ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

جنگ رسانه‌ای علیه ایران
نظام مقابله با جنگ نرم دشمن
عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی
عملیات روانی دشمن علیه جوانان
راهبردهای مقابله با عملیات روانی
ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها
دانلود پایان نامه عملیات روانی
دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

 (بصورت جامع و کامل)

 

قابل استفاده برای رشته های علوم ارتباطات ، جامعه شناسی ، مردم شناسی و علوم سیاسی

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

مقدمه 

در تمامی جوامع بشری جوانان از سرمایه های اصلی و كارآمد كشور به حساب آمده و به عنوان آینده سازان جامعه همواره مورد توجه مسئولان و سردمداران بوده اند. در كشور عزیز اسلامی ایران نیز جوانان برومند اسلام چه در صحنه انقلاب و چه در صحنه های حماسه آفرین 8 سال دفاع مقدس نقش به سزائی را ایفاء نموده و همانند جوانان صدر اسلام، یاری كننده رسول مكرم اسلام بوده و بنای حكومت نبوی را با تلاش و توان جوانی خویش به ثمر رسانده و همواره در كنار حضرات معصومین ثمره وجودی اسلام را حفظ کرده اند و هم اكنون نیز با ندای لبیك خویش به مقام عظمای ولایت، سردمدار بر افراشتن پرچم اقتدار اسلام ناب محمدی در عرصه سیاست جهانی می باشند و اقتدار نظام اسلامی را حافظ بوده و خواهند بود . 

 

در واقع، عملیات روانی که مفهوم اصلی این تحقیق است، از مفاهیمی است كه تا به حال تعاریف متعدد و گوناگونی براساس شرایط استفاده از آن ارائه شده است. صلاح نصر از نویسندگان مصری در تعریف عملیات روانی می‌گوید: عملیات روانی همان جنگ كلمه و عقیده است، خواه به صورت مخفی، آشكار، شفاهی و یا كتبی باشد. اساساً سلاحی است كه به انسان و عقل او توجه دارد و هرگاه امكان برقراری ارتباط عاطفی با مخاطب را داشته باشد می‌تواند به اعماق او نفوذ كند.

 

با قدری تامل در حجم برنامه‌های منتشر شده توسط رسانه های بیگانه كه با توجه به محتوای برنامه‌ها، سابقه و دست‌اندركاران آنها، هیچ كدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب نمی‌شوند، می‌توان به ادراكی از علت این موضوع رسید. رسانه های بیگانه درتلاش مذبوحانه برای سیاه جلوه دادن ایران اسلامی و ناامید كردن جوانان از شرایط موجود و آینده روشن می‌باشند.هر چند در عدم درستی این رسانه ها و سرمایه‌گذاران و هسته‌های اصلی آنها با ایران اسلامی شكی نیست اما به نظر می‌رسد كه نمایاندن مطامع ومنافعی كه این دستگاه‌ها خبر پراكنی در پی آن هستند ونیز اثبات اهداف مزدورانه آنها چندان سهل وآسان نیست.

 

 

کلمات کلیدی:

عملیات روانی

تبلیغات دشمن

عملیات روانی دشمن علیه جوانان

راهبردهای مقابله با عملیات روانی

 

 

 

بیان مسئله: 

دشمن در برنامه ریزی میان مدت و درازمدت خود با تكیه بر تخریب نسل جوان كشور سعی می كند تا با ترویج اقسام فساد و فحشاء و سرگرم كردن آنها به امور از پیش پا افتاده ، جوانان را از پرداختن به رسالت اصلی خود بازدارد و آنها را به عناصری لاابالی ، بی تفاوت و بی اراده تبدیل كند تا از جوانان به عنوان ابزاری بر علیه منافع كشور خودشان استفاده نماید . دشمن با سوء استفاده از شرایط سنی و خصوصیات روحی و روانی جوانان سعی می كنند آنها را آلت دست خود در بازی های سیاسی قرار داده و بر علیه آرمانهای  ملی كشور خود بشوراند .

 

دشمنان جهت دستیابی به  اهداف فوق از روشهای مختلفی از جمله تاثیر گذاری بر افكار عمومی جوانان از طریق استفاده از امكانات و ابزارهای تبلیغاتی  بهره خواهند گرفت . شایان توجه است که در هرشبانه روز، رسانه ها ،خبرگزاریها و رادیو های وابسته به دشمنان انبوهی از اخبار را منتشر  می نمایند . بعنوان مثال در هر شبانه روز بیش از 2460 دقیقه برنامه فارسی فقط از رادیوهای بیگانه در فضای كشورمان پخش می شود .  با توجه به محتوای برنامه ها و سابقه دست اندركاران آنها، هیچكدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب  نمی شوند و قصد تضعیف نظام اسلامی را از طریق سست کردن اعتقادات و ارزشهای قشر جوان دارند. زیرا که جوانان، همواره مهمترین نقش را در توسعه پایدار یک کشور دارند .

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول :کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

پیشینه تحقیق

سؤالات تحقیق

روش تحقیق

روش جمع‌آوری اطلاعات

جامعه آماری و نمونه تحقیق (روش نمونه‌گیری ذکر شود)

ابزار اندازه‌گیری (روایی و اعتبار ابزار ذکر شود)

روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدل‌های آماری مورد استفاده

تعریف مفاهیم

شرح خدمات گزارش

 

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

مقدمه

بخش اول:عملیات روانی و تهدیدات علیه جوانان در نگاه مقام معظم رهبری

نقش منافقان داخلی در خارج کردن جوانان از صحنه

ولنگاری ، بی بند و باری و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسی

تاثیر پذیری جوانان از تبلیغات دشمن

تلاش برای منحرف کردن ذهن جوانان از آرمانهای انقلابی و اهداف نظام

بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری

عملیات‌روانی

تقسیم بندی عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی استراتژیک

ب) عملیات‌روانی تاکتیکی

تقسیم‌بندی دیگری از عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی آشکار

ب) عملیات‌روانی پنهان

الف – تبلیغات سیاه

محدودیتها و معایب تبلیغات سیاه

نمونه‌های تبلیغات سیاه

ب- تبلیغات خاکستری

محدودیتهی تبلیغات خاکستری

بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی

فشارهای عملی در جنگ روانی

فشارهای عملی

فشارهای نظامی و تسلیحاتی

فشارهای اقتصادی

فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیک

فشارهای فرهنگی و اجتماعی

فشارهای روانی ـ تبلیغی

امکانات و تجهیزات کشور مبدأ

 

بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی

فصل سوم : ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه

مقدمه

بخش اول : فضای کلی رسانه ای علیه قشر جوان ایرانی با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه

بخش دوم : محور یابی  عملیات روانی

بخش سوم : اطلاعات کمی محوریابی عملیات روانی رسانه های بیگانه علیه جوانان

در این بخش از گزارش، هر یک این پنج مقوله اصلی و زیر مقوله های آنها، به تفکیک در قالب نمودار و جداول زیر نشان داده می شوند.

الف) موضوعات و مسائل اجتماعی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اجتماعی

نمودار ۱- اجتماعی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۲- اجتماعی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۳- اجتماعی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۴- اجتماعی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۵- اجتماعی (مجموع فراوانی متغیرهای عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی به تفکیک کشور)

نمودار ۶- اجتماعی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشورها به تفکیک عامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آمریکا)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی اسرائیل)

نمودار ۹- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی انگلیس)

نمودار ۱۰- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی فرانسه)

نمودار ۱۱- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آلمان)

نمودار ۱۲- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی گروه های معاند و مخالف)

ب) متغیر های اقتصادی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اقتصادی

نمودار ۱۳- اقتصادی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۴- اقتصادی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۵- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۶- اقتصادی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای سیاسی

نمودار ۲۰- سیاسی  (وضعیت فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی به تفکبک کشور)

نمودار ۲۱- سیاسی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۲- سیاسی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۳- سیاسی  (مجموع فراوانی فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۴- سیاسی  (درصد فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۵- سیاسی  (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۶- سیاسی  (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۷- سیاسی  (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۸- سیاسی  (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۹- سیاسی  (درصد فعالیت آلمان به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۳۰- سیاسی  (درصد فعالیت معاند و مخالف به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

ت) متغیر مسائل فرهنگی و مذهبی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای فرهنگی و مذهبی

نمودار ۳۱- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۲- فرهنگی و مذهبی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۳- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۴- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۵- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد تأثیر بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی از طریق عوامل عملیات روانی)

نمودار ۳۶- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۷- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۸- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۹- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۰- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آلمان به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۱- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت گروه های معاند و مخالف به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

ث) سایر موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )

نمودار ۱۷- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد مرلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۸- اقتصادی (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء بحرانی بودن اوضاع جوانان و بزرگنمایی مشکلات جوانان”)

نمودار ۱۹- اقتصادی (درصد مجموع سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء وجود تبعیض طبقاتی در میان جوانان”)

متغیر مسائل سیاسی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه موضوعات متفرقه غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه

نمودار ۴۲- سایر موضوعات  (مجموع فراوانی عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

نمودار ۴۳- سایر موضوعات  (درصد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه های عملیات روانی

نمودار ۴۴- مجموع کل فراوانی فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۵- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۶- مجموع کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

نمودار ۴۷- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

محورهایی که بیشترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که کمترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که در عملیات رسانه ای همه کشورها بیگانه مورد استفاده قرار گرفته

 

بخش چهارم : شگردهای تبلیغی

 

فصل چهارم : تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی

مقدمه

بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف

فرصت ها و تهدیدات خارجی

نقاط قوت و ضعف داخلی

فرصتهای عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

تهدیدات عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط قوت عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط ضعف عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه

راهبرد

راهبردهای مقابله با عملیات روانی دشمن علیه جوانان

 

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

 

 

مقاله کامل در مورد لیزر و کاربرد آن در صنعت

مقاله کامل در مورد لیزر و کاربرد آن در صنعت دانلود مقاله لیزر كاربرد لیزر در صنعت اساس كار لیزر برش مواد با اشعه لیزر ماشینكاری با لیزر لیزر و کاربرد آن در صنعت رفتن به سایت اصلی مقاله کامل…

پاورپوینت تصمیم گیری مصرف کننده

پاورپوینت تصمیم گیری مصرف کننده کلمات کلیدی : پاورپوینت تصمیم گیری مصرف کننده تصمیم گیری مصرف کننده بررسی تصمیم گیری مصرف کننده مقاله تصمیم گیری مصرف کننده سطوح تصمیم گیری مصرف کننده مدل های مصرف کنندگان مدل تصمیم گیری مصرف…

پروپوزال نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی

پروپوزال نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی فاصله قدرت در سازمان فاصله قدرت هافستد شاخص فاصله قدرت سبک رهبری معنوی پیش بینی سبک رهبری معنوی رابطه فاصله قدرت و سبک رهبری معنوی رهبری معنوی در سازمان های…

بررسی مقایسه ای گیربکس در خودروهای برقی و درون سوز

بررسی مقایسه ای گیربکس در خودروهای برقی و درون سوز سیستم انتقال قدرت خودروهای برقی سیستم انتقال قدرت خودروهای احتراق داخلی بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی بررسی سیستم انتقال در خودروهای احتراق داخلی بررسی مقایسه ای گیربکس در…

مبانی نظری الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل

مبانی نظری الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل کلمات کلیدی : تعارض کار و خانواده مولفه هاي فرسودگي شغلي مولفه هاي تعارض كار و خانواده تعارض کار - خانواده و مولفه های تاثیر پذیر از آن…

پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه

پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل درمانی غنی سازی روابط پروتکل درمانی غنی سازی روابط زناشویی دانلود…

پاورپوینت برنامه ریزی مدیریت استراتژیک

پاورپوینت برنامه ریزی مدیریت استراتژیک پاورپوینت برنامه ریزی مدیریت استراتژیک برنامه ریزی مدیریت استراتژیک تعریف برنامه ریزی انواع برنامه‏ریزی انواع برنامه براساس سطوح سازمانی ارتباط برنامه جامع و عملیاتی انواع برنامه جامع برنامه ریزی استراتژیك مزیتهای برنامه ریزی استراتژیك رفتن…

ارزیابی کارکرد مخازن کربناته نفتی با استفاده از برآورد موازنه مواد

ارزیابی کارکرد مخازن کربناته نفتی با استفاده از برآورد موازنه مواد الگوریتم ژنتیک مخازن کربناته نفتی عملكرد مخازن کربناته حل معادله موازنه مواد مخازن کربناته جنوب غرب در مخازن کربناته نفتی عملكرد مخازن کربناته با الگوریتم ژنتیک حل معادله موازنه…

ادبیات نظری و پیشینه تجربی کمال گرایی

ادبیات نظری و پیشینه تجربی کمال گرایی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه کمال گرایی مبانی نظری کمال گرایی پیشینه تحقیق کمال گرایی پیشینه داخلی کمال گرایی پیشینه خارجی کمال گرایی پیشینه پژوهش کمال گرایی پیشینه نظری کمال گرایی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد سازمان 62 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد سازمان 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد سازمان ادبیات و چارچوب نظری ارزیابی عملکرد سازمان فصل دوم…

پاورپوینت بررسی بهره‌وری در اقتصاد ایران

پاورپوینت بررسی بهره‌وری در اقتصاد ایران کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی بهره‌وری در اقتصاد ایران بهره‌وری در اقتصاد ایران تعاریف و مفاهیم بهره‌وری سطوح بهره‌وری اهمیت و جایگاه بهره‌وری دلایل ضرورت بهره‌وری شاخص‌های بهره‌وری شاخص‌های بهره‌وری عمومی بهره‌وری نیروی کار…

ایدئولوژی چیست نوشته ژان بشلر توصیه شده برای مبحث لیبرالیسم

ایدئولوژی چیست نوشته ژان بشلر توصیه شده برای مبحث لیبرالیسم ایدئولوژی ژان بشلر مبحث لیبرالیسم رفتن به سایت اصلی ایدئولوژی چیست نوشته ژان بشلر توصیه شده برای مبحث لیبرالیسم نقدی بر ایدئولوژی های غربی به تعداد 184 صفحه pdf بصورت…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش بی تفاوتی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش بی تفاوتی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بی تفاوتی مبانی نظری بی تفاوتی پیشینه تحقیق بی تفاوتی پیشینه داخلی بی تفاوتی پیشینه خارجی بی تفاوتی پیشینه پژوهش بی تفاوتی پیشینه نظری بی…

مبانی نظری بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش

مبانی نظری بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش ابعاد سازمان یادگیرنده مولفه های سازمان یادگیرنده مولفه های استراتژیک سازمان یادگیرنده سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده رویکردی نو در آموزش و پرورش اهمیت و…

شناسایی علل پیدایش و بروز جرایم و جعل اسناد ثبتی و ثبت شرکتها و ارئه راهکارها

شناسایی علل پیدایش و بروز جرایم و جعل اسناد ثبتی و ثبت شرکتها و ارئه راهکارها کلمات کلیدی : پایان نامه ثبت اسناد پایان نامه جعل اسناد پایان نامه در مورد جعل اسناد جعل اسناد ثبتی در حقوق ایران جعل…

مسئولیت مدنی شهرداریها و مبانی توجیهی لازم جهت تدارك طرح دعوای خسارت و پیروزی در آن به طرفیت شهرداری

مسئولیت مدنی شهرداریها و مبانی توجیهی لازم جهت تدارك طرح دعوای خسارت و پیروزی در آن به طرفیت شهرداری مسئولیت مدنی شهرداری نقش تقصیر در تحقق مسئولیت مدنی شهرداری مبانی مسئولیت شهرداری در جبران خسارات شهروندان مسئولیت مدنی شهرداری در…

دانلودشرکت فرآورده لبنی (کارآموزی حسابداری) 37 ص

دانلودشرکت فرآورده لبنی (کارآموزی حسابداری) 37 ص کلمات کلیدی : دانلودشرکت فرآورده لبنی (کارآموزی حسابداری) 37 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : شرکت فرآورده لبنی (کارآموزی حسابداری) 37 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 28 حجم :…

اضطراب

اضطراب اضطراب عوامل جانبی مؤثر در ابتلا به اضطراب استرس یا اضطراب تنیدگی یا استرس مراحل تنیدگی علایم شایع اضطراب علل اضطراب نقش تعالیم اسلامی در مهار استرس ها رفتن به سایت اصلی  استرس و اضطراب کلماتی هستند که در…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت علیه زنان

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشونت علیه زنان مبانی نظری خشونت علیه زنان دانلود مبانی نظری خشونت علیه زنان پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان ادبیات نظری خشونت علیه زنان فصل دوم پایان نامه خشونت علیه زنان مبانی نظری و پیشینه…

پرسشنامه سبک دلبستگی سیمپسون با روایی و پایایی

پرسشنامه سبک دلبستگی سیمپسون با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سبك‌هاي دلبستگي پرسشنامه سبک دلبستگی aaq پرسشنامه دلبستگی نوجوانان نيوفلد دانلود پرسشنامه سبک دلبستگی کودکان پرسشنامه سبک دلبستگی سیمپسون پرسشنامه سبک های دلبستگی سیمپسون دانلود پرسشنامه سبک دلبستگی سیمپسون…

مبانی نظری بیع الکترونیک

مبانی نظری بیع الکترونیک کلمات کلیدی : مبانی نظری بیع الکترونیک ادبیات نظری بیع الکترونیک چارچوب نظری بیع الکترونیک فصل دوم پایان نامه بیع الکترونیک دانلود مبانی نظری بیع الکترونیک پیشینه بیع الکترونیک پیشینه تحقیق بیع الکترونیک پیشینه پژوهش بیع…

طراحی الگوی سیاست گذاری در بازاریابی صنعت جهانگردی ایران

طراحی الگوی سیاست گذاری در بازاریابی صنعت جهانگردی ایران بازاریابی صنعت توریسم صنعت جهانگردی ایران الگوی سیاست گذاری بازاریابی صنعت جهانگردی طراحی الگوی سیاست گذاری در بازاریابی صنعت جهانگردی ایران رفتن به سایت اصلی طراحی الگوی سیاست گذاری در بازاریابی…

پرسشنامه مقیاس خودشناسی انسجامی با روایی و پایایی

پرسشنامه مقیاس خودشناسی انسجامی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : مقیاس خودشناسی انسجامی پرسشنامه خودشناسی انسجامی دانلود پرسشنامه خودشناسی انسجامی پرسشنامه خودشناسی انسجامی 12 سوالی مقیاس خودشناسی انسجامی (ISK، قربانی، واتسون و هارگیس، 2008) رفتن به سایت اصلی پرسشنامه مقیاس…

پایان نامه کارشناسی رشته حسابداری با عنوان صورت‌ جریان‌ وجوه نقد

پایان نامه کارشناسی رشته حسابداری با عنوان صورت‌ جریان‌ وجوه نقد وجوه نقد جریانهای‌ نقدی‌ ارزی صورت‌ جریان‌ وجوه نقد صورتهای‌ عملكرد مالی‌ و ترازنامه پایان نامه کارشناسی رشته حسابداری با عنوان صورت‌ جریان‌ وجوه نقد خرید پایان نامه کارشناسی…

پاورپوینت بررسی آلاينده هاي مواد غذایي

پاورپوینت بررسی آلاينده هاي مواد غذایي پاورپوینت بررسی آلاينده هاي مواد غذایي پاورپوینت آلاينده هاي مواد غذایي تحقیقآلاينده هاي مواد غذایي آلاينده هاي مواد غذایي ارزیابی سمیت مواد مهمترین سموم موجود در موادغذایی بیماریهای ناشی از وجود نیترات ونیتریتها درموادغذایی…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *