی های افراد و سازمان مشاركت جو

— مهارت های لازم برای مدیریت مشاركتی

–فرهنگ مدیریت مشاركتی

— ابعاد مشاركت

–سطوح مسئولیت بخشی در سازمان مشاركتی

— اهرم های ضروری برا ی حركت به سوی مدیریت مشاركتی

— برنامه ها و فنون مدیریت مشاركتی

— مهندسی مجدد سازمان ها و مشاركت            

— الگوی مشاركت فراگیر                                    

— عملکرد مدیریت مشاركتی        

— نقش مدیریت مشاركتی در افزایش اثر بخشی كاركنان

— مزایای مدیریت مشاركتی

— دیدگاههای موافقان و مخالفان مشاركت

— پیش فرضهای نادرست درباره مشاركت كاركنان            

— موانع مشاركت از دیدگاه دانش مدیریت      

— موانع فرهنگی مشاركت                                                           

— موانع مشاركت در بخش دولتی                

— روش های غلبه نمودن بر موانع مشاركتی            

بخش سوم: پیشینه تحقیق

— سابقه تحقیقات و مطالعات انجام شده

— چهارچوب نظری تحقیق

 

فصل سوم : روش تحقیق 

مقدمه 

-روش تحقیق

– چارچوب آماری

-طبقه بندی تحقیقات

– تحقیق میدانی  

– روش تحقیق همبستگی                                                          

– متغیرهای تحقیق  

– روش های جمع آوری اطلاعات

– روش مقیاس بندی

– روایی و پایایی پرسشنامه                               

     – جامعه و نمونه آماری

– روش های نمونه گیری    

-روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه

آمار توصیفی

آمار استنباطی

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

بخش اول : نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری

پیشنهادات

بخش دوم : پیشنهادات برای تحقیقات آتی و محدودیتهای تحقیق

پیشنهادات برای تحقیقات آتی

محدودیت های تحقیق

منابع و مأخذ

 

 

 

فهرست اشكال ، جداول و نمودارها

 

شكل 2-1 : منابع و منشاء فرهنگ سازمانی 16

شكل 2-2 : ابعاد آشكار و پنهان فرهنگ سازمانی     28

شكل 2-3 : سطوح فرهنگی و تعامل آنها         29

شكل 2-4 : مدل پویایی فرهنگی              33

شكل 2-5 : تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملكردو رضایت مندی 48      

  شكل 2-6 : فرآیند مدیریت فرهنگ سازمانی       55

شكل 2-6 : چارچوب كلی پژوهش                     121

جدول 2-1: فرهنگ سازمانی و انواع شخصیت           26

جدول 2-2: مقایسه سه نوع فرهنگ سازمانی متفاوت     45

جدول 2-3: مفهوم مشاركت از دیدگاه های مختلف       66

جدول 2-4: نكات كلیدی در دیدگاه های فكری مشاركت   71

جدول 2-5: مشاركت در ساختارهای پنج گانه مینتزبرگ 83

جدول 2-6: نحوه تاثیر عوامل محیطی بر تصمیم گیری در سازمان 84

جدول 4-1: توزیع فراوانی مربوط به جنسیت افراد     135

جدول 4-2: توزیع فراوانی مربوط به سن افراد     136

جدول 4-3: توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات افراد     137

جدول 4-4: توزیع فراوانی مربوط به میزان سابقه خدمت افراد     138

جدول 4-5: جدول توصیفی جنسیت افراد   140

جدول 4-6: جدول آزمون من ویتنی 141

جدول 4-7: جدول توصیفی سن افراد 142

جدول 4-8: جدول آزمون كروسكال والیس 143

جدول 4-9: جدول توصیفی جنسیت 144

جدول 4-10: جدول آزمون كروسكال والیس 145

جدول 4-11: جدول توصیفی جنسیت 146

جدول 4-12: جدول آزمون كروسكال والیس 147

جدول 4-13: جدول مشخصات آماری متغیرها 148

جدول 4-14: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی 149

جدول 4-15: جدول مشخصات آماری متغیرها 150

جدول 4-16: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان حمایت مدیران و مدیریت مشاركتی   150

جدول 4-17: جدول مشخصات آماری متغیرها 152

جدول 4-18: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان سبك رهبری و مدیریت مشاركتی 152

جدول 4-19: جدول مشخصات آماری متغیرها 153

جدول 4-20: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان تعلق سازمانی و مدیریت مشاركتی 154

جدول 4-21: جدول مشخصات آماری متغیرها   155

جدول 4-22: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان سازش با پدیده تعارض و مدیریت مشاركتی 156

جدول 4-23: جدول مشخصات آماری متغیرها 157

جدول 4-24: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان خلاقیت فردی و مدیریت مشاركتی 157

جدول 4-25: جدول نتایج حاصل از آزمون همبستگی اسپیرمن میان مدیریت مشاركتی و عوامل مرتبط با فرهنگ سازمانی 158

جدول 4-26: جدول آزمون وجود همبستگی خطی 159

جدول 4-27: جدول آزمون رگرسیون چند متغیره 160

جدول 4-28: جدول محاسبه ضریب تشخیص 161

جدول 4-29: جدول میانگین رتبه ها در آزمون فریدمن به منظور بررسی عوامل مرتبط با فرهنگ سازمان 162  

جدول 4-30: جدول معنی دار بودن آزمون فریدمن 162

نمودار 2-1 :نمودار سیر تحول مدیریت مشاركتی              68 

نمودار 2-2 : نمودار درجات مشاركت              77

نمودار 2-3 : نمودار پیوستار درجه مشاركت          78

نمودار 2-4 : نمودار رابطه بین درجات مشاركت و نیازها بر مبنای نظریه رهبری هرسی و بلانچارد 80                         

نمودار 2-5 : نمودار رابطه درجه مشاركت با نیاز غالب  81

نمودار 2-6 : نمودار ابعاد تصمیم گیری سازمانی        88

نمودار 2-7 : نمودار درجات تصمیم گیری مشاركتی    89

نمودار 2-8 : نمودار الگوی مشاركت فراگیر           102 

نمودار 2-9 : نمودار مدل عملكرد مدیریت مشاركتی       104

نمودار 2-10 : نمودار نقش مدیریت مشاركتی در افزایش اثربخشی كاركنان   105

نمودار 2-11 : نمودار ارتباط میان مدیریت مشاركتی و مزایای فردی و سازمانی     109

نمودار 4-1 : نمودار فراوانی بر حسب جمعیت   136

نمودار 4-2 : نمودار فراوانی بر حسب سن 137

نمودار 4-3 : نمودار فراوانی بر حسب سطح تحصیلات   138

نمودار 4-4 : نمودار فراوانی بر حسب میزان سابقه خدمتی   139

نمودار 4-5 : نمودار ضریب همبستگی بین متغیر مستقل و متغیر تابع   159

 

پاورپوینت بازاریابی شبکه ای

پاورپوینت بازاریابی شبکه ای کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی شبکه ای تحقیق بازاریابی شبکه ای بازاریابی شبکه ای بازاریابی شبکه ای چه چیزی نیست؟ بازاریابی شبکه ای چیست ؟ ویژگی اصلی بازاریابی شبکه ای دلایل کارآیی بازاریابی شبکه ای رفع…

طبقه بندی و تشریح کامل اختلال های اضطرابی بر مبنای DSM-5

طبقه بندی و تشریح کامل اختلال های اضطرابی بر مبنای DSM-5 کلمات کلیدی : اختلال های اضطرابی در کودکان انواع اختلال های اضطرابی درمان اختلال های اضطرابی ویژگی های اختلال اضطرابی نظریه های اختلال اضطراب اجتماعی مدل های اختلال اضطراب…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام 32 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهام 32 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بازده سهام پیشینه تحقیق بازده سهام پیشینه داخلی بازده سهام پیشینه خارجی بازده سهام پیشینه پژوهش بازده سهام پیشینه نظری بازده سهام فصل دوم پایان نامه…

پاورپوینت فصل سوم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز تألیف ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني

پاورپوینت فصل سوم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز تألیف ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل سوم کتاب سازمانها: سیستمهای عقلایی، طبیعی و باز ریچارد اسکات ترجمه دکتر حسن ميرزائي اهرنجاني با موضوع…

پروپوزال فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی

پروپوزال فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی چند عملکردی طراحی کردن فضاهای شهری پروپوزال فضاهای چند منظوره شهری پروپوزال طراحی فضاهای چند عملکردی شهری فضاهای چند عملکردی در فضاهای شهری طراحی فضاهای چند عملکردی…

پاورپوینت بررسی اثر افزودن آرد سویا روی خواص رئولوژیک خمیر و ارگانولپتیک نان گندم و بهبود اثرات منفی آن

پاورپوینت بررسی اثر افزودن آرد سویا روی خواص رئولوژیک خمیر و ارگانولپتیک نان گندم و بهبود اثرات منفی آن پاورپوینت بررسی اثر افزودن آرد سویا روی خواص رئولوژیک خمیر و ارگانولپتیک نان گندم و بهبود اثرات منفی آن بررسی اثر…

الگوهای تكامل فرآیند نوآوری تكنولوژیكی و بررسی تاثیر آن در دانشگاه ها

الگوهای تكامل فرآیند نوآوری تكنولوژیكی و بررسی تاثیر آن در دانشگاه ها نوآوری در آموزش عالی ابعاد نوآوری دانشگاهی مدلهای نوآوری دانشگاهی تأثیر نوآوری بر فاكتورهای نظام آموزش پایان نامه نوآوری دانشگاهی دانلود پایان نامه نوآوری دانشگاهی الگوهای تكامل فرآیند…

پرسشنامه افسردگی بک 13سوالی ویرایش دوم

پرسشنامه افسردگی بک 13سوالی ویرایش دوم ابعاد پرسشنامه افسردگی بک اعتبار و پایایی پرسشنامه افسردگی بک تحلیل پرسشنامه افسردگی بک روایی و پایایی پرسشنامه افسردگی بک پرسشنامه افسردگی بک 13سوالی نحوه نمره گذاری پرسشنامه افسردگی بک منبع پرسشنامه افسردگی بک…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشارهای عصبی سازمانی 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشارهای عصبی سازمانی  کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فشارهای عصبی سازمانی مبانی نظری فشارهای عصبی سازمانی پیشینه تحقیق فشارهای عصبی سازمانی پیشینه داخلی فشارهای عصبی سازمانی پیشینه خارجی فشارهای عصبی سازمانی پیشینه پژوهش فشارهای…

روشها و راه حلهای جدید سرمایه گذاری و بهره وری وقف و موقوفات با نگاهی به موانع پیش رو

روشها و راه حلهای جدید سرمایه گذاری و بهره وری وقف و موقوفات با نگاهی به موانع پیش رو موانع فرهنگی بهره وری مطلوب از وقف موانع اجرائی بهره وری مطلوب از وقف چالشهای بهره وری مطلوب از وقف راهکارهای…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی دانلود مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی پیشینه بودجه ریزی عملیاتی ادبیات نظری بودجه ریزی عملیاتی فصل دوم پایان نامه بودجه ریزی عملیاتی مبانی نظری…

پاورپوینت معماری روم

پاورپوینت معماری روم معماری روم مقاله معماری روم تحقیق معماری روم پژوهش معماری روم رفتن به سایت اصلی پر شماری گونه های معماری •گسترش پر شتاب سلطه رو میان باستان باعث گردید که تر تیبی متداول و همه گیر و…

حکم معامله غرری از منظر فقه امامیه و شافعیه

حکم معامله غرری از منظر فقه امامیه و شافعیه غرر معاملات غرر در عقد بیع تاثیر غرر در معاملات غرر و معاملات غرری حکم معاملات غرری مطالعه تطبیقی غرر در معامله مطالعه تطبیقی غرر در معامله در حقوق اسلام بررسی…

مبانی نظری بکارگیری روشهای داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان

مبانی نظری بکارگیری روشهای داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان داده کاوی در مدیریت دانش مشتریان بانک مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی مدیریت دانش مشتریان بانک با تکنیکهای داده‌کاوی مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده‌کاوی مبانی نظری…

بکار گیری مدلهای جدید در سیاست خارجی

بکار گیری مدلهای جدید در سیاست خارجی مدل سیاسی تصمیم گیری مدلهای جدید در سیاست خارجی متغیرهای موثر در سیاست خارجی دانلود مقاله بکار گیری مدلهای جدید در سیاست خارجی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری…

پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه

پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل درمانی غنی سازی روابط پروتکل درمانی غنی سازی روابط زناشویی دانلود…

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد 59 صفحه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد 59 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه داخلی ارزیابی عملکرد پیشینه خارجی ارزیابی عملکرد پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد پیشینه نظری…

پاورپوینت تعارض در گروه و مدیریت آن

پاورپوینت تعارض در گروه و مدیریت آن پاورپوینت تعارض در گروه و مدیریت آن مفهوم تعارض تعاریف تعارض سیر تکاملی اندیشه تعارض دیدگاه سنتی در مورد تعارض دیدگاه روابط انسانی در مورد تعارض دیدگاه تعامل در مورد تعارض نگرش نوين…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی و رویکردهای آن 82 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی و رویکردهای آن 82 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کمال گرایی مبانی نظری کمال گرایی پیشینه تحقیق کمال گرایی پیشینه نظری کمال گرایی پیشینه خارجی کمال گرایی پیشینه داخلی کمال گرایی مبانی…

بررسی تئوریهای مختلف انگیزش و تبیین آن در رفتار سازمانی

بررسی تئوریهای مختلف انگیزش و تبیین آن در رفتار سازمانی تحقیق انگیزش تئوریهای انگیزش تئوریهای مختلف انگیزش تبیین انگیزش در رفتار سازمانی نظریه های فرایندی انگیزش نظریه های محتوایی انگیزش رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته روانشناسی بررسی تئوریهای…

جزوه كنترل در ابزار دقيق

جزوه كنترل در ابزار دقيق جزوه كنترل در ابزار دقيق رفتن به سایت اصلی جزوه كنترل در ابزار دقيق به تعداد 108 صفحه pdf مناسب اساتید و دانشجویان مهندسی   شامل سرفصل های زیر می باشد. تعاریف و کلیات فرآیند…

پاورپوینت اخلاق حرفه ای، اصول و ویژگیهای آن

پاورپوینت اخلاق حرفه ای، اصول و ویژگیهای آن پاورپوینت اخلاق حرفه ای، اصول و ویژگیهای آن اخلاق حرفه ای، اصول و ویژگیهای آن پاورپوینت اخلاق حرفه ای اخلاق سازمانی ظهور انقلاب گونه اخلاق در کنار سازمان چهار اصل راهبردی مسئولیتهای…

انواع تفکر سازنده و بررسی نظریه های آن

انواع تفکر سازنده و بررسی نظریه های آن کلمات کلیدی : انواع تفکر سازنده نظریه های تفکر سازنده تعریف نظری تفکر سازنده تعریف عملیاتی تفکر سازنده تحقیق کامل در مورد تفکر سازنده رفتن به سایت اصلی تفکر سازنده یک متغیر…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری پیشینه پژوهش مدیریت ریسک اعتباری ادبیات نظری تحقیق مدیریت ریسک اعتباری دانلود مبانی نظری…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی مبانی نظری حجاب و بدحجابی پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجاب و بدحجابی پیشینه پژوهش حجاب و بدحجابی ادبیات نظری تحقیق حجاب و بدحجابی دانلود مبانی نظری…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *